پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۶۶۳
تعداد نظرات: ۴۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۶
اینک پرسش مردمی که با آرای بالا به دولت جدید رای داده اند این است که چرا فرمانداري مسئولیت دفاع از دولت را بر عهده ندارد که بتواند صداي واقعی دولت در شهرستان‌ باشد و در برابر منتقدان، از عملكرد دولت در سطح شهرستان‌ دفاع كند؟ وقتي عالي‌ترين نماينده‌ي دولت در شهرستاني كه 70 درصد مردم آن به آقاي روحاني رأي داده‌اند چنين منفعلانه در حمايت از دولت عمل مي‌كند، چه توقعي مي‌توان از همراهي مردم با دولت داشت؟

يكي از مشكلات دولت يازدهم وجود تخريب‌گراني است كه به صورت سازمان يافته با بهره‌گيري از برخي ابزارهاي حكومتي نسبت به دلسرد كردن مردم از دولت اقدام مي‌كنند. اما تأثير اين نهادها و سازمان‌ها در تخريب عملكرد دولت هرگز به اندازه‌ي اقداماتي كه از سوي برخي  مجموعه‌هاي دولتي صورت مي‌گيرد، نيست.

 شايد در ميان مجموعه‌هاي دولتي نيز عملكرد وزارت كشور و برخي زيرمجموعه‌هاي آن بيشترين تأثير را در دلسردي مردم از دولت داشته باشد.

 بگذاريد اندكي واضح‌تر سخن بگوييم. وزارت كشور در دو سال گذشته با انتصاب‌هايي كه در سطح استانداران و فرمانداران برخلاف سليقه‌ي اكثريت مردم در نقاط مختلف كشور انجام داده، بسياري از حاميان دولت را دلسرد كرده است.

 نتيجه‌ي اين اقدام آن بوده است كه در برخي نقاط كشور استانداران و یا فرمانداراني مسئوليت عالي‌ترين مقام اجرايي را در برخي استان ها و شهرستان‌ها بر عهده دارند كه از كمترين همراهي با دولت و اكثريت ملت برخوردارند.

 اينك به عنوان نمونه به يكي از اين موارد اشاره مي‌‌شود. مردم كازرون به عنوان يكي از بزرگ‌ترين شهرستان‌هاي استان فارس با رأي 70 درصدي خود به رييس جمهور محترم سليقه و گرايش سياسي خود را فرياد كردند.

 اما نتيجه‌ي برخي از معاملات پشت‌پرده‌ ميان نماينده كازرون و وزارت كشور انتخاب فرمانداري بود كه با دولت و شعارهاي آن همخوان نیست.

 سايت خبري كازرون نما اخيراً اقدام به انتشار متن كامل جلسه‌ي كازروني های مقيم قم با نماينده‌ي شهرستان كرده است. در اين جلسه كه فرماندار كازرون نيز حضور داشته است از سوي نماينده و برخي ديگر از حاضران بارها و بارها تعابير سخيفي عليه دولت و برخي از وزيران پرتلاش آن به‌ كار رفته است.

عبارات زير سخناني است كه در اين جلسه عليه دولت مطرح شده است:

1. در اين دورانی که آقای روحانی رییس جمهور شدند، متاسفانه شاهد بوديم كه شخصی مثل جناب آقای ظریف به عنوان وزیر خارجه كشور ما بود، يك رفتارهایی را انجام دادند که عزت اسلامی و دینی ما را زیر سوال برد.

2.در حالی‌ که ما می‌بینیم در عربستان این‌قدر مردم مظلوم یمن را شهید می‌کنند و از آن طرف جناب آقای ظریف مي‌آيد به وزیر خارجه عربستان تبریک می‌گوید.

3.براي پيش بردن برنامه هسته‌اي عزتمان را زير سؤال برديم.

4.ما در مقابل اين همه شهيد نبايد سرمان را در مقابل امريكا خم كنيم.

5. معتقدم كه این تيم هسته ای تیمی نیست که بتواند مشکل ما را حل کند.

6. من احساس می‌کنم که دولت مرعوب قدرت و هيمنه و هیبت دشمن ماست. این اصلی‌ترین ضعف ما در اين مذاکرات است.

7. فيلم‌هايش هست كه آقای ظریف با اينها درباره مسائل سیاسی، جناحی و انتخاباتي مذاكره مي‌كند.

8. درقضیه‌ي سوریه شما فکر می‌کنید دولت‌ روحانی مایل بود که به سوریه و اسد کمک بکنند؟ مطلقاً! ابداً دلشان نمی‌خواست کمک کنند... خود آقا [رهبري] پای کار ایستادند و گفتند این کار را بکنید. در قضیه‌ي عراق و بعضی جاهای دیگر واقعاً همين‌جوري است.

9. و...

