پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۵۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
عیدی کازرون نما به مخاطبان:
طی توافق کازرون نما با شرکت پشتیبان فنی این سایت برای تهاتر بخشی از بدهی ها به صورت درج تبلیغات در صفحه اصلی، سایت خبری تحلیلی کازرون نما پس از 9 ماه تعطیلی همزمان با عید سعید فطر فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

به گزارش کازرون نما، سایت جامع خبری – تحلیل کازرون نما تنها رسانه مجازی دارای مجوز فعالیت قانونی در سطح شهرستان کازرون است که حدود 10 سال پیش (یعنی در مرداد ماه 1387) فعالیت رسانه ای خود را آغاز کرد و در طول این سال‌ها، نوآوری‌ها و خدمات متعددی به همشهریان عزیز داشته و صدای مردم، نخبگان و فرهیختگان این دیار بوده است

این روزنامه الکترونیک که از 12 مهر ماه 1396 به علت مشکلات مالی تعطیل شده بود از امروز به عرصه فعالیت رسانه‌ای بازگشت

علی بحرانی مدیر مسئول کازرون نما در این رابطه گفت: در مهر ماه 96 به مخاطبان خود اعلام کردیم که به علت مشکلات شدید مالی و به خصوص بدهی چند میلیون تومانی به پشتیبان فنی سایت از ادامه فعالیت ناتوانیم. در طول این چند ماه پی‌گیری‌های متعددی برای تامین بدهی خود داشتیم اما متاسفانه به جز یک نفر از همشهریان عزیز که به عنوان یک شخصیت حقیقی مبلغ یک میلیون تومان به سایت هدیه داد، هیچ کدام از مسئولان شهرستان و استان گامی در جهت برطرف کردن مشکلات این سایت برنداشتند؛ البته وعده‌هایی داده شد، اما تاکنون به هیچ کدام از آنها عمل نشده است. این در حالی است که در گذشته مسئولان شهرستان بیشترین استفاده تبلیغاتی را از فضای کازرون نما برای بیان گزارش فعالیت خود داشته اند. 

وی افزود: در نهایت با رایزنی‌هایی که صورت گرفت، شرکت پشتیبان فنی کازرون نما (ایران سامانه) پذیرفت تا بخشی از طلبی خود را از طریق استفاده از فضای تبلیغاتی کازرون نما جبران کند تا این سایت نیز بتواند به حیات رسانه‌ای خود ادامه دهد

سایت جامع کازرون نما مجدداً فعالیت خود را از سر می گیرد / تبیین خط مشی جدید از طرف مدیر مسئول کازرون نما

مدیرمسئول کازرون نما خاطرنشان کرد: هیات تحریریه کازرون نما البته تصمیم گرفته است تا در دوره جدید فعالیت خود تغییری در روش این رسانه داشته باشد. ما تلاش داریم در دوره جدید از حجم اخبار شهرستان (به خصوص پوشش دادن اخبار ارسالی مسئولان و نهادهایی که دغدغه‌ای نسبت به حیات رسانه‌های مستقل ندارند) بکاهیم و در عوض بر حجم مقالات، نقدها و تحلیل‌هایی که توسط نخبگان کازرون نگاشته می‌شود، بیافزاییم.

بحرانی در ادامه از همراهی همشهریان عزیز که طی هشت ماه گذشته با کازرون نما از طریق کانال تلگرامی آن همراه بودند تشکر کرد و گفت: افزایش تعداد اعضای کانال در طول این مدت به بیش از 6 هزار نفر و نیز بازدید بیش از 3 میلیون و 720 هزار بازدید از صفحات سایت علی رغم غیر فعال بودن و تعطیلی آن، نشان از حمایت همشهریان گرامی از فعالیت رسانه‌ای مستقل کازرون نما دارد که امیدواریم بتوانیم از این حسن اعتماد به خوبی پاسداری کنیم

سایت جامع کازرون نما مجدداً فعالیت خود را از سر می گیرد / تبیین خط مشی جدید از طرف مدیر مسئول کازرون نما

آمار کل بازدید از سایت کازرون نما در سال 1396

وی یادآور شد: ما خوشحالیم که در طول این هشت ماه از طریق تنها کانال ارتباطی خود توانستیم در مهم ترین جریانات و وقایع شهرستان کازرون تاثیرگذار باشیم و اعتماد بیش از پیش همشهریان گرامی را جلب کنیم. همچنین امیدواریم که بتوانیم در مسیر جدید خود همچنان شاهد حضور گرم نخبگان و صاحب نظران کازرونی در نقاط مختلف کشور و بلکه دنیا در قالب دریافت مقالات، تحلیل‌ها و نقدهای آنها باشیم.

