پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۷۵۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۰:۲۳
نماينده مردم كازرون:
عضو كميسيون قضايي مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود، تونل محرم (بناف) را تكميل شده پروژه محور دشت ارژن ـ كازرون دانست و خاطرنشان كرد: پروژه محور دشت ارژن ـ كازرون زماني تكميل مي‌شد كه تونل محرم حفر شود.
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، غلامرضا دهقان ناصرآبادي جمعه‌شب در جمع نمازگزاران مسجد جامع ملابرات كازرون با ارايه گزارش عملكرد دو ساله خود در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: مطالب بيان شده از سوي من براساس سند، مدرك و دلايل بوده و آنچه كه امروز انجام شده در امتداد فعاليت‌هاي نمايندگان سابق اين شهرستان در مجلس شوراي اسلامي است.

وي با بيان اينكه نيازمندي‌هاي كازرون را تقسيم‌بندي كرده‌ايم يكي از اولويت‌هاي اين شهرستان را مسائل عمراني عنوان كرد و افزود: به لحاظ موقعيت جغرافيايي در استان فارس شاهد تصادفات زيادي در محورهاي جاده‌اي كازرون بوده‌ايم و با توجه به ساخته شدن جاده‌هاي منتهي به كازرون در سال‌هاي دور از اين رو مي‌طلبد كه در مباحث عمراني بيشتر وقت بگذاريم.

دهقان‌ناصرآبادي بيان داشت: از قائميه تا سه‌راهي راهدار دو تقاطع خطرناك داشتيم كه ميزان تصادفات جرحي و فوتي جاده سه محور قائميه، راهدار و نودان در 10 سال گذشته حدود 370 مورد بوده است.

وي اضافه كرد: در همين راستا با رايزني‌هايي كه انجام داده‌ايم براي محور قائميه به سه‌راهي راهدار مبلغ خوبي اعتبار گرفته‌ايم.

عضو كميسيون قضايي مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود، تونل محرم (بناف) را تكميل شده پروژه محور دشت ارژن ـ كازرون دانست و خاطرنشان كرد: پروژه محور دشت ارژن ـ كازرون زماني تكميل مي‌شد كه تونل محرم حفر شود.

دهقان‌ناصرآبادي كازرون را به دليل خروج سرمايه‌گذاران از اين شهر به يك روستاي بزرگ شده تشبيه نمود و تصريح كرد: با پيگيري‌هاي انجام شده در مهر ماه سال 87 در جلسه‌اي كه با وزير راه داشتيم، توانستيم مجوز حفر تونل محرم كه كازرون را از بن بست خارج مي‌كند بگيريم.

وي از عبور خط ريلي فارس ـ خوزستان از كازرون و تصويب آن در رديف بودجه سال 89 خبر داد و افزود: برابر نقشه قبلي اين خط ريلي از بوشهر، گناوه و ديلم مي‌گذشت كه توجيه فني نداشت از اين رو با جلساتي كه با مسئولان كشوري گرفتيم، موفق به تغيير اين نقشه شديم.
 
غلامرضا دهقان‌ناصرآبادي همچنين در گفتگو با خبرنگار فارس در كازرون، مرحوم مرداني را از افتخارات كازرون، استان فارس و كشور دانست و اظهار داشت: طي جلساتي كه با رئيس جمهور، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و ديگر مسئولان داشتيم، قرار شد تا فرهنگسراي مرحوم مرداني در ورودي شهر كازرون احداث شود كه اميدواريم در هفته آينده شاهد كلنگ‌زني آن باشيم.

وي وضعيت كازرون را از لحاظ كتابخانه نامناسب توصيف كرد و افزود: در جلسات برگزار شده با مسئولان، اعتبار خوبي براي ساخت يك كتابخانه گرفتيم كه كتابخانه شهيد مدني را خراب و عمليات احداث آن در حال اجرا است.

دهقان‌ناصرآبادي از صدور مجوز احداث كتابخانه مركزي كازرون خبر داد و خاطرنشان كرد: اين كتابخانه به صورت شبانه‌روزي است كه اميدواريم تا در سال آينده عمليات اجرايي آن شروع شود.

نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي در ادامه بازنشستگان را گنجينه‌هاي معنوي اين شهرستان عنوان كرد و افزود: با رايزني‌هاي انجام شده قرار شد يك خانه فرهنگ براي بازنشستگان در كازرون ساخته شود كه زمين آن از سوي شهرداري اختصاص داده شده است.

وي احترام به بزرگ‌ترها را واجب دانست و خاطرنشان كرد: با احداث اين خانه فرهنگ تا حدودي بخشي از مشكلات بازنشستگان برطرف مي‌شود.

عضو كميسيون قضايي مجلس با اشاره به نقاط توريستي و تفريحي در كازرون و استفاده نكردن مردم از اين نقاط گفت: با جلسات برگزار شده با معاون رئيس جمهور حدود 2 ميليارد تومان اعتبار براي احداث جاده كناري پريشان تخصيص داده شد كه برخي افراد و رسانه‌ها كاري كردند كه دادستان كل كشور دستور توقيف اين پروژه را داد و اين اعتبار از دست كازرون رفت.

دهقان‌ناصرآبادي پريشان را شناسنامه كازرون برشمرد و افزود: هيچ كس حاضر نيست كه شناسنامه خود را از بين ببرد و اينكه رسانه‌ها نوشتند كه «پريشان را پريشان كردند»، كار درستي نبود.

غلامرضا دهقان‌ناصر‌‌آبادي همچنين با اشاره به سنگ‌اندازي‌هاي دشمن در مقابل پيشرفت‌هاي ايران اظهار داشت: دشمن در حال برنامه‌ريزي براي ايجاد اختلاف بين مردم است و دارد فكر مي‌كند كه چطور در مقابل پيشرفت‌هاي ملت ايران سنگ‌اندازي كند.

وي با بيان اينكه اگر ديروز در يك جبهه مي‌جنگيديم اما امروز بايد در جبهه‌هاي مختلفي از جمله جبهه فرهنگي بجنگيم، افزود: بيداري مردم و اتحاد مي‌تواند سنگ نااميدي را به دل دشمنان نظام جمهوري اسلامي بزند.

اين مقام مسئول با اشاره به اينكه دشمن، ولايت را هدف قرار داده است، گفت: اتحاد و وحدت بين مردم در لواي رهبري يك نياز ضروري است.

عضو كميسيون قضايي مجلس، خون شهدا و ايثار‌گري جانبازان و رزمندگان را سرمايه‌گذاري در زمان دفاع مقدس بر‌شمرد و اضافه كرد: رسالت و وظيفه ما بعد از جنگ تمام نشده و بايد از اين سرمايه‌گذاري استفاده كنيم.

دهقان‌ناصر‌آبادي با بيان اينكه در حادثه غدير‌خم و بعد از آن و شهادت حضرت علي (ع) دشمن همواره در مقابل ولايت جبهه گرفته است، گفت: دشمن امروز نيز غافل نبوده و همچنان به دنبال فتنه است.

