پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۵۰۳
تعداد نظرات: ۲۰ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرنگار كازرون نما؛ صبح امروز حدود 30 الي 40 نفر از معترضان به عزل فرماندار كازرون در دفتر امام جمعه و دفتر فرماندار کازرون در اعتراض به نحوه انتخاب و عزل و نصب فرماندار کازرون دست به تجمع زدند.
به گزارش خبرنگار كازرون نما؛ صبح امروز حدود 30 الي 40 نفر از معترضان به عزل فرماندار كازرون در دفتر امام جمعه و دفتر فرماندار کازرون در اعتراض به نحوه انتخاب و عزل و نصب فرماندار کازرون دست به تجمع زدند.
 
در این تجمع که در ساعت 10 در دفتر امام جمعه شروع شد، معترضین با شعارهای «حزب الله می میرد ذلت نمی پذیرد» و «صالح پور صالح پور حمایتت می کنیم» و «فرماندار غیر بومی نمی‌خوایم نمی‌خوایم» و «مرگ بر منافق!» اعتراض خویش را بیان داشتند.

در ادامه این تجمع شریفی مسئول دفتر امام جمعه در جمع ایشان به ایراد سخن پرداخت.
 
حجت الاسلام شریفی ضمن اعلام این مطلب که کازرون دارای افراد توانمند و متخصصی است گفت: باید مسئولین استان در انتصابات از افراد بومی و متخصص این شهر استفاده کنند.
 
وی در پایان خطاب به تجمع کنندگان آنها را دعوت به آرامش کرد و سپس بیانیه ای در شش ماده از طرف معترضين قرائت شد.
 
در این بیانیه به توجه به فرهنگ و سابقه مردم کازرون اشاره شده بود و خطاب به مسئولین کشور و استان خواستار برکناری فرماندار جدید شده بودند.
 
در قسمتی دیگر از این بیانیه نیز از نحوه تودیع مهندس صالح پور ابراز نارضایتی شده بود و دلیل برکناری ایشان را از استاندار فارس خواستار شده بودند.

پس از پایان تجمع در جلوی دفتر امام جمعه کازرون معترضین به سمت فرمانداری حرکت کردند و در فرمانداری به سر دادن شعار پرداختند.
 
فرماندار کازرون که برای مراسم تودیع و معارفه به بالاده رفته بود، پس از برگشت از جلسه در جمع معترضین حضور یافت. در اين جلسه سئوالات متعددی طرح شد كه متأسفانه گاهی این سئوالات شکل توهین آمیز به خود گرفت و چند نفر همزمان به ایراد سخن می پرداختند.

در این جلسه در حضور مهندس شریفی سرپرست فرمانداري کازرون بیانیه 6 ماده ای معترضین قرائت شد.
 
وي با اعلام تشکر از حضور معترضین در پاسخ به یکی از حضار که خطاب به ایشان گفت: «استعفا بدهید و بروید» گفت: به من تکلیف کرده اند به کازرون بیایم و اگر هم تکلیف کنند همین حالا می روم. من تابع دستور مافوق و مامور به انجام خدمتم.

شریفی در جواب یکی دیکر از مردم که سوال کرد: «چرا می گویید شهر من؟» پاسخ داد: اولا اگر از لحاظ نسب و ریشه این حرف را می زنید من از طرف مادری کازرونی هستم ثانیاً من فرماندار کازرون هستم پس باید شرعا و قانونا کازرون را شهر خودم بدانم.

فرماندار کازرون در پرسش فرد دیگری که گفته بود: « فرماندار باید در بین مردم مقبولیت داشته باشد» گفت: صبر کنید عملکرد افراد مقبولیت می آورد و مقبولیت افراد باعث عملکرد خوب ایشان نمی شود. چه بسا که افراد مقبول و محبوبی که پس از گذشت مدت کوتاهی به خاطر عملکرد ضعیفشان منفور شده اند.