سایت جامع کازرون نما مجدداً فعالیت خود را از سر می گیرد / تبیین خط مشی جدید از طرف مدیر مسئول کازرون نما

آمار بازدید از سایت کازرون نما در سه ماهه نخست سال 1397

این مدیر رسانه ای همچنین افزود: اگرچه دسترسی به مدیریت سایت از سوی شرکت پشتیبان بیش از یک ماه گذشته برای ادمین ها بازشده است، اما به دلیلی اینکه صفحات سایت به روزرسانی گردد، در این مدت با کمک همکاران کازرون نما اهم وقایع سه ماه اخیر در سایت بارگزاری شده و به دلیل آنکه مطالب سایت به صورت یک آرشیو مستند در جستجوهای اینترنتی قابل مطالعه و دسترسی و استناد باشد، تلاش شد تا مطالب با تاریخ و زمان وقوع رویداد تنظیم گردد؛ و به یاری خداوند همزمان با عید سعید فطر صفحات سایت بارگذاری و به روزرسانی خواهد شد.

علی بحرانی در پایان در خصوص فعالیت کانال های وابسته به این رسانه در فضای مجازی خاطرنشان کرد: پیام رسان های داخلی به دلیل تعدد موجب پراکندگی مخاطبان شده و اگر ما بخواهیم پوشش مناسبی از لحاظ تنوع و فراگیری مخاطبین خود داشته باشیم، باید همزمان در دو یا سه پیام رسان مختلف به روزرسانی انجام دهیم و باتوجه به سیر صعودی تعداد مخاطبان کانال تلگرامی، مجبوریم به فعالیت در آن پیام رسان هم ادامه دهیم؛ لذا باتوجه به محدودیت وقت و مشغله همکاران ما در کازرون نما که همگی به صورت افتخاری و با صرف اوقات فراغت و استراحت خود و وقتی که متعلق به خانواده های آنهاست صرفا به عشق شهر و دیار خود تلاش می کنند، امکان به روز نگه داشتن یک سایت و چندین صفحه و کانال مجازی فعلا برایمان مقدور نیست و لذا تصمیم داریم توان و بضاعت خود را تنها در سه جا ولی با کیفیت و کارایی مناسب متمرکز کنیم. بنابراین رویکرد ما در کانال تلگرامی با توجه به تعداد اعضای آن بیشتر درج اخبار روزانه است که فوریت اطلاع رسانی دارد و نیز در صفحه اینستاگرام خود نیز با توجه به ماهیت این فضا بیشتر به گزارش های تصویری خواهیم پرداخت و علی رغم اینکه در پیام رسان های دیگر کانال کازرون نما ثبت شده است، فعلا و تا ایجاد شرایط لازم، قصد فعال کردن آنها را نداریم و در صورتی که از بین همشهریان علاقمند و فعال کسی یا کسانی باشند که به صورت افتخاری حاضر به همکاری با کازرون نما باشند، به عنوان ادمین پیام رسان های داخلی از همکاری آن ها استقبال می کنیم.


نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۶
0
0
بسیار عالی
خوشبختیم که برگشتی کازرون نما.
انشااله به سلامتی و موفقیت
این رویکرد نسبت به سایت خیلی خوبه
مهدی
|
United Kingdom
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
مبارک خوشالی باشه مدیر
ول ده مث اووقتا ده نبخوی هر چی دلت خواس بیزاری هر چی پسندد نبی نیزاریا حواست باشه
مدیر پایگاه
مبارک مخاطبا باشه ایشالو
عام ما خو پا رو دل خودمو می هشتیم و حرف همه میذاشتیم. ول بازم رو چیشوم. همیشه حق وا مخاطبن آدیی
شادباشی
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
شاد شدم از این خبر
ایشالا پایدار باد این شادی
فدای کازرون همییییییییشه قهرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