پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۱۹
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
خبرهای رسیده حاکی از انتخاب سيد محمدعلی افشانی به عنوان استاندار جدید فارس است. وی پیش از این سابقه معاون عمرانی وزير آموزش و پرورش در دولت اصلاحات و معاون عمرانی اسبق استانداری خوزستان را در کارنامه خود دارد.
به گزارش کازرون نما، خبرهای رسیده حاکی از انتخاب سيد محمدعلی افشانی به عنوان استاندار جدید فارس است. وی پیش از این سابقه معاون عمرانی وزير آموزش و پرورش در دولت اصلاحات و معاون عمرانی اسبق استانداری خوزستان را در کارنامه خود دارد.

افشانی همچنین در هشتم خردادماه سال 84 نشان دولتی «درجه دوم سازندگی‌» از دستان رئیس دولت اصلاحات گرفت.

به دنبال انتشار این خبر نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی صحن علنی مجلس را ترک کردند.
 
مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی با اعتراض نسبت به انتصابات استاندار این استان، صحن علنی مجلس را ترک کردند.
 
این نمایندگان پس از تجمع در جایگاه هیئت رئیسه و رایزنی با حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس که ریاست صحن علنی مجلس را به‌عهده داشت، پس از پایین آمدن از جایگاه هیئت رئیسه به صورت دسته‌جمعی، صحن بهارستان را ترک کردند.
 
گفته می‌شود نمایندگان مجمع استان فارس به دلیل انتصابات استاندار جدید این استان استعفای دسته‌جمعی داده‌اند.

سخنگوی وزارت کشور اما در واکنش به موضع نمایندگان فارس گفت: فرد پیشنهادی به دولت برای استانداری فارس دارای سابقه و تجربه مدیریتی در بخش‌های مختلف نظام از جمله معاونت استانداری چند استان کشور است و کارنامه قابل قبولی دارد.

حسینعلی امیری درگفت وگو با ایسنا همچنین خاطرنشان کرد: این فرد دارای سابقه درخشان است و در مسوولیت معاون وزیر موفق بوده و همچنین نشان سازندگی را دریافت کرده است.

وی با تاکید براین که وزیر کشور برای تمامی انتصاب‌ها از مراجع نظارتی و امنیتی استعلام می کند گفت: استعلام‌های لازم برای فرد پیشنهاد شده به عنوان استاندار فارس نیز اخذ شده و انتصاب در سمت استانداری برای وی بلامانع اعلام شده است.

قائم مقام وزیرکشور در پایان افزود: گزینه پیشنهاد شده برای استانداری فارس به هیات دولت هیچ گونه سابقه افراطی‌گری ندارد.
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
مجتبی
|
Germany
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
3
15
مبارکه ایشالا. امیدوارم منشاء خیر در استان بشه. نمایندگان فارس و علمای استان زمانی که توی دولت قبل جوون 30 ساله رو استاندار فارس کردند هیچ حرفی از ضعیف بودن ایشان نکردند ولی حالا که به هیچ عنوان نتونستن فرد پیشنهادی دولت رو به فتنه و این جور چیزها ربط بدن گفتن دلیل مخالفت ما عدم توانایی کافی ایشونه. البته این حرکت نمایندگان برا گرفتن امتیاز از استاندار جدیده تا فرماندارهای انتصابی نمایندگان که برای روزهای سخت توی آب و نمک خواباندن رو عوض نکنن.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
2
6
نمایندگان فارس باید به دنبال پیشرفت فارس باشند و به نظر وزارت کشور احترام بگذارند زیرا تعیین استاندار وظیفه وزیر کشور است نه کسی دیگر- با این وضعیت فارس در عقب ماندگی باقی می ماند - در استان فارس متاسفانه بازی های سیاسی زیاد است و هرکس به دنبال جناح خود است وتلاش می کند که هم حزبی خود را به قدرت برساند - به خاطر همین است که فارس جزو عقب مانده ترین استان هاست - امیدوارم روزی برسد که مسئولین فارس کاری به جناح سیاسی افراد نداشته باشند و فقط به توانایی مدیریتی و دلسوز بودن و پایبند بودن او به ارزش های انقلاب اسلامی توجه داشته باشند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
1
5
مطهری گفته نمایندگان در انتخاب استانداران نباید دخالت کنند.باید به ایشون یاداور شد که انتخاب اقای زرگر به عنوان استاندار اصفهان با مشورت نمایندگان مجلس صورت پذیرفته.درضمن خود وزیر کشور هم در اوایل وزارتشون قول داده بودند که در انتخاب استانداران با نمایندگان مجلس در اون استان مشورت و همفکری کنند.حالا که نوبت به استان فارس شد اقای مطهری باید هم اعتراض کنه.دلیل اون هم کتکی هست که از عده ای در شیراز قبل از سخنرانی در دانشگاه شیراز نوش جان کردو نیز جلوگیری استاندار اسبق از سخنرانی وی در دانشگاه شیراز به دلیل احتمال اختلال در امنیت.شنیده ها حاکی است مه استاندار قبلی فارس را مجبور به استعفا کرده بودند..
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
4
8
با سلام
واقعا متاسفم که نمایندگان استان فارس این گونه دارند دولت برآمده از مردو رو تصمیماتش نادیده می گیرند وحق سهم خواهی شخصی مدنظر قرار می دهندوکاری کردند که در شان استان فارس نبود.امیدوارم مردم شریف استان فارس با حضور گسترده در انتخابات مجلس در اسفند 94 نه بزرگ وتاریخی به آنها بگویند. با آرزوی سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
4
7
این ها نمایندگان دسته های سیاسی اصولگرا وحزب مؤتلفه هستندوبه جایی مردم تصمیم نگیرندکه عواقب بدی دارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
2
6
استعفای نمایندگان را به فال نیک می گیریم واز انها می خواهیم در تصمیم خود جدی باشند زیرا مردم از اینکه آنها استعفا بدهند خوشحال تر هستند تا درون مجلس باشند.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
2
4
این نمایندگان میدونن آینده دیگر جایی در مجلس ندارن از این فرصت استفاده میکنن تا خودشونو دلسوز مردم نشون بدن ولی ما به دولت رای دادیم تا استاندار انتخاب کنه پس دخالت در کار دولت کار رو بدتر میکنه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
2
6
نمایندگان دنبال کار خودشان هستند نه خدمت به مردم . اینها دلشان به حال مردم نسوخته فقط دلشان به حال موقع انتخابات می سوزد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
2
5
آقا رضا!
وزارت كشور فقط قول مشورت با نمايندگان را داده است. اين مشورت هم صورت گرفت. اما معناي مشورت اين نيست كه به نظر آنها حتما عمل شود.
مله دومن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
1
1
رضا !
واگذار تو وا اوناییی که یه سیر کتک به مطهری زدن ا خود خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
5
واقعا برا فارس متاسفم با این نماینده ها ... به تمام معنا ادمی که استعفا داده که دیگه نماینده نیست که استیضاح کنه .هم استعفا میدن هم درخواست استیضاح دارند شما که بنا به در خواست خودتان دیگه نماینده نیستید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
اذان صبح
۰۴:۵۸:۴۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۴:۱۰
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۲۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۵۶
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۴۳