پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۵۵۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۲:۱۱
هادي صنعتي:
در اواخر دوره‌ي استانداری مهندس رضازاده به دلیل موعد بازنشستگی مهندس صالحپور بررسيهاي استانداري بر جايگزيني فردي ديگر به جاي وی بود كه پس از برگزاري جلساتي میان گروههای اصولگرا یکی از فعالان سياسي– اجتماعي شهرستان انتخاب و با نظر امام جمعه‌ي محترم به استانداري معرفي شد...
به گزارش خبرنگار كازروننما، هادي صنعتي (سرپرست فرمانداري سروستان) كه در انتخابات دهم رياست جمهوري مسئوليت ستاد مركزي دكتر احمدينژاد در شهرستان كازرون را بر عهده داشت ضمن ابراز بياطلاعي از بيانيهي ستادهاي دكتر احمدينژاد در بخش‌هاي كازرون كه فاقد امضاي وي و مسئول ستاد بخش مرکزی بود گفت: بنده هم از طريق دوستان از انتشار چنين بيانيهاي آگاه شدهام و تا قبل از انتشار از مفاد یا از تنظیم آن اطلاعي نداشتهام.

وی انتشار هرگونه بیانیه از طرف ستاد انتخاباتي دکتر احمدینژاد را منوط به امضای اعضای شورای مرکزی شهرستان دانسته و متذکر شد: بیانیه‌ي مذکور بر اساس پیگیری و تحریک یکی از مسئولین و با استفاده از وسیله‌ي نقلیه دولتی تهیه شده است.

سرپرست فرمانداري سروستان در پاسخ به سئوالي درباره‌ي تلاش براي حل مسائل اخير كازرون گفت: به نظر بهترين و مؤثرترين كار جهت ختم غائلههاي اخير را دوستان ما در مجموعهي ستاد مركزي انجام دادهاند كه علیرغم قرار قبلی مبنی بر برگزاری همایش دولت يار در شهرستان دیگر یک روز قبل از برگزاری با پيگيريهاي فراوان اين همايش را به كازرون منتقل كردند تا از اين طريق با حضور مسئولان استاني در شهرستان و بيان ديدگاههاي خود كه به روشني و با جامعيت توسط آقاي صحرابان صورت گرفت راه حل مناسبي را پيدا كنند.
 
وي برنامهريزي جهت اقامه‌ي نماز جماعت به امامت امام جمعه‌ي محترم كازرون به عنوان آخرين برنامهي همايش و ترتیب جلسهای با حضور مسئولان استان در حضور امام جمعه را يكي ديگر از كارهاي شايستهي آنها در راستاي بازگشت آرامش به كازرون دانست.

هادی صنعتی با توجه به نظر استاندار محترم و فعالان ستادی مبنی بر نقش نظارتی و مشورتی ستادها، هرگونه سهمخواهی و گروهگرایی از جانب آنان را منتفی دانسته و گفت: شاهد این مسأله جایگاه غیراستخدامی مشاوران جوان فرمانداری و ادارات است.

وي با اشاره به نفي ستادهاي دكتر احمدينژاد توسط معترضين از يك سو و تمسك به بيانيهي مسئولان ستادها در بخشهاي كازرون از سوي ديگر گفت: اين قبيل فعاليتهاي متناقض از سوي افرادي صورت ميگيرد كه نميخواهند كازرون فضاي آرامي داشته باشد و اين مسأله با آرامش حل شود و با گلآلود كردن فضاي سياسي شهر ماهي خود را صيد كنند.

اين فعال سياسي در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در ارتباط با نحوه توديع و معارفه‌ي فرمانداران سابق و جديد كازرون گفت: دوستان ما در همايش دولت یار به به صورت صريح در انتقاد از اين مسأله اعلام موضع كردند و علاوه بر آن درباره‌ي برخي مسايل مالي مربوط به بعضی ديگر از مسئولین شهرستان نيز اعلام نظر كردند.

وی گفت: رؤياي اختلافافكني ميان مجموعه‌ي جوانان فعال اجتماعي – سياسي شهرستان با امام جمعه‌ي محترم را عدهاي در سر ميپرورانند كه به اميد خدا و با حمایت و درايت شخص امام جمعه‌ي محترم به گور خواهند برد.

