پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۶۵۹
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
محمدصادقی در واکنش به زمزمه های انتخاب استاندار جدید:
نماینده مردم کازرون در مجلس تصریح کرد: فتنه 88 خط قرمز ماست و در انتخاب استاندار جدید می بایست حتماً نظر نماینده محترم ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان تأمین شود.

به گزارش کازرون نما به نقل از سایت خبری تنویر، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در واکنش به استعفای استاندار فارس اظهار داشت: در دیداری که با بسیاری از دوستان خود در دولت داشتم بر این نکته تأکید کردم که در سالی که دو انتخابات حساس برگزار خواهد شد می بایست در جهت ایجاد فضای آرام در استان قدم برداریم.
شاهین محمدصادقی با اشاره به جایگاه و ظرفیت بالای استان فارس در کشور بر تازه کار نبودن استاندار جدید تأکید داشت و تصریح کرد: استاندار جدید می بایست توانایی اداره استان پهناور و مهم فارس را داشته باشد و حداقل در سطح یک وزیر باشد.

وی اضافه کرد: در انتخاب استاندار جدید می بایست حتماً نظر نماینده محترم ولی فقیه در استان و مجمع نمایندگان تأمین شود تا استاندار جدید بتواند با نماینده ولی فقیه و نمایندگان  تعامل سازنده ای داشته باشد و با همکاری هم در جهت حلّ مشکلات استان گام بردارند.

محمدصادقی با بیان اینکه استاندار جدید می بایست دارای مشی اعتدال گونه باشد، تصریح کرد: فتنه، خط قرمز ما است و فردی که قرار است به عنوان استاندار انتخاب شود می بایست در سال 88 پرونده روشنی داشته باشد و از اتهام حضور در فتنه مبرّی باشد.

نماینده مردم کازرون در مجلس با تأکید بر اینکه ما خواهان این نیستیم که استاندار حتماً در مسائل و مشی سیاسی هم فکر ما باشد، اظهار داشت: امسال دو انتخابات مهم در کشور و استان برگزار می شود و ضروری است سلامت انتخابات حفظ شود.

بر اساس این گزارش، سیدمحمد احمدی استاندار فارس به گفته خودش برای شرکت در انتخابات استعفا داد و خلیل رضائیان معاون امورعمرانی این استانداری با حفظ سمت و با حکم وزیر کشور به‌عنوان سرپرستی استانداری فارس منصوب شد.

این استعفا در حالی رقم خورد که اخیرا اصلاح طلبان تندرو فارس با فشار همه جانبه سیاسی و رسانه ای در پی برکناری احمدی بودند و هر روز شایعه می کردند که او استعفا داده است اما مسئولین، رفتن احمدی را تکذیب می کردند.

