پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۵۳۱
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۸۹ - ۲۰:۵۴
نماينده‌ي ستاد دكتر احمدي نژاد در كازرون:
مسئولین باید زمینه حضور جوانان را در بدنه مدیریتی شهرستانها فراهم آورند.
به گزارش خبرنگار کازرون نما در جلسه هماهنگی ستادهای دکتر احمدی نژاد در استان فارس، هادی صحرابان به عنوان رابط کازرون سخنرانی کرد.
 
در این جلسه صحرابان با اشاره به اینکه من اهل تملق و مدح کسی نیستم و از طرفی رئیس جمهور و استاندار نیز از تمجید و تعریف روی خوش نشان نمی دهند، از جوانگرایی در سطح مدیران استان و شهرستانها حمایت کرد و گفت: مسئولین باید زمینه حضور جوانان را در بدنه مدیریتی شهرستانها فراهم آورند.

صحرابان در قسمت دیگر سخنان خویش به استاندار فارس پیشنهاد داد به جای طرح ستادهای انتخاباتی دکتر احمدی نژاد در بعد از انتخابات از آنها به عنوان رابطین مردمی استاندار در شهرستانها بهره برد؛ سپس افزود: رابطین مردمی استاندار جهت ارائه پیشنهادات و انتقادات مردمی به استاندار و انجام نظارت مردمی بر مسئولین شهرستانی می توانند هم بازوی نظارتی و هم فکری و مشاوره ای ایشان به حساب آیند.

این عضو ستاد مرکزی دکتر احمدی نژاد در کازرون در رابطه با مسائل پیش آمده در شهرستان گفت: متاسفانه ما به نحوه تودیع و معارفه فرماندار کازرون و همچنین بخشداری بالاده انتقاد داریم. این برخورد باعث شده جمعی از مردم این مناطق را دلخور نماید.

صحرابان افزود:هر فردی که چندصباحی به مردم خدمت کرده و اصولگرا بوده حداقل به پاس زحماتش می بایستی معارفه زیبنده و با عزتی انجام و هر کس هم می خواهد کارش را شروع کند باید یک مقام عالی استان آنرا در جلسه ای رسمی معرفی کند.

صحرابان در بخشی از گلایه خود نیز به عدم هماهنگی و مشورت با ائمه جمعه پرداخت و گفت: ائمه جمعه در شهرستانها، عصاره ای از گوهر ارزنده ولایت فقیه هستند، لذا ما به عنوان نیروهای اصولگرا و ولایتمدار می بایستی برای گرفتن نظر و مشاوره با ایشان اهمیت قائل شویم.

این فعال سیاسی با اشاره به مبارزه استاندار با فساد مالی و اداری اشاره کرد و افزود: امید داریم که ترکش این گونه برخوردها به کازرون هم برسد و ما شاهد حقوق میلیونی و غیرقانونی و تخلفات شهردار کازرون نباشیم.

هادی صحرابان در بخش دیگری از سخنانش با گلایه از فضای بوجود آمده سیاسی در شهرستانها و استان اشاره کرد و افزود: متاسفانه شاهد هستیم که یک تشتت و انشقاقی بین اصولگرایان واقعی بوجود آمده که باید در این زمینه نیروهای ستاد سعه صدر بیشتری از خود نشان دهند و اثبات کنند که گوش به فرمان رهبرند و توصیه های دیروز ایشان را در برخوردهای خویش بکار برند.

