پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۵۴۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۸۹ - ۰۲:۱۰
جمعه‌ي گذشته بيانيه‌‌اي از سوي مسئولان ستادهاي انتخاباتي دكتر احمدي‌نژاد در پنج بخش خشت، كنارتخته و كمارج، چنارشاهيجان، كوهمره و نودان، جره و بالاده و بدون امضاي مسئول ستاد مركزي شهرستان و نيز مسئول ستاد بخش مركزي كازرون در حاشيه‌ي مراسم نماز جمعه‌ي شهر پخش شد.
 جمعه‌ي گذشته بيانيه‌‌اي از سوي مسئولان ستادهاي انتخاباتي دكتر احمدي‌نژاد در پنج بخش خشت، كنارتخته و كمارج، چنارشاهيجان، كوهمره و نودان، جره و بالاده  و بدون امضاي مسئول ستاد مركزي شهرستان و نيز مسئول ستاد بخش مركزي كازرون در حاشيه‌ي مراسم نماز جمعه‌ي شهر پخش شد.
 
در اين بيانيه آمده بود:

 شكر خداي بزرگ مهربان را كه مردم شهرستان كازرون را در نهضت اسلامي ايشان از آغاز تا به امروز و در طول سي سال گذشته هرگاه دشمنان بدخواه اسلام و مسلمين خواستند آتش برافروزند و آسيبي به اين انقلاب برسانند با حضور باشكوه خود در صحنه و پيروي از ولايت فقيه، توطئه‌ي دشمنان را ناكام گذاشته‌اند و مي‌توان حضور گسترده و باشكوه مردم شهرستان كازرون در انتخابات اخير و انتخاب رييس جمهور عدالت محور و مردمي را با حدود هفتاد و پنج درصد نشانگر بصيرت اين مردم دانست. آگاه شديم در يك اقدام عجولانه و بدون هماهنگي با نماينده‌ي ولي فقيه و امام جمعه كازرون مسئولين و نيروهاي اصولگراي شهرستان در اقدامي از سوي استانداري فارس و در يك برنامه‌ي غيرعالمانه فرماندار اصولگراي شهرستان كازرون برادر بسيجي مهندس منصور صالح‌پور و برادر شهيد آقاي غلامحسين رنجبر بخشدار جره و بالاده بدون اطلاع قبلي اين برادران از كار بركنار شده‌اند كه اين برخورد تحقيرآميز باعث شبهه و شك بين مردم نسبت به اين خادمان انقلاب؛ و جريحه‌دار شدن دل نيروهاي اصولگرا و ارزشي شهرستان شده است. چرا بايد با افراد مؤمن و باسابقه‌ي طولاني مبارزاتي انقلابي بدين‌گونه رفتار شود؟! و با اين برخورد نسنجيده تمام خدمات خدمات و حيثيت اين عزيزان را زير سئوال برد، ما اين‌گونه اقدامات عجولانه و بدون هماهنگي لازم را نكوهش كرده و خواستار پي‌گيري عاجل از سوي مسئولين مربوطه در اين خصوص را داريم.

در پايان لازم به ذكر است جابجايي و استفاده از نيروهاي كاآمد انقلابي و اصولگرا و خوش‌فكر جهت پيش برد اهداف والاي اصولگرايي را لازمه‌ي دولت متبوع مي‌دانيم.

 روح الله پايان سالاري / مسئول ستاد مردمي دكتر احمدي‌نژاد در بخش خشت

علي‌نقي جلاليان / مسئول ستاد مردمي دكتر احمدي‌نژاد در بخش كنارتخته و كمارج

فريدون بشكول / مسئول ستاد مردمي دكتر احمدي‌نژاد در بخش جره و بالاده

حاصل اميري / مسئول ستاد مردمي دكتر احمدي‌نژاد در بخش كوهمره و نودان

محمدحسين دهقان / مسئول ستاد مردمي دكتر احمدي‌نژاد در بخش جره و بالاده

 

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
من
|
-
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
شما که واقعا خراب کردید با این بیانیه تون
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
سلام
چيزي كه عوض داره گله نداره اين آقاي فرماندار سابق ... كرد و همين بلاي كه العان سر خودش اومده اوايل فرماندار شدنش كه فكر ميكرد روز پايان فرمانداري خودش نمياد سر (((دكتر مومن زاده))) كه همه ما ميدونيم خدمت زيادي در شبكه بهداشت وبيمارستان كازرون كردن آورد برادران مومن و متدين كازرون نما چوب خدا صدا ندارد اگر غير از اين بود بايد در عدالت خدا شك كنيم
بابای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
بخش مرکزی چطور شد پس ما که در بخش مرکزی رای دادیم فس حداقال اسمی می بردید جابجای افراد بی خاصیت در هر مقامی که باشد اصولگرا و اصلاح طلب جایز است در این بین مردم چه گناهی کرد ه اند
بابای
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
0
0
بخش مرکزی چطور شد پس ما که در بخش مرکزی رای دادیم فس حداقال اسمی می بردید جابجای افراد بی خاصیت در هر مقامی که باشد اصولگرا و اصلاح طلب جایز است در این بین مردم چه گناهی کرد ه اند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۷
0
0
ببخشيد شما؟؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۸
0
0
خجالت دارد
ل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۸
0
0
قباحت دارد .قبا حت .خجالت بكشيد كه نمي كشيد
ثابتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۴/۱۱
0
0
طرف راست گفته بخش مرکزی ... شده از روزی که صحرابان مسول شده باید همه ما ... بشیم اگر صحرابان رای داشت برای فرشته... رای جمع می کرد حالا شده ریس ستاد دکتر اگه دکتر بفهمه ستادش اتیش میزنه صحرابان بسیج دانشجوی را درست کرد حالا نوبتش به ستاد رسیده حتما شما هم فرماندار گلگون خواهید شد رنده باد بخش مرکزی که بیانییه شما را امضا نکرد ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
اذان صبح
۰۴:۴۴:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۳:۳۳
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۶:۱۱
اذان مغرب
۲۰:۰۳:۲۷