پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۳۳۹۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
حسام‌‌الدین آشنا:
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: برخی از سفرهای استانی برای تیم رئیس‌جمهور روشن کرد که بر خلاف تصور اولیه بعضی از استانداران توانایی کافی برای اداره استان را ندارند لذا تغییرات در دولت هم در سطح وزرا و هم در سطح استانداران اتفاق خواهد افتاد.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: برخی از سفرهای استانی برای تیم رئیس‌جمهور روشن کرد که بر خلاف تصور اولیه بعضی از استانداران توانایی کافی برای اداره استان را ندارند لذا تغییرات در دولت هم در سطح وزرا و هم در سطح استانداران اتفاق خواهد افتاد.

حسام‌‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی با یکی از نشریات اصلاح‌طلب اظهار داشت: در حوزه وزارت کشور رئیس‌جمهور با انتخاب وزیر کشوری که کاملاً برای شخص رئیس‌جمهور مورد اعتماد بود و او را فراجناحی می‌دانست سعی کرد این پیام را به جامعه بدهد که با یک دوره توأم با آرامشی مواجه خواهیم بود.

مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور تصریح کرد: انتخاب استانداران هم عملا با موافقت این هیأت دولت انجام می‌شود. فقط وزیر کشور و رئیس‌جمهور در این باره تصمیم نمی‌گیرند. استاندارانی که انتخاب شده‌اند مورد تأیید هیأت دولت هستند و البته هیچکس هم نمی‌تواند ادعا کند که بهترین انتخاب‌ها انجام شده است.

آشنا ادامه داد: برخی از سفرهای استانی برای تیم رئیس‌جمهور روشن کرد که بر خلاف تصور اولیه بعضی از استانداران توانایی کافی برای اداره استان را ندارند لذا تغییرات در دولت هم در سطح وزرا و هم در سطح استانداران اتفاق خواهد افتاد.

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
شاهين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
2
0
به گزارش کازرون نگاه ، گرچه تا انتخابات مجلس در سال جاری فاصله چندین ماهه باقی است ولی این روزها رقابت تبلیغاتی و دید و بازدید کاندیداهای احتمالی از اقوام و طایفه ها و فامیل های مختلف شهرستان بیش از پیش جلوه می کند .

این دید و بازدید ها که به بهانه های مختلفی از جمله شرکت در مراسم های عزا و شادی و ملاقات با بزرگان فامیل های مختلف برای گرفتن رای صورت می گیرد کم کم رنگ و بوی سیاسی گرفته و زمینه ای برای اظهار دیدگاهها و وعده های عجیب کاندیداهای احتمالی شده است .

بنا به گزارش واصله از یکی از روستاهای بخش مرکزی ، لقمانی کاندیدای احتمالی انتخابات آینده طی سخنانی مشکلات کمبود آب ، راه و عدم تخصیص بودجه صحیح به شهرستان را عنوان نموده است .

لقمانی با اشاره به دهه اول انقلاب گفته است : فشارهای زیادی از باب جنگ تحمیلی به کشور وارد شده بود و ارائه قطعنامه ۵۹۸ به شورای امنیت از جانب کشورهای غربی جهت ایجاد بهانه برای قرار دادن ایران در منشور فصل هفتم سازمان ملل وضعیت نامناسبی را در آن زمان ایجاد کرده بود .

وی گفت : این که امام بعد از پذیرش قطعنامه ۵۹۸ فرمودند من جام زهر را نوشیدم ، جام زهر نبود بلکه جام تدبیری بود که حضرت امام نوشید .

کاندیدای احتمالی انتخابات گفت : امام(ره) در طول آن چند سال نگذاشتند قطعنامه ای علیه ایران صادر شود .

وی با اشاره به دوران ریاست جمهوری اقای احمدی نژاد بیان کرد : نمی دانم در این هشت سال چه شده که چند قطعنامه علیه ایران صادر شد .

وی با دیکتاتوری خواندن دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد گفته است : علت عدم حضور بنده در انتخابات های گذشته ، دیکتاتوری و خفقان ایجاد شده از سوی دولت احمدی نژاد بود که با به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و مشاهده وضعیت مناسب و همچنین مطالبات مردمی زیاد برای حضور اینجانب در انتخابات آتی موجب شد تا به این عرصه بیایم .

لقمانی ادامه داد : بنده در خودم می بینم که بتوانم مطالبات مردمی را پاسخ بدهم و با توجه به توانایی های خود در به نتیجه رساندن مطالبات مردمی و فضای مناسب جهت کار در دولت تدبیر و امید تصمیم به حضور در انتخابات مجلس گرفتم .

وی همچنین با اشاره به فعالیت های تیم مذاکره کننده وزارت خارجه گفته است : این تیم کاردان ، با درایت و هوشمند هستند که نجات دهنده کشور خواهند بود که توانستند کشورهای غربی را متقاعد کنند .صحبتهاي اقاي مهندس لقماني
قلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
0
1
مشاورمحترم رياست جمهوري بااين صحبتهادل مردم استان فارس راشادكرديدبه اميداينكه دراستان فارس هرچي زودتراين امرمحقق شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
0
قلی قلی بازم قلی! همه جا قلی! هر کی هستی خیلی نا امیدی!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
1
لقمانی هم با ادبیات وجملات خطرناک وارد میشود خدا به خیر کنه
قلي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
1
1
ازاين نماينده بايدنااميدباشيم ديگه شهرستان راابادكرده حالاهم رفته يمن راابادكنه
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
0
آقای شاهین که نظردادی آقیی که میگین خارج از کازرون حامی ندارند ودرخود کازرون هم اندک. پس بهتره به فکر منصب نمایندگی نباشید. مگه تا به حال چه اقدامی کردید که حرفای بزرگ تحویل مردم میدی. آقایی به نام شاهین تبلیغ نکن. مردم آگاهند. فریب بعضی چهت رای خراب کردن مستحق دوره قبل نخواهند خورد یا حق.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
0
احسنت به قلی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
1
2
مدیریت محترم داری شخص خاصی تبلیغش می کنی.
چرا کامنت من رو منتشر نکردی؟آقایی که شاهین ازش یاد کرده درحد قد وقواره نماینده مجلس نیست.بیاد تو همون روستا توضیح بده چه برای روستاها کرده؟
اگه منتشر نکنی به بی طرفیت شک خواهیم کرد وزود وخوب دستتون رو شده.مرسی
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
3
2
فقط دهقان ناصر آبادی
مردمی
صادق
وبا پشتوانه رای قبلی که الان خیلی بیشتر طرفدار پیدا کرده
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
0
3
لقمانی لقمانی نکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
0
0
بابا برو جمعش کن، کی به دهقان رای میده.اگه ... داشت که دور قبل کار میکرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