پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۳۸۹
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۳:۱۹
دهقان ناصر آبادی در نطق میان دستور :
مشكلات قديمي مانند عدم شروع تونل بناب در شرق كازرون كه مي‌توانست اين شهر را به كريدور تجاري و گردشگري تبديل كند اجرايي نشده است؛ لذا از بهبهاني وزير راه و ترابري مي‌خواهيم تا با تصويب رديف اعتباري خاص براي اين پروژه دستور اجرايي شدن اين پروژه را صادر كند.
 خبرگزاري فارس: نماينده كازرون در مجلس گفت: ايران به عنوان كشوري كه توانسته است با همت و اتكاي خود به توانمندي‌هاي بومي و داخلي خود توانسته است به غني سازي هسته‌اي براي پيشرفت خود دست پيدا كند.

به گزارش خبرنگار امور مجلس خبرگزاري فارس، غلامرضا دهقان نماينده كازرون در مجلس شوراي اسلامي به عنوان ناطق اول ميان دستور جلسه علني امروز يك شنبه مجلس شوراي اسلامي با اشاره به تاريخ بشري و نقش هر ملتي در اين تاريخ گفت: به طور حتم تاريخ بشري از ديدگاه يك ناظر سياسي به دفتري تشبيه مي‌شود كه انسانها و ملت‌‌هاي مختلف بر اساس ميزان درايت، توانمندي‌ها و امكانات خود در آن دفتر فصولي و صفحاتي را به نام خود ثبت و ضبط مي‌كنند.

وي افزود: در اين دفتر برخي ملل نتوانستند علارغم توانمندي، وسعت سرزمين و ويژگي‌هاي خود صفحاتي را به خود اختصاص دهند و برخي ملل نير با كمترين توانمندي صفحات بسياري به به نام خود ثبت كردند و در حال حاضر جمهوري اسلامي ايران به عنوان كشوري كه توانسته است با همت و اتكاي خود به توانمندي‌هاي بومي و داخلي خود توانسته است به غني سازي هسته‌اي براي پيشرفت خود دست پيدا كند و بر ضرورت عملي شدن كليه تعهدات سازمان بين المللي انرژي اتمي را در مقابل اعضاي NPT و محو تسليحات هسته‌اي در سراسر جهان را خوايتار شده است.
نماينده كازرون در مجلس در ادامه با اشاره به مشكلات حوزه انتخابيه خود گفت: اين استان در سال گذشته شاهد حضور مقام معظم رهبري بود كه ايشان با توجه به مشكلات اين استان در مناطق مختلف عناياتي در جهت رفع محروميت از چهره اين استان داشتند و اميدوارم مسئولان اجرايي استان تمام تلاش خود را براي اجرايي شدن همه تصميمات رهبري به كار گيرند.

دهقان با اشاره به كناره گيري آيت الله حائري شيرازي از مسئولت خود در استان فارس گفت: مقام معظم رهبري در نهايت با اصرار بي نهايت ايشان با استعفاي وي موافقت كردند؛ لذا جاي دارد از آيت الله حائري شيرازي كه پس از شهادت آيت الله دستغيب 27 سال در سنگر امامت جمعه شيراز و نمايندگي ولي فقيه براي علم و آباداني تلاش كردند تشكر كنم.

نماينده كازرون ادامه داد: شهرستان كازرون بعنوان گوهري ارزشمند در جنوب كشور همواره علاوه بر پرورش چهره‌هاي مبارز با رژيم ستم شاهي، در زمان جنگ تحميلي نيز جان‌فشاني‌هايي در راه آزادي خاك ايران از دست دشمنان داشته است؛ اما مشكلات قديمي مانند عدم شروع تونل بناب در شرق كازرون كه مي‌توانست اين شهر را به كريدور تجاري و گردشگري تبديل كند اجرايي نشده است؛ لذا از بهبهاني وزير راه و ترابري مي‌خواهيم تا با تصويب رديف اعتباري خاص براي اين پروژه دستور اجرايي شدن اين پروژه را صادر كند.

دهقان همچنين اظهار داشت: يكي ديگر از مشكلات اين شهرستان مسائل كشاورزي است كه امروز به دليل وقوع خشكسالي با مشكلات مهمي مواجه شده‌اند و تنها محل درآمد خود را از دست داده‌اند.