با تغییرات صورت گرفته در استانداری فارس و استعفای استاندار فعالان سیاسی، نمایندگان مجلس و سایر مسئولان از وضعیت سیاسی موجود در استان فارس رضایت نداشته و خواستار تسریع در ایجاد ثبات مدیریتی توسط دولت در این استان هستند.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
2
0
تنویر به نقل از پایگاه خبری «کازرون خبر» زده
شما چرا منبع صحیح رو ذکر نمی کنید؟
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام. در بیان منابع هر استفاده کننده ای باید منبعی که خبر یا نقل قول را از آن گرفته ذکر کند. کازرون نما این خبر را از سایت تنویر گرفته و منبع آن هم ذکر شده، سایت تنویر از کازرون خبر گرفته و ذکر کرده و همینطور تا آخر. اگر کسی این خبر را از کازرون نما بگیرد منبع را کازرون نما ذکر می‌کند.
در اخبار نقل شده از خبرگزاری‌های دیگر هم به همین روش عمل می‌شود و کازرون نما هم در نقل اخبار خبرگزاریهای دیگر به همین روش و سنت عمل می‌کند
در آموزش نحوه ذکر منابع در روش تحقیق هم این روش مرسوم بوده و آموزش داده می‌شود.
علی بحرانی - مدیر کازرون نما 
مجتبی
|
Germany
|
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
3
5
خوب شد این کلمه فتنه اختراع شد تا هرکسی رو که در راستای منافع حزبی شما قدم بر نداره با این چماق قلم پاشو بشکنید. رقبای قوی و با اصالت که مخالف سیاست های ... شما هستند رو با این انگ زدن ها از میدون به در میکنید و رقیب هاتون رو خودتون انتخاب میکنید که انتخاب شدنتون حتمی باشه. تازه اینقدر ... هستید که بعضی وقتها از همون ضعیف هام شکست میخورید.
استان فارس و کازرون رو مستعمره خودتون میدونید و دارید سلطنت میکنید. آقای محمد صادقی! کسانی که به روحانی رای دادن میخوان مدیران ارشد استان و فرمانداران از تیم جلیلی و احمدی‌نژاد نباشند وگرنه به جلیلی رای میدادن. به رای مردم احترام بگذارید.
علی خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
5
6
دکتر دوره ات تموم شده کاری هم برای مردم کازرون نکردی دولت هم خودش می دونه کی انتخاب کنه این دخالتا برای مردم شهرستان نمیشه نون خودت برو کنار وگرنه مردم می زارنت کنار .
اعتدال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
1
6
اره اگر هم فکر تو نباشه که رای نمیاری. فتنه گر معلوم هست کیه.امسال شما که مملکت رو اینطور به پرتگاه بردید و8 سال دم نزدی وحمایت کردی ودنبال منافع خودت بودی.خداهست جناب قطعا دراین دنیا عذاب رفتارهات رو خواهی دید..
قلی خان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
3
6
چقدر جالب!!
آقای نماینده وقتی می گوید "ما!!! خواهان آن نیستیم ....." مثا این است که از جانب همه مردم فترس صحبت می کند!! شما برادر عزیز از جانب مردم کازرون هم نمی توانید اظهار نظر کنید. و انشا الله که فرماندار کازرون هم عوض شود تا خواب برخی برای ... پریشان شود. متأسفیم که هنوز پیام ملت در سال 92 به گوش شما نرسیده!!
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
6
0
سايت كازرون نما دراقدامي عجيب در يكمته گذشته داره هرروز داره تبليغ وسيعي واسه نماينده كازرون انجام ميدهد
دوستان بياييد يك نظرخواهي كنيم راجع به اشتباهاتي كه محمدصادقي در جهت عقب ماندگي شهرستان انجام داد به نظرشما چه اقداماتي بوده است؟
1 به نظرمن تلف كردن يكسال وقت نماينده شهرستان كازرون درجهت بازيهاي سياسي وقرارگرفتن بعنوان رييس ستاد ولايتي
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
این اقدام عجیبی که شما به آن اشاره میکنید از سوی دفتر نماینده محترم در کازرون صورت گرفته که در حرکتی بی سابقه به قول شما ظرف هفته گذشته اخبار مربوط به فعالیت های نماینده را به سایت کازرون نما هم ارسال می نمایند. کما اینکه از زمان مسولیت اینجانب در کازرون نما علی رغم اعلام آمادگی این سایت برای انعکاس فعالیت ها، اخبار مربوط به ایشان به صورت مستقیم برای سایت ارسال نمی شد.
انعکاس اخبار ادارات، نهادها و مسئولین مختلف دلیل بر حمایت سایت کازرون نما از آن ها نیست. اما همواره رسالت خود را در انعکاس همه دیدگاه ها می دانیم.
اگر شما بخواهید منصفانه تر قضاوت کنید، به حجم نظرات تایید شده از سوی کازرون نما بر علیه نماینده شهرستان کازرون توجه فرمایید که حتی اعتراض نماینده محترم را در مواردی در بر داشته است 
به نظر می‌رسد بسیاری از نظرات کاربران ناشی از عدم انعکاس فعالیت‌های نماینده محترم باشد که ما بارها و بارها خدمت ایشان عرض کرده بودیم اما با این حال ترجیح می دادند اخبار مربوط به ایشان تنها از طریق یک نشریه مکتوب منتشر شود.
دکتر محمدصادقی و مسئولین دیگر شهرستان چه ما موافقشان باشیم، چه مخالفشان، به هرحال مسئولین این شهرستان هستند و توجه داشته باشید که عدم انعکاس اخبار ایشان خصوصا اخباری که بازتاب کشوری هم دارد، در وهله اول خیانت به مخاطبین سایت می‌باشد. کازرون نما اعتقاد دارد که انتشار تمامی اخبار و دیدگاهها منجر به بالندگی و پویایی می‌شود و نه بایکوت و سانسور خبری
علی بحرانی - مدیرکازرون نما
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
0
3
صادقی بابت همه کارات واگذارت به خدا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
4
5
من کاری به اعتقادات ایشون ندارم. ولی میخوام به اون آقایی که گفته ایشون کاری برای کازرون نکرده بگم که آزادراه شیراز بوشهر که داره از کازرون میگذره کشکه؟؟! منطقه ویژه اقتصادی و گمرک کشکه؟؟ سد نرگسی تو دوره ایشون از 5 درصد به 40 درصد رسیده. بابا یه کم انصاف داشته باشید.
دکتر محمدصادقی نعمتیه برای کازرون
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
3
3
فقط مهندس باداهنگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
5
3
اره دکتر محمد صادقی نعمتیه ٬ بابا خودت مسخره کردی دکتر فقط ...٬٬
مجتبی
|
Germany
|
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
1
4
با نظر مدیر محترم سایت در پاسخ به آقا حامد عزیز موافقم. خداییش کازرون نما خیلی حرفه ای و بیطرف کار میکنه. در ضمن انعکاس مناسب نظرات ذیل هر خبری موجب چالش های فکری در خوانندگان میشه و میتونه تحلیل بهتری از قضایا رو براشون به همراه داشته باشه.
ولی فایده اصلی پوشش خبری کامل از جناح های مختلف زمانی هست که مسولین محترم نیز گهگاهی نظرات مخاطبین رو مطالعه کنند تا به یه تحلیل درست از جامعه و خواسته های اونها برسن و اجتماع و خواسته مردم رو فقط در بیان چاپلوسان اطرافشون ارزیابی نکنن.
در هر حال دست آقای بحرانی درد نکنه.
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
1
1
اري به نظرم جنابحامد راست ميگه بياييد ما هم اشتباهات محمدصادقي را اعلام نماييم تاهمه بدونند تفاوت عمل با شعار در چيست به نظرم پافشاري و اصرار در انتخاب فرمانداري كه مطابق با دولت نيست باعث عدم پيشرفت شهرستان در اين دوسال شده است درصورتي كه هريك از شهرستانها چون فرماندار با بدنه دولت در استان هماهنگ است ميتواند باعث جذب بودجه بيشتري كند ولي فرماندار كازرون چون با دولت هماهنگ نيست فقط نقش دكور رادارد واين ظلمي بود كه ازطرف محمدصادقي در جهت ابقاي خودش در شهرستان انجام داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
2
0
تمام فعالیت های جناب دکتر در ماه آتی معطوف شده است به ملاقات با وزرا و نوشتن یک نامه به آنها.
این کار می تواند به دلایل ذیل باشد:
1- تبلیغات
2- اینکه عملکرد نماینده بعدی مردم را بنام خود تمام کند ، مثلا اشاره به تمام پروژه های نفتی در یک نامه به وزیر . با اینکار هر کدام از پروژه ها در سال های آینده به نتیجه برسد با ارائه این مدرک بگویند ما کردیم.