همه‌ي اين جملات در حضور عالي‌ترين نماينده‌ي دولت در سطح شهرستان (يعني فرماندار) بيان شده است. اما دريغ از بيان حتي يك كلمه (تأكيد مي‌كنم: حتي يك كلمه) در دفاع از دولت و دولتمردان از سوي فرماندار!  جالب آن‌كه وقتي حاضران، اين حالت منفعلانه را مشاهده مي‌كنند، يكي از آنها از فرماندار كازرون كه پيش از آن فرماندهي يكي از قسمت‌هاي سپاه فارس را بر عهده داشته، مي‌پرسد: «جناب آقاي فرماندار! شما در اختلاف نظر میان دولت و سپاه حق را به کدامیک می‌دهید؟ چقدر از عملکرد دولت دفاع می‌کنید؟ در زمينه‌هاي سياسي ـ فرهنگي اگر از عملكرد دولت دفاع مي‌كنيد نظرتان درباره‌ي دخالت سپاه در سیاست چیست؟ و اگر از سپاه دفاع می‌کنید آیا به نظرتان ادامه‌ي اين مسئوليت از جانب شما منصفانه است؟» و او در پاسخ بيش از آنكه از دولت دفاع كند به دفاع از سپاه مي‌پردازد و مي‌گويد: «با سئوال اين بنده خدا پس من ديگر بايد برگردم سپاه؟ خب بازنشسته شده‌ام! ببينيد! بحث اختلاف نظر را من نمي‌دانم از چه منظري مي‌گوييد. ما كه اختلاف نظري نمي‌بينيم. همه اعضای یک خانواده در جمهوری اسلامی ايران هستیم. بعضي وقتها در روش‌هاي تاكتيكي اختلاف هست اما اختلاف‌نظر بر سر اصول نیست. در بحث عملکرد دولت تا زمانی که هر كس در مسیر ولایت و اهداف انقلاب اسلامي، اصول، ارزش‌ها حرکت کند ما هستیم ولي اگر خداي نكرده بخواهد از خط قرمز نظام عبور شود، ما در همان جبهه‌اي كه بوده‌ايم در همان جبهه هستيم. تعارف هم نداریم. هيچ چشم‌داشتی نه به این مسئولیت و جايگاه داشته و نداريم. هيچ نوع دلبستگی هم ايجاد نکرده‌ایم. اين يك موضوع. در بحث مسايل سیاسی ـ فرهنگی، سپاه دخالت نمی‌کند. موضوع را بعضي وقتها در قالب استكبار و استعمار تحت عنوان ايران‌هراسي، اسلام هراسي، سپاه‌هراسي در داخل هم بعضي موضوع را خلط مي‌كنند. رسالت و مأموريت سپاه طبق قانون اساسی دفاع از انقلاب اسلامي و دستاوردهای آن است. انقلاب هم محدود به جغرافیای ایران نمی‌شود. شما ببينيد الان در کشورهای مختلف سپاه در مباحث فرهنگی، مباحث آموزشی، مشاوره‌ای کار می‌کند و حتی در این راه هم در بعضي جاها شهید می‌دهیم. يك رسالت چنين نهادي كه دفاع را مي‌خواهد انجام بدهد، بصيرت‌افزايي است. شاخص بصیرت‌افزایی هم گفتمان امام و رهبری است. ببينيد! دوستان اغلب در جلسات سپاه حضور پيدا كرده‌اند حالا به هر روشي از صحبت‌هاي هاديان [سياسي سپاه] هم استفاده كرده‌اند. بنابراین سپاه هیچ دخالتی در مباحث سیاسی نداشته و ندارد چون حضرت امام (ره) به صراحت فرمودند که نيروهاي نظامي دخالت نکند اما بصيرت‌افزايي و روشنگري جزو وظايفي است كه بالاخره يك نهادي كه نزديك به 25 ميليون نفر در قالب بسيج سازماندهي كرده‌اند را بر مبناي گفتمان امام و رهبري نسبت به موضوعات مطلع بشود.»

کاش فرماندار کازرون  در پاسخ به این پرسش با همان غیرت و صراحتی که در دفاع از سپاه سخن گفته (که در جای خود شاید قابل تقدیر هم باشد) از دولت نیز دفاع می کرد. شاید در آن صورت مردم ایشان را نماینده واقعی دولت می پنداشتند.

اینک پرسش مردمی که با آرای بالا به دولت جدید رای داده اند این است که چرا فرمانداري مسئولیت دفاع از دولت را بر عهده ندارد که بتواند صداي واقعی دولت در شهرستان‌ باشد و در برابر منتقدان، از عملكرد دولت در سطح شهرستان‌ دفاع كند؟ وقتي عالي‌ترين نماينده‌ي دولت در شهرستاني كه 70 درصد مردم آن به آقاي روحاني رأي داده‌اند چنين منفعلانه در حمايت از دولت عمل مي‌كند، چه توقعي مي‌توان از همراهي مردم با دولت داشت؟

 آيا اين زنگي خطري براي دولت نيست؟!

