پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۳۲۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۸۸ - ۲۳:۰۴
نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي از شروع به ساخت تونل بناف كازرون با حضور وزير راه و ترابري از 24 آذر ماه جاري خبر داد.غلامرضا دهقان ناصرآبادي در جمع اقشار مختلف مردم اين شهرستان در مسجد مدرسه كازرون اظهار داشت: براي خروج كازرون از بن بست با جلسات كارشناسي درصدديم تا عمليات اجرايي تونل بناف آغاز شود.
نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي از شروع به ساخت تونل بناف كازرون با حضور وزير راه و ترابري از 24 آذر ماه جاري خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، غلامرضا دهقان ناصرآبادي صبح امروز در جمع اقشار مختلف مردم اين شهرستان در مسجد مدرسه كازرون اظهار داشت: براي خروج كازرون از بن بست با جلسات كارشناسي درصدديم تا عمليات اجرايي تونل بناف آغاز شود. 

وي از صدور مجوز (ام.آر.آي) در اين شهرستان خبر داد و افزود: قرار است بيمارستان دوم كازرون و يك بيمارستان در قائميه احداث شود. 

اين مقام مسئول بازنشستگان را گنجينه‌هاي فكري، معنوي و اتاق فكر مسئولان اجرايي عنوان و تصريح كرد: طي جلسات گرفته شده با رئيس سازمان بازنشستگان كشوري قرار است خانه فرهنگ در كازرون با اعتباري بالغ بر 800 ميليون تومان احداث و مجوز آن نيز صادر شده كه منتظر تحويل زمين آن از سوي شهرداري هستيم. 

دهقان ناصرآبادي درياچه پريشان را شناسنامه كازرون عنوان و خاطرنشان كرد: با احداث سد نرگس حدود10 هزار متر مكعب آب به تالاب پريشان سرازير و همچنين آب پتروشيمي كازرون از طريق اين سد تامين مي‌شود. 
وي از ايجاد شهرك‌هاي صنعتي در قائميه و كازرون خبر داد و اضافه كرد: حدود100 هزار هكتار زمين به اين امر اختصاص يافته و با اعطاي تسهيلات به سرمايه‌گذاران، مشكل بيكاري جوانان اين شهرستان تا حدودي حل مي‌شود. 

نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي از صدور مجوز احداث سه پل و زيرگذر در نقاط حادثه خيز شهرستان كازرون خبر داد و تصريح كرد: طي جلسات متعددي كه با وزير راه و ترابري داشته‌ايم، تا حدودي مطالعات طرح خط ريلي راه آهن كازرون انجام شده است. 

دهقان ناصرآبادي افزود: با دستور مؤكد رئيس جمهور اعتباراتي براي ساخت فرهنگ‌سراي مرحوم نصرالله مرداني تخصيص داده شده است. 

نماينده كازرون در مجلس شوراي اسلامي گفت: قطعنامه مصوب شده توسط شوراي حكام آژانس انرژي اتمي حكايت از سلطه زورگويانه استكبار دارد.

به گزارش خبرگزاري فارس ازكازرون، غلامرضا دهقان ناصرآبادي بعد از ظهر امروز در جمع مردم كازرون با تبريك عيد غدير اظهار داشت: قطعنامه‌اي كه توسط آژانس بين‌المللي انرژي اتمي عليه نظام جمهوري اسلامي ايران صادر شده، بر خلاف قانون و نظام‌هاي بين‌المللي است. 

وي با اشاره به توطئه‌هاي سران استكبار افزود: دشمن با رويكرد تهاجم فرهنگي و جنگ نرم درصدد مقابله با نظام جمهوري اسلامي برآمده است. 

عضو كميسيون قضايي مجلس راه مقابله با توطئه‌هاي دشمن را حركت پشت سر ولايت فقيه عنوان و خاطرنشان كرد: امروز به‌نحو محسوسي نقش ولايت فقيه را در نظام جمهوري اسلامي مشاهده مي‌كنيم. 

دهقان ناصرآبادي افزود: در اين شرايط حساس مقام معظم رهبري با بيانات حكيمانه خود كشتي اين نظام را نجات داده است. 

وي رسالت پيامبر را رساندن احكام دين به مردم عنوان و تصريح كرد: كار ولايت حفظ اصول و احكام دين است.
 
نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي، ولايت را يك مبناي عقيدتي براي نظام اسلامي برشمرد و افزود: در دوران غيبت اين امر به ولايت فقيه محول مي‌شود. 

دهقان ناصرآبادي بيان داشت: امام خميني به عنوان ولايت فقيه اين كشور را هدايت و بعد از ايشان حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به عنوان ولي فقيه با رهنموددهي خود كشور را هدايت مي‌كنند. 

وي با اشاره به واقعه غدير خم، تصريح كرد: پيامبر اكرم (ص) در آخرين سفر حج خود رسالت سنگين انتخاب جانشين كه خداوند برعهده او گذاشته بود را به نحو احسن انجام داد. 

