پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۸۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰
فرماندار كازرون در جلسه شوراي اداري:
فرماندار کازرون گفت: مسئولان این شهرستان بی‌‌سبب مردم را برای رفع مشکلاتشان به فرمانداری ارجاع ندهند و باعث تلف‌شدن وقت افراد نشوند.

 

به گزارش كازرون نما به نقل از خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرامی یکشنبه‌ شب در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مسئولان و مدیران اجرایی کازرون برگزار شد با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش و هفته قوه قضائیه در سخنانی اظهار داشت: امروزه جریانات منافق که به تعبیر قرآن کریم خطر آنان بدتر از کفار است، در منطقه با پول مسلمانان دست به جنایات هولناک و وحشی‌گری می‌زنند.

وی گفت: امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران به یاری خدا و با محوریت ولایت‌فقیه و وجود هماهنگی میان سه قوه، آرامش و آسایش را به جامعه ارزانی داشته و روحیه خدمت‌گزاری مسئولان این نظام برای مردم مشهود است.

فرماندار کازرون با بیان اینکه همواره باید قدردان مردم بود تصریح کرد: همین مردم در 24 خرداد سال گذشته در شرایطی که دشمنان بر طبل ناامیدی می‌کوبیدند با لبیک به رهبر معظم انقلاب حماسه سیاسی آفریدند.

گرامی خطاب به مسئولان اجرایی شهرستان کازرون متذکر شد: گرچه برخی مشکلات و نارسایی‌ها امروز گریبان‌گیر جامعه است که نشأت‌گرفته از تحریم و خشکسالی بوده اما این مسئله نباید در روحیه خدمت‌گزاری به مردم تأثیر بگذارد.

وی صداقت و دوری از هرگونه تبعیض را از جمله انتظارات مردم از مسئولان برشمرد و گفت: یک مدیر نباید به خاطر مسائل دنیوی مردم را طبقه‌بندی کند و فقط نگاهش به‌طرف افراد متمکن باشد.

فرماندار کازرون با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، از کم‌کاری و روزمرگی برخی مدیران این شهرستان در این راستا گلایه کرد و افزود: برخی مدیران تاکنون برنامه تعریف‌شده‌ای در ارائه کار فرهنگی و ابتکار و خلاقیتی از خود نشان نداده‌اند.

گرامی اذعان داشت: شهرستان کازرون دارای ظرفیت بالا و جوانان خودجوش و بانشاطی است که می‌تواند در تمام زمینه‌های اجتماعی نقش‌آفرین باشد و این امر تنها همراهی و همت بالای مسئولان را می‌طلبد.‌

وی از مسئولان اجرایی این شهرستان خواست گره از کار مردم بگشایند و بی‌‌سبب آنها را برای رفع مشکلاتشان به فرمانداری ارجاع ندهند و باعث تلف شدن وقت افراد نشوند.

فرماندار کازرون تعهد و تخصص را دو مقوله مهم پیش روی یک مدیر موفق برشمرد و افزود: تعهد نسبت به دین، آرمان‌ها، ولایت‌فقیه، راه امام (ره) و شهدا و خدمت‌گزاری صادقانه به مردم می‌تواند تخصص را با خود همراه کند.

گرامی در بخش دیگر سخنان خود با گرامیداشت فرارسیدنایام ضیافت‌الله از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خواست در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های معنوی و تسهیلات را به نیروهای زیرمجموعه خود ارائه دهند.

وی در پایان تقویت دولت الکترونیک، مناسب‌سازی ادارات برای ورود و خروج معلولان، غبارروبی مساجد برای ماه مبارک رمضان و حمایت از سرمایه‌گذار و کم کردن بروکراسی اداری دست‌وپاگیر را از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کازرون خواستار شد.

نویسنده: سرويس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
0
4
جناب فرماندار یک سری تشریف ببرید اداره تعاون وکار و رفاه امور اجتماعی تا اتلاف وقت را ببینید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
اذان صبح
۰۴:۴۹:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۱۷:۱۶
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۰۰
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۰۴