کازرون نما آمادگی دارد دیدگاه‌های دیگر در این خصوص را منتشر نماید
نویسنده: صابر نجابتی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۹
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۸
مجتبی
|
Germany
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
3
12
بنام خدا
ضمن تقدیر و تشکر از نگارنده محترم و مدیر محترم سایت در پوشش خبری این مقاله موارد زیر را در تکمیل این مقاله به عنوان نظر شخصی به استحضار میرساند:
تقبل مسولیت توسط هر فردی و در هر دولتی فارغ از هرگونه تفکر سیاسی مستلزم التزام به سیاست های آن دولت میباشد؛ در صورتی که آقای فرماندار محترم با عدم حمایت از دولت در این جلسه و همچنین شرکت در جلسات مشابه، نشان داده اند که التزامی به سیاست های دولت منتخب نداشته و برخلاف حمایت های مقام معظم رهبری از دولت و بخصوص تیم مذاکره کننده هسته ای و همچنین نام گذاری این سال به نام سال همدلی و همزبانی دولت و مردم؛ علاوه بر اینکه با دولت همدل نیستند حتی از هم زبانی هم دریغ میورزند. ایشان در بخشی از صحبت های خود فرموده اند " در بحث عملکرد دولت تا زمانی که هر كس در مسیر ولایت و اهداف انقلاب اسلامي، اصول، ارزش‌ها حرکت کند ما هستیم ولي اگر خداي نكرده بخواهد از خط قرمز نظام عبور شود، ما در همان جبهه‌اي كه بوده‌ايم در همان جبهه هستيم. تعارف هم نداریم. هيچ چشم‌داشتی نه به این مسئولیت و جايگاه داشته و نداريم. هيچ نوع دلبستگی هم ايجاد نکرده‌ایم." که در اینجا دو سوال مطرح میشود
سوال 1- دولت تا کنون در مسیر مورد نظر جنابعالی حرکت کرده است یا خیر؟ اگر جواب آری است که ایشان با عدم حمایت از دولت در این جلسات به اعتماد دولت و مسولیتی که در قبال آن میبایست پاسخگو باشید خیانت کرده است و اگر جواب خیر باشد پس ادامه حضورشان در دولتی که مسیر مورد نظر ایشان را زیر پا گذاشته محلی از اعراب نداشته و باید استعفاء نمایند بجز اینکه منافع شخصی یا جناحی خاصی داشته و مترصد فرصت برای استفاده از آن باشند که ایشان منکر این گونه موارد هستند.
سوال 2- تشخیص مسیر ولایت و اهداف انقلاب اسلامی، اصول و ارزشها و خطوط قرمز نظام با چه کسی است؟ البته در همان جمله قبلی فرموده اند که زیر پا گذاشتن این اصول موجب بازگشت ایشان به جبهه قبلی است یعنی اذعان داشته اند که سپاه معیار تشخیص این موارد است که با این تفکر نیز جمهوریت نظام که در مجلس و دولت نمود عینی دارد را زیر سوال برده و تشخیص سپاه را بر خواست مردم، نظریات تمام بزرگان کشور که قبل و بعد از انقلاب نقش به سزایی داشتند و حتی مقام معظم رهبری ارجحیت داده اند، در صورتی که تشخیص این موارد به طوریقین توسط سپاه پاسداران صورت نمی پذیرد و تبیین و تشخیص این موارد به فراخور موضوع به ارگان، نهاد، شورا و یا شخص مقام معظم رهبری برمیگردد.
در پایان: زبانهایی که هشت سال برای انتقاد از فساد و اختلاس و بی حرمتی و دروغ و تهمت و ..... در کامها خفته بودند و بیرون آمدنشان هم فقط برای مجیز گویی دولت بود از ترس رفع شدن مشکلات اقتصادی مردم در سالیان آتی که میتواند به استقرار یک دولت اعتدالی برای حداقل چهار دوره منجر شود از کامها خارج شده، تا هرچه توان دارند برای تخریب رای و نظر مردم که در انتخاب دولت نمایان گشت بکار گیرند، بدون حتی نیم نگاهی به ثمره و محصول متعفنی که هر روز در دستگاه قضایی و سازمان های مختلف در سایه حمایت تمام قد این آقایان ازدولت قبل درو میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
ایشان نگفتند سپاه معیار حق و باطل است از کلام ایشان برداشت می شود که سپاه را در خط اصول و ارزشها می دانند لطفا خلط نکنید
دفاع از حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
11
9
فرماندار در حکومت اسلامی باید از حق و حقیقت حمایت کنه نه هر عملکرد دولتکه ممکنه غلط باشه پس انتقاد خیلی بجا نبوده در این مورد
مجتبی
|
Germany
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
1
9
به جناب دفاع از حق؛ به طور یقین دفاع از حق وطیفه همه ی افراد است. وقتی ما در جامعه ای زندگی میکنیم که قوانین وضع شده بر مبنای دفاع از حق باشه، عمل به قانون خودش دفاع از حقه. ولی اگر قرار باشه هر کس به نظر خودش حق رو شناسایی کنه و با اجتهاد شخصی از اون دفاع کنه میشه هرج و مرج. میشه داعش، میشه طالبان، میشه بوکوحرام و یا اسیدپاشی به خانمها. چون همه فکر میکنن که حق رو اون چیزی که خودشون تشخیص میدن هست و حقوق اساسی دیگران ضایع میشه. نگاهی به سیره امام علی (ع) در مواحهه با فرد یهودی در پیش قاضی و تقبل حکم قاضی به ضرر خودشون از طرف این بزرگوار و به نفع فرد یهودی یعنی احترام به قانون. وگرنه امام که اهل دروغ نبود. زمانی که اون حضرت مسولیت قضاوت در دوران خلافت خلفای بعد از پیامبر رو نیز قبول کردند به دنبال برنامه ریزی جهت احقاق حق خودشون در گرفتن خلافت نبودند و به نظر و تصمیم خلفایی که از دیدگاه شیعیان به ناحق بودند احترام میذاشتن. پس نمیشه تفسیر به رای کرد. اگه اینجوری بشه هرج و مرج کشور رو فرا میگیره و هرکسی به نظر خودش که فکر میکنه حقه عمل میکنه.
موفق باشید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
2
7
جانا سخن از دل ما می گویی



