پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۵۲۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۶
دومين همايش "دولت يار" صبح امروز در تالار مرحوم نصرالله مرداني برگزار شد. در اين مراسم نمايندگاني از شهرهاي مختلف استان فارس به بيان ديدگاه ها و مشكلات شهر خود پرداختند و محمدهادي صحرابان به نمايندگي ستاد مركزي دكتر احمدي نژاد در كازرون نكاتي را در ارتباط با مسايل روز كازرون بيان كرد.
به گزارش خبرنگار كازرون نما؛ دومين همايش "دولت يار" وي‍ژه فعالان ستادهاي مردمي دكتر محمود احمدي نژاد در استان فارس صبح امروز از ساعت 9 تا اذان ظهر در تالار مرحوم نصرالله مرداني برگزار شد.
در اين مراسم نمايندگاني از شهرهاي مختلف استان فارس به بيان ديدگاه ها و مشكلات شهر خود پرداختند و محمدهادي صحرابان به نمايندگي ستاد مركزي دكتر احمدي نژاد در كازرون نكاتي را در ارتباط با مسايل روز كازرون بيان نمود.
در ادامه‌ي مراسم در حالي كه دكتر دهقانان (معاون سياسي امنيتي استاندار فارس) مشغول سخنراني بود،  معترضين به انتخاب سرپرست جديد فرمانداري به داخل تالار هجوم آورده نظم مراسم را مختل كردند.
اين اقدام باعث شد تا با همكاري دكتر دهقانان دو تن از معترضين جهت ارائه‌ي ديدگاه هاي خود در كنار مهندس دهقانان به ارايه‌ي سخناني پرداختند. در انتها مرتضي ديانتي نسب (معاون سابق پرورشي آموزش و پرورش كازرون) بيانيه‌ي تجمع معترضين و نامه‌ي ائمه جمعه كازرون را قرائت كرد كه با شعارهاي معترضين همراه شد.
پس از خروج معترضين جلسه به روال عادي خود بازگشت و مدعوين اين مراسم در كارگروه هاي "فرهنگي، عمراني، صنعتي و ارزيابي عملكرد " تقسيم شده و جلسات كارگروه ها تا ادان ظهر ادامه يافت. 
در پايان بخش شركت كنندگان در همايش با حضور در مسجد امام حسين(ع) نماز ظهر و عصر خود را به امامت حجة الاسلام والمسلمين خرسند (امام جمعه‌ي كازرون) اقامه كردند.
امام جمعه‌ي كازرون پس از نماز عصر سخناني را مطرح كرد.  

قطع برق مشكوك تالار مرداني به مدت نيم ساعت و  برخورد شديد با مسوولان برگزاري همايش و نيروي محترم انتطامي از سوي معترضين در ابتداي ورود و سخنان صريح صحرابان در رابطه با مشكلات روز شهرستان از حواشي مهم اين مراسم بود.

اخبار تكميلي متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
امین
|
-
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۳
0
0
آقایان موتلفه در شعار ولایت مدارند و نه در عمل.آنجا که به نفعشان است عمل می کنند و ...
این جملات زیر مربوط به سخنان مقام معظم رهبری در دیروز است:
برادران! خواهران! عزيزان! امروز كشور به اتحاد كلمه خيلى نيازمند است. بنده مخالفم با سخنى و حركتى و نوشتارى كه - حتى اگر با انگيزه‌ى درست و با انگيزه‌ى صادقانه است - موجب شقاق و شكاف مي‌شود؛ بنده موافق نيستم. اگر كسى نظر من را مي‌خواهد بداند، نظر من اين است كه عرض كردم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۳
0
0
کازرون نما لطفا سخنان امام جمعه محترم را در مسجد امام حسین را به طور کامل بنویسید تا مردم روشن شوند.
ind
|
-
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
متاسفانه آقایان معترض به سرکردگی افراد تابلو دار ،فرهنگی از کازرون را به نمایش گذاشتند که تمامی اعضای ستادهای استان فارس انگشت به دهان شدند.
شعار ما اهل کوفه نیستیم منصور تنها بماند نیز از فحش برای ما کازرونی ها که دم از ولایت می زنیم بدتر بود
مهدی از شهرستان ...
|
-
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
جالبه که تعداد اونایی که ریخته بودند توی مجلس از تعداد اونایی که توی مسجد پشت سر امام جمعه نماز می خوندند کمتر بود در حالی که احساس می شد اون کسانی که ریخته بودند توی سالن به تحریک امام جمعه بود

مهدی از شهرستان ...
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
شتر در خواب بيند پنبه دانه گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه!
برگشت فرماندار عزل شده كازرون و دار و دسته اش به فرمانداري يك خيال خام بيشتر نيست.
در مديريت عزل يك مساله قابل قبول و پذيرفته شده است. استاندار با معيارهايي كه براي مديرانش دارد حالا به دليل ناتواني يا هر چيز ديگر تصميم به عزل فرماندار گرفته و اگر آدم دو دستي به پست و مقام نچسبيده باشد بايد به راحتي با اين مساله كنار بيايد.
آيا عزل تعدادي از وزاراي ارزشي دولت احمدي نژاد در پايان دولت نهم مثل لنكراني، اژه اي و... باعث شد كه آنها كولي بازي راه بياندازند؟!
يا هفته نامه سلمان بخاطر عزل آنها چه كرد كه امروز بخاطر عزل مدير مسئولش شهر را به آشوب كشيده؟!
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
اينقدر فشار به خودتون نيارين قرار شده تا هفته اينده فرماندار عوض شه
احمد
|
-
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵
0
0
عده ای نادان خودشون رو وکیل و قیم مردم می دونن و فکر می کنن عقل کل هستن.چرا نمی خواهید قبول کنید مردم شما رو نمی خوان.حالا هی به اسم ستاد احمدی نژاد خودتون رو به مردم قالب کنید . بابا مردم به احمدی نژاد رای دادن شما چرا ذوق کردی و از اب گل الود ماهی می گیری.برو بساطت رو جای دیگه پهن کن.خود احمدی نژاد هم از شما بیزاره.دیگه با چه زبونی بگه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