هادي صنعتي در پاسخ به نقش ستادهاي دكتر احمدينژاد در كازرون در بركناري فرماندار سابق كازرون گفت: به هیچ عنوان بنده و یا هر کدام از دوستان فعال در شورای مرکزی ستاد کازرون از زمان و نحوه‌ي بركناري فرماندار اطلاعی نداشتيم و من ساعاتی بعد از این اتفاق از طریق پیامک استانداری با خبر شدم؛ البته در مورد تعویض بخشدار جره و بالاده مسئولین شهرستان به ویژه مهندس صالحپور از یک ماه قبل در جریان بودند و یک اتفاق غیرمترقبه نبود که برای ایشان مراسم تودیع و معارفه توسط سرپرست فرمانداری گرفته شد.

وی در ادامه گفت: در اواخر دوره‌ي استانداری مهندس رضازاده به دلیل موعد بازنشستگی مهندس صالحپور بررسيهاي استانداري بر جايگزيني فردي ديگر به جاي وی بود كه پس از برگزاري جلساتي میان گروههای اصولگرا یکی از فعالان سياسي– اجتماعي شهرستان انتخاب و با نظر امام جمعه‌ي محترم به استانداري معرفي شد اما در ادامه با توجه به اختلافاتي كه ميان برخي اصولگرايان و مسئولین شهرستان به وجود آمد استانداری تصمیم به انتصاب فردی غیربومی به فرمانداری کازرون گرفت كه البته اگر اين اختلافات حادث نميشد شايد الآن آن فرد به عنوان فرماندار كازرون انتخاب شده بود و شاهد اینگونه مسائل نبودیم.

وي با بيان اين كه اين روزها در كازرون بازار تهمت و افترا گرم است گفت: از اين افراد میخواهیم تقواي خود را رعايت كرده دين خود را به دنياي ديگران نفروشند. وي در انتها با ارجاع دادن سخن پراكنان و تفرقهافكنان به سخنان مقام معظم رهبري (مدظله) در ديدار با اساتيد بسیجی دانشگاه های کشور از آنان خواست از خط ولايت جدا نشده، از اين قبيل اقدامات دست بردارند.

وی در پايان ضمن رد قاطع شايعاتي كه توسط اختلاف افكنان درباره‌ي تلاش مسئول ستاد انتخاباتي دكتر احمدي نژاد در كازرون براي بر عهده گرفتن مسئوليت فرمانداري اين شهر ساخته و پرداخته شده است، گفت: با توجه به انتصاب بنده به عنوان معاون و سرپرست فرمانداری سروستان، به پيشنهاد بنده و با مصوبه‌ي شورای مرکزی ستاد، آقای محمدهادی صحرابان به عنوان مسئول و رابط جديد ستاد شهرستان كازرون معرفی گردید و از اين به بعد حتي مسئوليتي در اين رابطه نيز متوجه بنده نخواهد بود.
 
 
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
حمید
|
-
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
اقای صنعتی
انصافا اگه شما عضو ستاد احمدی نزاد نبودید به این زود سر کار می رفتی
وبلاخره فرماندار می شدی
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
سلام
چيزي كه عوض داره گله نداره اين آقاي فرماندار سابق ... كرد و همين بلاي كه العان سر خودش اومده اوايل فرماندار شدنش كه فكر ميكرد روز پايان فرمانداري خودش نمياد سر (((دكتر مومن زاده))) كه همه ما ميدونيم خدمت زيادي در شبكه بهداشت وبيمارستان كازرون كردن آورد برادران مومن و متدين كازرون نما چوب خدا صدا ندارد اگر غير از اين بود بايد در عدالت خدا شك كنيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
سلام، ببخشید من ایشون رو نمی‌‌شناسم می‌شه معرفی‌ کنید !!!!!!
23232323
|
-
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۷
0
0
پاسخي دندان شكن بود آقاي صنعتي. احسنت به اين درايتتان
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۷
0
0
اگر سهم خواهي نبود شما كجا بوديد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۲۶
0
0
براي اقاي صنعتي كه بد نشد. حتما بعد از اين ماجراها خودش ميشه فرماندار
عجب دنياييه واقعا متاسفم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