شریفی در پایان جلسه گفت: بر من منت نهادید و تشریف آوردید. امیدوارم بتوانم از راهکارها و تجارب شما در توسعه شهرم کازرون استفاده کنم.

وی افزود: کازرون در توسعه کشوری عقب افتاده است و این شهر به عنوان یکی از شهرهای مهم و بزرگ استان باید از لحاظ عمرانی و صنعتی و... پیشرفت بیشتری داشته باشد.
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
0
فقط 30، 40 نفر؟!
هادی
|
-
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
0
دیشب یک مسیج از طرف موتلفه ای ها بدستم رسید و از من هم خواستند که بیایم.صبح که نرفتم چندبار به من زنگ زدندند و اصرار برآمدن من می کردند.مجبور شدم رفتم.اما متاسفانه جز حرکات ضدفرهنگی و بی ادبانه چیزی از بعضی از این آقایون ندیدم.وقتی شعار مرگ بر منافق را سردادند تعجب کردم.گفتم رئیس جمهور منافق است یا استاندار یا فرماندار جدید؟!!!برای همین نیز از همان دفتر امام جمعه برگشتم و حاضر نشدم در جمعشان بمانم چرا برخی از سردسته های ایشان....
ممداشم
|
-
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
0
به نظر من اینگونه دفاع به لحاظ تعداد اندک معترضین وهمچنین بی برنامگی مثمر نخواهد بود وحتی با عدم نتیجه منجر خواهد شد بهتر است راه اصولی ومنطقی پیدا کرد کازرونی و نورابادی مطرح نیست شایسته سالاری مهم است که این شایسته سالاری در خیلی از کازرونیها وجود دارد اگر نبود از نوراباد که سهل است از یا بویراحمد هم اگه اورده بودنند قابل پذیرش بود
ممداشم کازرونی
هعهعهعهعه
|
-
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
0
كل جمعيت اين ...سياسي همين تعداد 30 تا40 نفر است و دارند از ظرف مردم كازرون حرف مي زنند. يك مشت ... و ... كه جوان ترينشان 40 سال دارد .
اينا بين ...ها هم جايگاهي ندارند چه برسد به مردم كازرون
نننن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
0
سلام
کناره گیری از قدرت واقعا سخت کسی که با زبان خوش کنار نره حقش همینه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
آبروي كازروني ها را جلوي سرپرست فرمانداري بردند.
علی حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
سلام به همه دوستان
بارها و بارها نماینده کازرون از اخلال چند 10 نفر در روند کاری کازرون خبر داده بودند که همه اصرار داشتند این افراد را بشناسند . دوستان برای شناختن این افراد بیانیه امضاء شده و لیست امضا کنندگان را بخوانند .
از طرفی دوست شفیقمان ... دیروز بعد از ... آخرین پیگیریهای ضد بناف رو نیز انجام داده اند که بزودی و به تفصیل به اطلاع مردم خواهد رسید. واقعاً پست و مقام اینقدر شیرین است ؟
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
گویا مدیریت این تجمع با آقای ... از مدرسان دانشگاه آزاد بوده است که البته در تجمع هم خودش را مخفی میکنه....
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
من بدبخت خودم دانشجوی نورآبادم و دانشجوی کازرون...امکانات نورآباد فوق العاده افتضاح است....اگر اینها می تونستند شهر خودشان را آباد می کردند.........وای به حال روزی که غیر بومی ها بر ما حکومت کنند
هدی
|
-
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
رفتار بسیار زشت آقایان معترضی که به اصطلاح خودشان از فرهنگ و تمدن برخوردار هستند و فرهنگ افراد غیر بومی را زیر سوال می برند، جای بسی تاسف دارد.
