پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۱۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۸۷ - ۱۵:۱۳
+ ويرايش جديد
به گزارش خبرنگار كازرون‌ نما، برخي از اعضاي شوراي شهر كازرون تلاش‌هايي را براي استيضاح آقاي عسكري شهردار كازرون آغاز كرده‌اند. پس از يادداشت يكي از اعضاي شوراي شهر كازرون در هفته‌نامه‌ي بيشاپور ، بحث استيضاح شهردار توسط چند تن از اعضاي شورا به شكل جدي‌ دنبال مي‌شود.

به گزارش خبرنگار كازرون‌ نما، برخي از اعضاي شوراي شهر كازرون تلاش‌هايي را براي استيضاح آقاي عسكري شهردار كازرون آغاز كرده‌اند. پس از يادداشت يكي از اعضاي شوراي شهر كازرون در هفته‌نامه‌ي بيشاپور ، بحث استيضاح شهردار توسط چند تن از اعضاي شورا به شكل جدي‌ دنبال مي‌شود. در عين حال بعضي از اعضاي شورا نيز حمايت خود را از شهردار كازرون اعلام داشته‌اند. طبق قانونِ شوراهاي شهر و روستا، چنانچه اعضاي شورا هفت نفر باشند براي انتصاب شهردار به چهار رأي و براي عزل وي به پنج رأي نياز است.

كازرون‌ نما نيز براي اطلاع اعضاي شوراي شهر كازرون از ميزان رضايت مردمي از عمكرد آقاي حاصل عسكري (شهردار كازرون)، اقدام به راه‌اندازي يك نظرسنجي اينترنتي كرده است كه از همه همشهريان عزيز براي شركت در اين نظرسنجي دعوت مي كنيم.

 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
32
0
این حرکت شورا به صلاح مردم نیست چون رضایت عمومی مهمترین دغدغه است ومردم از شهردار فعلی در حد نسبتا متعارفی راضی هستند باید اجازه نداد فضای کینه بر شورا حاکم شود چون قیامت حرفی برای گفتن نداریم .عاقلان دانند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
27
0
قابل توجه این خواننده محترم:
اگر نیازی به بررسی ورسیدگی به فعالیت ها (اعم از قانونی یا خلاف قانون)آقای شهردار و اداره شهرداری نیست پس این همه تبلیغات و هزینه ای که دولت جهت شورای شهر متحمل می شود برای چیست؟ ضمنا این نکته هم یادآور شوم که این جارو جنجالها برای چسبیدن به میز شهردار در شهر ما اولین بار نیست که اتفاق می افتد وچه بسا شهردارانی کارآمد تر چون مهندس بادآهنگ ومهندس بنایی جایگزین شهرداران قبلی شدند که با تبلیغات سوء تلاش بر بقای عمرشان می کردند و به یکباره چهره شهر را دگرگون کردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
28
0
بعضي از مشكلات امروز شهرداري كازرون و بدهي هاي آن ناشي از ندانم كاري هاي آقاي باداهنگ است. اشتباهات او به حدي بود كه شوراي دوم خردادي اول نيز به مخالفت علني با او پرداخت و باداهنگ هم آنقدر نماند كه نتايج اشتباهاتش را ببيند و بسياري از مشكلات را براي شهردارهاي بعدي به ارث گذاشت.
مردم فقط بعضي از طواهر را مي ديدند و از پشت پرده خسارات آگاه نبودند.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
32
0
سلام-قابل توجه كساني كه ضد باداهنگ هستند.من نه فاميل هستم ونه نسبتي دارم.ولي به نظر شما اصلا گذاشتند اقي باداهنگ كار كنند.گذاشتن طرح هاي خودشو تمام كنه.پايان بعضي طرح ها هست كه خودش درامدزاست شما اينو ميدونين .نه نميدونين.حالا اقاي عسكري چيكار كردن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۵
33
0
کار شهردار ما دیدیم شهرک جدید ساخته کو چه ها اسفالت شده پل عابر پیاده زده 2 تا بوستان جدید ساخته درخت کاری اطراف خیابان درست کرده توالت های مسافری درست کرده ورودی خروجی شهر درست کرده البته اینهای که گفته شد مربوط به شهردار بعدی نه به اقای عسکری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۷
21
0
چه کسانی از بودآقای عسکری سود می برندوچه کسانی از نبود ایشان ضرر می کنند چرا اصرار به ماندگاری ایشان دارند ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۱
37
0
آقای عسکری باید برود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۱
33
0
دراین شکی نیست که آقای عسکری دلسوزانه برای شهرتلاش میکننداما بنظر اهل فن اگرشهردار یک مدیرفنی باشد تأثیر بهتری برمدیریت شهری خواهند داشت،ضمناعلاقه ایشان به مسائل سیاسی و فرهنگی وهمچنین تحصیلات و مشاغل جناب مهندس صالح پور میتواندجابجایی خوبی درمدیران شهرستان کازرون باشد.
تصمیم با خسروان باشد...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
اذان صبح
۰۴:۳۵:۳۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۰۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۳
غروب آفتاب
۱۹:۵۳:۰۲
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۴۱