پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۴۹۹
تعداد نظرات: ۲۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۳
در نطق پیش از دستور نماینده کازرون صورت گرفت:
این روزها شاهد خدمتگزاری خالصانه و بی ریای یکی از فرزندان جوان، متفکر و واقع بین این کشور در راه آبادانی و توسعۀ استان فارس می باشیم، که در کنار نیروی جوانی با استفاده از توان فکری صاحب نظران در صدد تحولی بزرگ در استان فارس است.
مقدمه
 
با درود به روح بلند و ملکوتی حضرت امام راحل، بنیانگذار و معمار انقلاب شکوهمند اسلامی، و با سلام به پیشگاه مقام عظمای ولایت، آینۀ تمام نمای عشق، عدالت و مهرورزی، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای که وجود مبارکش فخر ایران اسلامی است، و راهنمایی ها و رهبریش موجب سربلندی، عزت و افتخار این مرز پرگهر است. 

سلام بر ملت ولایت پذیر و ولایت مدار که در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره پشتیبان و حامی ولایت، دین و کشور بودند. همانان که در هنگامۀ آتش و خون، راه را بر دشمنان غدار بستند و شیشۀ عمر آنان را شکستند، و سرفراز و بهروز در جشن پیروزی نشستند. ملتی که در مراحل مختلف با حضور خود دسیسه های دشمنان را خنثی، و هویت پلید بیگانگان را هویدا ساختند. 

سلام گرم و خالصانۀ خود را محضر مردم فهیم، اندیشمند و خونگرم حوزۀ انتخابیه ام شهرستان کازرون، و همکاران گران ارج و عزیزم تقدیم می نمایم. امید است در راستای تحقق پیام الهام بخش مقام معظم رهبری در آغاز سال مبنی بر «کار مضاعف و همت مضاعف» و همچنین آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل (ره) با تمسک به آیه شریفه «واعتصمو به حبل الله جمیعاً ولا تفرقوا» بتوانیم با اتحاد و یکدلی، راه رشد و توسعه را در دهۀ چهارم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری دهۀ عدالت و پیشرفت نامگذاری شده، با تدبیر و درایت و در پرتو تقوای الهی هموار نموده و با پرهیز از سیاه نمایی و سیاسی کاری و متهم نمودن یکدیگر، ضمن مبارزۀ همه جانبه با مفاسد اقتصادی و اجتماعی، در راستای تحقق عدالت بتوانیم کما فی السابق ضمن حفظ موضع قلّه عزت و سربلندی، به سر منزل مقصود که رضایت باریتعالی است، نائل آئیم. «انشاالله»

یادی از گذشتگان

در طلیعۀ سخنم جا دارد تا یادکردی داشته باشم از همکار ارجمند، پرتلاش و نمایندۀ دلسوز، زنده یاد دکتر محمدعلی حیاتی، نمایندۀ مردم شریف مهر و لامرد، که به حق، انسانی سخت کوش و تأثیرگذار و رئوف و مهربان بود. یاد و خاطره اش همواره گرامی و سبز باد. همچنین لازم می دانم درگذشت اندوهبار معلم کبیر ایلخان فرهنگی و بنیانگذار آموزش عشایر، مرحوم استاد محمد بهمن بیگی، نویسندۀ چیره دست و توانای ایل قشقایی، که با عهده داری سال ها مدیریت اداره کل آموزش عشایر توانست گام بلندی در راه مبارزه با بیسوادی برداشته، و تحسین و جایزۀ بین المللی یونسکو را کسب نماید، به جامعۀ عشایری ایران، به ویژه عشایر ایل بزرگ قشقایی تسلیت و تهنیت گویم.

استقبال از توصیه رهبری مبنی بر تعریف یک ساز و کار نظارتی در مجلس
 
در راستای استقبال از توصیۀ مقام معظم رهبری به هیأت رییسۀ محترم مجلس مبنی بر تعریف یک ساز و کار نظارتی در مجلس برای مؤاخذه افرادی که در مقام نمایندگی کوتاهی یا سوء استفاده ای می کنند، لازم است که هیأت رییسۀ محترم مجلس با همکاری کمیسیون های تخصصی مجلس، تمهیداتی برای عملیاتی شدن نظارت بر نمایندگان اندیشیده، تا موضوع نظارت مجلس بر خویش هرچه سریعتر تدوین گردد. بی شک این توصیه، در بالابردن کارایی مجلس مؤثر و مفید واقع خواهد شد.
 