آقایان موتلفه به اصطلاح اسلامی با به نمایش گذاشتن اخلاق خود در اعتراض، باید بدانند دست به یک خودزنی کردند که به نفع جناح اصولگرا نیست.
هدی
|
-
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
آقایان موتلفه
شعار مرگ برمنافق یعنی چه؟منافق منظور شما کیست؟ رئیس جمهور یا استاندار یا سرپرست فرمانداری یا...
اگر منظورتان کس دیگری است آیا جایش در فرمانداری بود؟آیا هرسخن جایی و هر نکته مکانی دارد را نمی دانید
سلی
|
-
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
متاسفانه هفته نامه سلمان تعداد تجمع کنندگان را «افزون بر صد نفر» نوشته است و گفته شریفی سرپرست فرمانداری کازروون پاسخگوی معترضین نبود
آیا هفته نامه سلمان درست می گوید یا کازرون نما؟
------------------------------------------------------------------
با سلام
خبرنگار كازرون نما هم در دفتر امام جمعه و هم در فرمانداري تعداد معترضان را تك تك شمرده است و اين تعداد به 40 نفر نرسيده است.
احتمالا هفته نامه سلمان افرادي كه در تجمع شركت نكرده اند اما گمان مي كرده اند كه با تجمع موافقند را نيز به آمار خود اضافه كرده است!
خبرنگار كازرون نما تلاش كرده است تا سخنان سرپرست فرمانداري را با دقت نفل كند.
با تشكر
كازرون نما
علی حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
خدائیش اگه قرار بود عسکری فرماندار بشود از هم شعار مرگ بر منافق سر می دادند. اینا که تا دیروز خودشون دنبال آوردن آقای عسکری بودند حالا که نشد صالحپور ، صالحپور حمایت می کنیم.
وا اسفا
نبی
|
-
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
از امام جمعه محترم کازرون می خواهیم این مساله را با تدبیر خویش حلش کند
اما چند سوال:
1.در ماجرای آوردن شهردار غیربومی چرا آقایان اعتراض نکردند؟
2.چرا در زمان دکتر محمدصادقی که در انتصابهایش با امام جمعه وقت مشورت و هماهنگی نمی کرد،آقایان وا اسلاما سرندادند
3.مگر نظر امام جمعه وقت بر روی آقای صالح پور بود یا فردی دیگر؟پس چرا کسی اعتراض نکرد که امام جمعه و بخشی از اصولگرایان را دور زدند؟
4.مگر معاون آقای صالح پور با هماهنگی ایشان بر سرکار آمد؟
5.مطوئن هستیم اگر کازرونی اصولگرا بجز باند صالح پور هم برسرکار می آمد همین بساط وجود داشت
6.اگر صالح پور برای خدا کار می کرده که اینچنین بوده پس ضایع شدن ندارد!
7.اگر در حق مهندس صالح پور ظللم شده که مراسم تودیع نداشته در حق شریفی هم ظلم شده که معارفه نداشته
8.آیا این ظلم بزرگ بر شریفی نیست که بوسیله یک مدیر کل تودیع اینگونه محقر صورت گرفته و آیا اگر خود استاندار برای ایشان اینکار را می کرد برش ایشان بیشتر نبود؟
باز هم از امام جمعه محترم می خواهیم بدون ورود به این حاشیه سازی ها این مسئله را حل کند
صدرالدین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
با سلام
بالاخره عزیزان موتلفه (شاید در شهر ما اینچنین باشد) افرادی در سن وسال آقای شریفی و جناب استاندار را در مسائل اجرایی و مدیریتی و سیاسی بچه می پندارند و سن 40 تا 45 سالگی را دوران جوانی و 45 تا 50 سالگی را میانسالی و بالاتر را دوران تلاش و خدمت به خلق در پست های اجرایی می دانند ( که البته دوران بازنشستگی است) و اصولا اعتقادی به جوان ندارند و تنها جوانی را با بصیرت می دانند که گوش به حرف آنان باشد و قدرت تحلیل و آزاد اندیشی را نداشته باشد و به همین علت است که مدیران جوان را قبول ندارند چرا که به فرموده مقام معظم رهبری: « جوان طبیعتش آن است که سرش را بالا می گیرد و دلش نمی خواهد اسیر و دنباله رو باشد ».
