پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۵۹۴
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰
با موافقت استاندار فارس:
شنیده ها حاکی از آن است پس از 29 ماه که از حضور حمیدرضا گرامی به عنوان نماینده دولت در شهرستان کازرون می گذرد، استاندارفارس با بازگشت وی به سپاه پاسداران موافقت کرده است.

به گزارش کازرون نما، سپاه پاسداران طی چند نامه رسمی از اردیبهشت ماه تاکنون، پیگیر بازگشت فرماندار کازرون به مجموعه جهت استفاده ازتجربیات وی شده بود که تاکنون با مخالفت  استاندار فارس این امر میسر نشده بود.

گرامی از جمله فرماندارانی بود که در ابتدای حضورش به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون، با چالش های زیادی نظیر مخالفت گروه های اصلاح طلب و حامی دولت روبرو شد؛ اما با گذشت زمان، سعی کرد ضمن ایجاد تعامل با این گروه ها، فضای آرامی را بر شهرستان کازرون حاکم کند.

برخی گروه های سیاسی عملکرد حمیدرضا گرامی را در تحقق برنامه های دولت مثبت تر از برخی دیگر فرمانداران شهرستان استان فارس ارزیابی می کنند.

این در حالی است که گروه های اصلاح طلب و برخی دیگر از حامیان دولت، انتصاب گرامی به سمت فرماندار کازرون را یکی از ضعیف ترین و درعین حال پربحث ترین انتصابات انجام شده در دوران استاندار سابق فارس می دانند.

گفتنی است: ظاهرا از روز شنبه، فرمانداری کازرون به سرپرستی مرادی معاون سیاسی - اجتماعی این فرمانداری اداره خواهد شد و حمیدرضا گرامی دیگر در راس مدیریت اجرایی کازرون نخواهد بود.

اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع مخاطبان خواهد رسید...