حمایت از سخنان رهبری در مراسم 14 خرداد
 
همچنین ضرورت می دانم که با اشاره به سخنان روشنگرانۀ مقام عظمای ولایت در نماز جمعۀ 14 خرداد، نگاه اندک طیف ها و گروه هایی که تا کنون در مقابل امام و رهبری قرار گرفته اند، به پیام ایشان معطوف داشته و از آنان بخواهم که از سخنان حکیمانۀ معظم له که تمام ابهامات را برطرف نمودند، اندرز گرفته، و با علاقمندی، به آیندۀ کشور و جلوگیری از سوء استفادۀ بیگانگان بی اندیشند، تا دشمنان نظام از اهداف شوم خود مأیوس گردند.

قطعنامه شورای امنیت علیه ایران

صدور قطعنامۀ ضد ایرانی تحریم در شورای امنیت علیه ایران، اقدامی سیاسی، غیرحقوقی، بی اساس و اشتباه بود که قطعاً همچون گذشته رسوایی و شکست آن متوجه آمریکا، اسراییل و متحدان مزدورشان خواهد بود. با صدور این قطعنامه و تحلیل واکنش ها و بازتاب های داخلی و بین المللی نسبت به آن، آشکار شد که ایران به عنوان قدرتمندترین و منطقی ترین کشور منطقه هرگز تسلیم زیاده خواهی و اقدامات خصمانۀ آمریکا و عواملش نخواهد شد، و در دفاع از حقوق ملّت خود، سربلند و سرفراز خواهد ایستاد و مسیر ترسیم شده را همچنان استوار گام خواهد برداشت. بی تردید این قطعنامه هیچ تأثیری در فعالیت های صلح آمیز هسته ای ما نخواهد داشت، و در این راستا ایجاب می نماید مجلس شورای اسلامی با برخورد هوشمندانه و ارزیابی دقیق از شرایط و بررسی مسائل، در روابط خود با کشورهای دوست و دشمن تجدیدنظر نماید.

انتقاد از مدیریت دولت در عرصه کشاورزی
 
امّا آنچه که امروز برای اینجانب به عنوان یک فرد روستایی و عشایرزاده مطرح و مهم جلوه می نماید، و جای تذکر و سوال از مسئولین ذیربط به خصوص وزراء محترم جهاد کشاورزی و بازرگانی را باز می گذارد، این است که: در حال حاضر جایگاه کشاورز در بین مشاغل و گروه های اجتماعی کجاست و امور کشاورزی چقدر مورد توجه قرار می گیرد؟ آیا با اعمال سیاست های ناصواب این دو دستگاه، دیگر جایگاهی برای کشاورزی و کشاورزان مانده است؟ آیا میزان رمقی که در جان جامعۀ کشاورزی باقی مانده با ادامۀ این سیاست های غلط پایان نمی یابد؟ تا کی باید شاهد سیاست نادرست واردات بی رویۀ محصولات کشاورزی از کشورهای دوست و دشمن به داخل کشور باشیم و سبب رشد و توسعۀ کشاورزی آن کشورها و رکود فعالیت، ورشکستگی و زمین گیر شدن کشاورزان مظلوم خود باشیم؟ 

دولت تا کی می خواهد دست عده ای واردکننده را باز گذاشته تا بخش کشاورزی غیرفعال و عملاً فعالیت آنان متوقف گردد؟ آیا این رواست که بازار واردکنندگان محصولات کشاورزی روز به روز پُررونق، و روزگار کشاورزان تلخ و سیاه تر گردد؟

آیا اعمال این سیاست ها زمینۀ تحقق استقلال و قطع وابستگی کشور را فراهم می نماید؟ آیا اعمال اینگونه سیاست ها و تدابیر، قدردانی و تجلیل از تلاش و زحمات سی سالۀ کشاورزان و عشایر مظلوم و بی ادعای این کشور است که در دوران های سخت انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و تحریم های اقتصادی در بدترین شرایط ممکن، تمامی تلاش و همت خود را گماشتند تا با تولید مایحتاج عمومی مردم، زمینۀ قطع وابستگی کشور را به بیگانگان فراهم نمایند؟

آیا اتخاذ این تدابیر فراموشی بیانات، فرمایشات و وصایای حضرت امام (ره) نیست؟ امام همامی که به نقش کشاورزان و عشایر و تلاش های آنان در دوره های سخت انقلاب و پس از آن در زمینۀ تولید و رفع مشکلات عمومی کشور تأکید فراوانی داشته اند. 

