پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۴۹۴
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۳۲
پس از انتشار ليست دارايي‌هاي مهندس صالح‌پور (فرماندار سابق كازرون) يكي از كاربران سايت در بخش نظرات آن خبر، مطالبي را نوشت كه امروز با پاسخ فرماندار كازرون مواجه شد. كازرون نما به بازنشر متن اين نظر و پاسخ آن اقدام مي‌كند.

پس از انتشار ليست دارايي‌هاي مهندس صالح‌پور (فرماندار سابق كازرون) يكي از كاربران سايت در بخش نظرات آن خبر، مطالبي را نوشت كه با پاسخ فرماندار كازرون مواجه شد. كازرون نما به بازنشر متن اين نظر و پاسخ آن اقدام مي‌كند.

 

اين كاربر در نظر خود نوشته بود:

 

آقای فرماندار!
 

سلام.

 

من می‌خواهم خارج از تعارف و خیلی واضح با شما صحبت کنم.

 

یه بار این لیست رو پرینت بگیر و در جلو چشمت بزار ولحظه ای بر روی آن فکر کن. آیا برای خودت جای سوال نیست؟ تعجب نمی‌کنی؟.....


امروزه کدام معلم و کارمند با مدرک دیپلم پیدا می‌کنید که حقوقش 588 تومان باشه؟ چه خواسته به لیسانس ومهندس!!! اگه می‌گیم حقوق منظور دریافتی هست.

 

تمام بازنشسته های ما دیگر حقوقشان به بالای 600 و 700 است در شاغلا همچنین .

 

بله اگه منظور پایه ثابتتان است که با مزایا و حق مسولیت و ماموریت‌ها و... به سه میلیون می‌رسه.

 

آقای فرماندار!

 

ملت ما هوشیار و آگاهند و الا می‌دونند و دوستدار انقلاب و اسلامند ولی نمی‌تونند حرف کذب رو قبول کنند .

 

حقوقم 588 تومنه و 5 میلیون تومن بدهکارم و... نگیم والا برای خودمون و سابقمون خوب نیست.

 

شما استخدام دانشگاه آزاد هستید. امروزه یه کارمند ساده دانشگاه چند می‌گیره؟ حقوقش از شما که قبلاً رئیس بودید و معاون عمران شیراز و... و الان فرماندار بیشتر است؟!! پس خیلی شیفته خدمتید؟! چرا مزایا ها رو نمی‌گید؟

 

چرا منزل مسکونی مفت و مجانی رو نمی‌گید؟ چرا ماشین رده بالای مفت رو نمی‌گید؟ چرا نه پول آب و برق و گاز و تلفن و موبایل و حتی غذا رو نمی‌گید؟

 

بله! اگه واقعاً می‌خواهید اعلام کنید بسم ا... بیائید فیش حقوق 6 ماه آخر را در سایت بزارید. شاید ما در اشتباهیم تا روشن شویم و زود قضاوت نکنیم .ببخشد.

 

البته از خدمات و تلاش‌های شما هم برای این شهر مظلو عقب افتاده اما بااستعداد سپاسگذارم .

 

از همین جا هم از برادران عزیز کازرون نما که واقعا برای این سایت و اطلاع رسانی بروزشان تقدیر وتشکر می‌کنم.

 

حرف‌هایم از روی دلسوزیست.

 

دوست دارم کازرون.(ح-د)

 

 
پاسخ فرماندار سابق كازرون

 

بسمه تعالی

جناب آقای (ح-د)

 

سلام علیکم

 

احتراماً با توجه به اظهارات جناب عالی در سایت کازرون نما در قسمت نظرات بینندگان برای روشن شدن مطلب، مطالب زیر را به استحضار می رساند :

 

علت پاسخگویی این است که شما اولاً گفته اید این مطالب کذب است. دوماً خودتان گفته اید که نبایستی زود قضاوت کرد و فیش حقوقی شش ماهه ی آخر را در سایت قرار دهید.پس چرا زود قضاوت کردید و مطالب را کذب دانستید؟ اقلاً حوصله می کردید و اول فیش ها را می دیدید. پس قبول کنید که شما عجولانه قضاوت کرده اید و بنا به گفته ی خودتان این کار درستی نیست.ثانیاً نه تنها بنده بلکه جناب عالی هم شاید خیلی از مشکلات زندگیمان را نتوانیم برای مردم بگوییم و یا به قول معروف صلاح نباشد آدم سفره ی دلش را همه جا باز کند.

 

پیشنهاد می کنم هر وقت خودتان صلاح دانستید من با کمال میل مسایلی زیادی دارم که شاید اگر شما بدانید برای اطلاعتان مفید باشد، حاضرم برای شما بگویم. نمی دانم در چه سن و سالی هستید ولی من قبلاً هم 7 سال رئیس اداره ی زمین شهری کازرون بودم و 10 سال هم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کازرون.همشهریان عزیزمان با سابقه ی بنده ی حقیر آشنایی کامل دارند. مطالبی در خصوص دوران همین مسئولیت ها هست که اگر برای شما بگویم شاید مثل همین موضوع زود قضاوت کنید و یا حداقل به باورتان نیاید.بنابراین بهتر است به جای قبول نکردن بگوییم شک دارم و یا احتمالاً اغراق هست و ...این طوری بهتر است. به هر حال نسبت به موارد نوشته شده در سایت به استحضار می رساند:


1- گفته اید کدام معلم و یا کارمند با مدرک دیپلم پیدا می کنید که حقوقش 588000 تومان باشد.خدارو شکر اگر چنین است که کارمندی با مدرک دیپلم بیش از 588000 تومان حقوق می گیرد!!!


2- الحمدا... و باز هم هزار بار شکر می کنیم که بازنشستگان حقوقشان بالای 600و700 هزار تومان است. جای بسی خوش وقتی است که اتفاقاً اغلب چنین هستند.