نماينده مردم كازرون هم چنين در مجلس شوراي اسلامي گفت: هدفمند كردن يارانه‌ها رساندن حق به مستحقان است.

غلامرضا دهقان ناصرآبادي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در كازرون با اشاره به لايحه هدفمند كردن يارانه‌ها اظهار داشت: امروز هدفمند كردن يارانه‌ها به منزله حذف آنها نيست و با توجه به اينكه دهه چهارم انقلاب به‌عنوان دهه عدالت نامگذاري شده، از اين رو هدف از اين طرح اجراي عدالت است. 

وي با انتقاد از برخي رسانه‌ها افزود: متاسفانه بعضي از اصحاب رسانه واقعيت‌ها را منعكس نكرده و اين طرح را موضعي در مقابل ملت ايران عنوان مي‌كنند. 

دهقان ناصرآبادي اضافه كرد: مجلس پس از ارائه لايحه، كارهاي كارشناسي دقيق و ظريفي برروي آن انجام داده است. 

عضو كميسيون قضايي مجلس با اشاره به تصويب بودجه كلان براي يارانه كود شيميايي افزود: يارانه‌هاي ارائه شده به مردم به‌نحو درستي به دست آنها نمي‌رسد. 

وي با اشاره به تصويب بودجه زياد براي شير يارانه‌اي خاطرنشان كرد: به مغازه‌ها كه نگاه مي‌كنيم شير يارانه‌اي در اكثر آنها مشاهده نمي‌‌شود و رانت‌خوارهايي در اين مسير حق مردم را مي‌بلعند. 

نماينده مردم كازرون در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه تصويب هر قانوني ممكن است با نواقصي همراه باشد، اضافه كرد: اميدوارم كه دولت بتواند ساز و كار مناسبي براي اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها داشته باشد. 

دهقان ناصرآبادي در بخش ديگري از سخنان خود ارزشمندترين و عظيم‌ترين سرمايه كشور را نيروي انساني برشمرد و تصريح كرد: اگر اين سرمايه به نحو احسن مديريت، سازماندهي و در راه مثبت هدايت شود، منشا تحولات ملي و بين‌المللي مي‌شود. 

وي افزود: امام خميني (ره) با روشنگري و ايده‌اي نو توانست اين سرمايه عظيم را هدايت و با تشكيل بسيج نظام جمهوري اسلامي را احيا كند. 