وي با اشاره به مشكلات حوزه اتخابيه خود از مسئولان مربوطه خواست تا براي رفع اين مشكلات اقدامات لازم را انجام دهند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۵
0
0
احسنت به مردان شجاع
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۶
0
0
آقای دهقان
ان شا ا.. که موفق باشی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۶
0
0
هر کسی تونل بناف را اجرائی کرده و به بهرهبرداری برساند تا ابد در ذهن و یاد مردم خواهد ماند و مردم قدردان وی خواهند بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۶
0
0
اصرار صحیح است نه اسرار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۶
0
0
معلوم هست آقاي دهقان چه كار مي كند از يك طرف مصاحبه مي كند كه تونل بناف اشكال فني دارد و از طرف ديگر از وزير مي خواهد كه به آن اعتبار بدهد!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۷
0
0
سلام به همه
دوست عزیز متن مصاحبه را مثل خیلی از دوستان دیگر بدرستی نخوانده اید یا خوانده اید و .... آقای دهقان در آن مصاحبه نظر وزارت راه را درمورد عدم توجیه فنی بیان کرده اند نه نظر شخصی خود و اظهار داشته اند اصراری بر نوع تونل نداشته اند چون هدف از بن بست خارج کردن کازرون بوده است .به نظر شما در دنیائی که تونل زیر دریا چند دهه سابقه بهره برداری دارد عدم توجیه فنی تونل بناف عجیب نیست؟
باید از مسئولین قبلی پرسید چه اتفاقی افتاد که طرح قدیمی آلمانها با هزار حساب و کتاب به یکباره طی چند سال اخیر دچار عدم توجیه فنی شد؟
مسیر اصلی واولیه تونل چرا منحرف شد که حال دچار عدم توجیه فنی شده است ؟ به امید کازرونی آباد و آزاد از گرایشات جناحی
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۸
0
0
سلام
آگر آقای دهقان مشکل تونل بناف را حل کند و کازرون عزیز را از این بن بست نجات دهد بنده به نوبه خودم دست ایشان را می بوسم و مطمئناً این کار در تاریخ این شهر ماندگار خواهد شد و هر کس برای این شهر کاری انجام بدهد البته که مردم فهیم شهر قدر دانش خواهند بود مثل جاده ای که آقای محمد صادقی و دیگر نمایندگان قبلی زحمتش را کشیدند
و من هم با گفته آن عزیز موافقم که به امید کازرونی آباد و آزاد از گرایشات جناحی هستم
بهاءالدین
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۸
0
0
من اگر جای وزیر راه بودم به دلیل غیر فنی وغیر اقتصادی تونل بناف موافقت نمی کردم چرا سرمایه ملی را بی خودی باید هدر داد .چرا اینقدر به تونل بناف گیر داده اید . اختلاف ارتفاع زیاد وجود دره پلنگی وتعداد پلهای زیاد و ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۰
0
0
سلام به همه
می خواستم به این دوست عزیز بگویم خداراشکر شما به جای وزیر نیستید .
بهتر بود به جای حرف اول یعنی ایراد به صحبتهای نماینده همین حرف را می زدید. شما از کجا این مسائل را در مورد تعداد پلها و... می دانید؟!0
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۰
0
0
سلام
ضمن دعای خیربرای همه دلسوزان کازرون واین کازرونی های دلسوز نسبت به حساسیتی که نسبت به منافع سهرمان دارند.
البته درتوانمندی آقای دهقان بنده شک ندارم ایشان همان موضوعاتی را پیگیری میکنند که ددغدغه مردم است ومستقل بودن ایشان هم در عملکردهامورد تقدیر است.
آنچه مهم است گرفتن یک دستور اکیداز سوی رئیس جمهور بوده که همین امروز روی میز نماینده مشاهده شد وبه همین زودی هم متن این دستور باید رسایت نماینده منتشر شود.این دستور با تاکیدبه وزیر راه صادر شده است که این تونل مشکلش اگر مشکلی باشد حل شود.
اتفاقا من هم تا این لحظه فکر میکردم شاید اراده آقای دهقان با توجه به این موضوعات جدی نبوده ومتعرض ایشان شدم که چرانسبت به مسایل حساس اینگونه سخن میگویند که فرمودندمن نظر وزیر راه را بیان کردم وعده ای این نظر را به من منتسب نمودند شاهد سخن بنده این ÷یگیری است که خوشبختانه به نتیجه رسید وهمین امروز به وزیر فکس میشود.حالا باید دید نوع عملکردها وعملگرایی دلیل است یا حرفهای جانبدارانه ای که فضای شهرستان را میخواهد به نفع اشخاص مسموم کند.
این آقای دهقان برای همین یک دوره نمایندگی هم که شده تاکنون رکورد عملش بیشتر از شعارش بوده که امیدواریم تاپایان دوره نمایندگی اش با حمایت همه کازرونی ها سرزنده وشاداب پیگیر منافع شهرستان باشند وکاری هم به نوع تفکرات که از چه جنسی هستند نداشته باشند.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۱/۳۰
0
0
دوست عزیز اگر کسی پیرو دین اسلام باشد نباید اسراف کند مخصوصا جایی که سرمایه ملی در کار باشد و علی الخصوص امسال که سال اصلاح الگوی مصرف است. من وجب به وجب این مسیر را که قبل از انقلاب برداشت شده می دانم متاسفانه مردم زمانی به خواسته هایشان می رسند که دیگر دیر شده یا نوشدارو بعد از مرگ سهراب است همین جاده ای که از زمان نمایندگی جباری وطباطبایی نقل زبان مردم کازرون بود وپارسال افتتاح شد فقط به درد شهر کازرون می خورد انهم با انهمه پیچهای خطرناک بعد از تونل اول که دیدید چگونه بلافاصله جاده دشت ارژن تا قائمیه را اتوبان کردند که راه جدید در واقع یک راه روستایی شد وهمین طور تونل بناف که هیچ منفعتی برای کازرون ندارد مسیر پوستکان سیف اباد یک متر اختلاف ارتفاع ندارد ادامه ان حاشیه رودخانه بالاده است تا اول تونل پشت کنارتخته که مسیر را خیلی کوتاه و راه قدیم فقط قابل استفاده مردم خشت و کناتخته می باشد البته این مسیر را اگر مردم کنارتخته وخشت اجاره بدهند موحب رونق منطقه جره بالاده ودادین نیز می باشد وحتی مسیر دادین تا کازرون را 20 کیلومتر کوتاهتر می کند باور نمی کنی اگر اهل کوه وکوهنوردی هستی سری به ارتفاعات نسه بلند روبروی سیف اباد بزنید اگر حرف مرا تایید کردی بگو کازرون هم ادمهای خوبی دارد اگر تایید نکردی هر چه دلت خواست نثار ماکن ولی هیپچگاه هوسی فکر نکنیم .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