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
0
بسیار خبر مسرت بخشی بود. هر چند طبق قانون تعویض پست در ایران کسی که میاد از قبلی بدتره و بعد یک مدت ما یاد نفر قبلی رو می کنیم که "هی چه خوب بود"!!!
ان شالله که خیره البته
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
1
0
به نظر حقیر ایشون خیلی در ایجاد وحدت بین مسئولین و جناح های سیاسی توی کازرون تلاش کردن امیدواریم همیشه موفق باشن و فرماندار بعد کازرون هم فرد مقبول و مشروعی باشن
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
0
1
من در کازرون ساکن نیستم ولی کاملا اطلاع دارم از احوال این شهر .... متاسفانه مادامیکه دولت سایه و فرمانداری سایه در این شهر فعال باشه و افرادی خودشون رو مالک شهر و قیم مردم بدونند هیچ دولتی و هیچ فرمانداری نمیتونه تو این شهر موفق کار کنه .... مشکل با تغییر فرماندار حل نمیشه مشکل جای دیگری است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
2
0
ایشان بهترین فرماندار تاریخ کازرون بودند،،حیف که قدر ایشان را ندانستند
میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
1
2
ایشان بزرگ ترین ضربه به مردم کازرون را در جریان انتخابات اسفند ماه نود و چهار وارد نمود به گونه ای که علی رغم وجود ده ها سند و مدرک مبنی بر تخلفات گسترده در بخش قایمیه و حتی مشاهده شخصی بر وجود این تخلفات اما تا آخرین لحظه از آن دفاع نمود . مطمئن باشند این مساله را مردم کازرون هیچ وقت فراموش نخواهند نمود . حتی زمانی که امام جمعه محترم و مسئولین شورای نگهبان در باره این تخلفات خارج از شرع و قانون فریاد زدند متاسفانه ایشان هیچ عکس العملی نشان نداد ؟! .
کازرون
|
United States
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
دوست خوب میرزایی
کارسیاست باتوهم پیش نخواهدرفت.بهتراست کمی درایت داشته وعاقلانه نقدکنید.
تخلف وتقلب منفاوت است برادرعزیز.تقلب انتخابات راباطل میکنداماتخلف رای راباطل میکندیاصندوق راونه تمام انتخابات شهرستان کازرون را
درزمینه کاندیدای شمانیزبایدصراحتاعرض کنم ده هامدرک وسندبرتخلفات انتخاباتی ازجانب شماوجودداشت.
درضمن اززبان مردم سخن نرانید چون شمانماینده مردم وقیم انهانیستیدکه ادعادارید.شمافقط یک شخص هستیدفقط یکی.اگرفرماندارکازرون تمام صندوق هارادراختیارتان میگذاشت تاصندوق هاراپرکنیدباتقلب اونوقت فرمانداربرایتان عزیزمیشد.نه خیربرادرعزیزفرمانداردینش واعتقادش رابرای اینکه به مذاق شماخوش ایدنمیفروشد.فرمانداربه خاطرنفسیات شماوبرای اینکه قدرت درقبضه شماشود به شماباج ندادونخواهدداد.اگه فک کردیدباادعای تقلب امثال فرماندارودیگردلسوزان راونماینده شهرستان رامرعوب خواهیدکردودلسرداشتباه کرده اید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
آقای گرامی خیال میکردند باید با مدیران شهرستان هم باید پادگانی برخورد کرد خرد جمعی در تصمیمات ایشان جایگاهی نداشت ضمنا از جنس این دولت نبود قدرت چانه زنی در سیستم روحانی نداشت و این تغییر بسیار برای شهرستان لازم بود.
جارچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
خداحافظ مرد.مدتها بود جایگاه دولت در کازرون از بین رفته بود وکارمندان فرمانداری برای کوچکترین امور باید از خارج روال اداری مسائل را دنبال می کردند .گرامی سالم بود وهست وبه گونه ای رفتار کرد که افرادی که حتی با مخالفت خود سال اول خدمت را دور از فرمانداری بودند بعد ها پشیمان شدند که چه فرصتی را از دست داده اند.گرامی ولی افسوس هر چه تلاش کرد نتوانست افکار عنکبوتیان کازرون را تغییر دهد وتورهای بافته شده ونامشهود هم چنان کازرون را درهم تنیده.گرامی آویزون کسی نبود خودش اینقدر جایگاه وشخصیت داشت که با رده های بالا در ارتباط باشه .افسوس ...خدا حافظ مرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
1
یعنی در این شهرستان چند صد هزار نفری ،یکی نیست که بتواند فرماندار کازرون بشود!!!!؟؟؟؟ آیا واقعا مجبوریم از جای دیگر یک نفر فرماندار یا شهردار بیاید ودر کازرون فعالیت کند!؟؟ البته منکر زحمات آنان نیستم،ولی به هر حال وقتی شخصی متولد و بزرگ شده اینجا باشد ،آشنا به تمام مسائل و مناطق و مشکلات وکمبود ها است...
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
بهترین موقع بود .الان دیگه انتخابات نزدیک شده و میشه بدون هزینه در جرگه مقابل هم شمشیر زد . درود بر فرماندار محترم که اگرچه در صف دولت بود اما دلش با رقیب بود و الحق و الانصاف در این زمینه هیچ کوتاهی نداشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
0
0
امرز یکشنبه است. هنوز از قطار پیاده نشده است.
عنایت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
0
1
با سلام ..فرمانداری و شهرستان کازرون چند سالی بود که با درایت و فعالیت مردی بسیجی و متعهد ومتخصص در وزارت کشور که سابق در بخشداری مرکزی و اخیردر معاونت سیاسی فرمانداری که به رونق در عرصه سیاسی و فعالیت های عمرانی شهرستان خدمات شایسته ای انجام داده که از چشم عموم پوشیده نیست لذا از به عنوان عضو کوچک از جامعه بسیجی از خدمات ایشان تقدیر و تشکر نموده و سکانداری فرمانداری را فقط وفقط لایق ایشان میدانم ..
كبير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
0
1
باسلام عرض ادب بنده بانظر عنايت موافقم يه فردي متعادل وبااخلاق ومسلط بر كارهاي عمراني وسياسي وبومي شهرستان
کازرون مهم است
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
0
نتظار بیشتری از استاندار فارس نداریم.
تمام مشکلات نه تنها شهرستان کازرون بلکه تمام شهرستانهای فارس، نداشتن یک استاندار توانمند و علاقه مند به پیشرفت استان فارس است. سایر فرمانداران شهرستانهای فارس دست کمی از کازرون ندارند.
وقتی برای شهرستان کازرون یک فرماندار با هشت ماه تجربه منصوب میکنند، تعجبی ندارد که برای خرمبید یک فرماندار بی تجربه منصوب نمایند.
اینها بر میگردد به عدم قدرت نمایندگان فارس برای تعیین استاندارفارس.
شما نگاهی به انتصاب استاندار اصفهان و فرمانداران شهرستانهای اصفهان بیندازید، بعد دلیل پیشرفت آنجا را متوجه میشوید.
بزرگان فارس به جای تلاش برای انتخاب فرماندار شایسته، به فکر این باشند:
انتصاب استاندار و معاونتهای مهم استانداری مثل معاونت عمرانی که عملکرد ضعیفش در زمان مدیر عاملی سازمان آب و حفر بی رویه چاه های غیر مجاز باعث خشک شدن دریاچه های مهم فارس شد و معاونت سیاسی و اجتماعی که بی خیال انتخاب مناسب نیروهای تاثیرگذار در شهرستانهاست.
آب در کوزه و ما دور جهان می گردیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
0
1
آقای مرادی فردی خوشنام، خوش برخورد و باتجربه است ایشان سزاوارترین گزینه برای فرمانداری شهرستان کازرون است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
0
0
گمنام ترین نمایندگان مجلس،نمایندگان استان فارس هستند،،،،نماینذگان کرمان،اصفهان ،مشهد وتهران چقدر فعال هستند،،،استاندار فعلی فارس لر و دهدشتی است،قبلی تهرانی بود،،،قبل تری کرمانی بود...باید یقین کنیم که قحط الرجال است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