از اول هم انتخاب یک ... واسه فرمانداری در دولت تدبیر و امید اشتباه بود و امیدواریم استاندار جدید با تعویض فوری سرهنگ گرامی مرهمی بر این زخم دوساله قرار بدهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
3
7
استاندار جدید باید طی اقدامی فوری
فرمانداران مخالف دولت الخصوص ... رو عزل و به خواست مردم فارس گوش کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
4
4
سرهنگ گرامی استعفا استعفا



استعفا بده تا توسط حامیان دولت عزل نشدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
4
3
این سه نقطه ها چیه!؟
چرا درد و دل مردم رو سانسور می کنید!؟

مردم با چه زبونی بگن یک فرماندار همسو با رایشون که همون دولته میخوان!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
6
5
با سلام

ما مردم کازرون امیدواریم حداقل استاندار جدید صدای این مردم زحمت کش و انقلابی را که در خرداد 92 به رسا ترین وجه زده شد شنیده و دست مخالفین دولت را از تمامی مناصب الخصوص فرمانداری کوتاه نماید


کازرون نما بدون سانسور منتشر کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
2
2
میزان رای ملت است
نه نظر شخصی استاندار سابق

پس استاندار جدید باید به میزان توجه کند
تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
3
8
آقا! خداییش لذت بردم از این مردم فهیم کازرون که اینقدر سیاسی اند. مرحبا. و دورد بر مدیر محترم سایت کازرون نما که به واقع نشان داده اند سعه صدر دارند و بدون سانسور اطلاع رسانی می کنند. و درود فراوان بر آقا مجتبی با مطالب زیبا و دقیق شان. به نظر بنده هم باید اکنون که قرار است استاندار جدیدی برای فارس معرفی شود مردم کازرون هم تلاش کنند یک فرد بی غرض و مردمی فرماندار کازرون شود. انشا الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
1
4
کازرون نما

صدای مردم کازرون را به گوش مسئول برسان
شباویز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
0
0
سلام در صورت تمایل جهت تبادل لینک ما رو به اسم پایگاه خبری شباویز به آدرس wwww.shabaveiz.ir لینک و به ماهم اطلاع دهید.
خوشحال میشم با هم همکاری داشته باشیم
با تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
1
2
مقاله ای نجیبانه- مستدل و منصفانه بود درود بر شجاعت و صداقت نویسنده آن جناب نجابتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
2
1
جريان ... چيه،مال كيه،پولش از كجا اومده؟؟؟؟؟
عبرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
3
0
نكنه پولش خداي ناكرده،زبونم لال...........از اونجا بخواد تامين بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
0
1
کامنت ها خود گویای حقیقت و خواست مردم کازرون هست

امیدوارم حرفهای مردم به گوش وزیر کشور و استاندار جدید و نماینده شهر در مجلس و امام جمعه برسه

با تشکر از حرکت به موقع کازرون نما
مبینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
4
2
از کی تا حالا مجتبی و تقی و قلی خان و علی خان شدن مردم

کازرون 300هزار نفر جمعیت داره
4نفر ادم تکراری بیکار مجهول احوال برا خوشون عقده سرایی میکنند
کازرون نما شما هم لطفا فضا سازی و جنگ زرگری را بذار کنار
فرماندار و بخشدار و شهردار ودیگر مسولین از کرات دیگر نیامده اند که به مردم و درد ملت بیکانه باشند
مهم تعهد و وجدان کاری و احساس مسیولیت است در وجود مسولین ما هست


