پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۲۱۰۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳
به گزارش کازرون نما، پاسخ های جناب آقای گرامی فرماندار محترم کازرون نما به 64 سوال باقيمانده از مجوعه سوالات کاربران کازرون نما در بخش مهمان کازرون نما منتشر شده است.

به گزارش کازرون نما، پاسخ های جناب آقای گرامی فرماندار محترم کازرون به 64سوال باقيمانده از مجوعه سوالات کاربران کازرون نما در بخش مهمان کازرون نما منتشر شده است. کاربران محترم می توانند با مراجعه به بخش ميهمان كازرون نما پاسخ‌های فرماندار محترم را مشاهده نمایند.

لازم به ذکر است علاوه بر پاسخگويي به اين سئوالات، فرماندار محترم به سئوالات 3 - 20 - 31 و 32 نيز كه در بخش قبلي بدون جواب گذاشته بودند نيز پاسخ گفته‌اند.
 
مديريت كازرون نما بر خود لازم ميداند از جناب آقاي حميدرضا گرامي فرماندار محترم شهرستان كازرون كه دعوت ما را پذيرفته و به سئوالات پاسخ‌دادند كمال تشكر و سپاس را داشته باشد. همچنين از زحمات و پيگيري و همكاري برادر عزيز جناب آقاي رحيم زارع مسئول روابط عمومي فرمانداري كازرون قدرداني و تشكر به عمل مي‌آيد.
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
1
کجاست پس
مدیر پایگاه
دوست عزيز سلام

لطفا به قسمت مهمان كازرون نما مراجعه فرماييد. كادر گوشه سمت چپ سايت
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
1
ممنون از سایت کازرون نما و فرماندار محترم جناب آقای حمیدرضا گرامی.
یک ایرانی از کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
0
0
با سلام و تشکر از کلیه عزیزان فعال در سایت پرمخاطب کازرون نما
جناب آقای فرماندار بنده به عنوان یکی از کسانی که چندین پرسش داشتم به نوبه خودم از حضرتعالی کمال تشکر و سپاس دارم.
بنده پاسخ پرسش خود را از جنابعالی دریافت نمودم مبرهن است من نیز مانند بقیه تمام تلاش خود را خواهم کرد تا شما را در رسیدن به اهدافتان به منظور اجابت خواسته های مردم کمک نمایم.
یکی از مزایای این پرسش و پاسخ ها شناخت برخی خواسته های شهروندان کازرون است اما مطمئنا خیلی ها درخواست هایی دارند که شاید مهمتر موارد ذکر شده باشد اما به دلایلی از جمله ناامیدی از گرفتن پاسخ و یا عدم دسترسی به اینترنت و یا کم سوادی و هر علت دیگری خواسته هایشان نوشته نشده است.
امیدوارم مردم شریف کازرون که حق زیادی جهت برخورداری از امکانات را دارند به حقشان برسند.
جناب آقای فرماندار شما علاوه بر فرمان دار بودن فرمان ده نیز هستید. برخی از کارها نیاز است که بسیجی وار و ضربتی به سرانجام برسد.
مردم کازرون خصوصیتی دارند که اگر مسوولشان فعالیتی را شروع کرد به کمکش می آیند و بعد از رفتنش نیز به اتمام کار همت میگمارند و سرانجام کار انجام شده را منتسب به شروع کننده میدانند.
امیدوارم شما شروع کننده کارهای بزرگی باشید و نامتان همیشه به خوبی در این شهر یاد شود. ان شاءالله
اصلاح طلب دو آتیشه
|
United States
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
0
0
تشکر فروان از فرماندار محترم بخاطر اهمیت دادن به پرسش ها و نظرات مردم. این نشانه بزرگواری و مردمی بودن و خالصانه کار کردن این مقام عزیز و محترم می باشد، انشاالله این طرز برخورد مناسب و عملکرد صادقانه الگویی برای همه مسئولین شهر باشد. به عنوان یک اصلاح طلب کازرونی عملکرد بی طرفانه و کارایی شما را می ستایم. در پناه حق موفق باشید فرماندار عزیز.
شهروند خیابان نهضت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
0
0
بنده نیز به عنوان یک شخص غیر سیاسی که دنبال یه لقمه نان حلال میگرده از این بزرگوار تشکر میکنم. ببینیم بعد از یک سال یا نهایت بعد از ماموریت ایشان چه تغیرات مهمی در شهرستان رخ میده. به نیت پاک فرماندار عزیز اعتقاد دارم و امیدوارم شوراهای اسلامی شهر و روستا کمک حال این برادر باشند. امام جمعه و نماینده و فرماندار هر سه هم فکر و عقیده نسبتا هستند بنابراین بهانه ای برای عدم هماهنگی و یا همکاری این سه عزیز وجود نداره. به امید ایرانی آباد با شهرهایی برازنده ایرانیان و کازرونی زیبا و پیشرفته
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
0
0
لطفا در مورد مسکن مهر کازرون چه اقداماتی شده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