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۶
0
0
ان شاا.. اين بار ديگه با سنگ اندازي آقايون ، كلنگ زني و عمليات احداث دچار اخلال نشود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۶
0
0
اميد واريم اين بار شروع عمليات احداث تونل بناف واقعيت داشته باشد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۶
0
0
اگر بد خواهان بگذارند!
ناشناس
|
-
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۶
0
0
... حنات رنگي نداشته و ندارد و نخواهد داشت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۷
0
0
ان شاالله دست بدخواهان كوتاه شود و اين تونل كازرون را از بن بست خارج كند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
0
0
بدخواهان تا بحال که فقط دنبال عدم اجرا بودند حال که دستشان به جائی نرسید می گویند اینکه جابجا شده است پس بناف نیست می خواستم بگویم دوستان عزیز :
1- جابجائی تونل فقط به دلیل امکان 4 بانده کرده آن در آینده برای آزاد راه شیراز - بوشهر تصویب شد.
2-اگر با چند صد متر جابجائی و به قول شما که بر روی آن خیلی اصرار دارید (مسئله و مشکل فنی) حل می شد چرا آقای محمد صادقی اینکار را نکرد؟
3-از آقای محمد صادقی بپرسید چند درصد از جاده جدید را ایشان ساخته است ؟ و چگونه سال آخر نمایندگی یادشان آمد که جاده ای هم هست و چرا بودجه بناف را آنجا خرج کرد ؟
فکر می کنم این دلائل خوبی برای عدم توجیه فنی باشد ! مردم باید بدانند که شاهکار ایشان از کجا تامین اعتبار شده و اگر حساب وکتابی باشد بزودی این قضیه با توجه به ماهیت غیر قانونیش بر ملا خواهد شد و آقایان باید جوابگو باشند. آقای محمد صادقی بهتر بود با طناب آقای ... وبرخی آقایان شفیقش در چاه نرود و کازرون را در بن بست نیاندازد.با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۱
0
0
با سلام
انصافا" كازرون نما در زمينه پي گيري احداث تونل بناف ضعيف عمل كرده است.اميدوارم اين مساله به خاطر مسايل سياسي و نزديكي كازرون نما به فرماندار محترم نباشد.
--------------------------------------------------------
کازرون نما: ما تمام اخبار مربوط به تونل را فعالانه پي‌گيري و منتشر کرده و خواهیم کرد و علاوه بر انتشار اخبار مصاحبه ای نیز با نماینده شهرستان در این رابطه داشته ایم. آرزوی ما احداث تونل بناف در کوتاهترین زمان ممكن است.
نکته دیگر آنکه کازرون نما ضمن رعایت احترام فرماندار جزو منتقدان جدی وی است و تاكنون مقالات و مطالبي را نيز در نقد عملكرد ايشان منتشر كرده است.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۲
0
0
بچه گول مي زنيد اگر تونل بناف هم مثل خبر گرفتن مجوز ام آر آي و احداث بيمارستان باشد كه خبر دسته صدم است اگر به سال 86 برگرديم واز برو بچه هاي دانشگاه علوم پزشكي بخصوص آقاي ايمانيه ( كه نمي دانم الان مسئول دانشگاه هستند يا نه ) بپرسيد متوجه مي شويد كه مجوز ام آر آي در سال 85-86 موجود بوده و عليرغم سعي و تلاش مسئولين و نماينده محترم وقت به علت نبود سرمايه گذار در حدود 2 ميليارد تومان و نداشتن توجيه اقتصادي درماني اين مجوز همچنان بر زمين مانده البته گرفتن اين مجوز هم كار شاقي نبوده كه كسي از گذشته يا حال به آن بنازد مجوز بيمارستان قا ئميه هم كه به قول آقاي دهقان از قبل بوده ( طبق مصاحبه هاي قبلي ايشان ) و بدليل اينكه مي بايستي زمين و نزديك به نصف هزينه احداث آنرا مردم آن منطقه پرداخت مي نمودند اين كار تاكنون عملي نشده ، مي گويند د رو ..... كم حافظه است البته شايد ايشان مي خواسته در پي خواسته هاي بحق مردم حرفي بزند و به همين دليل مطالب درج شده در هفته نامه هاي محلي ابتداي سال 86 را مرور كرده و ناخدا آگاه اين مطالب را گفته . اما آنچه مشخص است اين است كه تقريبا هيچ كدام از بچه هاي كازرون كه در مركز كشور دستشان به جايي بند است با روش كاري آقاي دهقان موافق نيستند و تاكنون هم چندين بار دوستان نزديك به ايشان اين مطلب را كه ايشان تنهاست ذكر كرده اند ! آيا اين عزيزان ( مقيم تهران ) آدمهاي بدي هستند يا روش كار و اقدامات عجولانه نماينده محترم در كارها يش عامل اين مسائل است ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۴
0
0
برادر بزرگوار :محمدصادقي مرد عمل بود نه حرف .انصاف داشتن چيز بسيار خوبي است .همه نمايندگان قبلي براي جاده جديد فعاليت نمودند ولي ايشان بيشتر .متاسفانه حقايق را نمي گوييم به مردم اگر هم گفته شود عده اي ساده لوح منكر مي شوند .بناف را خود دكتر محمد صادقي دنبال كرد ولي مشكل فني بود الان هم همان مشكل را دارد منتها بايد كلنگ زده شود و كلنگ زني كار بسيار ساده اي است بزرگش كردن مشكل .برادر بزرگوار بصيرت چيز خوبي است .خدمات بزرگاني چون محمد صادقي را نبايد انكار كرد من علي رغم كم حوصلگي در زمينه نوشتن نامه هاي دنبال شده براي بناف را براي چندمين بار منتشر مي كنم تا همه بدانند كه بناف باز شدني نيست فقط شيوه انتخاباتي براي آينده است :1-نامه شماره 2573مورخه 19/2/85به وزير راه براي احداث بناف .2-نامه شماره 44/18389مورخه 16/2/85به معاون امور مجلس يراي احداث بناف 3-نامه 26280مورخه 25/2/85تاكيد مجدد دكتر به وزبر راه براي بناف 4نامه 2628مورخه 8/11/85 به رياست جمهور براي بناف .اي دوست عزيز تو خود بخوان حديث مفصل از اين مجمل .عزت زياد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۵
0
0
سلام
در جواب آقاي برادر بزرگوار در نظر قبلي بايد عرض نمايم علاوه بر نامه ها و مذاكرات ذكر شده، رايزني هاي پشت پرده نوذري و صادقي و قرار مدار ها ومعاملات انجام گرفته براي مهجور نمودن آن با دروغ بزرگ مشكل فني را هم مي نوشتيد.
عزت زياد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۶
0
0
تونل بناف همان تونلی است که از سی سال پیشتر تا الان مشکل فنی داشته و دارد اگر تونل چند صدمتر جابجا بشه دیگه نباید گفت تونل بناف. در ضمن آقای دکتر محمد صاقی فقط نماینده شهر کازرون نبوده بلکه نماینده شهرستان کازرون بود باید برای تمام شهرستان دوندگی میکرد که دوندگی هم کرد نه مثل بعضی ها که فقط برای کازرون دوندگی میکنه البته تو این دور و زمانه هر کسی ریاکارتر باشه موفق تره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