سیاست و مملکت داری هم برای بعضی ها مثل فوتبالمان شده
با احساسات میخواهیم به جنگ مشکلات بریم
حالا به فرض محال گرامی رفت اونی که میخواد بیاد یکی باشه مثل ... که فقط توی تخیلات خودش برای مردم فرودگاه و راه اهن و اسکله و لنگرگاه و ... میسازه وبه خورد ملت میده برای دلخوشی بعضی ها و بعضی از وامداراش


خود فریبی نکنید اقا ......نکنید
مجتبی
|
Germany
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
2
4
سلام و عرض ادب خدمت سرکار خانم مبینا
مجتبی، تقی، قلی خان، تقی خان وهمچنین حضرتعالی و هرکسی که بعنوان یک شهروند در ایران زندگی میکند، فارغ از هرگونه تفکر مذهبی و سیاسی، تحصیلات، زبان و گویش، روستایی و شهری و عشایر، موقعیت شغلی و اجتماعی؛ جزئی از مردم محسوب شده و حق اظهار نظر در مورد مسائل تاثیرگذار در زندگی اش را دارد.
ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی که وقت خویش را مصروف خواندن نظرات جمعی از بیکاران نمودید کمال تشکر داشته و در راستای مواردی که مرقوم فرمودید توضیحاتی را به استحضار آن بزرگوار میرساند.
1- فضا سازی و جنگ زرگری به مواردی اطلاق میگردد که به دروغ مطلبی عنوان شود و فرصت کافی برای تشخیص صحت و یا عدم صحت آن وجود نداشته باشد و فردی که این فضا را بوجود آورده از این شرایط استفاده کرده و موجب گرفتن یک تصمیم خاص شود. در صورتی که سایت کازرون نما پس از انتشار مطالب مربوط به یک جلسه در سطح شهرستان، اقدام به انتشار مقاله یکی از خوانندگان نموده است و از هیچ عنوان و یا خبرسازی دروغ استفاده نکرده و نیز آمادگی خود را جهت انتشار دیگر مقالات اعلام داشته است. پس هیچ گونه فضا سازی یا جنگ زرگری وجود ندارد.
2- انتشار اینگونه اخبار موجب پویایی جامعه شده و فرماندار محترم نیز که خود را در معرض قضاوت های مردم می بیند؛ بدون صرف وقت و هزینه، از نظرات بخشی از جامعه با خبر شده و تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم افزایش داده و از فعالیت های شبهه دار سیاسی پرهیز می نماید تا رضایتمندی در جامعه افزایش یابد.
3- ما هم مانند شما میدانیم که مسولین محترم از کرات دیگر نیامده اند و بطور کامل درد مردم را لمس کرده و اشراف کامل به آن دارند. مهمترین عامل در رفع مشکلات مردم، شناخت و یا عدم شناخت مسولین از مشکلات مردم و جامعه و یا تعهد، وجدان کاری واحساس مسئولیت نیست بلکه انتخاب راه حل های صحیح و پایدار در برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است که این برنامه ها میبایست بر اساس سیاست های کلی دولت و محدودیت های اعتباری تدوین شود و شرط لازم برای ارائه، پیگیری و اجرای یک برنامه خوب، همدلی و همزبانی با دولت است. به طور یقین دولت قبل نیز همه تلاش خود را در جهت حل مشکلات مردم بصورت دلسوزانه و شبانه روزی انجام داد ولی اتکاء صرف به تعهد، وجدان کاری و احساس مسولیت افراد و سپردن مسولیت های بزرگی که تخصص کافی و لازم را در آن نداشتند؛ دولت پاکدستان را به دولتی تبدیل کرد که علاوه بر شکستن کمر فقرا با تورم شدید، راه را برای سوء استفاده اختلاس گران از درآمد های رویایی صنعت نفت کشور در آن زمان و فسادهای کلان دولتی هموار کرد. در حال حاضر بحث رفتن این فرماندار و آمدن آن یکی نیست، بحث بر سر عدم حمایت ایشان از دولتیست که منتخب مردم و مورد تایید مقام معظم رهبری است و ایشان از قضا کارگزار آن میباشد.
4- ای کاش شما نیز متن کامل مقاله جناب نجابتی و جلسه مورد نظر ایشان را مطالعه میفرمودید و یک مقاله با هویت معلوم خود می نوشتید تا ما مجهول الهویه ها نیز مانند توپ فوتبال دستخوش جملات پر احساس شما نمی شدیم.
موفق باشید خواهر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
0
2
به امید تحقق آرزوی های به حق مردم انقلابی کازرون

اما عرف و قانون می گویند در یک جامعه باید اکثریت حاکم باشند و اگر آقای گرامی خودش رو نماینده اکثریت-دولت- نی داند که موظف به دفاع است اگر هم نمی داند که ماندن در پست فرمانداری...
مبینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
3
1
کازروننما


