پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۰۰
تعداد نظرات: ۳۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۸۷ - ۱۴:۲۱
ويرايش هفتم
 
مدرک تحصیلی: لیسانس راه و ساختمان
 
مسؤولیت‌ها:
از سال 1369-1362 (به مدت 7 سال): رئیس اداره‌ی زمین شهری کازرون
1379-1369: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون
1382-1380: معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز
1382 تا اوایل سال 1385: رئیس اداره‌ی هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز
از خردادماه 1385 تاکنون: فرماندار کازرون

 

توجه:
1.چنانچه مايل به نمايش نام خود در كنار سئوال خويش مي‌باشيد، در فرم ارسال نظر نامتان را علاوه بر قسمت نام در قسمت نظر نيز تكرار كنيد (در غير اين صورت تنها سئوال يا نظر شما نمايش داده خواهد شد).
2. مهندس صالح‌پور تنها تا بيست و پنجم آبان ماه ميهمان كازرون نماست. بديهي است سئوالاتي كه بعد از تاريخ مذكور براي سايت ارسال مي‌شوند تنها به رؤيت ميهمان كازرون‌نما مي‌رسد اما در سايت نمايش داده نخواهد شد.
3. سئوالاتي كه حاوي مطالب غيرمرتبط با ميهمان كازرون‌نما بوده و يا حاوي توهين به اشخاص و گروه‌ها بوده و موازين شرعي و قانوني در طرح آنها رعايت نشده باشد يا نمايش داده نخواهد شد و يا پس از ويرايش نمايش داده مي‌شود.
 

----------------------------------------------------------------------------------

پاسخ به 28 سئوال كاربران كازرون‌نما

(تذكر: تعارفات موجود در سئوال و جواب‌ها حذف شده است)

---------------------------------------------------------------------------------

 

 

1. یکی از فرزندان کارگران نانوایی هستم. چهار فرزند هستیم که همگی در آستانه ازدواج و دانشگاه هستیم پدر من روزانه 5000 تومان حقوق می‌گیرند. چرا شما با افزایش نرخ نان مخالف هستید؟ با افزایش نرخ نان حقوق کارگر نانوایی هم افزایش می‌یابد. شما هم لااقل کمی هم به فکر كارگران نانوایی هم باشید. انصافآ شما که فقط پشت میز می‌نشینید از درآمد کارگران نانوایی هم خبر دارید؟ شما در دوره چهار ساله قبلیتان هم از افزایش نرخ نان جلوگیری کردید. برای چه؟ برای ... در این دولت. شما با حقوق 150000هزار تومان در ماه خرج زندگیتون راه می‌افته یا نه؟...

با سلام و تشکر از دست اندر کاران محترم سایت کازرون نما

و تشکر از همشهریان گرامی که در این پرسش و پاسخ شرکت کردند .

به عرض شما برادر یا خواهر عزیز، عرض کنم اولا بنده از حقوق کم کارگران مخصوصا کارگران نانوایی اطلاع دارم واقعاًً با حقوق روزی 5 هزار تومان بسیار بسیار مشکل است از این بابت بنده هم متاسفم.

بنده دو سال و چند ماه است که فرماندار کازرون هستم یعنی از خرداد سال 1385تاکنون که چیزی حدود 5/2سال می‌شود. پس بنده 4 سال فرماندار نیستم. اما در همین دو سال و نیم 2بار نرخ نان تغییر کرده یک بار به 13تومان رسیده و در سال86 هم به 15تومان اما حالا هم یعنی از شنبه 18/8/87 به 20تومان می‌رسد و انشاالله دستمزد پدر شما هم بیشتر خواهد شد.

 

2. اگر بخواهيد آقاي دهقان نماينده فعلي شهرستان را با آقاي محمدصادقي مقايسه كنيد، چه مي گوييد؟ از نظر شما آقاي دهقان تا كنون چه كارهاي مهمي انجام داده اند؟

اجازه بفرمایید کسی را با کسی مقایسه نکنیم بلکه عملکرد هر شخصی را باید با میزان حق سنجید. اشخاص هم دارای نقاط قوت و ضعف هستند. به نظر بنده آقای دکتر محمد صادقی در مجموع فرد مفیدی برای نظام بوده و هست. وجود ایشان در چهار سال دوره‌ی نمایندگی مجلس در دوره هفتم، هم برای استان فارس و هم برای شهرستان کازرون مثمر ثمر بود. اما آقای دهقان ناصر آبادی نماینده‌ی فعلی مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی هم در خصوص مشکلات و کمبودهای شهرستان پیگیری‌های مستمری چه در سطح وزارت‌خانه‌ها و چه در سطح ادارات کل در استان داشته اند. قضاوت در مورد ایشان به نظر بنده در حال حاضر زود است. انشاالله که ایشان هم در پایان دوره چهار ساله نمایندگی دارای کارنامه‌ای درخشان باشند.

 

3. شما در مصاحبه‌اي به ساخت ويلاي غير قانوني در دشت برم اشاره كرده بوديد ولي اخيراً رييس منابع طبيعي كازرون اين مساله را تكذيب كرده است! واقعيت ماجرا چيست؟ اگر چنين ويلايي وجود داشته سرانجام آن چه شده است؟

درست است، یک ویلا در جنگل‌های دشت برم ساخته شده که غیر قانونی است و پرونده این ساخت و ساز غیر قانونی هم در دادگاه کازرون در جریان است. اما چیزی که رییس منابع طبیعی کازرون تکذیب کرده‌اند ساخت ویلا در زمین منابع طبیعی کازرون تکذیب کرده‌اند. در حالی که این ویلا در زمین‌های مستثنیات ساخته شده ولی چاه حفر شده در زمین‌های منابع طبیعی است که پرونده شکایت اداره منابع طبیعی در خصوص حفر چاه غیر قانونی مذکور هم در دادگاه کازرون در حال پیگیری است .

 

4. من چندین پیشتهاد به آقای دهقان دادم ولیکن متاسفانه اصلا استقبال نشد حال دوست دارم با شما در میان بگذارم که البته میدانم برایتان حائز اهمیت است لذا در صورت صلاح دید در خدمت می‌باشم. دهدشتي

جناب آقای دهدشتی منتظر ملاقات شما جهت ارائه پیشنهادات در فرمانداری کازرون هستیم

 

5. فرماندار قانوناً مسئوليت چه امور و شوراهايي را بر عهده دارد. اگر اين‌را بدانيم بهتر مي‌توانيم سئوالاتمان را مطرح كنيم.