دوستان مسئول و همراهان دولت در دستگاه های کشاورزی و بازرگانی تا کی می خواهند واقعیت امروز جامعۀ تولیدکنندگان کشور اعم از صنعتی و کشاورزی را باور و بپذیرند؟ چرا نمی خواهید بپذیرید که کشاورزانی که تا دیروز با عزت و افتخار و با کسب درآمد حلال و پرداخت خمس و زکات در امور خیریه مشارکتی فعال داشته اند، امروز برخی به دلیل خشکسالی و برخی دیگر به دلیل همین سیاست های غلط و عدم حمایت از تولیدات آنان، با ورشکستگی منجر به بدهکاری مواجه شده، و رهسپار زندانها شده اند؟ آیا آمار کشاورزان زندانی یا پرونده های کشاورزان بدهکار که در آستانۀ دادگاهی و زندانی بسر می برند شما را متوجه این سیاست های نا صواب ننموده است؟

آیا امور بخش کشاورزی در این کشور به اندازۀ یک یا دو شرکت خودروسازی نیز اهمیت ندارد؟ چگونه در زمانی که بحث واردات خودرو مطرح می شود، دولت محترم با اعمال تعرفه های نجومی و با توجیه حمایت از صنایع داخلی، به هر نحو ممکن سعی در جلوگیری از واردات این دست محصولات صنعتی می نماید، و حتی حاضر به اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش تعرفۀ واردات خودرو نمی گردد، اما در مقابل، از صدور مجوز واردات هرگونه محصولات و تولیدات کشاورزی و دامی دریغ نمی نماید؟ آیا این امر به مظلومیت بخش کشاورزی و کشاورزان و تضعیف جایگاه آنان نمی انجامد؟ آیا اتخاذ چنین تدبیری منافاتی با شعارهای ریاست محترم جمهوری مبنی بر عدالتخواهی و رسیدگی به امور اقشار کم درآمد جامعه ندارد؟ 

با این حال ضمن هشدار و تذکر مجدد به وزراء محترم جهاد کشاورزی و بازرگانی در خصوص تجدید نظر در صدور مجوز واردات محصولات کشاورزی، ایشان را به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب، فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تأکیدات مکرر ریاست محترم جمهور در حمایت از تولیدکنندگان داخلی و توجه به اقشار سخت کوش و مظلوم جامعه به ویژه کشاورزان و عشایر ارجاع می دهم. امید است با اصلاح و تغییر این سیاست های نامطلوب و با لحاظ جمیع جهات و حفظ حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، زمینۀ رشد و توسعۀ تولیدات داخلی هر چه زودتر فراهم گردد. در غیر این صورت استمرار سیاست های فعلی و ادامۀ این روند با واکنش جدی و استفاده از دیگر ابزارهای نظارتی مجلس در دفاع از حقوق کشاورزان و عشایر عزیز مواجه خواهند شد. 

معضل بیکاری

بیکاری و عدم فراهم نمودن شرایط اشتغال یکی از معضلات جامعۀ جوان کشور است که علیرغم سیاست های اتخاذ شده تا کنون اقدام مؤثری برای کاهش نرخ بیکاری صورت نپذیرفته و آمار موجود حاکی از افزایش این معضل اجتماعی است.

مدتهاست که کشور از بیکاری جوانان رنج می برد و این موضوع نه تنها ضرر و زیان های گوناگون اقتصادی و اجتماعی برای جامعۀ ما ایجاد کرده است، بلکه ضربات سنگین فرهنگی و اخلاقی نیز به جامعه وارد نموده، تا آنجا که یکی از علل رشد بزهکاری در بین جامعۀ جوان کشور، مسأله بیکاری عنوان شده است. 

با وجود خدمات انکارناشدنی دولت در بحث مربوط به اشتغال و گامهای بزرگی که در حمایت از رفع نیازهای جوانان برداشته شده است، همچنان عمده مشکل کشور عدم ایجاد فرصت های اشتغال برای نسل جوان و تشنۀ کار و فعالیت است.
 