هرکه هر چی دوست داشته باشه راحع به محمدصادقی مینویسه بدون سانسور

اما حالا چه شده که من اسم فرماندار 5سال پیش اقای ریسی را میاورم جنابعالی با 5تا نقطه پرش کردی

قطعا یادت نرفته در چنین روزهایی بود که فرماندار اسبق در یک اجتماع بزرگ میخواست فرودگاه بسازه(قول داد)


حالا فرماندار این چنینی بیاد خوبه تا خیال امثالهم روشن بشه

دیگه دغدغه ای نداشته باشید ونداشته باشیم و همه مشکلات یکی بعد از یکی حل وفصل بشه ونگرانیمان بشه توشه اخرت که نداریم
که اونم مطمینیم خدا بخشنده ومهربان است و بیخیال اون بشیم و پا روی بذار یم و خلال بزنیم و تخمه بشکونیم وهر از چند گاهی غزلیات حافظ را مرور کنیم و دیوان شمس تبریزی را از بر کنیم
نکنید اقا ........نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
1
1
مدير محترم سايت:علت برداشتن كامنت چيه؟نكنه بهت فشار اوردن و مطلب رو برداشته باشي وظيفه شما اطلاع رساني صادقانه است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
1
0
کار به کارایی و مردمی بودن فرماندار داشته باشید نه باند گرایی و اقای گرامی در تمامی جلسات از خدمات دولت حمایت نموده اند و دولت متعلق به کل مردم است نه گروهی که ادعای رای دادن دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
2
1
جناب بحراني،واقعا ازت انتظار نداشتم تا نظرها رو سانسور كني،يا نظراتي كه تاييد ميكني با سفارش حذف كني.خدا گواه هست اگه وظيفه رو بعهده گرفتي مديون هستي،بريد تحقيق كن ببين ايشون تو ... زنگ ميكنه،مشغول ضمه هستي
مدیر پایگاه
با سلام. 
نظرات قبلی به اشتباه تایید شد که نباید می شد و علت آن هم تنها به دلیل عدم وجود مدارک برای اثبات بود. در صورتی که مستنداتی برای اثبات آن باشد حاضر به انتشار هستیم. اما هیچ سفارش و فشاری برای حذف آنها نبوده. متاسفانه گاهی مواقع مشکل آنجاست که آنها نه این مطالب و نه نظرات ذیل این مطالب را نمی خوانند و بعضی مدیران هم به صراحت اعلام کرده اند که اعتقادی به رسانه ندارند و بهایی به آن نمی دهند.
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
1
2
اون تمام جلساتی رو که از دولت حمایت نموده
کیا داخلش بودن!؟

حتی تو یک جلسه نیمه خصوصی در اوایل دوران فرمانداریشون وقتی از دولت بد گفتن ایشون هیچی نگفتن
مجتبی
|
Germany
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
5
با عرض سلام و احترام
شجاعت و صداقت مسولین محترم سایت در قبول اشتباه خود مبنی بر تایید یکی از نظراتی که مستنداتی برای آن وجود نداشت مهر تاییدی است بر عدم غرض ورزی مسولین محترم سایت کازرون نما.
شایان ذکر است داشتن مسکن خوب، خودروی عالی و دیگر امکانات رفاهی زندگی برای کارمندان جزء که سی سال با پاکی تمام خدمت نموده اند نیز میسر است.( البته در صورت عدم سرمایه گذاری نامناسب و بد شانسی ) که با یک نگاه ساده به اقوام و آشنایان کارمند خود قابل شناسایی هستند.
ولی مساله بسیار بسیار مهم که دوستان کازرون نمایی باید توجه داشته باشند این است که بعضی اوقات افرادی که در یک زمینه خاص مورد انتقاد و یا در مظن اتهام قرار میگیرند نسبت به اشاعه و ترویج چند دروغ بزرگ نسبت به خود اقدام می نمایند و وقتی دروغ بودن آن شایعه برای همه مشخص شد، با مظلوم نمایی هرچه تمامتر تمام انتقادات و اتهامات را نیز به آن شایعات متصل نموده و فرار رو به جلو میکنند. به یاد دارم زمانی در کازرون یک مسول اقدام به پخش شب نامه علیه خود نموده بود. لذا حتی در صورت انگ زدن به کازرون نما در عدم تایید نطرات ، نظرات اینچنینی تایید نشوند بهتر است.
البته منظور اینجانب از نگارش این جملات به هیچ عنوان ربطی به فرماندار محترم شهرستان ندارد ولی با توجه به گرم شدن تنور انتخابات ، ذکر این نکات را برای آندسته از عزیزانی که به نام محله ها و یا روستاهای مختلف به کاندایدی مورد نظرشان تهمت میزنند و قصد روشن کردن آتش روستایی و شهری و غیره را دارند لازم دیدم. در صورتی که مدتهاست این مرزها برداشته شده است.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
3
بحث روشنه