فرماندار بالاترین مقام سیاسی دولت در شهرستانهاست. مسؤولیت‌های متعددی به عهده‌ی فرمانداران است از جمله رئیس شورای تامین، رئیس شورای آموزش وپرورش، رئیس شورای ترافیک، رئیس شورای کشاورزی، رئیس شورای بهداشتی و ... البته این بدان معنی نیست که از کوچک‌ترين تا بزرگترین ایرادی که مربوط به ادارات و نهادها و ارگان‌های شهرستان دیده شود حتماً بایستی فرماندار حاضر شود و رفع ایراد کند بلکه یکی از وظایف فرماندار تذکرات لازم به ادارت و هماهنگی لازم بین آنهاست .

 

6. این بنده حقیر خواهشمندم در رابطه با فضای بازی کودکان این آینده سازان شهر و کشورمان حساسیت خرج کنید تا خانواده‌ها با کمال آرامش فرزندان خود را راهی مکان‌های بازی در پارک‌ها کنند هیچ کدام از زمین‌ها و وسایل بازی ایمنی کامل برای بچه‌ها ندارند. در پارک‌های شهرهای دیگر، زمین از جنس فوم استفاده شده که ایمنی بالایی دارد.

در زمینه کمبود پارک و فضاهای مناسب برای کودکان باید عرض کنم علی‌رغم زحمات زیادی که شهرداری محترم در ایجاد فضای سبز و پارک‌های مختلف نموده ولی این مقدار کار انجام شده کم است. اما وضعیت مالی شهرداری کازرون وضعیت مطلوبی نیست مطمئن باشید که شهر داری به فکر هست بودجه کافی ندارد.

 

7. آيا اين درست است كه معاون شما توسط آقاي محمدصادقي تعيين شده است؟ آيا آقاي محمدصادقي با شما شرط كردند كه بايد آقاي رستمي معاون شما باشد؟ اگر اين حرف درست است چرا شما اين شرط را قبول كرديد؟ آيا فرماندار نبايد اختيار تعيين معاون خودش را داشته باشد؟

جناب آقای رستمی در اواخر فرمانداری فرماندار قبل، به عنوان معاون فرماندار به استانداری فارس معرفی شده بود ولی ایشان هم در روز معارفه با بنده معرفی شد. آقای دکتر محمد صادقی با بنده هیچ شرطی نکرد چون من از ایشان نخواسته بودم که فرماندار بشوم بلکه ایشان و مسؤولان استانداری از من خواستند و بنده را دعوت کردند جهت فرماندار شدن. البته این درست است که فرماندار باید معاونین و بخشداران را به استانداری پیشنهاد بدهد ولی همان طوری که اشاره شد قبل از آمدن بنده بخشداران منصوب بودند و کار می‌کردند و آقای معاون هم معرفی شده بود ولی شروع کار ایشان همراه با شروع کار بنده بود. ولی بنده از عملکرد آقای رستمی در مجموع رضایت دارم.

ایشان فردی صادق، راستگو، امانتدار، بی‌علاقه به مال دنیا و بی‌علاقه به پست و مقام و حافظ بیت‌المال هست. برادر دو شهید و رزمنده و از خانواده‌ای متدین و اصول‌گراست. مسؤولیت‌پذیر و در کارش بسیار جدی است.

 

8. می‌شود بفرمایید به طور مشخص در تعیین کدام یک از مسوولین شهر دخلت تمام داشته اید؟ تعداد آن ها را هم بفرمایید قبول است. یا اصلاً بگویید که با کدام یک از مسوولین ضعیف شهرستان برخورد کرده‌اید؟

بنده معتقدم در عزل و نصب‌ها بایستی اصول رعایت بشود. در عزل و نصب‌های اخیر که تاکنون انجام شده با تعامل و توافق با نماینده‌ی محترم بوده یعنی هم نماینده‌ی محترم و هم فرماندار برای انجام این کارها دخالت داشته اند شایسته نیست که بنده بگویم کدام مسؤول ضعیف بوده و با ایشان چه برخوردی شده است.

 

9. یکی از وظایف فرماندار به عنوان نماینده دولت در شهرستان اطلاع رسانی از فعالیت‌های دولت در سطح کازرون و وضعیت مصوبات استانی است. می‌شود بفرمایید دقیقاً چه کاری در این باره انجام داده‌اید که این همه مردم از این کارهای بزرگ بی‌اطلاع هستند؟

در رابطه با پیگیری مصوبات ریاست جمهوری باید عرض کنم اجرای بعضی از این مصوبات خیلی زمان‌بر نیست ولی بعضی از آنها مراحل متعددی باید طی کرد تا به اجرا در آید. البته شایان ذکر است که دو الی سه بار مصوبات رئیس جمهوری را در بعضی از نشریات محلی توضیح داده‌ایم و به عرض عموم رسانده ایم اما از شما همشهری عزیز هم تشکر می‌کنیم که نسبت به آنها حساس هستید. به طور مختصر به تعداد قابل توجهی از مصوبات اشاره می‌کنیم :

1- احداث سد بزرگ نرگسی در بالاده که بنا به قول نماینده‌ی محترم جناب آقای دهقان ناصرآبادی فازهای مربوط به طراحی آن رو به اتمام است و انشااله در سال 1388به مرحله اجرا خواهد رسید، جا دارد از پیگیری‌های آقای دهقان نماینده محترم تشکر و قدردانی کنیم .

2- کانال آبیاری بالاده که در حال انجام است.

3- کانال آبیاری خشت است که انجام شده و هنوز هم ادامه دارد.

4- احداث 7 باب خانه پزشک بوده که 4باب آن تا زیر سقف و 3باب دیگر در حد فونداسیون است .

5- تعرفه برق بوده که گرچه هنوز بخشودگی مطلوب حاصل نشده ولی از بخشودگی 500کیلو وات در هر دوره به 1000کیلووات رسیده است.

6- احداث بزرگ‌راه محور دشت ارژن - قائمیه- کنارتخته است که در حال حاضر بر روی آن کار می‌شود.

7- گاز رسانی به چهار روستا بوده که انجام شده است .