در استان فارس که پیشگام تولید محصولات کشاورزی در سال های گذشته می باشد نیز، موضوع بیکاری دردآور، و سیل درخواست ها و نامه های مردمی به نمایندگان و مسئولین دولتی حاکی از وضعیت اسفناک اشتغال در این استان می باشد. توجه به توسعۀ فعالیت کشاورزی و غفلت از گسترش صنایع در این استان یکی از عوامل اصلی بیکاری جوانان استان فارس می باشد که امید است با ایجاد بنگاه ها و تأسیسات صنعتی شاهد فصلی دیگر از کار و تلاش در استان مستعد فارس باشیم. مضافاً اینکه توسعه و گسترش فرهنگ کار آفرینی در جامعه و تدوین سیاستهای منسجم و برنامه ریزی های هدفمند، می تواند رهگشای مشکل بیکاری در جامعۀ جوان ایرانی باشد. 

تامین امنیت مردم

تأمین امنیت مردم از وظایف اصلی دولت است که در قانون اساسی کشور با صراحت به این وظیفۀ مهم دولت اشاره و تأکید شده است. مقولۀ امنیت یکی از مسائلی است که دولت به خاطر آن بوجود آمده است، و اصولاً اساس ایجاد و تأسیس دولت، استقرار و حفظ امنیت در اجتماع بوده است. علیرغم اهتمام و تدابیر ویژ ه ای که مسئولین امر برای برقراری امنیت و رفاه مردم اندیشیده اند، متأسفانه حوادث ناگواری که در روزهای اخیر در برخی مناطق کشور اتفاق افتاده است، روند رشد صعودی نا امنی را به وضوح نمایان می سازد، که این موضوع نگرانی زیادی را در بین مردم ایجاد نموده، که از وزارت کشور می خواهم با اتخاذ تدابیر و سیاست های جدید تلاش نماید تا نا امنی در کشور کاهش یابد. 

جرایم مربوط به دیرکرد وام بانکها

جرائم دیرکرد وام های بانکی در این روزها به عنوان یک معضل اجتماعی دامن بسیاری از هموطنان را گرفته است. در حالیکه علما، فقها و مراجع عظیم الشأن تقلید بر حرام بودن این دیرکردها تأکید می کنند، متأسفانه مسئولین امر توجهی بر آن ندارند. آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، میرزا مسلم ملکوتی و بسیاری دیگر از این عزیزان اخذ جریمۀ دیرکرد را خلاف شرع و جزء مصادیق ربا دانسته، و بر حرام بودن آن تأکید می کنند. پس چه دلیلی دارد مسئولین یک نظام اسلامی بی توجه از کنار این فرامین علمای دینی که فخر و عزت کشور ما هستند بگذرند؟ هم اکنون بسیاری از شهروندان کشور به دلایل مختلفی با این معضل مواجهند و سردرگم و پریشان با انبوهی از جریمۀ دیرکرد روبرو شده اند؛ مبالغی که چند برابرِ مقدارِ تسهیلات اخذ شده است. عده ای فراریند، عده ای با حراج خانه و منزل خود سرگردانند، و خانواده های بسیاری به دلیل زندانی شدن سرپرست خانواده شان بلاتکلیف و مستأصلند. اینجانب از وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی می خواهم در یک فراخوان عمومی دیرکرد سودهای بانکی را بخشیده و از بدهکاران به نظام بانکی بخواهند تا در فرصتی مشخص، نسبت به پرداخت بدهی های خود به بانک ها اقدام نمایند. 

بی تردید این فراخوان می تواند بخش عمده ای از مطالبات بانک ها از مردم را جذب کند، تا از این رهگذار هم مشکل مردم حل گردد، هم بانک ها به مطالبات معوق خود برسند، و هم به نظر مراجع تقلید احترام گذاشته شود.

کمبود امکانات پزشکی، بهداشتی و آزمایشگاهی در شهرستان کازرون

کمبود امکانات پزشکی، بهداشتی و آزمایشگاهی در شهرستان کازرون از نکات قابل تأمل وتأسف باری است که جمعیتی قریب به 300 هزار نفر از این موضوع رنج می برند و مردم نجیب اما بی بهره از خدمات مناسبِ بهداشت و درمانِ آن، سالهاست که چشم انتظار وعده های مسئولین امر در این خصوصند. هرچند که در سالهای اخیر اقدامات قابل ستایشی از سوی دولت محترم در کشور انجام پذیرفته، اما تا بهره مندی مردم کازرون از خدماتِ مطلوبِ بهداشت و درمان که حقّ مسلمّ آنان است، فرسنگ ها فاصله می باشد. از وزیر محترمۀ بهداشت می خواهم نسبت به توسعۀ بیمارستان 96 تختخوابی به 300 تختخوابی کازرون و احداث مرکز بهداشتی – درمانی 32 تختخوابی قائمیه که از مصوبات دولت در سفر به استان فارس است، و همچنین تکمیل و تجهیز بیمارستانهای بخش های خشت و کنارتخته و کمارج اقدام لازم را معمول فرمایند. 