نمیشه تو راهی که بهش اعتقاد نداری حرکت کنی و بگی موفقی
جناب سرهنگ به راه دولت معتقد نیست که هیچ حتی طبق فرمایشاتشون تو جلسه با علما در قم شمه هایی از مخالفت با دولت !!! را نیز دارند
بنابراین همانند راننده ای می مانند که در جاده برخلاف مسیر حرکت می کنند که هم باعث کندی حرکت میشه و هم احتمال تصادف را زیاد می کند
و اگر ایشان به همین صورت به مسیر خود ادامه دهند هم خودشان هم دولت و هم مردم مظلوم کازرون ضرر می کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
3
احسنت به جناب بحراني عزيز
فردین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
2
2
شهرستان کازرون خلاصه نمیشه به شهر کازرون !چرا ما نباید قدر شناس باشیم ؟خدمات ارزنده نماینده محترم به کازرون کم نیست و قابل تقدیرست.چشم دل باز کنید و سلایق شخصی کنار بگذارید به یقین نماینده کازرون و فرماندار انسانهای شریفی هستند که هدفشان خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامیست نه به شخص
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
1
جناب فردین داستان سرایی فایده نداره ما هم چشم دل باز کردیم و هم چشم تن هیچ ... از این نماینده و فرماندار ندیدیم مردم که مرض که ندارند بد بین باشند ای کاش یک رای گیری صادقانه انجام می شد ببینیم چند نفر با ایشان موافقند محمد صادقی که حتی لیدر هایش هم به شدت باهاش مخالفند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
2
1
دوست عزیز
آقا فردین
عکس جمله شما هم صادقه
کازرون فقط شهرها و روستاهای اطرافش نیست خود شهر کازرون هم هست

و متاسفانه در چند دوره اخیر...
عبرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
1
0
منظور از ... چيه؟يعني كه اون ابميوه خارجي كه تو جلسه شورا برنامه ريزي اجازه پخشش داده نشد چه برنامه ي بود.قسم حضرت عباس يا دم خروس
رسواگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
1
0
جناب اقاي بحراني،منظورت از اسناد و مدارك چي بايد باشه،عكس ،سند مالكيت يا چيزي ديگه،از خودش سوال كنيد كجا سكونت داره
ناشتاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
4
2
آقای بحرانی از شما بعیده این نوع مطالب.آقای گرامی از متدین ترین افراد و پیگیر ترین فرماندارانی هستن که خالصانه دارن کار میکنن.واقعا مایه خجالته این حرفا و همچنین مطرح کردن ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
1
5
آیا تا حالا شنیدید که آقای فرماندار شعار دولت را تکرار کند و بگوید: دولت تدبیر و امید؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
3
دوست عزیز

چند نمونه از خدمات فرماندار فعلی رو بگید ؟

فرمانداری ویژه چه خبر؟

وقتی فرماندار در مسیر دولت نباشه معلومه که دولت رغبتی برای فرماندار ویژه کردن اون فرد نداره اما اگر یک نفر که معتقد به راه دولت باشه در این پست قرار بگیره و با دولت رابطه مستحکم تری داشته باشه میتونه حق مسلم کازرون که فرمانداری ویژه است رو بگیره
فردین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
2
2
ای کاش حرفهایمان بر اساس تفکر بود.راه اندازی جاده جدید و کم شدن بیش از پنجاه کیلومتر از مسیر شیراز به کازرون،قرار گرفتن شهرستان جزء نواحی گرمسیری و اصلاح تعرفه برق،توسعه امکانات ورزشی،بیمارستان جدید و موردهای بسیاری دیگر!آیا نباید قدر شناس بود؟آیا باید با دکتر صادقی اینگونه برخورد شود؟
سعید
|
-
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
1
4
انشالله با آمدن استاندار جدید فرماندار هم عوض بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
2
دوستان

سوال واضح است
آیا جزو وظایف فرماندار حمایت از اهداف دولت هست!؟

پاسخ روشنی هم دارد
بله چون فرماندار نماینده عالی دولت است و نمیشود نماینده نهادی بود و اهداف آن نهاد را قبول نداشت
عبرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
0
جناب بحراني ايا حاضر هستي عكس... ايشون بعد از حاصل شدن اطمينان از صحت نوشتار بنده انتشار كني!البته اگه ... ايشون با سفارش از انتشار اون جلوگيري نكنه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
3
فرمانداری کازرون غصب شده است
مجتبی
|
Germany
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
0
2
توضیح وزارت کشور درباره انتخاب استاندار فارس
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی وزارت کشور گفت: فرد پیشنهادی به دولت برای استانداری فارس دارای سابقه و تجربه مدیریتی در بخش‌های مختلف نظام از جمله معاونت استانداری چند استان کشور است و کارنامه قابل قبولی دارد.


