پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۵
هفته‌نامه سلمان

 

معرفی « شغل- سن – تحصیلات – زمینه و سابقه کاری »

محمد خدادادي متولد سال 1331، اهل كازرون و مسؤول شوراي مذهبي شهرستان هستم و در شوراي حل اختلاف هم مسؤوليت دارم.

 

چه شد که تصمیم به شرکت در انتخابات گرفتید؟

تالحظه‌ي آخر تصميم به شركت در انتخابات نداشتم. رفتم فرمانداري و ليست را كه خواندم تصميم به شركت در انتخابات گرفتم.

 

مهمترین مشکل فعلی شهر کازرون را چه می دانید ؟

كازرون مشكلات زيادي دارد. كازرون با نقشي كه در انقلاب داشته كاري برايش نشده. با اين كه همه هم زحمت كشيده‌اند. من يكي از مشكلات كازرون را اين مي‌دانم كه اتحاد و وحدت را بين مردم و مسؤولين نتوانسته‌ايم به وجود بياوريم و اميدواريم كه اين اتحاد و وحدت را بتوانيم بعداً به وجود بياوريم.

 

در طول تبلیغات چه مقدار هزینه کردید ؟

انتخابات خدادادي، مردمي بوده است. خدا را گواه مي‌گيرم كه كمترين كسي كه خرج كرده خدادادي بوده و يا اگر كسي هم خرج كرده بچه‌هاي حزب‌الهي و مذهبي‌ها بوده‌اند. ولي كمترين پوستر را هم من چاپ كردم تا در و ديوار مردم را خراب نكنم. من به عنوان پيشنهاد مي‌خواستم بگويم كه چند تابلو در سطح شهر نصب شود تا در و ديوارها خراب نشوند.

 

در پاسخ کسانی که شما را متهم می کنند که برای مقاصد شخصی وارد شورا شده اید چه می‌گویید؟

من 27 سال است كه خدمتگزار مردمم و هيچ وقت پست هم نخواسته‌ام. با اين كه بارها مسؤولين هم نسبت به من لطف داشته‌اند. ولي من اهل سوء استفاده دنيا نيستم و آخرتي‌ام.و از خدا مي‌خواهم تا آخرآخرتي بمانم.

 

به نظر شما حضور کدامیک از کاندیداهایی که رأی نیاوردند می توانست در شورا مفید و تاثیر گذار واقع شود ؟

كساني كه ثبت نام كرده بودند، همگي شايستگي اين كار را داشته‌اند. شخص خاصي را نمي‌توانم نام ببرم. ولي هر چيزي كه تشخيص مردم است برايم قشنگ است.

 

به نظر شما شورا چه كمك‌هايي به هيأت‌هاي مذهبي مي‌تواند بكند؟

هيأت مذهبي نياز به كمك‌هاي مادي ندارد، چون خودجوش، خودكفا و مردمي هستند. ولي در قسمت فرهنگي هم مي‌توان يك سري كارهاي فرهنگي، اجتماعي و مردمي كه در حيطه‌ي شورا باشد را انجام داد و در شهر مي‌توانيم برنامه‌هايي داشته باشيم.

 

دوست دارید رییس شورا شوید ؟

بله اين را هم با صراحت مي‌گويم. چون مي‌دانم كه توان كاريش را دارم و اگر بدانم كسي بهتر از من مي‌تواند توان داشته باشد، من مشكلي ندارم. ولي اين را هم مي‌دانم كه اگر شورا يك رئيس مقتدر و توانا نداشته باشد، شورا هر چه هم تخصصي باشد رشدي نخواهد داشت.

 

اولین موضوعی که شخصاً در شورای آینده پیگیری خواهید کرد چیست ؟

عدم صلح و سازش بين مسؤولين را برطرف خواهم كرد و تمام نارسايي‌ها را اگر در حد شورا باشد در شورا جلسه مي‌گيرم و آن‌هايي هم كه نباشد به صورت كدخدا منشي حل خواهم كرد.

