پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۵۴۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۵
پيش‌بيني شما چيست؟
كازرون نما اقدام به راه‌اندازي يك نظرسنجي درباره‌ي پيش‌بيني پايان ماجراي فرمانداري كازرون كرده است. لذا از همه‌ي كاربران سايت دعوت مي‌شود تا با شركت در اين نظرسنجي پيش‌بيني خود از پايان اين ماجرا را بيان كنند.
كازرون نما اقدام به راه‌اندازي يك نظرسنجي درباره‌ي پيش‌بيني پايان ماجراي فرمانداري كازرون كرده است.
 
از همه‌ي كاربران سايت دعوت مي‌شود تا با شركت در اين نظرسنجي پيش‌بيني خود از پايان اين ماجرا را بيان كنند.
 
اين نظرسنجي در گوشه‌ي سمت چپ سايت قرار دارد.
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
حبیبی
|
-
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
امیدوارم که این مشکل هر چه زوتر ختم به خیر شود. ولی واقعا برای برخی از مسئولین کازرون و سایت کازرون نما متاسفم. شما به جای اینکه فکر راه حل برای این مشکل باشید اقدام به برگزاری نظر سنجی برای متشنج کردن وضعیت موجود می کنید تا مردم را نسبت به این قضیه حساستر کنید. سعی کنید که در برخورد با مسائل اینچنینی به جای ماهی گرفتن از آب گل آلود، فکر ایجاد همدلی و جلوگیری از تفرقه بین مرم و مسئولین شهرستان باشید. این اقدامات تنها به ضرر شهرستان کازرون است و دودش به چشم خودمان می رود. سایت کازرون نما در این قضیه نمره خوبی نگرفت. خط مشی سیاسی این سایت با ((مطلب قربون برم خدا را يك بام و دو هوا را!)) به خوبی روشن شد و معلوم شد که این سایت از چه کسانی خط می گیرد.
-------------------------------------------------------------
با سلام
ما هم اميدواريم اين مشكل هرچه رودتر ختم به خير شود.
موضع كازرون نما به صورت بسيار صريح و شفاف در قسمت يادداشت سايت با عنوان «كازرون نما و مسأله‌ي فرماندار» آمده است.
كازرون نما از مقالات تمام افراد با گرايش‌هاي مختلف استقبال كرده و آمادگي خود براي انتشار آنها را اعلام مي‌كند.
ما معتقديم اگر همه پايبند به قانون بودند هيچ مشكلي وجود نداشت تا نيازي به حل آن وجود داشته باشد. الآن نيز تنها راه خروج از اين وضعيت پايبندي همه به قانون است.
با تشكر
كازرون نما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
کازرون نمامثل تابناک منافق ازاب درامد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
مهندس شریفی درخشید در کازرون
موفق شد این مرد در آزمون
بسیجی چو همت و یا باکری
به میدان چو شیران بیاید همی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
مهندس شریفی درخشید در کازرون
موفق شد این مرد در آزمون
بسیجی چو همت و یا باکری
به میدان چو شیران بیاید همی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵
0
0
سلام
مدیر مسئول سایت کازرون نما من متاسفم از عملکرد دو پهلوی شما در قضیه بوجود آمده در کازرون مگر مقام و پست همیشه بر قرار است مگر همیشه احمدی نزاد رییئس جمهور است چرا دینتان که ندارید برای دنیای دیگران می فروشید مقام و پست مثل لنگ حمام است هرروز دور ... یک شخصی است / سعی کنید این چند روز دنیا مغرورتان نکند من نه فرماندار قبول دارم نه نماینده نه شخص دیگری و زیر علم هیچکس سینه نمی زنم ولی سعی کنید برادرت و شورای شهر و نماینده مردانه و برای رضای خدا کار کنید نه توطئه گری بخدا قسم وقتی حرکات زشت شما را می بینم شکی نمی کنم که روز عاشور ا عکس امام را خود اصول گراها پاره کردنند تا خون افراد بیگناه بر زمین ریخته شود و حرفشان را به کرسی بنشانند اخه کجای این قضیه اسلامی است ایا سرانجام کسانی که این حرکات زشت را انجام می دهند رسوا نمی شونند من که از حرکات وسکنات شما و کسانی که اینگونه خیانتها انجام می دهند بیزارم و می گویم اگر این اسلام است ما نخواستیم چرا به این حرکات زشت دامن می زنید از خدا بترسید اگر وجود داشته باشد
----------------------------------------------------------------------
آقاي عزيز
سلام
كازرون نما زير علم هيچ گروه و جناحي سينه نمي‌زند بلكه به قدر وسع خود از اشتباهات گروه ها انتقاد و نقاط قوتشان دفاع مي‌كند. فكر نمي‌كنيم هيچ رسانه‌اي در شهرستان به اندازه‌ي كازرون نما به صورت عادلانه به انتشار عملكرد فرماندار، نماينده، امام جمعه و ... در خدمت به مردم پرداخته باشد و در كنار آن انتقادهاي خويش را مطرح كرده باشد.
تعجب ما از شما و مواضع متضادتان است! نظر قبلي شما را در ادامه نقل مي‌كنيم تا كاربران خود به قضاوت بنشينند. شما قبلا نوشته‌ايد:

اولا مسئله کازرون مسئله فرماندار نیست که مردم تجمع کرده وداد خواهی کنند بلکه مسئله ابروی یک شخص است مثلا اقای فرماندار که توسط استاندار عزل میشود و شخصی بجای ان معرفی میشود در اذهان مردم این مسئله بوجود می اید که مگر فرماندار دزد بود ادم بدی بود ؟ چرا و چرا ان را عوض کردنند از طرفی میگویند وقتی نماینده دولت در یک برگه از فرماندار تقدیر میکند و کسی را بجای وی معرفی میکند باید دلیل موجهی داشته باشد یا اینکه مدت خدمت او بپایان رسیده یا مریض شده یا مسئله ای دیگری دارد ایشان هیچکدام از شرایط را دارا نبود پس چرا اقای استاندار با ابروی فردی بازی میکند بعد هم توسط معاون خود به اشتباه کاری خود معترف میشودچرا استاندار فریب عده ای بخورد و بازیچه انها شود مگر اقای صالحپور اصول گرا نبود ؟ مگر کم برای دولت احمدی نزاد تبلیغ کرد مگر همه کاره اصول گرایان در کازرون نبود ؟ با عرض ادب و عذر خواهی این مثل کازرونی را بیان می کنم و در پایان پیشنهاد خودم را جهت انتخاب فرماندار مطرح میکنم باشد که مورد قبول افتد ( بالا خره ما جایی را ندیده ایم که حیوانی با اینکه از طرف صاحبش مورد محبت قرار گرفته سرانجام پای صاحب خویش را گاز بگیرد ؟) باز هم عذر خواهی میکنم یک مثل است بد برداشت نشود بهتر بگویم حرف دل است و محکمه پسند واما پیشنهاد 1 - فرماندار را بمدتی که از از خدمت ایشان باقی است ابقاء کنند تا هم برای مردم و هم برای مغرضین تفهیم شود که ایشان آدم درستی بوده و این کار یک انتقام شخصی بود و برای مردم این باب شود که ملتی که بخواهد سرنوشت خویش را تغییر دهد میتواند ؟ واین مسئولین باید بدانند که غرور آنها را کر و کور نکند و بدانند که همین مردم معترض امروز ما دیروز اربابان آنها را بر سر کار آوردنند نکند حرکت مردم و روحانیت را نادیده گیرند ؟ 2- بعد از اتمام ماموریت فرماندار از روحانیت و بزرکان و فرهیختهگان و هنرمندان و اساتید دانشگاه و اساتید فن و بالاتر از همه مردم فهیم کازرون نظر خواهی کنند همین مردم فهیمی که برای رای دادن فهیم هستند اینجا هم باید فهیم باشند ؟ 3- مسئولین خشن و مغرور را در یک کنفرانس دعوت کنند و یک کتاب تاریخی از سر گذشت دیکتاتورها و زور مداران تاریخ و سرنوشت انها را تهیه کنند وبه دست یک بچه خردسال بدهند تا با لحن اتشین و زیبا برای انها بخواند البته بشرطی که نیروی انتظامی مواظب حرکات وسکنات انها باشند که حتی این جلسه را هم جزء اضافه کار ی برای خودشان به دولت رد نکنند ؟ موفق باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵
0
0
كجا بايد نظر بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵
0
0
اصلا مسئله مهمی نیست
در این دولت درپیتی از این گونه افعال که میبینیم تازه یه کم تعجب هم میکنیم . بفرمائید تغییر فرماندار کازرون چه تغییری در شهرستان را بدنبال دارد تا برایتان بگویم که عاقبت این ماجرا به کجا می انجامد .رئیس این دولت خودرای و ... ... حتی حرف رهبری در مورد مشایی را بر نمی تابد آنوقت شما دنبال چه هستید.انشاءالله که سند حکومت دوت هم در هم ب÷یچد که مردم را اینگونه به فلاکت کشیده است. موضوعات کوچک را بجای موضوعات مهمه تیتر نفرمائید لطفا
حالا اینو بذارین بالا بیاد ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵
0
0
... سلام
شما با گذاشتن این نظر سنجی همه را به این مسائل حساس تر می کنید . گذاشتن این نظر سنجی هدفی جز این ندارد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
به نظر من استاندار بهترین کار را کرد به دلیل اینکه از روزی که استاندار امده صالح پور نامه ای یا پیگیری نکرده که استاندار دل خوشی نشون بده و بهترین کار در ولت عدالت محور همین بود که کرد خدا رحمت کنه اموات استاندار بی قضا باشی
بنه خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۹
0
0
دمتون گرم.
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۵
0
0
با تشکر از کازروننما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