8- تکمیل و تقویت تجهیزات صدا وسیما در کوهمره بوده که انجام شده.

9- تشکیل 75 تعاونی در راستای اهداف دولت جهت اشتغال‌زایی بوده که حدود 100تعاونی تشکیل شده است.

10- طرح بزرگ پتروشیمی که می‌بایستی با مشارکت دولت و مردم احداث شود که مراحل اولیه طی شده و مکان هم مشخص گردیده و در حال تحویل و تحول زمین مورد نظر هستیم .

11- ساخت دو سالن ورزشی بوده که هر دوی آن ساخته شده و افتتاح گردید.

12- احداث یک مجموعه ورزشی کارگران بوده که دو سالن سر پوشیده در آن پیش بینی شده بود ولی توافق شد که هر دو سالن تبدیل به یک استخر سر پوشیده مجهز بشود که زمین آن هم مشخص و طرح آن آماده و بودجه اولیه هم اختصاص داده شده و آماده کلنگ زنی است .

13- بیمارستان قائمیه است که می‌بایستی با مشارکت 40%مردمی و 60% دولت ساخته شود که این هنوز در مراحل اولیه است .

14- سالن تشریح پزشک قانونی شهر است که مکان‌یابی شده و فقط بایستی طراحی و اجرا صورت بگیرد .

15- ایجاد منطقه‌ی ویژه‌ی کشاورزی است که کارشناسان چندین بار برای مکان‌یابی از استان به کازرون آمده‌اند ولی هنوز نتیجه‌ی نهایی حاصل نشده.

16- توسعه و احداث ناحیه‌ی صنعتی موجود به شهرک صنعتی که این هم در دست پیگیری است ولی به علت کمبود زمین هنوز به یک نقطه مطلوب دست پیدا نکرده اند.

17- تبدیل مرکز آموزش عالی کازرون به یک دانشگاه بزرگ دولتی است که کارهای اداری آن انجام گرفته و استقلال آن از دانشگاه شیراز حاصل شده است. در حال حاضر بیش از 70 هکتار زمین تهیه و نقشه‌ها هم طراحی شده و بودجه اولیه آن هم در نظر گرفته شده است. این موضوع نیز در دست پیگیری است.

18- تسریع در احداث و اتمام جاده کازرون به دشت ارژن بوده که واقعاً با سرعت انجام گرفت و در حال حاضر مردم شریف کازرون با اشتیاق از این جاده با زمانی به مراتب کمتر از عبور از محور ابولحیات (از نظر زمانی 50% کمتر ) تردد می‌کنند. اما نواقصی هم مثل روشنایی تونل‌ها، احداث دیوارهای حائل، تکمیل علائم راهنمایی و رانندگی و ... وجود دارد که به طور مستمر از طریق آقای دهقان نماینده محترم و هم فرمانداری و هم اداره‌ی کل راه و ترابری در حال پیگیری است.

19- ایجاد منطقه گردشگری در دو منطقه کازرون یکی در دریاچه پریشان و دیگری در سمت غرب کازرون بوده که علیرغم پیگیری‌های زیاد ولی هنوز پیشرفتی حاصل نشده است.

20- پیگیری ادامه عملیات سیلو بوده که به خاطر این‌که دولت قصد داشته ساخت سیلوها را به بخش خصوصی واگذار کند تکلیف آن روشن نشده ولی در حال حاضر مشغول به کار هستند.

و چندین مورد دیگر که اشاره به آن‌ها در حوصله‌ی این فرصت نمی‌گنجد.

نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد و همشهریان گرامی بایستی از آن اطلاع داشته باشند این است که طرح‌هایی که نیاز به تهیه‌ی زمین دارد به علت کمبود زمین مناسب در کازرون، اجرا آن با مشکلات فراوانی رو به رو می‌شود مخصوصاً مشکل معارض‌های حقوقی و مردمی.

 

10. امروز بيش از پنج روز گذشته ولي به هيچ سئوالي جواب داده نشده است! چرا جواب نمي‌دهيد؟

بنده از توضیحات مسؤولان محترم سایت (کازرون نما) این طور برداشت کردم که در مدت 10روز سوالات مطرح می‌شود و سپس من بایستی پاسخ آنها را تهیه کنم. گویا برداشت بنده اشتباه بوده لذا از این که مقداری تأخیر ایجاد شده پوزش می‌خواهم ولی باز هم در خدمت شما مردم عزیز هستم.
  

11- به نظر شما چرا مردم شهر کازرون در انتخابات مجلس شورای اسلامی با درصد خیلی کمی شرکت کردند ؟ آیا عملکرد شما دخیل نبوده است ؟

اين‌كه چرا مردم شهر كازرون در انتخابات مجلس شوراي اسلامي با درصد كمي شركت كرده‌اند ممكن است دلايل متعددي داشته باشد ولي بهترين كساني كه مي‌توانند دلايل اين موضوع را بيان كنند مردم شريف كازرون هستند. شما مي‌توانيد اگر برايتان امكان دارد از مردم يك نظر سنجي داشته باشيد و اما اگر عملكرد ما در دوران انتخابات منظورتان باشد اين‌هم بايستي از مردم بپرسيد كه ما در طول انتخابات و در زمان انتخابات آيا حق كسي پايمال كرديم و يا....

 
 كازرون نما: با توجه به استقبال فرماندار محترم، نظرسنجي جديد كازرون نما به مدت ده روز به عملكرد ايشان اختصاص يافت.
 

12- سرانجام مامورین صندوقی که در آن آرا کم و زیاد شده بود در انتخابات شورای شهر به کجا رسید ؟ راستی شنیده ام که غیر از ایشان هم افرادی بوده اند که آرایشان کم و زیاد شده است پس چرا فقط آرای اقای چویلی را اعلام کردید . شاید این جا جای خوبی باشد برای این که آن افراد را هم معرفی کنید تا به حقشان برسند .

كساني كه روي صندوق مورد نظر بودند به دادگاه معرفي شدند پس از بررسي‌هاي به عمل آمده توسط قاضي ويژه، نخواندن تعداد قابل توجهي از آراي آن صندوق عمدي نبوده بلكه بي‌توجهي بوده كه آن‌هم با بازكردن صندوق طبق دستور مسؤولان استان با حضور حداقل 20 نفر از افرادي كه درانتخابات مسؤوليت داشتند و با حضور دادستان محترم آرا باز شماري شد(چندين بار) و تنها آراي آقاي چويلي بود كه در نتيجه‌ي انتخابات اثر گذاشت. كساني ديگر هم بودند كه آراي آن‌ها از 5 رأي تا 10 الي 15 رأي تغيير كرد ولي نتيجه‌ي آن‌ها در انتخابات تأثير گذار نبود. البته اين موضوع به اطلاع خود آن‌ها رسانده شد.
 

