پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
مشاور رسانه ای رئیس جمهور بااشاره به اتفاقات اخیر شیراز و حمله به علی مطهری با بیان اینکه استاندار فارس به عنوان رئیس شورای تامین استان با تدبیر عمل نکرده است، اظهار کرد: اگر استاندار فارس نتواند به زودی بر اساس اختیارات قانونی خود با خاطیان این مسئله برخورد قانونی کند از باب مسئولیت پذیری باید استعفا دهد.

به گزارش انتخاب ؛ محمدرضا صادق ظهر جمعه هنگام ترک بیمارستان میلاد در پاسخ به ایسنا، که نظر وی را درباره تعرض و حمله عده ای به علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در شیراز پرسید اظهار کرد: تعرض به خودرو و سایر اقدامات غیرقانونی علیه دکتر مطهری رفتاری مغایر با آموزه های دینی و نقض آشکار قانون تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه درمورد این موضوع قضاوت افکار عمومی این است که متاسفانه مسئولان ذیربط در خوشبینانه‌ترین تحلیل دچار قصور شدند گفت: با اطلاعاتی که از مبادی مسئول دریافت کرده ام استاندار فارس به عنوان ریئس شورای تامین استان با تدبیر عمل نکرده است و چنانچه نتواند به زودی بر اساس اختیارات قانونی خود با خاطیان و مسببین این موضوع برخورد قانونی کند از باب مسئولیت پذیری باید استعفا دهد.

مشاور رسانه‌ای رییس جمهور از تلاش‌های پزشکان پرستاران و دیگر پرسنل بیمارستان میلاد و همچنین اعضای دولت که در ایام بستری بودن وی در بیمارستان به ملاقات او رفتند، تشکر کرد.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