 
وضعیت نامناسب فضاهای آموزشی کازرون
 
از دیگر مشکلات شهرستان کازرون وضعیت نامناسب فضاهای آموزشی است، که علیرغم تذکرات مکرر به مسئولین محترم وزارت آموزش و پرورش، تا کنون اقدام قابل توجهی صورت نپذیرفته است. اکثر مدارس یا از فضای فرسوده و نامناسب رنج می برند، یا کمبود امکانات آموزشی انگیزۀ یادگیری در فراگیران را به نحو چشمگیری کاهش داده است. احداث مدارس جدید، تعمیر، ترمیم و گسترش فضاهای آموزشی، تجهیز مدارس به امکانات آموزشی و تأمین نیروی انسانی از دغدغه های بخش تعلیم و تربیت کازرون می باشد که از وزیر محترم آموزش و پرورش می خواهم با اهتمام و توجهی ویژه در رفع کاستی ها و کمبودهای آموزشی کازرون تلاش مضاعفی نمایند. 
 
احداث و ایجاد سدّ نرگسی

با توجه به اهمیت و نقش احداث و ایجاد سدّ نرگسی بر روی رودخانه «جره» واقع در بخش «جره» و «بالاده» شهرستان کازرون در توسعۀ بخش کشاورزی و صنعت و تأمین آب شرب مناطق آن سامان، و با عنایت به اینکه در قانون بودجه سال های 89 و88 پس از پیشنهاد دولت محترم ردیف اعتباری مصوب اخذ نموده، از وزیر محترم نیرو می خواهم دستور تسریع در آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم را صادر نمایند.

تشکر از مدیران راه و ترابری

در پایان لازم می دانم از وزیر محترم راه و ترابری، معاونین محترم و مجموعه کوشای ایشان در استان فارس که انصافاً با نظر مساعد و تلاش شبانه روزی خویش، با ایجاد زیرساخت ها، طرح ها و پروژه های زیادی اعم از احداث و توسعه راههای اصلی، روستایی و جاده های مواصلاتی فرعی و اصلی، به ویژه اجرای پروژه معطل مانده تونل «بناف» که از سال ها پیش از انقلاب تعطیل و متوقف شده بود و با بهره برداری از آن شهر بزرگ و باستانی کازرون از بن بست خارج می نماید، و همچنین سیاست و تدابیر هوشمندانۀ این مجموعه در توسعۀ خطوط ریلی و راه آهن که زمینۀ رشد و توسعه کشور را سبب شده است، تقدیر و تشکر نمایم.