13- برای هر وعده پخت نان 2400 تا 2500 عددنان تهیه می کنند که در سه وعده پخت بالغ بر 7500 نان می فروشند. اگر هر نان 5 تومان افزایش داشته باشد در 27 روز بالغ بر ده ملیون تومان افزایش درآمد نانواهاست! به هر کارگر چقدر افزایش دستمزد می‌دهند؟

به نظر مي‌رسد در يك روز حدود 4600 عدد نان پخت بشود. بنا به عرف نانواها دستمزد شاطر 15% دستمزد خميرگير، 10% از فروش و 2 نفر كارگر ساده ديگر هم براساس قانون كار بايستي دستمزد دريافت كنند.

 

14- آقای صالح پور اگر برای اجرای تونل بناف کاری نمی‌توانید انجام دهید لطفا"در مسیر تلاش‌های مردمی سنگ‌اندازی نفرمايید

اشكال كار اين‌جاست كه شما خيال‌ مي‌كنيد فقط خودتان كازروني هستيد و تنها شما دلسوز كازرون هستيد. ما هم مثل شما دلمان مي‌خواهد تونل بناف كه جاي خود دارد بلكه راه‌هاي ديگري نيز بر روي كازرون باز شود مثل راه‌آهن – فرودگاه و... بهتر است جناب‌عالي بدانيد شايد بنده اولين كسي باشم كه پس از افتتاح مجلس دوره‌ي هفتم در هفته نامه‌ي سلمان خطاب به آقاي دكتر محمد صادقي نماينده‌ي مردم كازرون در دوره‌ي هفتم طي مقاله‌اي از ايشان خواستم كه اگر در طول دوران نمايندگي فقط بتوانيد جاده‌ي كازرون به شيراز را تمام كنيد كافي است و بازهم از ايشان خواستم و نوشتم كه جاده بدون باز شدن تونل بناف كار ناقصي است او هم حقيقتاً چنين كرد هم دنبال جاده رفتند تا افتتاح و هم دنبال تونل بناف ولي بعداً معلوم شد (با نظر كارشناسان) كه تونل بناف از نظر فني جواب نمي‌دهد. ضمناً كدام حركت مردمي در خصوص باز شدن تونل بناف شروع شده كه بنده سنگ‌اندازي كرده‌ام!؟ بهتر است وقتي مي‌خواهيد مطلبي در مورد كسي بگوييد خدا و روز قيامت هم در نظر بگيريد و بدون مدرك صحبتي نكنيد.
 

15. آیا با توجه به خبرهایی که در رابطه با مسیر راه آهن منتشر شده است ، اقدامی در جهت استفاده کازرون از این امکانات انجام داده اید ؟ چه قبل از مشخص شدن و چه بعد از آن؟

در رابطه با عبور خط راه‌آهن از شيراز به طرف بوشهر و اين‌كه آيا اين مسير، كازرون را هم در بر خواهد گرفت اشاراتي شده ولي اجازه بفرماييد تا روشن شدن يك تصميم قطعي، بحث درباره‌ي اين مسأله را به بعد موكول كنيم.

 

16. آزاد راه بوشهر شیراز هم دارد مراحل تصویب خود را میگذراند و آرام آرام از چند کیلومتری کازرون خواهد گذشت و کازرون را در بن بستی جدید قرار خواهد داد آیا شما و مسئولین دیگر کاری در این مورد انجام داده اید؟ آیا با حاج ایمانی در این مورد مذاکره ای شده است؟

در خصوص آزادراه بوشهر به شيراز آن‌چه ما شنيده و با آيت ا... ايماني هم صحبت كرده‌ايم اين است كه مشاورين اين پروژه چند مسير را مورد بررسي قرار داده‌اند كه گزينه‌ي سوم آن گويا در نزديكي و يا بهتر بگوييم در جنوب شرقي درياچه‌ي پريشان است ولي هنوز هيچ چيز معلوم نيست اما ما مسأله را پيگيري مي‌كنيم.


17. در رابطه با تیراندازی به اتوبوس خط 7 چه کاری انجام داده اید ؟ معلوم است که چرا این عمل روی داده است ؟ با عاملین این اقدام چه کرده اید ؟

در رابطه با تيراندازي به اتوبوس خط 7، قبلاً هم چند بار در اين مسير به خطوط اتوبوس راني تعرض شده و رانندگان هم تصميم گرفتند كه ديگر در اين مسير حركت نكنند و حتي مدتي هم نرفتند. تا اين‌كه شوراهاي اسلامي روستاهاي اين مسير جلسه گرفتند و تعهد كردند كه چنان‌چه در اين مسير به اتوبوس آن‌ها تعرض و خسارتي وارد شود از طرف شوراها هزينه پرداخت شود. اما در مورد تيراندازي اخير موضوع از طرف نيروي انتظامي پيگيري مي‌شود و هنوز نتيجه‌ي قطعي حاصل نشده است.


18. جناب عالی به عنوان مدیر ارشد شهر در جهت فعالیت های فرهنگی و مساعدت به فعالین فرهنگی و نهادهای زیر نظر آنان چه کاری انجام داده اید ؟