3- حقوق دریافتی هر کارمند که پایه ی اصلی دریافتی اوست و همیشه می| تواند روی آن حساب باز کند همان حقوق پس از کسر کسورات است. اصافه کاری گاهی می دهند و گاهی نه، یا گاهی کم می دهند و گاهی زیاد و آنچنان متغیر است که نمی توان روی آن حساب کرد. مزایایی هم که مد نظر شماست در فیش حقوقی آمده است و همه حساب شده و منظور گردیده، مأموریت هم که در صورت رفتن، حق مأموریت دریافت می شود. شما حقوق و مزایا و ... بنده را با بعضی ها اشتباه نگرفته اید؟!گفته اید که ملت ما هوشیار و آگاهند و... . بر منکرش لعنت، ملت ما در هوشیاری و آگاهی به مسایل اجتماعی و سیاسی و شناخت از مسوولین چه مسولین حال و چه گذشته شناخت خوبی دارند و با بصیرت کامل در صحنه هستند که در نوع خودش بی نظیر می باشند ولی متأسفانه بعضی ها همراه ملت نیستند (منظورم خدای نخواسته شما نیستید) و البته که حرف کذب را قبول نمی کنند و جلو جلو هم قضاوت نمی کنند.


گفته اید که نگوییم حقوقمان 588000 تومان است و 5 میلیون بدهکاریم. خوب اگر ما می خواستیم دروغ بگوییم چرا می گفتیم 5 میلیون تومان می گفتیم 100 میلیون بدهکاریم؟ گفته اید که شما استخدام دانشگاه آزاد هستید و حقوق مرا در حال حاضر با حقوق کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی مقایسه می کنید. خوب حق دارید چون اطلاع ندارید که من از طرف دانشگاه آزاد اسلامی مأمور به خدمت در وزارت کشور هستم و حقوقم را از دانشگاه آزاد با شرایط و ضوابط دانشگاه آزاد اسلامی دریافت نمی کنم. بنده چون حدود 16 سال در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون و شیراز کارمند بودم و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک بخش خصوصی در سیستم اداری کشور به حساب می آید، وزارت کشور 16 سال سابقه ی مرا حتی یک ریال هم برایش ارزشی قایل نشد و از روز 22/3/85 که به فرمانداری آمدم، حقوق مرا با ضوابط دولتی حساب کردند.بله اگر من حقوق و مزایا و مأموریت و... را از دانشگاه آزاد اسلامی می گرفتم، شاید 3 برابر الان حقوق می گرفتم. بنابراین ندانسته قضاوت کردی مومن. ما کی گفتیم شیفته ی خدمتیم، ما لایق آن نیستیم که خود را مصداق فرمایشات آن شهید بزرگوار یعنی شهید مظلوم دکتر بهشتی که می فرمود: ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت، بدانیم البته از خدا می خواهم که من هم در ردیف خدمتگزاران صدیق جامعه ی اسلامی قرار دهد.


برادر عزیز!

چرا می گویی خانه ی مفت... غذای مفت؟! من که اولین فرماندار کازرون نیستم که در خانه‌ی فرمانداری که برای سکونت فرماندار ساخته شده آن هم در حدود 30 سال پیش، سکونت گرفته ام و یا از تلفن استفاده می کنم ، شاید شما اطلاع ندارید که فرماندار اغلب اوقات برای انجام کارهای مربوطه مجبور است از تلفن چه ثابت و چه سیار استفاده کند. اما غذای مفت چرا؟! باز هم با بعضی ها بنده را اشتباه گرفته اید!!! دیدی که ندانسته قضاوت کرده ای.

 

گفته اید از ماشین رده بالای مفت استفاده می کنید، اولاً بنده اغلب با راننده هستم یعنی برای انجام کارهای اداری از ماشین اداره استفاده می کنم و اغلب مردم هم دیده اند بعضی اوقات که کار اداری ندارم از ماشین شخصی استفاده می کنم. باز هم ندانسته قضاوت کردی!!! نکردی!؟


اما در قسمت آخر نوشته هایت مرقوم داشته ای بیایید فیش 6 ماه قبل را در سایت بگذارید تا روشن شویم و زود قضاوت نکنیم، بسیار خوب، من فیش 6 ماهه ی قبل را آماده دارم و حاضرم به جناب عالی نشان دهم شاید از نظر سازمانی در سایت زدن ایراد داشته باشد. ولی خدا وکیلی یک بار دیگر اظهارات خودت را بخوان و با خدای خود خلوت کن و حساب کن در این نوشته و اظهار نظرت چند بار زود قضاوت کرده ای!؟


هر بد که به خود نمی پسندی      با کس نکن ای برادر من


در پایان خوشحالم که اظهار نظر فرمودی تا من هم با اطلاعاتی که دارم شما را از اشتباه خارج کنم تا دچار گناه و قضاوت زود هنگام نشوی. من با کمال احترام حاضرم با شما ملاقاتی داشته باشم تا اطلاعات بسیاری در اختیارتان بگذارم. امیدوارم که توانسته باشم تا حدودی رفع شبه کنم.