دفاع از استاندار فارس
 
علیرغم وجود مشکلاتی که به آن اشاره شد، این روزها شاهد خدمتگزاری خالصانه و بی ریای یکی از فرزندان جوان، متفکر و واقع بین این کشور در راه آبادانی و توسعۀ استان فارس می باشیم، که در کنار نیروی جوانی با استفاده از توان فکری صاحب نظران در صدد تحولی بزرگ در استان فارس است. جا دارد از خدمات ارزشمند دکتر احمدزاده کرمانی استاندار لایق، پرتلاش و خدوم استان فارس که بی وقفه در خدمت به مردم و توسعۀ فارسی آباد گام های مؤثری بر می دارد سپاس و تشکری ویژه داشته باشم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
گ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
1
0
ترا به خدا برو دنبال كارت
ناشناس
|
-
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
1
سلام
امیدواریم که با رفتن آقای فرماندار و همکاریمسئولین با این نماینده شاهد پیشرفت شهر عزیزمان کازرون که واقعا لایق این وضعیت نیست باشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
1
با سلام خدمت نماینده معزز و گرامی شهرستان کازرون جناب آقای دهقان
واقعا شما را انسانی مقتدر ، آگاه ، اندیشمند ، و شجاع میدانم البته بنده شناخت قبلی نسبت به جنابعای دارم ولی این حرکت مهم شما ابعادی دیگر از شخصیت گرانبهایتان را محرز کرد خداوند یار و یاورتان باد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
ببخشید ولی میشه که اقای دهقان لیستی از کارهایی رو که در این چند سال انجام داده رو بزاره داخل وبلاگ(البته غیر از پیگیری) تا ما مردم بدونیم ایشون چه کارهایی رو برای شهر ما کردند؟
hassan
|
-
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۰
0
0
بالاخره نمردیم و بعد از 3 سال یه نطق از نمایندمون تو مجلس دیدیم.
یادش بخیر!سخنرانی در مجلس یک کار روزمره برای دکتر محمد صادقی بود. این 3 سال اینقدر هیچ کاری از نماینده کازرون ندیدیم که یه صحبت خشک وخالی هممون رو به وجد آورده.
با آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران صدیق
فردین از تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
0
با این نطق پیش ار دستور ایشان مقرر است همه چیز در این شهرستان درست شود!!!!!!!!!!!!!!!!! چه اتفاق میمونی.
احد احمدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
0
اين سخنان دو ريال ارزش نداشت و غير از ... چيزي در ان نبود
حيف از كازرون كه زماني نماينده شجاعي چون باقري نژاد داشت حالا كي نماينده اش است
علی حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
1
بنده به جای ایشان چند نمونه می آورم
1- مرکزآموزش جهاد دانشگاهی
2- تونل بناف
3- مصوبه بیمارستان تامین اجتماعی
4- مصوبه راه آهن که بدلیل سنگ اندازیه یکی از وزرای کازرونی ناتمام مانده
5- مصوبه نهائیه سد نرگسی که هم اکنون توجیهات مشاور در جواب نمایندگان استان بوشهر در حال تهیه است.
6- بیمارستان قائمیه
7- جذب کمکهای مالی بسیار به بیمارستان فعلی که البته چاهیست که حالا حالا پرنخواهد شد
8- جذب کمکهای مالی متعدد جهت حوزه سامان تبلیغات و ارشاد
9 - احداث چندین جاده روستائی
10 - اخذ قیر با توناژ بسیار بالا و برای اولین بار برای رفع چاله چوله های شهر
11- جذب اعتبارات و اخذ مصوبه مرکز رفاهی بازنشستگان کازرون
و صدها مورد دیگر که اینجا نمی توان نوشت .
حالا دوست عزیز به جای اینکه باز بری دنبال یک جواب برای منحرف کردن اذهان عمومی و طرفداری از فرد مورد نظرت بگردی . کمی فکر کن که چه کسی روز قیامت به جای تو جواب خواهد داد، دوست عزیزی که به خاطرش این مسائل رو می نویسی آنروز کجا خواهد بود ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
0
این تشکرات از استاندار مربوط به قبل از انتخاب فرماندار جدیده یا بعدش؟
میشه بفرمایید. لطفا.
hassan
|
-
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۳/۳۱
0
0
با سلام
چرا نظر من رو نمی زنید(دیروز نظر گذاشتم)
فقط یک انتقاد کوچک کردم
--------------------------------------
با سلام
نظر شما منتشر شده است.
كازرون نما
ايمان فرهادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
با سلام واحترام به عزيزان وزحمتكشان كازرون نما