در مورد كمك به نهادهاي فرهنگي بايد عرض كنم بنده هميشه معتقد بوده و هستم كه چنان‌چه مابه هر طريقي بتوانيم به پايگاه‌هاي مقاومت مساجد كمك كنيم در حقيقت به مسايل فرهنگي و فعاليت‌هاي فرهنگي كمك كرده‌ايم. و به همين منظور بنده هم هر اندازه در توان داشته‌ام به پايگاه‌هاي مقاومت كمك كرده‌ام البته اين ادعا ندارم كه به همه‌ي پايگاه‌هاي مقاومت كمك كرده‌ام بلكه هر وقت بعضي از آن‌ها مراجعه كرده‌اند و من هم برايم امكان داشته كمك كرده‌ام. حتی به بعضي از گروه‌هاي هنري و مضافاً به بعضي از تيم‌ها و هيأت‌هاي ورزشي. بايد اين مسأله هم اضافه كنم كه در تقويت حركت‌هاي فرهنگي مذهبي هم تا آن‌جا كه ممكن بوده همراهي كرده‌ام ولي خُب، هنوز كم است و اگر امكانات بيشتري باشد بايد اولويت با تقويت نهادهاي فرهنگي باشد. بنابراين خلاصه كنم چه در زمينه‌ي كمك به پايگاه‌هاي مقاومت مساجد، چه در زمينه‌ي كمك به مسايل ورزشي- فرهنگي و چه در زمينه‌ي فرهنگي- مذهبي و چه در زمينه‌ي تقويت و همگامي و همراهي با حركت‌هاي فرهنگي در حد امكان فعاليت داشته‌ام. اين‌ها غير از كمك‌هاي قابل توجهي بوده كه گاهي اوقات به اداره‌ي فرهنگ و ارشاد اسلامي شده است.


19. مصوبات سفر رهبری برای کازرون به کجا رسید ؟ میزان نامه هایی که در دو سفر رهبری و رییس جمهور ارسال شده است به چه میزان است ؟ در صورت پاسخ داده شدن اگر می توانید اعتباری که به منظور جواب دادن به نامه های مردمی در کازرون صرف شده است را در صورت امکان بیان کنید .

در رابطه با مصوبات سفر مقام معظم رهبري، بايد عرض كنم كه جمعاً 105 پروژه مي‌باشد. پروژه‌هاي مذكور در زمينه‌هاي مختلفي است از جمله: ساخت اماكن فرهنگي - مذهبي مثل مساجد، احداث راه‌هاي روستايي، آبرساني و بهسازي مناطق روستایی، تأسيس مراكز آموزشي، تكميل دانشگاه پيام نور كازرون، ساخت مسكن ارزان قيمت در مناطق شهري و روستايي، احداث خانه‌ي بهداشت و مراكز بهداشتي و درماني در مناطق روستايي، احداث اماكن ورزشي، احداث كانال‌هاي آبياري كشاورزي، برق رساني روستاهاي فاقد برق، تهيه‌ي كالاهاي اساسي براي مددجويان بهزيستي و كميته‌ي امداد امام خميني(ره)، كمك به دانشجويان تحت پوشش كميته‌ي امداد، كمك به آسيب‌ديدگان از خشكسالي، كمك به احداث واحدهاي آپارتماني، جهت محرومان تحت پوشش، احداث شبكه‌ي جمع‌آوري فاضلاب‌هاي روستايي، اجراي شبكه‌هاي آبياري و زهكشي، كمك به تهيه‌ي جهيزيه‌ي فرزندان تحت پوشش بهزيستي و كميته‌ي امداد خميني(ره)، احداث خانه‌ي پزشك در مناطق روستايي، كمك به تأمين مسكن خانواده ی شهدا،

جمع اعتبار لازم براي طرح‌هاي فوق 23 ميليارد تومان مي‌باشد؛ ضمناً اجراي اين طرح‌ها تا سال 89 ادامه دارد. ان‌شاءا.. در آينده نتايج اجرايي اين طرح‌ها به اطلاع شما مردم شريف كازرون خواهد رسيد.
 

20. چرا باوجود پيشرفت خوب ورزش در سال‌هاي اخير و كسب نتايج خوب، شركتهاي صنعتي و غيرصنعتي را وادار به حمايت از ورزش شهرستان نمي‌كنيد؟ تعامل شما باتربيت بدني خوب است؟

از شما تشكر مي‌كنم كه چنين سؤالي را مطرح كرديد. ان‌شاءا... در آينده‌ي نزديك با صاحبان صنعت در شهر جلسه‌اي خواهيم گرفت و پيشنهاد شما را تا آن‌جا كه ممكن است پي‌گيري خواهيم كرد.


21. چرا در سراسر کشور بانک ها علاوه بر نفری 1 میلیون وام ازدواج مهر امام رضا نفری یک میلیون هم وام خرید کالا می دهند ولی در کازرون وام کالا پرداخت نمی شود ؟ آیا اصلا تا کنون پیگیری کرده‌اید؟

بايد به عرض برسانم اولاً وام ازدواج از صندوق مهر امام رضا(ع) يك ميليون نيست و بلكه 2 ميليون وام و 2 ميليون كالا بود كه چون در شهرستان‌ها كالاها مرغوب نبود و وام گيرنده‌ها سرگردان مي‌شدند از گرفتن 2 ميليون كالا صرف نظر كردند. اما اطلاع داشته باشيد كه از روز عيد فطر وام صندوق مهر امام رضا(ع) از 2 ميليون به 4 ميليون افزایش یافته است.


22. شما مي‌گوييد نخواندن آراي بعضي از كانديداها در انتخابات شوراها در يكي از صندوقهاي شهر عمدي نبوده است! چطور اين همه اشتباه عمدي نبوده؟ آيا از اين افرادي كه مسئول اين صندوقها بوده اند در انتخابات مجلس هم استفاده شد؟ چرا اسامي آنها را اعلام نكرديد؟ چه تضميني هست كه اين اتفاق در بعضي از صندوقهاي ديگر هم نيافتاده باشد مثلا مي‌گويند چون در انتخابات دو نفر به نام جوكار بوده است قسمتي از آراي آقاي قدرت الله جوكار به نام جوكار ديگر خوانده شده است.

عمدي نبودن نخواندن بعضي از آراي صندوق مورد نظر از طرف قاضي ويژه گفته شده يعني ما شاكي شديم و دادگاه هم رسيدگي كرد و نتيجه غير عمدي اعلام شد. در انتخابات بعدي قرار بر اين شد كه از آن‌ها استفاده نشود يعني برادران هيأت اجرايي از آن افراد استفاده نكنند. اگر بخواهيم به گفتگوهاي همه توجه كنيم و براساس آن‌چه در جامعه پخش مي‌شود عمل كنيم فكر مي‌كنيد چه وضعيتي پيش مي‌آيد.
 