منصور صالح پور

 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۶
مطلع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
آقای صالح پور شما اگر صداقت دارید پس چرا شراکتتان را در مغازه اعلام نکردید؟ خدا می داند چه چیزهای دیگری را نیز نگفته اید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
آقاي فرموندار ـ البته از نوع سابقش ـ غير از اين نظر ديگه به كدوم نظرا جواب مي دن؟ توي اون نظرها هم اسمشونو مي نويسن يا نه؟
علي بحراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
با سلام خدمت همه خوانندگان عزيز و فرماندار محترم (البته ظاهرا بايد بگوييم فرماندار اسبق)
نكته‌اي به نظر بنده مي‌رسد و آن اين است كه اولا اين حركتي كه مسئولين (و در شهر ما فعلا جناب فرماندار) بدان اقدام نموده‌اند حركت خوبي است و مردم هم بايد ظرفيت آن را داشته باشند تا تشويقي براي ساير مسئولين هم باشد. چنين برخوردهايي و زير سئوال بردن زندگي خصوصي افراد شايد كار پسنديده‌اي نباشد و بايستي در چنين حركت‌هاي داوطلبانه‌اي اصل را بر صداقت و صحت گذاشت.
از طرف ديگر به اعتقاد من جناب فرماندار بايد در خصوص درآمدهاي حاصل از نظارت فني (مربوط به سازمان نظام مهندسي) هم اطلاع رساني مي‌كردند و ميانگين درآمد ماهيانه را اعلام مي نمودند چون قطعا بخشي از هزينه‌هاي زندگي ايشان كه بدون شك چون ساير مردم از قبل گراني سرسام آور است، از اين راه تامين مي‌شود و مردم مي‌دانستند كه فقط منحصر به 588 هزارتومان نيست كه برايشان غير منطقي جلوه كند.
با تشكر - علي بحراني
qqqqqqqqqq
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
آقای مهندس صالح پور سلام
از اینکه جواب دادید ممنونم,اما خدا را شکر که اقرار کردید و بر این باور رسیدم که پس 588000 تومان حقوق ثابت است وشما براین حساب 5000000 تومان بدهکارید مگرنه اگه با مزایا بود شایدم بیشتر میشد-بله من خوب شما را میشناسم از زحماتتان هم تشکر کرده ام اما در اسلام باب انتقاد بر روی همه باز است و من چون به ملتم ومذهبم وانقلاب بزحمت بدست آمده ام دوست دارم از شمائی که درسایت اعلام موجودی و حقوقتان میکنید تا مردم بدانند وبسبب جمهوریت اطلاع داشته باشند ,انتقاد کردم واصلأ زود قضاوت نکردم چون حق من پرسش و باز کردن باب پرسش بر گفته های حضرت عالی است
جناب مهندس:من خودم مهندسم و در محظر حضرتعالی بوده ام واز کم وکیف حقوق با اطلاعم اما انگیزه حضرت عالی از اعلام دارائیها چه بوده؟چرا درسایت گذاشتید؟مگر نه برای افرادی چون من بوده,پس فرمایش میدهید بدون هیچ بپذیریم و نپرسیم ونگیم که این حقوق ثابته !؟مگرنه زود قاضی هستیم .نه..... جناب فرماندار من گفتم شما با این نوشته که از زندگی یک معلم ساده هم پائین ترید.!! اون دیگه لااقل 5000000 تومان بدهکار نیست و ....
شما برای مردم دارائیتان اعلام کردید الانم چرا فقط شبه را برای من از بین ببرید بیائید در سایت بزارید تا همه بدانند.چرا فقط من؟شما که کاملأ همه چیز رو در سایت گفتید اینم بزارید؟چرا صلاح نیست؟بهر حال فیش حقوقیه.
بهر حال بازم از شما همشهری عزیزومومنم بابت خدمات شایان و ارزشمندتان در طول خدمتتان تشکر میکنم.من چون از این شهر دورم باور کنید حتی برای اسمش هم احساسی میشم چون واقعأ مظلوم وغریبه.بااین همه استعداد خدادادی و انسانی واین هوای چهار فصل اما چون پریشانش پریشان ودر نهایت......امید وارم با اتکای به ایمان ملتش واعتقادادشان پریشان پر از آب و دشت سبزش مستدام باشد.(ح-د)
الف-م
|
-
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
جناب آقای صالح پور
بدون مقدمه و تعارف بگویم:
دوستمان درست گفتند و ما هم نی گوییم کذب است و فلان ولی آیا طبیعی است با این همه مشکلات 3آپارتمان خود و همسرتان در شیراز دارید و بچه مظلومتان فقط 405 دار د سهام پتروشیمی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!1
حال یک نکته،این دوستان فرهنگی یا بازنشسته که حقوقشان بنا به اضحار دوستمان 588000 بیشتر ایت آیا ایت همه دارایی هم دارن؟؟؟
پزو 206 خانم گرامیتان هم با آن همه مشکلات تهیه شده؟؟؟؟؟!!!!!
مسعود هوشمندي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
سلام
هردم از اين باغ بري ميرسد.
متاسفانه ومتاسفانه ومتاسفانه
عده اي از دوستان باب انتقاد را باب تجسس وتفتيش كه از موارد ممنوعه اخلاقي وحتي شرعي است مغلطه مي كنند وسفسطه پاسخ ميدهند.
فرزند عزيز شهرم
درادارات دولتي اغلب فيش حقوقي را حتي در يك پاكت قرار ميدهندتا همكاران هم مطلع نشوند فايده اين كار را اگر بگويمم نميدانيد فكر ميكنند شما مهندس نيستيد.
كار بد با بدكاري تفاوتهايي دارد كسي كه كاربدميكند ممكن است يك بار دوبار ولي بدكاري كردن حرفه است اين شيوه بدكارانه را بايد كنار گذاشت وازورود به حيطه خانوادگي وحريم خصوصي افراد همه ما بايدبپرهيزيم.
مهندس صالح پور انساني نيك ودر هرحال لايق قدرداني است ايشان وقت اداري وكاري اش را با مردم تقسيم كرده است اموال وحقوقش به خودش مربوط است وهيچ كس حق ندارد با مسايل خصوصي ايشان كه طبق قانون اساسي ازراه مشروع دريافت شده است حتي سئوال نمايد امر مباح ومشروع مفتش لازم ندارد.
چرا تا اين حد از اخلاق عدول ميكنيد وانتقاد را با تجسس اشتباهي ميگيريد انتقاد نقد يك عمل است برادر محترم مهندس وتجسس اين كار ناپسندي كه شما انجام ميدهيد .
مهندس صالح پور كه هيچ اگر از هركارمندي سئوال شود حقوق شما چقدر است اين سئوال يك سئوال خصوصي است ومصداق بارز ورود به حريم اشخاص است.
اگر مومنيد وتقوا داريد برويد از مومنان سوال كنيد واز متقيان بپرسيد كه آيا حاصل زحمت مشروع افراد متعلق به خودشان است يا شما.
بجاي قدرداني عقده وحقارت خودمان را نبايد به رخ وحتي دامنه شمولش را به زندگي ديگران تسري دهيم تا جاييكه انساني كه حداقل 5 يا 6 سال دراين شهرستان متحمل ناملايماتي شده وبسياري از مشكلات اين شهرستان را صبورانه تحمل وحل نموده است را درانظار مردم بد جلوه دهيم.
اين هنر بعضي از ماست كه بد كاري وبدجلوه دادن را پيشه ميكنيم .واي بر ماها كه مصداق همان الذينهم ساهون هستيم در نمازه وعبادت والذين هم يروون هستيم در اعمال روزانه وغير ذالك
ولي نميدانيم كه:
فردا كه پيشگاه حقيقت شود پديد
شرمنده رهروي كه عمل بر مجاز كرد
خيلي متاسفم از اينكه تفتيش ميكني وجرم ميكني اسم آنرا هم انتقاد ميگذاريد.
اين عمل سازنده نيست جناب اقاي مهندس اخلاق مدارم.
اگر واقعاً دنبال سازندگي هستيد گذشته را بايد فراموش كرد انتقام گيري از خدمتگزاران نظام نكنيد آن وقت بيشتر به اعمال روزانه خودتان بنگريد ببينيد شما از آن شخص صالح تر هستي يا طالح تر اگر ديديد طالحين هستيد كه مطمئن باشيد يك شخص طالح نميتواند چراغ ومصباح هدايت يك شخص صالح العمل باشد.
اگر صالح بوديد كه راه ورسم انسان سازي وتعليم وتربيت اين نيست بايد منش وتزكيه نفس داشته باشي حداقل اگر اينها را نداريم بايد سخن سنج وپخته فكر باشيم اين چه معني ميدهد شما انساني را وادار ميكني تا جيك وپيك خانواده اش را براي اثبات پاكي خود بيرون بريزد تا عده ديگري از صداقت او سوئ استفاده كندانوقت انرا ميگوييد انتقاد.
سعي ميكنم با اين حكايت به شما تفهيم كنم كه هيچ وقت با گناه نميشود كسي را هدايت كرد هرچند مقام آقاي صالح پور اجل از اين حكايت است ولي ما مصداق همان ماموري هستيم كه خودمان را مكلفتر از خدا وبالاتر از خدا ميدانيم اما رعايت جميع جهات را نميكنم فقط دنبال بيان سخن خود هستيم بي آنكه بدانيم ادني ترين انسان هم نزد خدا از كرامت انسانيت برخوردار است تا چه رسد به انسانهاي مسئول وبزرگوار