حسینعلی امیری درگفت وگو با ایسنا همچنین خاطرنشان کرد: این فرد دارای سابقه درخشان است و در مسوولیت معاون وزیر موفق بوده و همچنین نشان سازندگی را دریافت کرده است.

وی با تاکید براین که وزیر کشور برای تمامی انتصاب‌ها از مراجع نظارتی و امنیتی استعلام می کند گفت: استعلام‌های لازم برای فرد پیشنهاد شده به عنوان استاندار فارس نیز اخذ شده و انتصاب در سمت استانداری برای وی بلامانع اعلام شده است.

قائم مقام وزیرکشور در پایان افزود: گزینه پیشنهاد شده برای استانداری فارس به هیات دولت هیچ گونه سابقه افراطی‌گری ندارد.

براساس این گزارش، سید محمد احمدی استاندار پیشین فارس برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی استعفا داده است و اکنون خلیل رضاییان معاون عمرانی این استانداری با حفظ سمت سرپرست استانداری فارس شده است و وزارت کشور گزینه جدیدی را برای استانداری فارس به دولت پیشنهاد داده است اما امروز نمایندگان عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی در اعتراض به این پیشنهاد، استعفای دسته جمعی خود را تقدیم هیات رئیسه کردند. این نمایندگان معتقدند گزینه پیشنهادی وزارت کشور از تجربه و توان کافی برخوردار نیست.

محمد سقائی عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس با اشاره به جلسه هفته گذشته نمایندگان استان فارس در مجلس در حضور آیت‌الله ایمانی و آیت‌الله دستغیب، گفت: پنج گزینه در این جلسه برای تصدی استانداری فارس مدنظر قرار گرفت و ما انتظار داشتیم که وزیر محترم کشور و هیات دولت به نظر مجمع نمایندگان و علما و بزرگان استان فارس توجه کرده و به آن احترام می‌گذاشت و به خواسته مطرح شده، عمل می‌کرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
2
4
با توجه به سوابق استاندار پیشنهادی میتوان امیدوار بود فرمانداری کازرون هک شاهد تحول باشد در جهت خواسته های کازرونیها
ولایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
2
1
شما فرماندار سالم نمیخواهید !!!
محسن رضایی
|
United States
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
3
2
ما از استاندار جدید خواهانیم فرماندار جدید رو از بین کسانی که به دولت اعتقاد دارن و در جهت پیشبرد اهداف دولت باشن انتخاب کنه نه کسانی که حقوق از دولت میگیرن و به دولت اعتقادی ندارن.خواهش میکنم نشر دهید با تشکر از کازرون نما
خشت غیور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
1
1
فرماندار که مال دکتر محمدصادقی هست نه ... مردم٬ فرماندار استعفا استعفا
اسفندیار رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
0
0
برادران وخواهران گرامی وعزیز کازرونی ،تاکی باید مصالح کلان نظام وکشور و استان وشهرستان رو مصروف چنین مباحث سطحی بنمایید .؟تاکی چنین نگاه خرد وآفت زده ای باید داشته باشیم؟فرض کنید بعد از چهار سال یه دولت اصولگرا سرکار بیاد باید باز یه فرد کاملا مغایر با گذشته بشه فرماندار شهرستان؟ایا این مدل نگریستن افت بزرگی برای پیشرفت نیست؟چرا بجای نقد افراد به نقد عملکرد نپرداختید ؟ببینید ایشون در انجام فعالیت فرمانداری خود قصوری داشته یانه؟ایا کوتاهی کرده یانه؟بنده فکر میکنم نباید با نگاه سیاسی به مناصب نگاه کنیم نگاه مابایستی برمبنای کارآمدی باشد. کارامدی جناب گرامی رو نقد وبررسی کنید ،یه فرماندار فرماندار همه مردمه نه یه گروه خاص این نگاه صفرو صدی نگاه درستی نیست .خب این بنده خدا یی که توی جنگ جوونیشو گذاشته برای دفاع از این اب و خاک مملکت و دین وبا گذشت سالها از بازنشستگیش حاضر شده با شرایط بد جسمی در صحنه باشد و کار کند .این مزد تلاشها وجاهدت هاش هست ؟
یادمون باشه که فارغ از آخرت نزد وجدان خودمون که بهترین محکمه است پاسخی قابل قبول داشته باشیم.
خدا آبادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
0
0
از اینا بگذریم /افرادی که توفیق پیدا کردن برا پی گیری مشکلات لاینحلی که محله شون داره خدمت ایشون شرفیاب بشن چقد تعریف از تحویل گرفتن خلق الله و کوچک مجازی ایشون دارن !
انصافا شیفته خدمتن جناب سرهنگ !
فقط کاش زودتر دولت از اینجا می بردش جای دیگه تا دیگر شهرستانها هم طعم پرکاری ها و صداقت مآبی هاشونو بچشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