23. هيات اجرايي انتخابات مجلس هشتم در كازرون كه شما مسئوليت آنرا بر عهده داشتيد صلاحيت مهندس باداهنگ را تاييد كرد. آيا اين تاييد صلاحيت تاكتيكي بود براي اينكه رد صلاحيت او در كازرون انجام نشود يا واقعا مشكلي در صلاحيت او نمي ديديد؟ از آن گذشته مهندس باداهنگ با استناد به بند (عدم سوء شهرت در كازرون) رد صلاحيت شد به نظر شما وقتي مراجع قانوني در كازرون مثل هيات اجرايي شهرستان كه شما مسئول آن بوديد او را تاييد مي كند چطور افرادي كه در كازرون نيستند سوء شهرت او را تشخيص دادند؟!

شهروند عزیز! خوشبختانه ترکیب هیأت اجرایی یک ترکیب یک دست نبود و هر کسی علیرغم اعتقاد به اصول گرایی برای خودش یک فکر مستقل داشت از نظر کاندیدا و رأی. و این موضوع به سلامت انتخابات کمک کرد. بنابراین در مورد جناب آقای مهندس بادآهنگ هم با توجه به یک دست نبودن و استقلال رأی اعضای هیأت اجرایی با اکثریت نسبی آرا در هیأت اجرایی تأیید شد و اصلاً مسأله تاکتیک نبود چون آرای منفی و مثبت هم خیلی به هم نزدیک بودند. بعد از آن هر چه گذشته نه بنده و نه هیأت اجرایی مسؤول آن نبوده ایم.

 

24. من يك ورزشكار هستم كه صاحب چند مقام قهرماني دركشور ميباشم كه تا قبل از همايش تجليل از قهرمانان ورزش كازرو ن ديگر انگيزه اي براي كسب مدال نداشتم امابا تجليلي كه ازبنده شد روحيه گرفتم خواستم تقاضا كنم حمايت كنيدتا اين حركتها ادامه يابد؟ راستي شماهم به ورزش كمك كرده ايد؟

برادر / خواهر – گرامی اولاً بایستی از جناب پاکدل رئیس محترم تربیت بدنی تشکر کنیم که این کار خوب و زیبا را در مورد ورزشکاران انجام دادند ثانیاً بنده از قدرشناسی جنابعالی تشکر می کنم چون صفت قدرشناسی خودش از فضائل اخلاقی است. ان شاءا... که کماکان پیروز و سربلند و برای وطن و شهر و دیارتان افتخار آفرین باشید.

بنده هم خودم را عضو کوچکی از جامعه ی ورزش کازرون می دانم چه در دوران گذشته و چه درحال از هر کمکی که می توانستم، و در حد مقدوراتم بوده به ورزش دریغ نداشتم. رئیس محترم تربیت بدنی و ورزشکاران هم از این موضوع اطلاع دارند.
 

25. شما اعتراف كرده ايد كه هيات اجرايي انتخابات مجلس هشتم همه تفكر اصولگرايي داشته اند! چرا هيچ يك از اصلاح طلبها در اين هيات عضويت نداشتند؟! آيا اين انحصارطلبي نيست؟!

انتخاب هيأت اجرايي بدين صورت است كه اول 30 نفر از معتمدين شهر از اقشار مختلف توسط فرماندار با هماهنگي هيأت نظارت بر انتخابات دعوت مي‌شوند. سپس با رأي مخفي 8 نفر از بين 30 نفر به عنوان هيأت اجرايي انتخابات، انتخاب مي‌شوند. در ميان آن 30 نفر دعوت شده برادران متدين و مورد اعتماد از گروه اصلاح طلبان هم حضور داشته‌اند. بنابراين اصلاح طلبان هم بوده‌اند ولي جزء 8 نفر قرار نگرفتند.


26. بنده بعنوان يك ورزشكار از آقاي صالح‌پور تشكر مي‌كنم. خدا وكيل هر وقت تونستن به ورزش كمك كردن.

از شمابرادر عزيز تشكر مي‌كنم كه حقيقت مي‌گوييد. حق‌گويي از نشانه‌هاي جوان مردي است.


27. صداقت پاكي و بي‌طرفي شما در انتخابات مجلس بر همگان ثابت شد. آيا درست است به همين خاطر تهديداتي متوجه شما شده؟

از حسن نظر جناب‌عالي تشكر مي‌كنم. البته پيروي از حق ضايعات و صدماتي هم دارد.

 

28. ضمن تشكر صميمانه از شما ورييس تربيت بدني بخاطر گرفتن مجوز ساخت استخر سرپوشيده از وزير نفت و پايان آرزوي ديرينه ما خانم‌ها خواستم بپرسم كار ساخت آن بالاخره كي شروع مي‌شود؟

الحمدا... مقدمات شروع فراهم شده فكر مي‌كنم در حال انتخاب پيمانكار باشند.

 

پايان

 