البته ميدانيد كه يكي از آفات دين، بدگماني است كه ريشه بسياري از مفاسد است و اسلام ما را به شدت از اين عمل بازداشته است. در اين جا داستاني را در اين خصوص ذكر مي كنيم.

مأموري شب گردي مي كرد. ازخانه اي گذشت و صدايي از آن شنيد. مشكوك شد واز ديوار بالا رفت. مردي را در حال گناه ديد. گفت: اي دشمن خدا، آيا خيال كردي كه خدا تو را مي بخشايد در حالي كه تو گناهكاري؟
مرد گفت: اي مأمور اگر من يك گناه و خطا كردم، تو مسلماً سه گناه كردي.
1- خداوند مي فرمايد:
ولاتجسسوا (حجرات- 49)، تفتيش نكنيد و تو در اين مورد جاسوسي كردي.
2- و فرمود: و اتوا البيوت من ابوابها (بقره 189) خانه ها را از درهايشان وارد شويد وتو از ديوار بالا آمدي.

3- و فرمود: فاذا دخلتم بيوتاً فسلموا (نور- 61) هرگاه داخل خانه اي شديد، سلام كنيد و تو سلام نكردي.
آن گاه افزود: آيا ديگر گمان بد نمي كني اگر من از تو صرف نظر كنم؟
مأمور گفت: آري به خدا قسم، ديگر تكرار نمي كنم.
پس صاحب خانه گفت: برو كه من از تو گذشتم
ببينيد دوست گرامي سلام درنظر گناهكاري كه مامورخودرا به آن مقيد نميكند چقدر تقدم بر انجام وظيفه دارد ودرزدن نيز مقدم تر از سلام است.
ما كه نبايد سيوه خودر محتسبانه كنيم وهر كسي را كه تلو تلو رفت مست پنداريم وخود را عاقل.
وختم سخن اينكه:
درسر عقل بايد بي كلاهي عار نيست
ما بايد اول بدانيم با چه كسي گلاويز ميشويم يك انسان مومن مسئول يا يك انسان بي مسووليت وبي دينشما با وجود سازمان بازرسي واداره اصلاعات وهزاران دستگاه ناظر ومفتش نظارت كننده در اين مملكت كاسه ازآش داغتر نشويدتا حداقل سه جرم نكنيد.
ما بايد مهندس بودن را بارسيدن به قله هاي رفيع دانش كه اعم از اخلاق وكمالات است اشتباه نگيريم واگر خواسته به يقه صالح پور وغيره بچسبيم از اعمال اداري ومسئوليت آنان سئوال كنيم نه از حريم خصوصي كه حق ورود يبه آنرا نداريم پس برادر گرامي تفتيش كردي وجرم وخلاف شرع نه انتقاد آقاي صالح پور هم براي همين است به شما تذكر ميدهد زود قضاوت نكن يعني به آخرت خودت انديشه كن كه مشغول الذمه نشوي راستي اگر همكار ايشان بوديد چرا شما فرماندار نشديد؟
فكر ميكني اگر من وشما درجايگاه ايشان بوديم از اين تير بلايا مصون بوديم فكر ميكني اگر شما آنجا رسيده بودي همينطوري براي ديگران اهميت قايل مي شديد واز پيشداوري منعش ميكردي
واسفاها بر آنانكه:
چون به خلوت ميروند آن كار ديگر ميكنيم
بنده اين متن را در دفاع از آقاي صالح پور ننوشتم بلكه در دفاع از حفظ حريم خصوصي افراد ورعايت نكات اخلاقي واستفاده صحيح از لغات براي منع ازجابجاي و تغيير مفاهيم انتقاد وتجسس در ادبيات فارسي اما اين دوست ممكن است بنده راازطرفدران ايشان تلقي نمايد كه اميدوارم از چنين ظني بپرهيزند وخودشان وما وهمگي مسلمين جهان به راه خير هدايت شويم

