پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۳۶۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۸۸ - ۰۷:۲۰
با حضور وزير راه و ترابري:
به گزارش خبرنگار كازرون نما امروز صبح كلنگ تونل بناف با حضور وزير راه و ترابري بر زمين خواهد خورد. افتتاح تونل بناف آرزوي ديرينه مردم كازرون بوده و موجب خروج كازرون از بن بست خواهد شد. وزير راه و ترابري از ديروز در كازرون حضور دارد.
به گزارش خبرنگار كازرون نما امروز صبح كلنگ تونل بناف با حضور وزير راه و ترابري بر زمين خواهد خورد. افتتاح تونل بناف آرزوي ديرينه مردم كازرون بوده و موجب خروج كازرون از بن بست خواهد شد.

وزير راه و ترابري از ديروز در كازرون حضور دارد.

همشهريان عزيز مي توانند براي شركت در اين مراسم ساعت 7:30 تا 8 صبح امروز در ميدان شهدا حضور يافته و با اتوبوس به سمت محل افتتاح حركت كنند.

اخبار تكميلي متعاقباً اعلام خواهد شد.
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۶
0
0
ايكاش اين همه دغل و فريب را كنار مي گذاشتند و با مردم براي يكبار صادق بودند.اين تونل بناف نيست بناف همانجايي است كه دكتر محمد صادقي دنبال كرد ولي بدليل مشكل فني و نداشتن توجيه اقتصادي علي رغم فعاليت متعدد ايشان انجان نشد .آخرت بهتر است از چند روز نمايندگي مجلس چون آخرت ابدي است
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۶
0
0
با سلام.والله سوگند این پروژه ای که آقای دهقان برای بهره برداری سیاسی و بازسازی چهرۀ ... خویش ؟آنرا دنبال کرد بناف نیست این تونل از کفۀ کمارج آغاز می شود در حالی که بناف جای دیگری است.دهقان بداند که مردم دیگر فریب ...هایش را نخواهند خورد. چگونه محمد صادقی و صالح پور را متهم میکنند در حالی که کلنگ تونل بناف در زمان این عزیزان به زمین زده شد؟ اگر نیت اینها تعطیلی بناف بود پس چرا ماهها به دنبال کلنگ زنی بناف بودند و انرا با حضور معاون وزیر وقت به زمین زدند اما زمانی که کارشناسان اعلام کردند توجیه فنی ندارد ،منصرف شدند؟ آیا دلیل انصراف محمد صادقی از پیگیری تونل بناف جز این بود : که در جلسۀ مشترک دکتر محمد صادقی با مهندس رحمتی وزیر سابق راه،وزیر در پاسخ به فشارهای مداوم محمدصادقی جهت ادامۀ کار تونل بناف اعلام می دارد: آقای نماینده،اگر به دنبال رای و ورود به مجلس هستید پیگیری این تونل بسیار پسندیده است و رای خوبی برای شما خواهد داشت.اما اگر به فکر آخرت خویش،منابع بیت المال،خیانت نکردن به مردم و کازرون هستید این پروژه هیچ دردی از مردم را دوا نمی کند.وای بر شما که دنیا و آخرت خویش را برای دو روز نمایندگی و نوکری برخی حاسدان می فروشید و درود به دکتر محمد صادقی و مهندس صالح پور که برای دوروز ریاست دنیا و آخرت خویش را نفروختند و به مردم خویش خیانت نکردند.پس ننگتان باد ای ........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۷
0
0
سلام
یکی از دغدغهای مردم کازرون خارج شدن از این بن بست بود جناب عالی مطلع هستید که چقدر جوان بیکار داخل این شهر می باشد با برون رفت از این بن بست باز هم چرخه اقتصادی این شهرستان به حرکت می افتد .از نظر اقتصادی طی مدت پنج سال کل هزینه این جاده و تونل تمام می شود .فاجعه انسانی راشما در نظر بگیرید .در ثانی چرا دکتر محمد صادقی که اطلاع از وضع تونل داشتند جاده را تا دهانه تونل زیر سازی کرد .فقط و فقط به خاطر ......انشالله که این تونل باز گشایی می شود و مردم کازرون به ارزوی چندین ساله خود می رسند .و امید و ما مردم کازرون قدر دان جناب اقای دهقان هستیم و خواهیم بود به خاطر صداقت و تلاش ایشان در همه عرصه ها به امید روزی که گلنک های دیکری در این شهرستان به زمین بخورد تا مردم این شهرستان در تمام عرصه ها هیچ مشکای نداشته باشند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۸
0
0
اين آقايان صادقي و صالح پور فقط در توجيه توقف اين پروژه بهانه آوردند تا به ... خوش خدمتي كنند.حالا كه دهقان آنرا اجرايي كرد مي خواهند تلاشهايش را مخدوش كنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۰/۲۳
0
0
به کسانی که در مورد اقای دهقان تهمت زده اند هشداری جدی داده میشود اقای صالح پور و صادقی عرضه نداشتند
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۳
0
0
باسلام و تشکر از زحمات مسعولین محترم: خواهشمندم عزیزان لا اقل قبل از افتتاح هرطرحی ابتدا به نقشه جغرافیای شهرستان توجه فرمایند .خروجی این تونل در کمارج واقع میشود اما انرا تونل بناف نام گذاشتید .بهر صورت اگر مسعولین رده بالا متوجه شوند این خیلی بد است .ودر مورد مورد ما چی فکر می کنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