پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۵۳۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۸۹ - ۰۰:۵۳
حجة الاسلام والمسلمين خرسند:
امام جمعه کازرون عزل و نصب از روي ضابطه را حق طبيعي استاندار دانستند و در ادامه افزودند: عزل و نصب حجت شرعي مي خواهد اگر خلاف حجت شرعي كار كنيم حرام انجام داده ايم. وي همچنين با اشاره به اتفاقات بوجود آمده در كازرون فرمودند: ما به نحوه‌ي عزل فرماندار اعتراض داريم و اين رويه رويه خوبي نیست.
حجة الاسلام والمسلمين خرسند امام جمعه شهرستان كازرون در حاشيه‌ي دومين گردهمايي ستادهاي دكتر احمدي نژاد در استان فارس پس از اقامه‌ي نماز عصر در مسجد امام حسين(ع) طي سخناني با گراميداشت ايام انتخابات سال گذشته، اين انتخابات را به عنوان ركوردار ترين انتخابات كشور و همچنين كشورهاي مدعي دموكراسي دانستند. ايشان 22 خرداد 88 را آزمون بصيرت خواندند و پيروز در اين آزمون را از آن اسلام و ولايت و مردم ايران دانستند.

وی با اشاره به نقش مقام معظم رهبری و مردم در خلق حماسه 22 خرداد و کنترل فتنه پس از آن گفتند: مدیریت و تدبیر رهبري مقام معظّم رهبري و استقامت و هوشياري و دينداري ملت ايران دو عنصر دخيل در اين پيروزي است.

وی با اشاره به انتخابات 22 خرداد و حوادث پس از آن اضافه کردند: باید مراقب بود که جنگ احد تکرار نشود که بعد از پیروزی در انتخابات و فتنه اخیر مغرور شویم و به سراغ تقسیم غنائم برویم که ناگهان خالدبن ولیدها از پشت سر حمله را از سربگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین خرسند بصيرت، حفظ آمادگي و وحدت كلمه را لازمه امروز دانستند و افزودند: هر کس اسلام، انقلاب، امام و رهبری را که شاخص های اصولگرایی است قبول داشته باشد به تعبیرمقام معظم رهبری اصولگراست و در دایره نیروهای انقلاب و لذا هر خط كشي به غير از شاخص هاي اصول گرايي معيار غير خودي است.

امام جمعه شهرستان كازرون با اشاره به سرنوشت مدعیان جریان دوم خردادی گفت: مواظب باشیم به آفت غرور دچار نشویم.

ايشان در ادامه افزودند: مردم با كسي عقد اخوت دائمي نبستند. مردم اگر ببينند كه از روي اصول رفتار مي كنيم به ما اقبال مي كنند.

امام جمعه کازرون عزل و نصب از روي ضابطه را حق طبيعي استاندار دانستند و در ادامه افزودند: عزل و نصب حجت شرعي مي خواهد اگر خلاف حجت شرعي كار كنيم حرام انجام داده ايم.

وي همچنين با اشاره به اتفاقات بوجود آمده در كازرون فرمودند: ما به نحوه‌ي عزل فرماندار اعتراض داريم و اين رويه رويه خوبي نیست.

وی با بيان اين كه صحبت هاي رهبري بر ديده منت ما قرار دارد به بیان سخنان ایشان پرداخت که فرموده اند: امروز كشور به اتحاد كلمه خيلى نيازمند است. بنده مخالفم با سخنى و حركتى و نوشتارى كه - حتى اگر با انگيزه‌ى درست و با انگيزه‌ى صادقانه است - موجب شقاق و شكاف مي‌شود؛ بنده موافق نيستم. اگر كسى نظر من را مي‌خواهد بداند، نظر من اين است كه عرض كردم.

امام جمعه کازرون افزودند: ما احمدي نژاد را هم كه دوست داريم به خاطر ولايت است. با اين كه گاهي اوقات من جمله همين قضيه حجاب از او انتقاداتي هم داريم.

ايشان در خاتمه خطاب به حاضرين در جلسه فرمودند: افتخارتان اين باشد كه ولايتي باشيد.

لازم به ذكر است كه قبل از اين مراسم اعضاي ستادهاي دكتر احمدي نژاد در استان فارس نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت حجه الاسلام و المسلمين خرسند در مسجد امام حسين(ع) اقامه كردند.
 

 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
حسین محمدی
|
-
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
من نمی دانم چرا اقایان روی مسئله تعویض فرماندار اینقدر ناراحتند
چرا زمانی که نماینده همین اصول گرایان فدعمی که فرد عربی بود به فرمانداری انتخاب کرد صدای کسی بیرون نیامد زمانی که فدعمی و محمد صادقی به خاطر زیاد کردن جمعیت قائمیه ودرنتیجه گرفتن امتیاز بخش قائمیه سید حسین و منطقه بوشیگان به بخشداری قائمیه الحاق کردن صدای کسی در نیامد اون موقع اقایان کجا بودنند
یه شهرستانی که توی او جلسه بود
|
-
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
من فکر می کنم امام جمعه کازرون یه کمی بهشون بر خورده بود که چرا توی این عزل و نصب از ایشون مشورت نخواستند
این برنامه هم میتینگ سیاسی بیش نبود
خیلی زشت بود من یه لحظه گفتم کتک رو خوردم مخصوصا اون پسره که اومد گفت ما فرماندار لر نمیخوایم مگه کازرونی ها خودشون لر نیستند