ك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
عزيزان من :نور چشمان من :بهتر است واقع بنگريم .ايشان تمام تلاش خود را براي خدمت به شهرستان بكار برد و انسان موفق و مردم داري بود .از ايشان بايد تشكر كرد .بايد قدردان زحمات ايشان و امثال ايشان باشيم تا خداوند نعمت را نگيرد از ما .اگر نعمت حق را كفران كرديد به ظلم گرفتار مي شويد .ديديد در همين شهرستان .نكنيد .دست از لجاجت برداريد من آنچه شرط بلاغ است با تو مي گويم /خواه ...
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
سلام
ترديدي در مردمداري وانسانيت اين مرد كسي ندارد اين شيوه خليفه كشي باب شده است روزي در خانه همين انسانهاي ميكوبد.
مهم قداست هدف ارجح از هرچيزي است شايد موانعي برسرراه اقاي صالح پور بوده كه اين موانع را كسي جز خود ايشان نميداند بعضي از دوستان به كار اداري وقوفي ندارند وفكر ميكنند صالح پور قدرت مطلق شهرستان بوده بايد از خود اين افراد پرسيد درصد توفيقات ايشان در كارهاي روزانه او چقدر بوده كه انتظار از مسئولي دارد كه با ترك خانواده به خدمت مي پردازد حاضر است بي خوابي ها واسترسهاي وارد برجسم وجان يك مسئول را هم بيان كند؟
از انصاف بدور است كه زحمت را با لعنت پاسخ داد
هادی
|
-
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
با سلام
متاسفم برای برخی افراد که سیاه بین هستند.متاسفم برای شهروندان کازرونی که غریبه ها برایشون بهتر از غریبه ها هستند.بنده به عنوان کسی که از روز اول با فرمانداری آقای مهندس صالح پور مخالف بودم و درچندین جلسه پرسش و پاسخ در سطح شهرستان از ایشان به صورت رودر رو انتقاد می کردم و گاهی هم به جاهای باریک می کشید،با یقین کامل می گویم که ایشان آنقدر مقید به حلال و حرام می باشد که حتی کمتر از1ریال مال حرام در زندگی ایشان نیامده.اگر دنبال حقیقت هستید از کارمندان دانشگاه آزاد کازرون که از مخالفین مهندس بودند سوال بگیرید تا برایتان بگویند که جریان قلک دفتر رئیس دانشگاه (مهندس صالح پور چه بود) و هزاران سوال دیگر که از پاک دستی ایشان مطلع شوید.
متاسفم برای دوستانی که مهندس صالح پور کازرونی را با ... شیرازی اشتباه گرفته اند.
چرا یک کازرونی جراتش ندارد پیگیر حقوق 4میلیونی غیرقانونی شهردار غیربومی کازرون شود.
چرا نمی روید در مهمانسرای شهرداری کازرون که 30میلیون خرج تغییر دکوراسیون آن شد و اعتراض کنید
چرا نمی روید و از شهرداری که تا حقوقش از شهرداری کازرون در پایان ماه نگیرد به شیراز نمی رود را بررسی کنید
چرا نمی پرسید چرا در طول هفته شهردار کازرون چرا 2تا3روز را برای خانواده اش اختصاص داده
البته تا افرادی منفی نگر و سیاست باز در کازرون هست باید یک نفر از بیرون بیاید و علاوه برحقوقش حق توحش هم بگیرد.باید مدیران کازرونی در کازرون نباشند.
بیاییم خدا را شاهد و ناظر قرار دهیم و وجدانمان را قاضی عادل
با تشکر /صحرابان
مهدي تقي نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
من حدود شانزده سال پيش مدتي در دانشگاه در خدمت آقاي مهندس صالح‌پور بودم. مي‌توانم شهادت دهم كه ايشان انساني صالح، پاك‌دست و مهربان بودند و نسبت به دانشجويان هم تا آنجا كه دست‌شان مي‌آمد از كمك كردن كوتاهي نمي‌ورزيد. ممكن است نسبت به نحوه مديريت ايشان نقدها و اشكالاتي وجود داشته باشد اما از حيث پاك‌دستي هرگونه شبهه بي‌انصافي است.
از سوي ديگر من به عنوان يك كازروني خوشحال مي‌شوم كه همشهريانم از همه مواهب دنيايي برخوردار باشند و هروقت موفقيت و كاميابي همشهريانم را مي‌بينم احساس لذت مي‌كنم و هرگاه ناراحتي و كمبودي را در زندگي آنان مي‌بينم احساس ناراحتي مي‌كنم.
آقاي مهندس صالح‌پور انسان شريفي است. شايد اين خصلت براي فرماندار شدن كافي نباشد اما لازم است. او چند سالي را فرماندار كازرون بوده‌اند و قطعا خدمات زيادي را انجام داده‌اند. بايد سپاسگزار ايشان بود و همشهريان قدرشناس در مراسمي با شكوه از خدمات ارزنده ايشان تجليل كنند.
مهدي تقي نژاد
كازرون دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
سلام.
دوستان ترابخدا بجاي تفتيش در زندگي شخصي مهندس صالحپور به مصيبت بزرگي كه كازرون دچارش شده بپردازيد.خاك برسرما كازروني ها!اينقدر بدبخت شده ايم كه از نوراباد برايمان فرماندار آورده اند!
آقاي ... خسته نباشيد!
بعدها خواهيد فهميد كه دنيا دست كيه وصالحپور كي بود.البته ما كازروني ها عادتمون همينه يادتونه چه برسر محمد صادقي آورديم!؟حالا همه مردم باچراغ موشي دارن دنبالش ميگردن!تازه فهميديم چه اشتباهي كرديم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
قابل توجه همه کازرونیهای قدر نشناس.
اول از همه چیز بگم که مهندس کازرونیه و مسلما بیشتر از فرماندار های غریب و غیر کازرونی میتونسته برای شهرمون مفید باشه.دوم این که آقایوووووون تنها فرماندار کازرون نبوده که اموال خودشو اعلام کرده!!! همه فرماندار ها و مدیر کل های استان هم فهرست اموالشونو اعلام کردن میتونید برید تو سایت استانداری ببینید!! به دستور استاندار هم بوده و خلاف قانون اساسی هم هست!!!! سوم! و سوم این مهندس 60 سالشه 30 سال هم سابقه کار داره!! پس اگه چیزیم داره مسلما بیشتر از یه کارمند 25 30 ساله که سابقش 5 سال کار هم نیست داره!!!! تا ون جاییم که من اطلاع دارم ایشون 5 ساله بخاطر مشغله کاریش سهمیه نظارتشو بسته!! و در آمدی از نظارت ساختمان نداره! (قابل توجه آقای بحرانی)!!!!