 

مردم چگونه می توانند مشکلاتشان را با شما در میان بگذارند ؟

ما هفته‌اي يك بار براي ملاقات با مردم برنامه‌ريزي خواهيم كرد. هر دوماهي هم يكبار عملكرد شورا در مسجد جامع شهر و يا نقاط مختلف شهر بازگو مي‌كنيم. از مردم چيزي را پنهان نخواهيم كرد و همه چيز را شفاف به مردم ارائه مي‌دهيم.

 

چه طرحهای زیرساختی برای آینده شهر در نظر دارید ؟

با طرح زير ساختي بايد با مسائل عمراني، فكري، منطقي و با نقشه و طرح برخورد كرد، من اين مسئله را قبول ندارم كه اگر به فرض خدادادي يك مسؤوليت دارد تنها روي فكر خدادادي كار بشود، بايد از متخصص، طرح گرفت و اجرا كرد، بايد از طرح‌هايي استفاده كرد كه مثلاً اگر سال 86 پياده شد، تا 100-50 سال ديگر اين طرح نو باشد، چيزي نباشد كه يك مؤسسه، بلوار، فضاي سبزي انجام دهيم و بعد بخواهيم فردا تغييرش بدهيم، كه اين تغييرات ضرر به بيت‌المال و مردم است و اين مسئله در فكر كوتاه قلمداد مي‌شود

 

چند درصد رأیتان را رأی آگاهانه می دانید ؟

من رأي مردم را ارزشي و آگاهانه مي‌دانم. چون مردم با يك اشتياق به برادر كوچكشان رأي دادند. من هم راضيم و تصور مي‌كنم كه شور و هيجاني كه خدادادي و امثال خدادادي‌ها در شهر به وجود آورده آينده‌ي خوبي براي كازرون داشته باشد.

 

مهمترین تجربه ای که در انتخابات به دست آوردید چه بود ؟

مهمترين تجربه‌ام اين بود كه در اجتماع و سخنراني‌هايم بهتر جامعه و مردمم را شناختم و شخصيت‌هاي علمي،‌فكري، فرهنگي و ورزشي را بهتر شناختم و تجربه‌اي كه در اين مدت با انقلاب و نظام بودنم كمك كند كه بتوانم پربار باشم.

 

چقدر از فعالیتهای شهردار فعلی آگاهید آياایشان را شهردار موفقی می دانید ؟

شهردار آدم خوبي است. ايشان يك فرد حزب‌الهي است كه در حد خودش هم كار كرده است.

 

فکر می کنید اعضای شورا در آینده اختلافی با هم خواهند داشت ؟

 فكر نمي‌كنم علمدار صلح و سازش هر جا باشد اختلافي به وجود بيايد. ان شاءا... ما نويد خير داريم و كساني هم كه رأي آوردند آدم‌هاي شايسته‌اي هستند.

 

فکر می کنید مردم 4 سال دیگر چه نمره ای به شما می دهند ؟

من توفيق خير همه‌ي رفقايم را از خدا مي‌خواهم ولي نويد خيري به شما مي‌دهم كه خدادادي هر جا رفته فكرش رضاي خدا بوده است. با اين حساب فكر مي‌كنم اگر نمره‌ام 20 نباشد 18 است.

 

از مردم چه توقعی برای بازده بهتر شورای آینده دارید ؟

از سرمايه‌داران شهرمان كه در كازرون و يا ديگر شهرستان‌ها هستند دعوت مي‌كنم و مسئله‌ي اقتصادي شهر را حل مي‌كنم. و از نماينده‌ي مردم هم اين مسئله را خواسته‌ايم كه در قسمتي كه شهرداري بدهكاري دارد آن‌هايي را كه دولتي است به طريقي برنامه‌ريزي كنيم تا حل شود. دعوت مردم و آوردن مردم در صحنه برايم خيلي مهم است.

 

 

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