یه شهرستانی که توی او جلسه بود
علی حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
من نفهمیدم مشکل شما ای است که نیروی شما سرکار نیامد یا به تودیع و معارفه کار دارین.
چند نکته :
1- این اولین بارنیست که مسئولین در کازرون بدون تودیع و معرفه جابجا می شوند نمونه آنرا خودتان بهتر می دانید.پس چرا قبلاً اعتراض نکردید ؟
2- تا آنجائی که من می دانم حاج آقا خرسند و همین طیف ... و... دنبال آوردن آقای عسکری بودن که کارشون نشد و حالا منصور منصور می کنند.
3- مگه ما در همشهریانمون لر و ترک نداریم به منطقه خشت و شاهپور و قائمیه تشریف ببرید تابیشتر درک کنید مگر آنها همشهری ما نیستند . این تخم نفاق چیست که می پاشید . همین شما نیستید که بحث روستائی و شهری را باب برنده شدن کاندید خود در انتخابا کردید؟
4- دقیقاً زمان جلسه در اوج بی فرهنگی به اطاق محل جلسه حمله می کنید ودر می شکنید می خواهید استاندار در مقابل شما زانو بزند و عذرخواهی کند زهی خیال باطل
5- چگونه این جمعیت سی یا چهل نفره که از دست دادن قدرت را برنمی تابد ادعای نمایندگی این مردم رادارند و به اسم مردم کازرون اعلامیه می دهند. نماینده این مردم ( خوب یا بد ) اکنون در مجلس است شما چکاره این مردمید.کی گفته که مردم شمارا قبول دارند ؟
6- اگر به نحوه تودیع ایراد می گیرید پس شعار : فرماندار غیر بومی نمی خوایم نمی خوایم چه بود ؟
7- من از ائمه جمعه قائمیه ، خشت و .. . می پرسم خدا وکیلی چند نفر به خاطر تعویض فرماندار کازرون به درب خانه های شما مراجعه کرده و گفته ما ترک و لر نمی خوایم اونم تو اون منطقه که خود از همین قشر هستند پس چرا این سند را امضاءکردید؟ فکر می کنید این مردم فراموش می کنند ؟ این چه مسلمانیست که ما داریم ؟
و در آخر عزیزان من شرم کنید رفتار شما مارا شرمزده تمام مردمی کرد که اخبار این شهر را از طریق سایتهای خبری کازرون در تمام دنیا می خوانند . کازرونیهائیکه حال به این فکر می کنند که شهرشان آخر دنیاست .یا حق
ناشناس
|
-
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
شتر در خواب بيند پنبه دانه گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه!
برگشت فرماندار عزل شده كازرون و دار و دسته اش به فرمانداري يك خيال خام بيشتر نيست.
در مديريت عزل يك مساله قابل قبول و پذيرفته شده است. استاندار با معيارهايي كه براي مديرانش دارد حالا به دليل ناتواني يا هر چيز ديگر تصميم به عزل فرماندار گرفته و اگر آدم دو دستي به پست و مقام نچسبيده باشد بايد به راحتي با اين مساله كنار بيايد.
آيا عزل تعدادي از وزاراي ارزشي دولت احمدي نژاد در پايان دولت نهم مثل لنكراني، اژه اي و... باعث شد كه آنها كولي بازي راه بياندازند؟!
يا هفته نامه سلمان بخاطر عزل آنها چه كرد كه امروز بخاطر عزل مدير مسئولش شهر را به آشوب كشيده؟!
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۴
0
0
امام جمعه کازرون عزل و نصب از روي ضابطه را حق طبيعي استاندار دانستند و در ادامه افزودند: عزل و نصب حجت شرعي مي خواهد اگر خلاف حجت شرعي كار كنيم حرام انجام داده ايم.
امام جمعه كازرون نگفتند كه استاندار بايد به اين حجت شرعي برسد يا امام جمعه؟ ملاك براي عزل توسط استاندار كه نظر امام جمعه نيست؟ آيا وقتي افراد توانمندتري نسبت به فرماندار سابق وجود دارد باقي ماندن او در اين پست حرام نبوده است؟
شادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
همین چیزها را می بینیم که میگیم باید دین از سیاست جدا یاشه هر کسی یک مسولیتی داره و مختص به کار و شغلی استاندار از اسمش اگه شعور داشته باشیم می فهمیم که مسول استان است نماینده ولایت فقیه کارهای فقهی و مسایل شرعرعی راباید جوابگو باشد نه مسایل سیاسی ایرادی ندارد فرماندار عوض کردن بیانیه دادن چه مفهومی دارد شما ریشه نفاق را کشتید همانطور که گذشته گان کشتند و درو نکردند یادمان باشد که قانون را کی زیر پا گذاشت و تجمع کردند در فرمانداری را شکستند به چه کسانی زنگ زده شد در روستا ها به چه افرادی گفتند که شما بیایید برای تجمعع شما با این نیروی چهل نفری چه چیزی را می خو اهید ثابت کنید شما نه ... دارید نه ... نه ... شیوه ... را رها کنید دشمنان ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
اذان صبح
۰۴:۴۳:۴۷
طلوع افتاب
۰۶:۱۲:۵۲
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۶:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۴:۰۷