به هر حال دوستان نیازی به بحث نیست!!! زمان خودش همه چیو روشن میکنه!!
ind
|
-
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
باسلام
مهندس صالح پور از نادر مدیرانی است که حقی برای خود از مادیات دنیوی قائل نمی شود.این را می شود از کسانی که با ایشان کار کرده اند سوال کرد.
در دورانی که در دانشگاه آزاد بود چندین نفر از دانشجویانی که وضع مالی خوبی نداشتند با شهریه شان را خود ایشان پرداخت می کردند.شاهد و گواه این مطلب کارمندان دانشگاه هستند.
درست است که به خاطر روحیه اخلاق مدارانه و مردم دار ایشان ضعف های مدیریتی دارند اما پاک دست و مومن هستند و طالب مال دنیا نبوده اند.
در رابطه با املاک ایشان نیز باید بگویم،با توجه به پست های مدیریتی بیش از بیست ساله در اداره ی زمین شهری و دانشگاه آزاد و فرمانداری کازرون، وی می توانست بیش از اینها ملک و منال از راه حلال داشت. چرا که من به عنوان یک فرزند یک خیاط که مادرم نیز خانه دار است اموال به جا مانده از پدرم 2دستگاه خانه و یک مغازه است.حال 3تا واحد آپارتمان و 2تا ماشین برای ایشان خیلی کم است.
امیدواریم ما دست از تنگ نظری برداریم و معقولانه و عادلانه بیاندیشیم و تهمت های ناروا و دروغ های شاخ دار به افراد نزنیم.
*والسلام من تبع الهدی * هادی*
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
چرا دنبال اینین که کی چی داره چی نداره.هر چی داره نوش جونش هر چیم نداره خدا 100 برابر بدتش! فکر زندگی خودت باش! اگه زرنگی تو هم تلاش کن تا توهم گیرت بیاد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
یه شخصی از خوزستان میشه فرماندار کازرون همه کارم میکنه به همه هم بد رفتاری می کنه واسه شهرم 2 ساعت وقت نمیزاره خوب دلش نسوخته که!.... در کل... میادو میره هیچ حرفیم نمیزنن مردم حتی رسانه ها هم توجهی بهش ندارن. ولی یه کازرونی میشه فرماندار خود کازرون بس که مردم و رسانه ها زیر بالاش می کنن بنده خدا از کرده ی خودشم پشیمون میشه که عجب اشتباهی کردیم شدیم فرمانادارااا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
جناب آقاي مهندس صالحبور واقعا براي كازرون كار كرد .خدا شاهد است من اين را خودم ديدم :چند روز قبل از تعويض ايشان بنده و چند نفر از دوستان در تفريح بوديم مهندس هم آمدند (روز دوشنبه عصر هفته گذشته )يكي از مربيان فوتبال در مورد ورزش درد دل داشت و بحث تربيت بدني را مطرح كرد .ايشان 4ساعت در نزد ما بودند طي اين چهار ساعت يا از طريق موبايل بررسي مشكلات شهرستان را داشت و يا در جهت رفع مشكلات مخصوصا فوتبال داشت مرتب صحبت مي كرد و برنامه ريزي داشت .بتده و امثال ما كه از نزديك با ايشان در ارتباط بوديم مي دانيم كه چقدر تلاش مي كرد .انصافا الان جاي اين عزيز در فرمانداري خالي است .ما كارمنداني را ديديم كه اشك بر ديدگان داشتند .ما فرمانداراني را در همين اتاق فرمانداري ديديم كه درد غذاي چلو كباب كازروني داشتند .همه چيز را نمي شود گفت و درست هم نيست .قدردان باشيم .ببينيد جناب محمد صادقي شب و روز تلاش كرد .چه كرديم .نكنيم واقع بين باشيم با آبروي يكديگر بازي نكنيم .من از صميم قلب براي ايشان سلامتي و طول عمر از خدا خواهانم .همه موفق و عزيز و سربلند باشيد .عزت زياد (و.ه)
بهاالدین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
سلام
بخدا قسم این رفتار صحیح نیست
بخدا قسم همه ی ما یک زمانی داریم
این روزها یک بچه ی 18 ساله 10 برابر مهندس صالح پور مال دارد و ماهیانه خدا تومان در بازار کار می کند حال ایشان با اینهمه سال کار و تلاش و زحمت نباید دو قواره ملم یا دو دستگاه آپارتمان نقلی داشته باشه
بخدا یک غریبه این نظرات را می خواند و به ریشمان می خندد و می گوید که اینطور رفتارها مال آدم های ندید و بدید است
همه می دانند که مهندس صالح پور انسان دست پاک و متدینی است حالا به مذاق بقعضی ها فرماندار بودنش خوش نمی آید صحیح نیست این گونه رفتار کنید و به تمسخر بکشید
بخدا قسم پسر ایشان برای خرید ماشین تمام هدایای ازدواجش را اععم از طلا و سکه به بنده فروخت
اصلاً گیرم که همه ی کازرون و شیراز اموال شخصی مهندس باشد به من و تو چه مربوطه از خدا بترسید
بخدا قدر یک فرماندار یا شهردار کازرونی را نمی دانیم و باید یک غریبه بیاید تا برای دیدنش ساعت ها پشت دفترش بنشینیم و وقت قبلی بگیریم و طرف پز و افاده بفروشد و بی احترامی ببینیم
اما اگر هر وقت خواستید شب و روز و ساعت و بی ساعت ایشان را در مسجد یا مراسم و یا مناسبت های خاص مذهبی و یا در کوچه و خیابان ببینیم و درد دل کنیم بد است
چرا ما کازرونی ها غریب پرست هستیم؟
و چرا بد بدرقه ایم؟
جالا که ایشان رفته اند بیایید تا با خاطره ای خوش بدرقه اش کنیم چون پست و مقام ماندنی نیست و هر کسی که بیاید زمانی دیگر خواهد رفت و امیدوارم که نخواهیم با چراغ دنبال قبلی بگردیم
برایش دعای خیر کنید برای همه ی آنانی که زحمت می کشند و مردم داری می کنند و به شهر خدمت می کنند دعا کنید و از موفقیت های دوستان و همشهریان خودمان خوشحال شوید و تا خدا هم راه موفقیت برای ما باز کند