3- شاید هم واقعا میخواهند گذشته را جبران کنند .

در هر صورت خدا را شاکریم که به هر دلیل هست این سال آخر شاید کاری برای شهرمان انجام بشود.
خشت بزرگ و سررافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
0
0
یک اشتباه در حد استراتزیک دفتر اقای دکتر کرده که اخبار مربوط به دفتر ایشان را به هر دلیلی به یک روزنامه جهت نشر انعکاس میدادند در حالی که خود میدانند روزنامه در عین این که برد خبری کمتری دارد مخاطب کمتری دارد
انتشار خبر به موقع موجب اقناع مخاطب و جلوگیری از قضاوت نادرست وروشنگری میشود
انشاله که موفق باشید
دلسوز شهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
0
0
سلام با عرض ادب احترام به دوستان فقط و فقط مهندس شفیعی لایق رفتن به مجلس دهم هست. برین سابقه کاری ایشان و رزومه کاریش رو با دیگر نماینده هذ بجز اقای مهندس نوذری مقایسه کنید و فرد اصلح رو انتخاب کنید. در ضمن مهندس شفیعی داماد اقای مهندس نوذری هست.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
0
0
با سلام خدمت "جناب دلسوز شهر"
آخر برادر عزیز این سایت محترم مگه جای تبلیغ قوم و خویشان شما است!! دست بردارید این آقای مهندس شفیعی که می فرمایید داماد!!! آقای مهندس نوذری است!! خود آقای نوذری در این مملکت چه وزنه سیاسی هست که داماد ناشناخته ایشان!! اتفاقاً همین داماد ایشان بودن و حضور در شرکت نفت پر از حرف و حدیث است. مردم فهیم کازرون خود بهتر می دانند به چه کسی رأی دهند. والسلام
محسن
|
United States
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
0
جناب دکتر شما هر وقت از حزب و جناح خود مبرا شدین و مستقل عمل کردین بیاین تا مردم به شما رای بدهند اینکه الان دارید از یک حزب خاص حمایت میکنی بدترین تحجر هست اولین قدم تعویض فرماندار مستقل در جهت پیشرفت شهر هست.این کم کاریهای هدفدار مردم را کلافه کرده خواهشن مردم را ....فرض نکنین.با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