 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۱
36
0
سوال 1 :
باعرض سلام
یکی از فرزندان کارگران نانوایی هستم. چهار فرزند هستیم که همگی در آستانه ازدواج و دانشگاه هستیم پدر من روزانه 5000 تومان حقوق می‌گیرند. چرا شما با افزایش نرخ نان مخالف هستید؟ با افزایش نرخ نان حقوق کارگر نانوایی هم افزایش می یابد. شما هم لااقل کمی هم به فکر گارگران نانوایی هم باشید . انصافآ شما که فقط پشت میز می‌نشینید از درآمد کارگران نانوایی هم خبر دارید؟؟؟؟ شما در دوره چهار ساله قبلیتان هم از افزایش نرخ نان جلوگیری کردید. برای چه؟؟؟؟ برای ... در این دولت .
شما باحقوق 150000هزار تومان در ماه خرج زندگیتون راه میافته یا نه؟؟؟...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۲
28
0
سئوال 3:
با سلام
شما در مصاحبه اي به ساخت ويلاي غير قانوني در دشت برم اشاره كرده بوديد ولي اخيرا رييس منابع طبيعي كازرون اين مساله را تكذيب كرده است! واقعيت ماجرا چيست؟ اگر چنين ويلايي وجود داشته سرانجام آن چه شده است؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۲
20
0
سئوال 2:
اگر بخواهيد آقاي دهقان نماينده فعلي شهرستان را با آقاي محمدصادقي مقايسه كنيد، چه مي گوييد؟ از نظر شما آقاي دهقان تا كنون چه كارهاي مهمي انجام داده اند؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۲
33
0
سئوال 4:
با سلام من چندین پیشتهاد به آقای دهقان دادم ولیکن متاسفانه اطلا استقبال نشد حال دوست دارم با شما در میان بگذارم که البته میدانم برایتان حائز اهمیت است لذا در صورت صلاح دید در خدمت میباشم
09173071987
حسین دهدشتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۴۱ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۳
31
0
سوال 6 :
با سلام
خدمت فرماندار شهرمان سلامی دوباره از نظر اخلاص وادب عرض مینمایماین بنده حقیر خواهشمندم در رابطه با فضای بازی کودکان این اینده سازان شهر وکشورمان حساسیت خرج کنید تا خانوادهها با کمال ارامش فرزندان خود را راهی مکانهای بازی در پارکها کنند هیچ کدام از زمینهاو وسایل بازی ایمنی کامل برای بچه ها ندارند در پارکهای شهرهای دیگر زمین از جنس فوم استفاده شده که ایمنی بالایی دارد با تشکر وا ان امید(جلال)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۳
29
0
سئوال 5:
فرماندار قانونا مسئوليت چه امور و شوراهايي را بر عهده دارد. اگر اينرا بدانيم بهتر مي توانيم سئوالاتمان را مطرح كنيم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۳
28
0
سئوال 7:
آيا اين درست است كه معاون شما توسط آقاي محمدصادقي تعيين شده است؟ آيا آقاي محمدصادقي با شما شرط كردند كه بايد آقاي رستمي معاون شما باشد؟ اگر اين حرف درست است چرا شما اين شرط را قبول كرديد؟ آيا فرماندار نبايد اختيار تعيين معاون خودش را داشته باشد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۰ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۴
35
0
سوال 8 :
سلام
می شود بفرمایید به طور مشخص در تعیین کدام یک از مسوولین شهر دخلت تمام داشته اید ؟ تعداد آن ها را هم بفرمایید قبول است . یا اصلا بگویید که با کدام یک از مسوولین ضعیف شهرستان برخورد کرده اید ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۴
21
0
سوال 9 :
یکی از وظایف فرماندار به عنوان نماینده دولت در شهرستان اطلاع رسانی از فعالیت های دولت در سطح کازرون و وضعیت مصوبات استانی است . می شود بفرمایید دقیقا چه کاری در این باره انجام داده اید که این همه مردم از این کارهای بزرگ بی اطلاع هستند ؟...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۶
1
0
سئوال 10:
امروز بيش از پنج روز گذشته ولي به هيچ سئوالي جواب داده نشده است!!!!!!!!! چرا جواب نمي دهيد؟!!!!1
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۸
25
0
سوال 11 :
به نظر شما چرا مردم شهر کازرون در انتخابات مجلس شورای اسلامی با درصد خیلی کمی شرکت کردند ؟ آیا عملکرد شما دخیل نبوده است ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۸
36
0
سوال 12 :
سرانجام مامورین صندوقی که در آن آرا کم و زیاد شده بود در انتخابات شورای شهر به کجا رسید ؟ راستی شنیده ام که غیر از ایشان هم افرادی بوده اند که آرایشان کم و زیاد شده است پس چرا فقط آرای اقای چویلی را اعلام کردید . شاید این جا جای خوبی باشد برای این که آن افراد را هم معرفی کنید تا به حقشان برسند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۹
31
0
سئوال 13:
برای هر وعده پخت نان 2400 تا 2500 عددنان تهیه می کنند که در سه وعده پخت بالغ بر 7500 نان می فروشند. اگر هر نان 5 تومان افزایش داشته باشد در 27 روز بالغ بر ده ملیون تومان افزایش درآمد نانواهاست! به هر کارگر چقدر افزایش دستمزد می‌دهند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۹
23
0
سئوال 14:
آقای صالح پور
اگر برای اجرای تونل بناف کاری نمی توانید انجام دهید لطفا"در مسیر تلاشهای مردمی سنگ اندازی نفرمائید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۹
33
0
سوال 15 :
آیا با توجه به خبرهایی که در رابطه با مسیر راه آهن منتشر شده است ، اقدامی در جهت استفاده کازرون از این امکانات انجام داده اید ؟ چه قبل از مشخص شدن و چه بعد از آن ؟
با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۰
33
0
از جناب فرماندار محترم بخاطر صداقت وپاکی ودرستکاریشان وپاسخ فوری تشکر می کنم خداوند ایشان رابرای ما حفظ کناد.انشاا... که ما را خواهند بخشید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۹ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۰
31
0
سوال 16 :
آقای صالح پور
آزاد راه بوشهر شیراز هم دارد مراحل تصویب خود را میگذراند و آرام آرام از چند کیلومتری کازرون خواهد گذشت و کازرون را در بن بستی جدید قرار خواهد داد آیا شما و مسئولین دیگر کاری در این مورد انجام داده اید؟آیا با حاج ایمانی در این مورد مذاکره ای شده است؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۰
28
0
سوال 17:
سلام
در رابطه با تیراندازی به اتوبوس خط 7 چه کاری انجام داده اید ؟ معلوم است که چرا این عمل روی داده است ؟ با عاملین این اقدام چه کرده اید ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۰
27
0
سوال 18 :
جناب عالی به عنوان مدیر ارشد شهر در جهت فعالیت های فرهنگی و مساعدت به فعالین فرهنگی و نهادهای زیر نظر آنان چه کاری انجام داده اید ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۰
16
0
سوال 19 :
سلام