درجواب دوستي كه ازنماينده حمايت كردن چندنكته را بايد بگويم:زماني كه نماينده محبوب شما سركار آمدندشهري راتحويل گرفتند كه از بن بست درآمده بود اما با جديت وپيگيريهاي ايشان بازهم كازرون دارد به بن بست ميرسد!!!!!
-اولا اين تونل بناف نيست اگرخودتان را گول زده ايد حداقل مردم راگول نزنيد!!!
-درمورد راه آهن هم كه آقاي دهقان تاكنون صدبار ريل گذاريش كرد وقطار آرزوهايش هم ازآن گذشت اما راهش به تركستان بود!!!!!
كدام كمكهاي متعدد؟!!!!!!!!!!!نكند منظورتان كمك جهت مهماني نهاري است كه رييس ارشادبراي آقاي نماينده ترتيب داد!!!
محمدصادقي پروژه بزرگ راه كازرون به شيراز بااين همه تونل در دوره نمايندگيش انجام داد اونوقت بزرگترين افتخار وعملكرد آقاي دهقان اخذ قير هست خداوكيل نبايد گريه كنيم واسه خودمون!!!!!!!
صدهامورد ديگر را من ميگويم:حمايت همزمان از احمدي نژاد وميرحسين-تقسيم كازرون وايجاد ...-سر كار گذاشتن كليه قوم وخويشان وسركار گذاشتن كليه مردم!!!تهيه فيلم سينمايي اين 20نفر!!-تغييركاربري مديران شهرستان از كازروني به ترك ولر!!-تغييرنام كازرون به تركستان ولرستان و.......................
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
با سلام
تونل محرم مصوبه سفر رهبری بوده
بیمارستان 200 تختخوابی رو گل موندم همینطور
جهاد دانشگاهی هم که اگه کازرون با این سطح علمی نداشته باشه پس می خوای ناکجا آباد غربی داشته باشه؟؟؟
وا... راه آهنم که مقام معظم رهبری داخل سخنرانیشون ازش نام بردن ....
خب مابقی هم من نمی دونم قضاوت نمی کنم ...
مسعود هوشمندي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
سلام
بنظر بنده اين دفاع اگر آثارش براي كازرون بهتر وبيشتر از زمان مهندس صالح پور است كه دفاع بحقي است اما اگر تغييري رخ ندهد مصداق ددفاع ندارد طرفداري است از يك سليقه خاص.
اما اميداست با آثار وپيامدهاي خوب آن مواجه شويم
علی حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۲
0
1
سلام عزیزان
من در نظر قبلیم یک چیز را گفتم که به خاطر کسی دین و دنیامون رو نفروشیم و نشد !
اما در جواب این برادر بزرگوار چند نکته عرض می کنم :
1- شهر قبل از حضور نماینده فعلی چه زمانی و با چه وسیله ای از بن بست بیرون آمده ؟
2- در مورد راه آهن هم عزیز فکر می کنم مثل جریان بناف مشخص باشه که چه کسانی در عدم اجراش دخیل هستند و اگر من نمی دانم شما بگوئید طرح مصوبی که تمام نمایندگان استان نیز برای آن بیانیه دادند چرا در ابتدای اجرا متوقف شد (البته می دانم که جواب شما بازهم به جز آنچه گفتید و ایجاد حاشیه چیزی نیست ) .
3- آقای محمد صادقی هم مثل تمام نمایندگان قبلی برای ما محترم خواهد بود اما اینکه ایشان این جاده را ساختند نکته ایست قابل تامل که به نظرم لازم باشد سوابق اجرائی این تونل را در زمان آقای باقری نژاد و نمایندگان قبلی مطالعه بفرمائید . (آنهم جاده ایکه بدلیل عجله برای اخذ رای با هزار اشکال افتتاح گردید و همشهریان عزیز بهتر می دانند .)
4- دوستان ما و مسئولین ادارت راه بهتر می داند که در این شرائط اخذ این توناژقیر به چه معنیست و کیفین پائین روکش خیابانهای ما چه طبعاتی دارد که البته بنده اینرا به عنوان یک نمونه عرض کردم و بهتر است شما در این مورد چند سوال از مسئولین امر بفرمائید.
5- در مورد فیلم سینمائی این 20 نفر هم باید بگم سازنده این فیلم کسانی جز افرادیکه دیروز در راه پیمائی حضور داشتند و احتمالاً خود شما نیستند !
6- در مورد ترکستان ولرستان گفتید ، صرفنظر از توهینیکه خارج از اصول به بخشی از همشهریان عزیز ما کردید باید بگویم که تاکنون فرماندار شما انتصابات رو تائید کرده و در بعضی از موارد نماینده حتی در جریان نبوده که همین بلا هم سر فرماندار محترم آمد و از قدیم گفته اند : دکاً دکا
7- در مورد حمایت از کاندیدای رئیس جمهوری گفتید من یک سوال می پرسم یک نماینده مستقل می بایست در انتخاباتاز چه کسی حمایت کند ؟ ایشان بارها و بارها در بیانیه های خود بر استقلال خود تاکید کردندو فکر می نم متن آن در روزنامه ها و هم اکنون در سات خود ایشان هم موجود باشد .