صحرابان در پایان سخنان خویش خطاب به مسئولین استانداری فارس گفت: تقویت مشاورین جوان را در که الگوی موفقی در برخی شهرستانها بوده است را حفظ و تقویت کنند و بر نحوه تشکیل و اجرایی شدن آنها در شهرستانها نظارت کنند.
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۳
0
0
بعيد مي دانم كه بتواني معاون فرماندار شوي خيلي مشكل است .البته راه مشكل را انتخاب كرده اي .اگر خالص درب خانه حق بروي بهتر از خيلي اينها گيرت مي آيد تجربه هم شده
امین
|
-
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
متاسفانه بعداز پایان سخنان صحرابان یکی از اطرافیان نماینده کازرون بر علیه سخنان انتقادی صحرابان نسبت به عزل فرمانداری شعار«استاندار بسیجی حمایتت می کنیم » سر داد که حاضرین در جلسه بی خبر از نیت وی همگی این شعار را سر دادند.
بها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
سلام
عجب آش شله قلم کاری شده
بنازم به نعل و میخ
کازورنی با غیرت صلوات بفرست
آقا هادی عزیز جوانگرایی هم حد و حدود دارد و هر جوانی باید اول پخته شود این مسئله را هر پیرمردی هم میدونه
کازرونی ها باید خدا را شکر کنند که آقای استاندار بجای یک نورآبادی یک زن را نگذاشته سرپرست فرمانداری!!!
ببینید چه جوری شهر را ریختید به هم خدا وکیلی رضای خدا در کار بوده یا پست و مقام و قدرت طلبی؟
علی حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
منظورت از اینکه شهر به هم ریخته همین سی چهل نفرند دیگه ؟
عزیز من اگه شما جایگاهی بین مردم داشتید که حالا آقای ....... تو این سمت بود و .......... نماینده بود.( خودم نقطه چین گذاشتم )
ک ب ب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
قربان برم خدارا...یه روز دنبال مسن ترین افرادشهر/اسدزاده/بودیدیه روز دنبل جوان ترین افراد.اخه مردم به چه رنگ شما برقسند.
احمد
|
-
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵
0
0
حلوای شما دیگه رنگی نداره.خودتون هم می دونید که بین مردم جایی ندارید. تو انتخابات ها که نمی تونید به قدرت برسید ولی دارید از این راهها میل قدرت طلبی تون رو ارضا می کنید.تا دیر نشده خودتون رو اصلاح کنید.مرگ دامن همه رو خواهد گرفت و خداوند اون دنیا اصولگرا و اصلاح طلب نمی شناسه.
مسعود هوشمندي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
بسمه تعالي
تملق چيزيز نيست مگر اينكه كاربد كسي را خوب جلوه دادن وكار خوب كسي را خوبتر جلوه دادن وكار خوبتر را عالي جلوه دادنكه شما بحمدالله با اين تعريف همخواني نداريد ونوشته شما هم ازاين نوع مداهنات بدور است.
جوانگرايي براي جامعه فوايدي دارد ومضراتي مثلا تحرك شادابي ونشاط واميد را در ميان همسن وسالان زنده مي كند وهرجواني خودرا ميتواند با يك جوان مسئول مقايسه كند وخودرا به يك جايي برساند.
اما در اين جوانگرايي اگر خامي وناداني وبي تجربگي وتندي وتيزي و...در امورديده شود آنوقت بيا وباقله باركن.
اميدوارم جوانان ما با فرزانگي تمام به كارها تمشيت دهند
همشهری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
باسلام
آقای صحرابان تو چرا در همه چی فضولی میکنی تو نخود همه آش شدی اون از دانشگاه که به هم ریختی
نتیجه نداد اون از رئیس دانشگاه که به شهر با به کفایتی وبیتدبیری شما رئیس شد(شریفی)
سیاست خودش راه داره تو اهل سیاست نیستی با بیتجربگی امثال شما دانشگاه خراب شد
اگر لجبازی شما وشایعه پراکنی شما نبو وجو رامتشنج نکرده بودید رئیس دانشگاه خوب انتخاب میشد
اون برای شما تجربه نشد
فکر کردید ... همینطوری نماینده شده نه بچه اون همه شمارو انداخته جون هم اون از قضیه دانشگاه خوب تجربه کسب کرد وتو عزل فرماندار استفاده کرد متاسفانه شما نمیخواهید بفهمید
ماهی از گنده والا معاون استاندار براش چه فرقی میکنه معارفه چطورباشه یا کی فرماندار
شما با کم کسی طرف نیستید
برید درس بخونید فعلا دهنتون بو شیر میده
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۹
0
0
جناب صحرابان در این خصوص همه در کازرون دوست دارند واضح نظرت را بدانند با فرمانداری هستی یا بقول خودت با این 30 یا 40 نفر؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
اذان صبح
۰۴:۴۳:۴۷
طلوع افتاب
۰۶:۱۲:۵۲
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۶:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۴:۰۷