ای آقایان موتلفه آیا اگر افرادی از خودتان را برای این پست انتخاب می کردند باز هم تجمع برپا می کردید و شعار مرگ بر منافق سر می دادید؟
الآن می گویید فرماندار غیر بومی نمی خواهیم و فریاد می زنید که افراد توانمندتر در کازرون وجود دارد، آیا اگر جوانی از دیار مان را برای این سمت انتخاب می کردند( البته نه جوان به تعریف شما ) نمی گفتید که او بی تجربه است و توان مدیریتی ندارد؟
زیراکه شما جوان را باور ندارید و فقط جوان را برای پوستر چسباندن و کارهای تدارکاتی در انتخابات ها می خواهید که البته از 5 سال پیش تا کنون این خواسته شما تحقق نیافته است.
اگر واقعا دلسوز کازرون هستید چرا در طول این 30 سال پس از انقلاب که کازرون شاهد حضور مسئولان غیر بومی فراوانی بوده احساس خطر نکردید و تجمع راه نیانداختید؟
چرا زمانی که شورای شهر شهردار غیربومی را جایگزین شهردار بومی کرد و از بودجه فرهنگی شهر ماهیانه مبلغ 2 میلیون تومان را به حق الزحمه قانونی شهردار افزود، برای شهری که از نظر فرهنگی در طول تاریخ جایگاهی بس بزرگ داشته دلتان نسوخت و احساس خطر نکردید که تجمع برپا کنید؟
اکنون شما را چه شده است که دلسوز کازرون شده اید و تجمع 30 تا 40نفریتان را تجمعی «افزون بر صد نفر» و مردمی اعلام می کنید، الله عالم.
در آخر از زحمات جناب آقای مهندس صالح پور در این چند سال مسئولیت تشکر می کنم و برای سرپرست فرمانداری جناب آقای مهندس شریفی آرزوی توفیق در خدمت واقعی به مردم را دارم.
با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
اقایون شما چتون شده؟! این اعتراضها فقط به خاطر این بوده که تعدادی از دوستاران مهندس صالح پور از اینکه اینجوری ایشون رو بدرقه کردن خیلی ناراحت شده اند . ممکن بود اگه با دوستان شما هم همچین رفتاری رو میکردن همین کار رو میکردین.پس دیگه اینقد تفسیر و تحلیل نکنین!
علی حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۲
0
0
فقط یه چیز برام عجیبه!
واقعاً مملکت ما اینقدر بی صاحبه که عده ای در فرمانداری یعنی محل استقرار رئیس شورای تامین اینگونه شعار بدهند و به قول خودشان برای دوستانشان دلسوزی کنند . این رفتار شبیه حوادث پس از انتخابات نیست ؟
علی حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۲
0
0
سلام به دوستان کازرون نما
از قدیم گفته اند دکاً دکا
یعنی همینه که هست روزیکه آقای پرویزی را از سمتش کنار گذاشتید و با همین وضع یادتون نمی یاد
آقای صالحپور شا چگونه و با چه لابیهائی از پست قبلیت که بهتره نگم یه دفعه فرماندار شدی؟ دانشگاه آزاد کم نبود ؟ اینم از شهرستان کازرون.
خدائیش تو این مدت جز ... افکنی چه کار مثبتی انجام دادی ؟
کسیکه تیشه به ریشه ... زد کی بود ؟این پست هم ماندنی نبود امیدوارم باز به جای ایجاد حاشیه کمی فکر کنی !
خوب چوب خدا صدا نداره !
راستی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۲
0
0
اینها همه به دلیل انقلابی نبودن افراد افراد انقلابی و دوستان نظام تصمیم نظام را می پذیرند و مخالفین نظام در مقابل نظام می ایستند
م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
خوب به جون هم افتادین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