8- در مورد تونل بناف هم بگویم که این تونل به پیشنهاد نماینده قرار بود به نام محرم بازگشائی بشه که مقرر شد تونل برگشت آن ( بعد از ایجاد باند برگشت) به ان نام ،نامگذاری بشه و این پروژه در وزارت راه و تراری همچنین در کلیه اسناد ارائه شده مشاور به همان نام بناف نامگذاری شده است و تغییرات آن بدلیل نظر مشاور و امکان ایجاد باند رفت و برگشت در آینده است که در تمامی پروژه های سطح کشور هم اتفاق می افتد .
بی شک در این مسیر رایزنیهای فراوان نماینده با دفاتر مقام معظم رهبری ، وزارتخانه های مربوطه ، خواست مردم و فرمایشات مقام معظم رهبری تاثیر بسزائی در به ثمر رسیدن این نهال داشته است که امیدوارم با سنگ اندازیهای مجدد دوستان به بن بست مجدد نخورد و یادتان باشد که تا قبل از اجرای همین تونل دوستان بر توجیه نداشتن آن اصرار داشتند .
خداوند همه ما را براه راست هدایت کند.انشاءالله
رضا ایرانی اصل
|
-
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۲
0
0
ضمن تشکر و قدر دانی از ابتکار عمل، درایت و هوشمندی نماینده محبوب شهرستان کازرون.
هی می گفتید نماینده ما عرضه ندارد، با مسولین رده بالا ( وزرا و استاندار) ارتباط ندارد، در انتصابات هیچ اختیاری ندارد، سعدی می گوید صبر تلخ است و لی بر ( ثمره ) شیرین دارد !
حال دیدید که افرادی را که مانع خدمت به مردم می شدند و در جهت انجام وظایف نمایندگی، سنگ اندازی می کردند خود ،سنگ ! شدند...؟
خداوند همه ما را عاقبت به خیر نماید .
قطعا اگر ما " شیفته خدمت ! " بودیم پس از خدمت بسیار به خلق خدا ، خلق با احترام از ما خداحافظی می کنند. پس کمی به خودمان بنگریم. و کفش هایمان را به سوی دیگران پرتاب نکنیم. واژه هارا اشتباهی به کار نبریم ...... شیفته خدمت با شیفته قدرت با هم فرق دارند، خداگوی با خداجوی فرق دارد
علی حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۲
0
0
سلام مجدد
یک مورد در باره بیمارستان صحبت شده بود باید خدمت دوست عزیز مون عرض کنم .
اگر شما و دوستانتان دنبال حقیقته ماجرا هستید پیش فرماندار برید و ازش سوال کنید و قسمش بدید چه چیز باعث به تعویق افتادن پروژه بیمارستان شد و چه چیز باعث شد بودجه بیمارستان علیرغم تصویب بدون اینکه خرج بشه برگشت بخوره غیر از اهمال فرماندار محترم در تخصیص به موقع زمین پس از حدود گذشت یکسال از ابلاغ این مصوبه و از نماینده بپرسید چه روندی دوباره طی شد تا این بودجه دوباره مصوب بشه و هزارتا نکته دیگه که اینجا جای گفتنش نیست. من نمی خواستم این مسائل رو باز کنم اما اگه ادامه پیدا کنه مجبور می شم مسائل دیگری رو از عملکرد فرماندار محبوبشون عرض کنم
یا علی.
حاجی نوروز
|
-
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۲
0
0
حاج غلامرضا جان!پسرخوبم سلام
مطمئن باش با این ...ها نمی تونی رای استاندار را بزنی
ناصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۲
0
0
خدا گم کند نام کسانی که مزاحم پیشرفت کازرون میشوند و نمی گذارند تونل باز شود و استاندار فارس از این حرکتهای تکان دهنده دهقان خوشش امده
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۳
0
0
فکرکنم یکی بایدپیدابشه توکازرون این قانون آپارتایدروجمع کنه.اونایی که دم ازانسانیت وآدم بودن می زنند کاش آدماروازحیث انسانیت ودرک وشعورمی دیدند نه ترک بودن ،لربودن و... .البته فکرکنم دلیل همه اینا عقده حقارت بشه که تواین خطه بیشترازحدنرمالش وجودداره.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵
0
0
با سلام ترك يا لر يا كازروني بودن مهم نيست مهم اين است كه ...ها و ... ها دست به پارتي بازيشون خيلي خوبه همين طور كه حالا ميبينيم اكثر رئيس و روسا و حتي كارمندانشان از اين گروهند .
ali ahmadi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۸
0
0
جناب اقای دهقان ناصرابادی توسط حزب اقای کروبی به کرسی نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی رسید و از سیاست هزاران سال فاصله دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
اذان صبح
۰۴:۴۴:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۳:۳۳
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۶:۱۱
اذان مغرب
۲۰:۰۳:۲۷