پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۴۲۵
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۶
منصور صالح پور فرماندار کازرون که 29 سال سنوات خدمت دارد، فهرست اموال و دارايي هاي خود را اعلام کرد. به گزارش خبرنگار کازرون نما؛پايگاه اطلاع رساني استانداري فارس فهرست اموال و دارايي هاي وي را بدين شرح اعلام کرد:يک واحد آپارتمان با متراژ 136 متر مربع در شهر شيراز، يک واحد آپارتمان در شهر صدراي شيراز به متراژ 100 متر مربع
به گزارش خبرنگار کازرون نما؛ پايگاه اطلاع رساني استانداري فارس فهرست اموال و دارايي هاي وي را بدين شرح اعلام کرد:

1. يک واحد آپارتمان با متراژ 136 متر مربع در شهر شيراز.

2. يک واحد آپارتمان در شهر صدراي شيراز به متراژ 100 متر مربع (اين واحد آپارتماني با پرداخت اقساط مختلف و وام بانکي با مشارکت در آپارتمان سازي تعاوني مسکن دانشگاه آزاد اسلامي شيراز حاصل شده و از سال 81 شروع و تقريباً در سال 85 تمام شده و قيمت تمام شده آن حدود 20 ميليون تومان شده و درحال حاضر هم در رهن بانک است.)

3. حساب بانکي دريافت حقوق که موجودي آن حدود 300 هزار تومان است (حقوق وي بر اساس آخرين دريافتي مربوطه به ارديبهشت ماه 1389 ، 588 هزار تومان مي باشد).

4. حساب بانکي مربوط به حق نظارت نظام مهندسي با موجودي 100 هزار تومان.

5. وي در حال حاضر حدود پنج ميليون تومان به دوستان خود بدهکار است.

اموال و دارايي همسر فرماندار کازرون

1. يک واحد آپارتمان به متراژ 90 متر مربع در شهر شيراز با بدهي هفت ميليون تومان که در اختيار يکي از فرزندان که ازدواج کرده قرار گرفته است.

2. يک دستگاه اتومبيل پژو 206 .

3. مقدار يک سهم از هشت سهم از شش دانگ يک منزل مسکوني قديمي در کازرون که متراژ شش دانگ آن حدود 280 متر مربع است.

4. حدود 2000 متر مربع (دو هزار ) زمين کشاورزي در خارج از محدوده شهر کازرون. (موارد فوق از سهم پدري بوده است).

دارايي فرزندان:

فرزند اول: دانشجوي رشته مهندسي، داراي يک دستگاه اتومبيل پژو 405 (اين اتومبيل با فروش هدايائي که بابت ازدواج دريافت داشته به علاوه چهار فقره وام بانکي ) خريداري نموده است/ دو ميليون تومان سهام پتروشيمي کازرون