مطمئن باشید که ایشان با بازنشسته خواهند شد و یا سمت بهتری در استانداری خواهد گرفت ولی چرا ما با بکار بردن کلمات بد و زدن تهمت و افترا دنیا و آخرت مان را خراب کنیم
ایشان ملیاردها مال داشته باشد یا محتاج نان شب باشد چه ربطی به بنده و جناب عالی دارد؟ خدا به شما هم آنقدر بدهد که وقت شمردنش نداشته باشی نه بنده نیازی به آقای مهندس صالح پور دارم و نه ایشان به من هر کسی هم توی قبر خودش می خوابد اما چرا ما ندانسته گناه دیگران را به دوش بکشیم
خداوند به همه ی ما سلامتی و پول و مال و منال و ماشیبن و زمین و آتاری و سگاه و تلویزیون 52 اینچ و جام جهانی بدهد و به بنده هم کمی عقل بدهد
بهادر ریاضی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
0
همین آقای هادی صنعتی که شده سر پرست فرمانداری سروستان .که کل سروستان اندازه یه بخش کازرون هم نمیشه صالح پور زیر پرو بالشو گرفت تا شده این! اون وقت دارو دسته ی هادی حا لا افتادن رو بحث کردن! بابا اگه می خواستید کاری کنید همون چند سال پیش می کردید!
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام
ديروز وقتي نظرات كوته نظرانه اي را درخصوص زندگي شخصي آقاي مهندس ميخواندم وپاسخ بزرگ منشانه ايشان را هم مطالعه كردم به اين نتيجه رسيدم كه اين مرد ارزشي بيش از آنچه ديگران برايم تعريف ميكردند دارد.
هنوز ازنزديك هم با ايشان برخوردي نداشته ام ولي از خوبيهايش شنيده بودم واز شكيبايي ايشان در قلمش هم به اين نتيجه رسيدم كه هرچه شنيده ام خطا نميزند.
بهرحال دست بر كيبرد بردم وبراي آن دوست متجسس معناي انتقاد را ومفهوم متواطي اين كلام را شكافتم تا مبادا از باب انتقاد ودركسوت ولباس منتقدكار ناصحيح خود را توجيه كند.
بحمدالله پس ازآن نظر ديگران هم نظراتي دادند از جمله افرادي كه در اين ميان ديدم جناب اقاي
مهدي تقي زاده
هادي
وصحرايان عزيزاست وعده اي از ديگردوستان كه مقيد به حفظ حريم ميباشند.
مهم نيست كه چه شدبهرحال اين پست براي هيچ كس ابدالدهري نيست تنها يادگار زماني اين مقامها صندلي هاست كه ميمانند واعمال خوب يا بداشخاص.
آنچه ازمجموع نظرات برمي آيدآنست كه مهندس را همه به يك گونه شناخته اند يعني همين بيت عرفي شيرازي اينجا صادق است كه مي سرايد:
چنان با نيك بد خوكن كه بعدازمردنت عرفي
مسلمانت به زمزم شويد وهندو بسوزاند.
آري اين نوع زندگي آن هم در شهري مثل كازرون نصيب كمتر كسي شده است خيلي مردم از عملكردايشان وشكيبايي او گفته اند.
اما درخوصو آن عزيز كه عمل استاندار را توجيه كرده هم بايد حاشيه اي بزنم.
دوست گرامي من فارسنامه ناصري را قريب به 100 الي 150صفحه آنرا خوانده ام وكازرون شهري بوده كه در همه ادوار تاريخ دچار صدماتي شده است از نخستين حاكمان عرب تاسالهاي 1340اين شهر ميدان تاخت وتازهايي بوده كه بيا ومبين.
همين كوره شاپوريا شهر بيشابوررا فكر ميكنيد ازتابش آفتاب وبارش باران خراب شد خير يكي از واليان كازرون اين شهر را تخريب نمودوبسزاي اعمالش رسيد.امابدان وآگاه باش كه در همه اين ادوار ديده نشد كه والي يا فرمانداري را بدون رعايت تشريفات خاص معزول يا توديع نمايند.
بنابراين يك بدعتي پيش آمده كه بقول امام جمعه محترم هيچ مديري ديگر به كرسي مديريت خود براي خدمتگزاري نبايد اعتمادي داشته باشداين موضوع نقل به مضمون شد.
بايد متفكرانه ودورانديشانه تر انديشيد.
حساب آقاي صالح پور از حساب همه جداست شايد بتوان گفت ايشان منصوب دوره محمد صادقي ها ومغضوب دوره نمانيده فعلي بوده است.
اما مهم شخصيتي است كه خاص ايشان بوده ومحبوبيتي كه در اين راستا كسب نموده اند .بنده فكر نميكنم آقاي صالح پور ويژگيهايش به كسي مربوط باشد همانگونه كه ميدانيم آقاي دكتر محمد صادقي دردوره نمايندگ اش حداقل تا جايي كه من اطلاع دارم يعني در سايتها نديدم از ايشان يك تشكر خشك وخالي هم بنمايد.
اين يك انتقاد است اگرچه ممكن است آقاي دكتر محمد صادقي در محافل خصوصي اين كار را هم انجام داده ولي شانيت عمل خوب به همان ارزش گذاري است ونه ظاهر كردنش .
با اين وجود خوشحال ومسرور از همه قدرداني ها وسپاسگزاريهايي كه از اين خدوم صديق گرديد
تاسيه روي شود هركه دراو غش باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
0
آقایان و همشهریان محترم:سلام
چه کسی تجسس کرده,کی از دیوار بالا رفته بالا ؟کی نگاه بداخل خانه کسی کرده تا دیگر بخواهد سلام کند؟چه شده ؟بابا:چرا از مال وحقوق کس دیگری سوال نمیشه؟چرا از شما سوال نشد؟مسلمأ کسی که میاد درسایت برای همه اعلام حقوق میکنه از همهن هم سوال میشه.عزیز مومن:من فکر میکنم شما دیگه دارید از من که حقم بوده و برای بیرون آمدن از شبه سوال کردم و کاملأ منطقی و عادلانه گفته ام دچار گناه میشید.
من گفتم شما عدد حقوقتان گفتید .ممنونیم.بیائید برای صحت فیش حقوقیت را نشان بده.بعدم من از تمامی زحمات ایشان تقدیر کردم.مگه اینطور نیست؟
شما یک صفحه A4برای من مطلب و نصیحت و درنهایت محکوم کرده اید فکر میکنم به انگیزه اعلام موجودی و دارائی کمی تامل کنید.در نهایت سوال من خیلی بحث بزانگیز شده,بله نیت من آشکاری بیشتر بوده نه زیر سوال بردن اشخاص.!!!!!!!!..........
اگر باب انتقاد و ظرفیت آن ندارید پس نه مومنیم ونه مسلمان.با استدلال جواب دهید

