پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۰۰۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرنگار کازرون نما؛ حجت الاسلام والمسلمین خرسند در جلسه طلاب و فضلای کازرونی مقیم قم ضمن اشاره به تونل بناف گفت: این تونل قبل از پیروزی انقلاب معلوم شده بود که غیرمهندسی است.
به گزارش خبرنگار کازرون نما؛ حجت الاسلام والمسلمین خرسند در جلسه طلاب و فضلای کازرونی مقیم قم ضمن اشاره به تونل بناف گفت: این تونل قبل از پیروزی انقلاب معلوم شده بود که غیرمهندسی است. وی اظهار داشت که بنده واسطه ای نزد آقای طباطبایی (نماینده مردم کازرون در دوران طاغوت) فرستادم و ایشان گفتند که ما پی گیر این قضیه بوده ایم ولی معلومخ شد که کار غیراصولی و غیر مهندسی است.
 
امام جمعه کازرون همچنین با اشاره به پی گیری های برخی از نمایندگان سابق و فعلی کازرون برای احداث این تونل گفت: وزارت راه زیر بار احداث این تونل نمی رود زیرا اولاً در حالی که هزینه های بسیاری دارد تنها 10 کیلومتر راه را نزدیک تر می کند و ثانیاً مسیر این تونل 200 متر اختلاف سطح دارد لذا وزارت راه به این دلایل اعلام کرد که با هزینه بسیار کمتری مسیر کازرون تا کمارج را دو بانده می کنیم و در حال حاضر نیز مشغول به راهسازی برای دو بانده کردن این جاده هستند.
 
امام جمعه كازرون همچنين به سخنان وزير راه در پاسخ به يك خبرنگار اشاره كرد و به نقل از وي گفت: بعضي از نمايندگان با اصرار خواهان كلنگ‌زني طرحي هستند در حالي‌كه آن طرح‌ها اصلاً اصولي و مهندسي، كارشناسي نيست.
 
حجت الاسلام والمسلمین خرسند همچنین با اشاره به افتتاح عملیات احداث تونل محرم گفت: این تونل غیر از تونل بناف است و چند کیلومتر تا بناف فاصله دارد.
 
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مردانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۹
0
0
جناب آقای حجت الاسلام والمسلمین خرسند
با سلام
احتراما" به استحضار می رساند از عملیات اجرایی تونل محرم خبری نیست که نیست. من به محل تونل سر زدم ولی عملیات اجرایی در آنجا صورت نمی پذیرد.
نکند خدای ناکرده این تونل هم 40 ساله شود.
بنده کاری به اغراض تبلیغاتی آقایان ندارم ولی تو را به خدا شما که لباس پیامبر خدا بر تن دارید منشا خیر شده و با پی گیری حضرت عالی عملیات اجرایی تونل محرم آغاز گردد و کازرون مظلوم برای همیشه از زندان ستمشاهی (بن بستی) رهایی یابد.
سلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۹
0
0
امام جمعه محترم کازرون
با سلام
امیدواریم با پی گیری خاص حضرتعالی عملیات اجرایی تونل محرم واقعا" آغاز گردد.
متاسفانه ما که جز شعارهای تبلیغاتی چیزی از بعضی از آقایان ندیدیم.
علی حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۹
0
0
سلام به همه دوستان
هر انسان فنی می داند وقتی طرحی اجرا می شود تا روز اجرا هزار چرخ می خورد و همانطور که مشاورین هم اعلام کرده اند دلیل تغییر نقشه بناف وضعیت روستای بناف و عدم امکان ایجاد باندهای اضافی ( 4 بانده ) در آینده بود به این نقشه ها اصطلاحاً ازبیلت گفته می شود درست مثل راه کازرون - شیراز که بعد از ازبیلت به صورت 3 بانده و تونلهای پهن تر اجرا شد حال چرا برخی آقایان علیرغم اعلام تمامی خبرگذاریها ،اصرار بر عدم اجرای تونل بناف دارند باید آنرا در سوابق وسالهای قبل جست . شاید مردم آنروزهایی را که خبر از عدم اجرای تونل بود بیاد بیاورند حال که این تونل دارد اجرا می شود سنگی دیگر از آسمان می افتد که : این تونل بناف نیست چون چند صد متر آن طرفتر است. آه ای شهر مظلومیتت تا کی و تا کجا ؟
یا علی مدد
یکتا پرست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۹
0
0
سلام
خدا رحمت کنه پدر ومادر دست اندر کاران این تونل چه بناف باشه چه نباشد عمران و ابادی خوب است در صورتی که همان تونل بناف هم سیزده کیلومتر نزدیکتر می کرد مقصود دست اندر کاران تونل بناف به نظر من کار کارشناسی شده و مهندسی بوده زیرا مقصود اصلی ازاین طرح خارج شدن از بن بست این شهر می باشد کاری به نزدیک یا دور بودن ندارد بهتر است ما این امر نیک را پاس بداریم و به نماینده شهر امام جمعه محترم بقیه مسو لین دست مریزاد و خسته نباشی بگوییم
مجيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۸۸/۱۲/۲۳
0
0
مزد آن گرفت جان برادر كه كار كرد.
-----------------
خواستم در اين باره حرفي بزنم ولي چه گويم كه ناگفتنم بهتر است
آقاي امام جمعه محترم كجاي كار هستي كه
هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم يك كوچه ايم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۱/۲۳
0
0
تا زماني كه مسولان شهرستان بخاطر اختلافات سياسي و جناحي منافع شهرستان را فدا مي كنند كازرون پيشرفت نميكند و البته آقايان هم خسرالدنيا و الاخره خواهند شد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
اذان صبح
۰۴:۴۷:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۵:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۴
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۱۷
اذان مغرب
۲۰:۰۱:۲۵