وي پيشرفت‌هاي مختلف از جمله فرهنگي را حاصل تلاش‌هاي شبانه‌روزي ملت ايران دانست و تصريح كرد: آنچه امروز به‌دست آورده‌ايم از قبل خون شهدا ا‌ست و نقش مردم در دفاع از انقلاب و مرز و بوم بر كسي پوشيده نيست.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
0
0
تو را به خدا اینقدر ... این ... و نماینده ... را به خورد مراجعه کنندگان به این سایت ندهید زیرا ما که در شهر ی غریب زندگی می کنیم به امید آگاهی از وضعیت شهرستانمان به این سایت مراجعه و وقتی با تصویر و صحبت های ایشان که ... بزرگ هستند مواجه می شویم حالمان گرفته می شود.با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۴
0
0
تا کور شود هرآنکه نتواند دید !!!
نظراول ماهیت برخی را بدرستی مشخص می سازد.
برید به حال کاندیدتون یه فکر دیگه بکنید با تخرب نماینده راه به جایی نمی برید. این سنگ اندازیها فقط ضررش به کازرون می رسد وبس . شما به جای نگرانی برای دوستانتان در دور بعد انتخابات به فکر شهر باشید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۵
0
0
باز هم اعلام می کنم در حال حاضر که نماینده ما در شهرستان و در حال ... گفتن به مردم می باشد چه کسی در مجلس وظیفه ... ریزی و نگهداری از ... مجلس را انجام می دهد؟ لطفاً از ایشان سؤال شود.با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۶
0
0
سلام
براي تخريب اشخاص خصوصا نماينده تلاش نكنيم.
از صفات مذموم است كسي را تخريب كردن سعي كنيد به اين صفت جلوه نكنيدكه خوب نيست براي ارتقاء سطح خدمت وكيفيت خدمت به شهرستان راههاي بسياري جز تخريب است سعي كنيم اگر كسي قويتر از دهقان ناصر آبادي وجود دارد آنرا مطرح كنيم البته در گزينه هاي موجود كسي جز دهقان را نتوان يافت ولي براي آينده ميتوان تلاش كردگزينه دومي هم پيدا كرد ما بايد اگر باديد مثبت به شهرستان حركت مي كنيم رو به اينده باشيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۶
0
0
سلام
به نظر من دهقان اشتباه می کند با برخی مردم و اصحاب مطبوعات مسائل را در میان می گذارد این مردم حقشون همون نوذریها و محمد صادقیها است که بشینن توی مجلس و به کار خودشون و رفقاشون بپردازند کازرون سیخی چند ما مردم کازرون استقبال داریم ولی بدرقه نه البته منظورم همان آدمهائی است که معمولا به جای فکر صحبت روسایشان را تکرار می کنند . یا علی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۶
0
0
سلام
اتفاقا مطبوعاتي شدن اگر ضرري داشته باشد متوجه دهقان است نه مردم چون مردم فايده هاي زيادي از اين قضايا خواهند برد.
روشنگري باعث ميشود مردم در سرنوشت خود شركت بيشتري داشته باشند.
روشنگري موجب شناسايي نقاط ضعف وقدر ت ميشود.
روشنگري موجب پيشرفت وتعالي است.
مطبوعات هم ركن مهم دموكراسي است.
اگر آقاي دهقان مسايل شهرستان را خوب يابد مطرح نكند ومطبوعات هم ساكت باشند ما مواجه با جامعه اي خموده وراكد وساكت خواهيم بود.
بنابراين ما بايد براي پيشرفت بكوشيم ومسئولين هم بايد رووس كارهاي خود را با مردم در ميان بگذارند.
اين موضوع موجب اشتباه دهقان نيست ودهقان هم با اين كارها خورد نميشود.
هر مسئولي بايد در حيطه وحوزه خدمت خود آنچه را كه شده ويا انجام نشده با مردم در ميان بگذارد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۰
0
0
با سلام
جناب دهقان
احتراما" به استحضار مي رساند بنده ديروز 9/11/1388 از سايت شركت استراتوس بازديد كردم كه متاسفانه با گذشت حدود يك ماه از كلنگ زني هيچ اقدامي صورت نگرفته است و عمليات احداث تونل ، اجرايي نشده است خواهشمندم پي گيري بفرماييد تا عمليات اجرايي شروع شود.
بهانه هايي چون انتظار جهت خريد دستگاه جديد يا شروع عمليات بعد از اتمام تونل تنگ ترگان از سوي مجري به هيج وخه قابل قبول نيست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۰
0
0
سلام
با اين شركت استراتوس وآن سوابق حفر تونل كه هيچ بنظر ميرسد حفر سوراخ موش هم بعيد باشد.
شايد بهتر باشد طوماري تهيه وبه خود آقاي دهقان واستاندار وفرماندار اطلاع داده شود كه شركت استراتوس ول معطل است ومردم كازرون را هم معطل ميكند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۳
0
0
اقا از عمليات اجرايي تونل محرم خبري نيست؟
نكند بايد 40 سال ديگر نيز منتظر اين تونل باشيم.
مگر قرار نيست تونل 2 ساله تكميل شود؟
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۲
0
0
این نماینده ها به حرف زدن بیخود عادت کردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