مهندس صالح پور آری من میشناسم.به نوشته هایم هم مراجعه کنید از ایشان تقدیر وتشکر کردهام وایشان را مومن قلمداد نمودهام
از آقای بحرانی دوست عزیزمم خواهش میکنم به نوشته هایم با نیت مثبت نگاه کنند
پیروز وموفق باشید
(ح-د)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام
موافق با(ح-د)
|
-
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
با سلام خدمت همشهریان گرامی من کاملا با نظرات (ح-د)موافقم. همیشه سیاستمداران به سوالات به گونه ای جواب میدهند که انگار مردم بلابه نسبت نفهمند.از زحمات مهندس هم تشکر میکنم ودر آخر نفهمیدم هدف از انتشار اموال آقای صالح پور چه بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رضا ایرانی اصل
|
-
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۲
0
0
راستی کن که راستان رستند،راستان در جهان قوی دستند.
راستی در آمد های عضویت در نظام مهندسی ساخنمان ( حق نظارت) را چرا نگفتید؟
ما که نمی خواستیم از شما بگیریم.
ما اگر دیگران و مطبوعات را توجیه کنیم، آیا واقعا وجدان بیدارمان ( اگر بیدار باشد ! ) را نیز می توانیم توجیه کنیم.
چشمها را باید شست...... ج.ر دیگری باید دید......
البته بی انصافی است اگر بخواهیم تمام خدمات شما را نیز انکار کنیم.هر چیز جای خودش.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۳
0
0
با سلام خدمت آقایی که گفته آخر نفهمیدیم هدف صالح پور از انتشار اموالش چه بوده!!! اول پر باشو اطلاع داشته باش بعد نظر بده!! تنها فرماندار کازرون نبوده که اموال خودشو اعلام کرده.همه مدیر کل ها و فرماندار های استان اعلام کردن و به دستور استاندار بوده!که خلاف قانون اساسی هم هست!!دلیلشو برو از استاندار بپرس!!
حسین ش
|
-
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۳
0
0
فقط خدا به فریاد اون بیچاره هایی برسد که کنار ما دفن میشوند از حرارت قبر مان - بنده های خدا گناه دیگران را برای چی میشوئید- کدام مسئول ادارات کازرون بومی هستند که فرماندارمان باشد- بندگان خدا روزی که ما خواب بودیم دادگستری . اداره کار .اداره اب و فاضلاب . کمیته امداد . اداره زندان ها و.....را نورابادیها گرفتند حالا بیدار شده اید وهنوز هم بجای درست کردن کار دنبال ماشین بچه صالحپور میگردید اقای صحرابان و... شما با این ریش بلند و سابقه انقلابی تان چه کار کرده اید برای این شهر - مگر حیف میل های دانشگاه یادتان رفته چرا انجا داد نمیزدی همه صالح پور را میشناسند .صندوق پول تلفنش هنوز در دانشگاه موجود است هر چه میگه بنده خدا درست است حال خودتان میدانید و احکم الحاکمین
ح
|
-
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
0
0
سلام من رييس يكي از ادارات هستم .اهل اطراف كازرون.مهندس صالح پور فردي درستكار و با شخصيت بود من يك ثانيه مصاحبت ايشان را با خيلي از اين ادا و اصول هاي اين تازه آمده ها عوض نمي كنم.همشهريان عزيز اگر بدانيم كه يك روز در محضر خدا بايد جواب حرف ها و نفس هايمان را بدهيم ..... بدرود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