فرزند دوم : دانشجوي رشته پزشکي بدون اموال و دارايي
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۹
0
0
چرا دفتر هفته نامه سلمان در کازرون را در فهرست اموالش ننوشته؟!
ك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۹
0
0
خوبن
و
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
0
0
سلام :عزيز دل داداش :دفتر سلمان كازرون كرايه است .ماهانه 220000هزار تومان .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۱
0
0
دست در دست هم دهیم به مهر
بیاین داخل کازرون نما یه شماره حساب بزارید تا کمک های مردمی جمع کنیم این بنده خدا دستش بنده!!!
فردا به علت بدهی میره زندان!!!
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
0
0
عوض فرمایشات غیر منطقی و مضحک،بقیه هم یادبگیرن و لیست دارائیاشونو اعلام کنن!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۲
0
0
کم نداره که
خدا بده برکت
ما که بخیل نیستیم!
ttttttttttttt
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۳
0
0
آقای فرماندار سلام.من میخواهم خارج از تعارف و خیلی واضح با شما صحبت کنم.یه بار این لیست رو پرینت بگیر و در جلو چشمت بزار ولحظه ای بر روی آن فکر کن .آیا برای خودت جای سوال نیست؟تعجب نمیکنی؟.....
امروزه کدام معلم وکارمند با مدرک دیپلم پیدا میکنید که حقوقش 588 تومان باشه؟چه خواسته به لیسانس ومهندس!!!اگه میگیم حقوق منظور دریافتی هست. تمام بازنشسته های ما دیگر حقوقشان به بالای 600 و 700 است در شاغلا همچنین .بله اگه منظور پایه ثابتتان است که با مزایا و حق مسولیت و ماموریتها و....... به سه میلیون میرسه.آقای فرماندار :ملت ما هوشیار و آگاهند.والا میدونند و دوستدار انقلاب و اسلامند ولی نمیتونند حرف کذب رو قبول کنند .حقوقم 588 تومنه و 5 میلیون تومن بدهکارم و .....نگیم والا برای خودمون و سابقمون خوب نیست.شما استخدام دانشگاه آزاد هستید .امروزه یه کارمند ساده دانشگاه چند میگیره؟حقوقش از شما که قبلا رئیس بودید و معاون عمران شیراز و... والان فرماندار بیشتر است؟!! پس خیلی شیفته خدمتید؟!چرا مزایا ها رو نمیگید؟چرا منزل مسکونی مفت و مجانی رو نمیگید؟چرا ماشین رده بالای مفت رو نمیگید؟چرا نه پول آب وبرق وگاز و تلفن وموبایل و حتی غذا رو نمیگید؟بله اگه واقعا میخواهید اعلام کنید بسم ا... بیائید فیش حقوق 6 ماه آخر را در سایت بزارید. شاید ما در اشتباهیم تا روشن شویم و زود قضاوت نکنیم .ببخشد. البته از خدمات وتلاشهای شما هم برای این شهر مظلو عقب افتاده اما بااستعداد سپاسگذارم . از همین جا هم از برادران عزیز کازرون نما که واقعا برای این سایت و اطلاع رسانی بروزشان تقدیر وتشکر میکنم.حرفهلیم از روی دلسوزیست.دوست دارم کازرون.(ح-د)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۶
0
0
دوست عزيز شما ببينيد چقدر بدهي داره
بايد مردم كمك كنن اين بدهي هارو بدن
اميدوارم ماهي 5 ميليون بگيره ،‌ اگه اينجور باشه مردم عادي يه 500 هزار تومن مي گيرن .
اين بحث كليه و ربطي به شهر كازرون نداره متاسفانه اكثر مردم مسئولينو صادق نمي بينند
منصور صالح پور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۹
0
0
بسمه تعالی
جناب آقای (ح-د)
سلام علیکم
احتراماً با توجه به اظهارات جناب عالی در سایت کازرون نما در قسمت نظرات بینندگان برای روشن شدن مطلب، مطالب زیر را به استحضار می رساند :
علت پاسخگویی این است که شما اولاً گفته اید این مطالب کذب است. دوماً خودتان گفته اید که نبایستی زود قضاوت کرد و فیش حقوقی شش ماهه ی آخر را در سایت قرار دهید.پس چرا زود قضاوت کردید و مطالب را کذب دانستید؟ اقلاً حوصله می کردید و اول فیش ها را می دیدید. پس قبول کنید که شما عجولانه قضاوت کرده اید و بنا به گفته ی خودتان این کار درستی نیست.ثانیاً نه تنها بنده بلکه جناب عالی هم شاید خیلی از مشکلات زندگیمان را نتوانیم برای مردم بگوییم و یا به قول معروف صلاح نباشد آدم سفره ی دلش را همه جا باز کند. پیشنهاد می کنم هر وقت خودتان صلاح دانستید من با کمال میل مسایلی زیادی دارم که شاید اگر شما بدانید برای اطلاعتان مفید باشد، حاضرم برای شما بگویم. نمی دانم در چه سن و سالی هستید ولی من قبلاً هم 7 سال رئیس اداره ی زمین شهری کازرون بودم و 10 سال هم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کازرون.همشهریان عزیزمان با سابقه ی بنده ی حقیر آشنایی کامل دارند. مطالبی در خصوص دوران همین مسئولیت ها هست که اگر برای شما بگویم شاید مثل همین موضوع زود قضاوت کنید و یا حداقل به باورتان نیاید.بنابراین بهتر است به جای قبول نکردن بگوییم شک دارم و یا احتمالاً اغراق هست و ...این طوری بهتر است. به هر حال نسبت به موارد نوشته شده در سایت به استحضار می رساند:
1- گفته اید کدام معلم و یا کارمند با مدرک دیپلم پیدا می کنید که حقوقش 588000 تومان باشد.خدارو شکر اگر چنین است که کارمندی با مدرک دیپلم بیش از 588000 تومان حقوق می گیرد!!!
2- الحمدا... و باز هم هزار بار شکر می کنیم که بازنشستگان حقوقشان بالای 600و700 هزار تومان است. جای بسی خوش وقتی است که اتفاقاً اغلب چنین هستند.
3- حقوق دریافتی هر کارمند که پایه ی اصلی دریافتی اوست و همیشه می| تواند روی آن حساب باز کند همان حقوق پس از کسر کسورات است. اصافه کاری گاهی می دهند و گاهی نه، یا گاهی کم می دهند و گاهی زیاد و آنچنان متغیر است که نمی توان روی آن حساب کرد. مزایایی هم که مد نظر شماست در فیش حقوقی آمده است و همه حساب شده و منظور گردیده، مأموریت هم که در صورت رفتن، حق مأموریت دریافت می شود. شما حقوق و مزایا و ... بنده را با بعضی ها اشتباه نگرفته اید؟!گفته اید که ملت ما هوشیار و آگاهند و... . بر منکرش لعنت، ملت ما در هوشیاری و آگاهی به مسایل اجتماعی و سیاسی و شناخت از مسوولین چه مسولین حال و چه گذشته شناخت خوبی دارند و با بصیرت کامل در صحنه هستند که در نوع خودش بی نظیر می باشند ولی متأسفانه بعضی ها همراه ملت نیستند(منظورم خدای نخواسته شما نیستید) و البته که حرف کذب را قبول نمی کنند و جلو جلو هم قضاوت نمی کنند.
گفته اید که نگوییم حقوقمان 588000 تومان است و 5 میلیون بدهکاریم. خوب اگر ما می خواستیم دروغ بگوییم چرا می گفتیم 5 میلیون تومان می گفتیم 100 میلیون بدهکاریم؟ گفته اید که شما استخدام دانشگاه آزاد هستید و حقوق مرا در حال حاضر با حقوق کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی مقایسه می کنید. خوب حق دارید چون اطلاع ندارید که من از طرف دانشگاه آزاد اسلامی مأمور به خدمت در وزارت کشور هستم و حقوقم را از دانشگاه آزاد با شرایط و ضوابط دانشگاه آزاد اسلامی دریافت نمی کنم. بنده چون حدود 16 سال در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون و شیراز کارمند بودم و دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک بخش خصوصی در سیستم اداری کشور به حساب می آید، وزارت کشور 16 سال سابقه ی مرا حتی یک ریال هم برایش ارزشی قایل نشد و از روز 22/3/85 که به فرمانداری آمدم، حقوق مرا با ضوابط دولتی حساب کردند.بله اگر من حقوق و مزایا و مأموریت و... را از دانشگاه آزاد اسلامی می گرفتم، شاید 3 برابر الان حقوق می گرفتم. بنابراین ندانسته قضاوت کردی مومن. ما کی گفتیم شیفته ی خدمتیم، ما لایق آن نیستیم که خود را مصداق فرمایشات آن شهید بزرگوار یعنی شهید مظلوم دکتر بهشتی که می فرمود: ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت، بدانیم البته از خدا می خواهم که من هم در ردیف خدمتگزاران صدیق جامعه ی اسلامی قرار دهد.
برادر عزیز چرا می گویی خانه ی مفت... غذای مفت؟! من که اولین فرماندار کازرون نیستم که در خانه ی فرمانداری که برای سکونت فرماندار ساخته شده آن هم در حدود 30 سال پیش، سکونت گرفته ام و یا از تلفن استفاده می کنم ، شاید شما اطلاع ندارید که فرماندار اغلب اوقات برای انجام کارهای مربوطه مجبور است از تلفن چه ثابت و چه سیار استفاده کند. اما غذای مفت چرا؟! باز هم با بعضی ها بنده را اشتباه گرفته اید!!! دیدی که ندانسته قضاوت کرده ای. گفته اید از ماشین رده بالای مفت استفاده می کنید، اولاً بنده اغلب با راننده هستم یعنی برای انجام کارهای اداری از ماشین اداره استفاده می کنم و اغلب مردم هم دیده اند بعضی اوقات که کار اداری ندارم از ماشین شخصی استفاده می کنم. باز هم ندانسته قضاوت کردی!!! نکردی!؟
اما در قسمت آخر نوشته هایت مرقوم داشته ای بیایید فیش 6 ماه قبل را در سایت بگذارید تا روشن شویم و زود قضاوت نکنیم، بسیار خوب، من فیش 6 ماهه ی قبل را آماده دارم و حاضرم به جناب عالی نشان دهم شاید از نظر سازمانی در سایت زدن ایراد داشته باشد.
ولی خدا وکیلی یک بار دیگر اظهارات خودت را بخوان و با خدای خود خلوت کن و حساب کن در این نوشته و اظهار نظرت چند بار زود قضاوت کرده ای!؟
هر بد که به خود نمی پسندی
با کس نکن ای برادر من
در پایان خوشحالم که اظهار نظر فرمودی تا من هم با اطلاعاتی که دارم شما را از اشتباه خارج کنم تا دچار گناه و قضاوت زود هنگام نشوی. من با کمال احترام حاضرم با شما ملاقاتی داشته باشم تا اطلاعات بسیاری در اختیارتان بگذارم. امیدوارم که توانسته باشم تا حدودی رفع شبه کنم.
منصور صالح پور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۳
اذان صبح
۰۴:۴۲:۵۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۲:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۷:۲۷
اذان مغرب
۲۰:۰۴:۴۷