پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۲۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴


به عنوان یک کازرونی، همیشه یکی از دغدغه هایم فرهنگ و به خصوص فرهنگ شهرم بوده است و به صورت جدی برنامه های فرهنگی شهر را بررسی و ارزش گذاری کرده ام و همیشه جای خالی یک اتفاق متفاوت و تازه و البته ساختار شکن را در این فضا خالی دیده ام. کاری که به چشم بیاید و دیده شود. کاری که در انبوه فعالیت هایی که برچسب فرهنگی می خورد به یاد بماند و تا مدت ها در ذهن ها مرور شود و اثری از خود به جا بگذارد. در این بین فرصت فضای مجازی، فرصتی است طلایی که بسیاری آن را نادیده گرفته اند و به قدرت و اهمیت آن بی تفاوتند.

چند وقتی است کمپینی خودجوش در فضای رسانه های مجازی تلگرام و اینستاگرام به وجود آمده که مستقیما مشکلات شهر را این بار به شکل مثبت هدف قرارداده است. مشکلاتی که حل و برطرف شدن هر کدام می تواند تحولی تازه را در کازرون رقم بزند و موجب ایجاد فضای فرهنگی مثبتی باشد. کمپینی با عنوان من یک کازرونیم که تلاش دارد با جملات کوتاه و با طراحی های ساده، چیزهایی را بیان کند که خوب هستند. فاصله هایی که سال هاست این شهر را رنج می دهد، کم کند و کم تحرکی را از فرهنگ کازرون بزداید.

کمپین من یک کازرونیم حرفش را کوتاه و ساده می زند. می گوید "من شهرم را دوست دارم" و دیگر کار، کار شماست که در ذهن خودتان فکر کنید چرا شهرتان را دوست دارید؟ می گوید "من از پیشرفت همشهریام خوشحال میشم" تا از خودمان بپرسیم آیا واقعا من همینطورم؟

کمپین من یک کازرونیم حرف های پیچیده ای ندارد. ساده و گویا صحبت می کند و هدفش به فکر انداختن است، یک به فکر انداختن خوب. این کمپین را هم اکنون می توانید در صفحه ویژه آن در اینستاگرام پیگیری نمائید و یا اگر اهل اینستاگرام نیستید آن را در تلگرام دنبال کنید و باز هم اگر از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنید از طریق سایت کازرون نما آن را دنبال نماید.

اگر کمپین را دیدید و محتوای آن مثبت ارزیابی کردید آن را با دوستان کازرونی خود به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که این کمپین برای نخستین بار برای اجرا در فضای شهری طراحی شد که به دلیل عدم تامین هزینه ها و تامین رسانه برای اکران به فضای مجازی منتقل شد امید اینکه با حمایت افرادی که دغدغه فرهنگی دارند این کمپین به فضای شهری راه یابد تا تاثیرگذاری آن چندین برابر شود.

https://telegram.me/mankazerouniam

 

www.instagram.com/mankazerouniam

برچسب ها: من یک کازرونیم
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
0
0
با سلام خدمت مردم کازرون..امیدوارم روزی بیاید به همین زودی....دریاچه پراز آب و پرندگان زیبا شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