مصوبات سفر رهبری برای کازرون به کجا رسید ؟ میزان نامه هایی که در دو سفر رهبری و رییس جمهور ارسال شده است به چه میزان است ؟ در صورت پاسخ داده شدن اگر می توانید اعتباری که به منظور جواب دادن به نامه های مردمی در کازرون صرف شده است را در صورت امکان بیان کنید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۱
30
0
سوال 20 :
باسلام خدمت فرماندار محترم.چرا باوجود پيشرفت خوب ورزش در سالهاي اخيروكسب نتايج خوب/شركتهاي صنعتي وغيرصنعتي را وادار به حمايت از ورزش شهرستان نميكنيد؟تعامل شما باتربيت بدني خوب است؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۱
37
0
سوال 21 :
چرا در سراسر کشور بانک ها علاوه بر نفری 1 میلیون وام ازدواج مهر امام رضا نفری یک میلیون هم وام خرید کالا می دهند ولی در کازرون وام کالا پرداخت نمی شود ؟ آیا اصلا تا کنون پیگیری کرده اید ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۱
40
0
سوال 22 :
شما مي‌گوييد نخواندن آراي بعضي از كانديداها در انتخابات شوراها در يكي از صندوقهاي شهر عمدي نبوده است! چطور اين همه اشتباه عمدي نبوده؟ آيا از اين افرادي كه مسئول اين صندوقها بوده اند در انتخابات مجلس هم استفاده شد؟ چرا اسامي آنها را اعلام نكرديد؟ چه تضميني هست كه اين اتفاق در بعضي از صندوقهاي ديگر هم نيافتاده باشد مثلا مي‌گويند چون در انتخابات دو نفر به نام جوكار بوده است قسمتي از آراي آقاي قدرت الله جوكار به نام جوكار ديگر خوانده شده است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۲
32
0
سوال 23:
سلام
هيات اجرايي انتخابات مجلس هشتم در كازرون كه شما مسئوليت آنرا بر عهده داشتيد صلاحيت مهندس باداهنگ را تاييد كرد. آيا اين تاييد صلاحيت تاكتيكي بود براي اينكه رد صلاحيت او در كازرون انجام نشود يا واقعا مشكلي در صلاحيت او نمي ديديد؟ از آن گذشته مهندس باداهنگ با استناد به بند (عدم سوء شهرت در كازرون) رد صلاحيت شد به نظر شما وقتي مراجع قانوني در كازرون مثل هيات اجرايي شهرستان كه شما مسئول آن بوديد او را تاييد مي كند چطور افرادي كه در كازرون نيستند سوء شهرت او را تشخيص دادند؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۲
20
0
سوال 24 :
من يك ورزشكار هستم كه صاحب چند مقام قهرماني دركشور ميباشم كه تا قبل از همايش تجليل از قهرمانان ورزش كازرو ن ديگر انگيزه اي براي كسب مدال نداشتم امابا تجليلي كه ازبنده شد روحيه گرفتم خواستم تقاضا كنم حمايت كنيدتا اين حركتها ادامه يابد؟ راستي شماهم به ورزش كمك كرده ايد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۲
29
0
خوب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۳
30
0
سوال 25:
شما اعتراف كرده ايد كه هيات اجرايي انتخابات مجلس هشتم همه تفكر اصولگرايي داشته اند! چرا هيچ يك از اصلاح طلبها در اين هيات عضويت نداشتند؟! آيا اين انحصارطلبي نيست؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۵
35
0
با سلام خدمت فرماندار محبوب شهرمون.بنده بعنوان يك ورزشكار از آقاي صالحپور تشكر ميكنم خداوكيل هروقت تونستن به ورزش كمك كردن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۵
32
0
سوال 26 :
صداقت پاكي وبيطرفي شما در انتخابات مجلس بر همگان ثابت شد:آيا درست است بهمين خاطر تهديداتي متوجه شما شدۀ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۵
36
0
سوال 27 :
سلام.ضمن تشكر صميمانه از شما ورييس تربيت بدني بخاطر گرفتن مجوز ساخت استخر سرپوشيده از وزير نفت وپايان آرزوي ديرينه ما خانمها خواستم بپرسم كار ساخت آن بالاخره كي شروع ميشود?
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۶
32
0
چه برنامه ایی برای تقویت مدیریت و عمران کازرون دارید در بخش جذب نیروهای قوی کازرونی که مهاجرت کردند و یادر خارج از کازون خدمت میکنند دارید؟ تا کی برای یافتن یک رئیس دانشگاه باید از دیگر شهرستانها کمک بگیریم!
------------------------------------------
كاربر گرامي مهلت پرسش و پاسخ از فرماندار كازرون به پايان رسيده است.
با تشكر
كازرو نما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۷
36
0
سلام
دیشب در اخبار استانی (26/8/87) آقای استاندار قول اتصال شهر جهرم به راه اهن را داد.
شما که می گویید کازرونی و دلسوز کازرون هستید برای اتصال کازرون به راه آهن چه کرده اید؟
-----------------------------------------------
كاربر گرامي مهلت پرسش و پاسخ از فرماندار كازرون به پايان رسيده است.
البته پرسش شما شبيه به سئوال 15 است. پاسخ آنرا بخوانيد.
با تشكر
كازرون نما
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۸۷/۰۹/۰۷
61
0
برادر بزرگوار مهندس صالح پور :خدمات ارزشمند مهندس نوذری وزیر محترم نفت درمدت تصدی وزارت نفت به شهرستان کازرون برای تنویر افکار عمومی بیان کنید؟با تشکر
-----------------------------------
كازرون نما: كاربر محترم! ميهماني فرماندار كازرون در سايت كازرون نما به پايان رسيده است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۵
27
0
می خواستم از آقای فرماندار بپرسم که چه اقداماتی در خصوص ساخت مقبره استاد مردانی انجام داده اند؟ تا انجایی که من اطلاع دارم فقط فرزند استاد پیگیر قضیه هستند و از وقتی که اقای دهقان نماینده شده اند ایشان هم پیگیریهای زیادی انجام داده اند. شما در این خصوص چه کرده اید؟
-----------------------------------------------------------------------------
كازرون نما: فرصت طرح سئوال از آقاي فرماندار به پايان رسيده است مي توانيد پرسش خود را با دفتر فرماندار يا نشريه ايشان (سلمان) مطرح كنيد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۹/۲۶
62
0
با عرض سلام خدمت فرماندار محترم
قبلا خدمت رسيدم و در مورد مشكلات فروش كتابم در شهرستان با شما سخن گفتم و شما لطف كرديد و نامه اي به من داديد براي رييس آموزش و پرورش تا من را حمايت كنند...بعداز 2هفته به كار من تقريبا رسيدگي شد اما فرقي با قبل نكرد چرا كه فقط به من اين نامه را دادند كه به (تمام)مدارس ببرم و خودم تبليغ واسه كتابم انجام بدم من هم 13مدرسه رفتم اما چون آموزش و پرورش تاكيدي نكرده بود اين كار جوابي نداد...خواهشمندم من را راهنمايي كنيد ....تا بتوانم تعدادي از كتابهايم را در كازرون به فروش برسانم
1جلد از كتاب خدمتتان تقديم كردم با مشاهده آن اطمينان دارم مي توانيد من را ياري كنيد....متشكرم از شما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اذان صبح
۰۴:۵۶:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۲۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۱۲
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۰۳