پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۵۳۵۸
تعداد نظرات: ۱۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
استاندار فارس در خصوص مبارزه با قاچاق کالا مطرح کرد:
همایش دولت تدبیر و امید، دستاوردها و چالش ها با حضور محمدعلی افشانی استاندار فارس، حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان کازرون، حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون و با حضور مسئولین و جمعی از نخبگان و فعالین اجتماعی این شهرستان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون برگزار شد.

به گزارش علی گلچین خبرنگار کازرون نما، در این همایش، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون، پس از خیر مقدم گویی، با ابراز گلایه از استاندار فارس اظهار داشت: با توجه به اهمیت شهرستان کازرون و شاخص بودن این شهرستان در سطح کشور، انتظار داشتیم استاندار محترم زودتر و در بدو  ورودشان به استان فارس، میهمان کازرون می شدند.

تمامی بخش های حاکمیت باید همراه و همگام با دولت باشند

وی خاطر نشان کرد: به برکت این نظام، در کشوری که مردم نمی دانستند انتخابات چه بود و مجلسی تشریفاتی داشت، امروز مردم از کف جامعه تا راس نظام با رای مستقیم مردم یا با واسطه مجلس خبرگان انتخاب می شوند. وی افزود: با توجه به اهمیت ماه مبارک رمضان و فضیلت های این ماه بزرگ، همه مسئولین و مردم باید از این فرصت بهره معنوی لازم را ببرند.

حجت الاسلام خرسند افزود: دولت و مردم با وجود همه ی اختلاف نظرها و سلایق، بایستی همانطور که خواست رهبری است از دو دستگی پرهیز کنند و همدلی و اتحاد را سرلوحه کار قرار دهند تا پیشرفت و توسعه سرعت بهتری داشته باشد و اتحاد ملت و دولت در گرو درک مشترک از یکدیگر است. وی گفت: اینکه دولت فعلی اولویت ها را بشناسد و دچار حواشی جانبی نشود و امروز هم اولویت اصلی دولت، بحث اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.

تمامی بخش های حاکمیت باید همراه و همگام با دولت باشند

امام جمعه کازرون در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: همچنان که رهبر معظم انقلاب نیز اشاره داشتند، در هر دولتی و در مقاطع مختلف، ممکن است دولت به جریانی اقبال نداشته باشد و تفاوت آرایی وجود داشته باشد اما این مسایل نباید به دو دستگی و اختلاف تبدیل شود. همه ی دولت ها دارای ضعف ها و قدرت هایی هستند و البته این دولت هم از این ویژگی مستثنی نیست؛ ولی لازم و ضروری است که در راستای رفع نقاط ضعف و مشکلات جامعه تلاش شود تا مسایل حل شود .

ایسان با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، بیان کرد: اقدام خوبی از سوی دولت و معاون اول رئیس جمهور، دکتر جهانگیری صورت گرفته است و تشکیل کمیسیون اقتصاد مقاومتی قابل تقدیر و قدردانی است. خرسند همچنین با اشاره به مهمترین خواسته های مردم در پایان سخنانش خطاب به استاندار فارس اظهار داشت: امروز مردم کازرون سه خواسته مهم دارند که یک مطالبه عمومی و حساس است، و این خواسته ها شامل راه اندازی تونل بناف، سدنرگسی و احیای دریاچه پریشان است. ایشان یادآور شد: البته ما هم از شرایط مالی شما مطلع هستیم، اما کازرون نیاز به نگاه ویژه ای دارد .

تمامی بخش های حاکمیت باید همراه و همگام با دولت باشند

در ادامه حمیدرضا گرامی فرماندار کازرون طی سخنانی کوتاه، ضمن اشاره به برخی فعالیت ها و خدمات دولت در سطح شهرستان اظهار داشت: مسایل مهم شهرستان با همکاری نماینده سابق و نماینده فعلی در سطح استان و کشور درحال پیگیری است. وی افزود: در دولت فعلی پروژه های زیر بنایی در کازرون نه تنها تعطیل نشد بلکه آنهایی که تعطیل بود شروع به کار کرد .

تمامی بخش های حاکمیت باید همراه و همگام با دولت باشند

گرامی بیان کرد: سیلوی ۵۰ هزار تنی، تونل محرم، سد نرگسی و همچنین منطقه ویژه اقتصادی از پروژه هایی است که در این دولت در حال اجراست؛ به طوری که نسبت به جایگاه شهرستان کازرون توقع و انتظار این است که یک توسعه همه جانبه و پایدار در این شهرستان شکل بگیرد که راه اندازی پروژه های مخازن و چاه های نفت و گاز کنارتخته و خشت  می تواند این مهم را عملی کند .

پس از آن سید محمدعلی افشانی، استاندار فارس که سخنران آخر این همایش بود، ابتدا با تقدیر و تشکر از مردم و مسئولین شهرستان کازرون عنوان داشت: از مردم این شهرستان عذرخواهی می کنم بابت تاخیر حضورمان در همایش و علت اصلی تاخیر بازدید از محور های جدید در حال ساخت دشت ارژن – قائمیه بود که مجبور شدیم 2 بار در این پروژه ها از دو نقطه بازدید کنیم.  

تمامی بخش های حاکمیت باید همراه و همگام با دولت باشند

افشانی همچنین در پاسخ امام جمعه کازرون مبنی بر گله از عدم حضور استاندار در طول 11 ماه مدیریتش  در استان عنوان داشت: نتایج پروژه های عقب مانده شهرستان کازرون را می توان در میدان عمل دید، به طوری که اگر بنده موفق به دیدار مردم کازرون نشده ام، ولی از دور پیگیری پروژه های عمرانی مهم شهرستان بوده ایم و هستیم.

استاندار فارس در خصوص دولت تدبیر و امید اظهار داشت: دولت در شرایطی سکان امور اداری و اجرایی کشور را به دست گرفت که ما تقریباً در یک تحریم گسترده و ظالمانه در سراسر کشور بودیم؛ از جانب بخش قابل ملاحظه ای از دنیا تحریم های مالی و بانکی شده بودیم و عملاً اقتصاد ما را با اقتصاد دنیا منفک کرده بودند و امکان هیچ مبادله بازرگانی به روش امروز وجود نداشت .

تمامی بخش های حاکمیت باید همراه و همگام با دولت باشند

افشانی در گوشه ای دیگر از سخنان خود، به کاهش نرخ تورم از بالای چهل درصد به یازده و نه دهم درصد در سال گذشته اشاره نمود و خاطر نشان کرد: تلاش می شود در سال جدید نرخ تورم تک رقمی شود. رشد سرمایه گذاری یا رشد اقتصادی را که داشتیم، منفی شش و هشت دهم درصد بود، ولی الان مثبت شده و این کار بسیار بزرگی است که در حوزه اقتصاد صورت گرفته و تا امروز، ثبات ارز و ثبات بازار یکی دیگر از مهم ترین دست آوردهای کشور در یک سال گذشته است که تنها ۵ درصد به نرخ ارز افزوده شد، در حالی که شما به خوبی یاد دارید در کمتر از یک هفته بیش از دویست درصد نرخ ارز رشد کرد .

استاندار فارس ادامه داد: بازار متلاطمی که وجود داشت امروز به بازار با ثبات تبدیل شده و همه می دانند که در چه بخشی می توانند سرمایه گذاری کنند و با محاسبه ریسک می شود حوزه های مختلف اقتصادی را انتخاب کرد .

نماینده ارشد دولت در استان فارس، مهمترین چالش های پیش روی دولت را رکود و بعد از آن اشتغال دانست  و عنوان کرد: این دو با هم در ارتباط است؛ تا اقتصاد از حالت رکود خارج نشود، امکان ایجاد اشتغال که پاسخگوی این همه تقاضای شغل هست وجود ندارد. بنابراین اولین برنامه دولت در سال جاری تلاش برای خروج از رکود فعلی است .

وی افزود: همچنین با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی، اگر به طور مداوم بر این طبل کوبیده شود که اقتصاد دچار بحران است، واحدهای تولیدی دارند تعطیل می شوند و هر واحد تولیدی که تعطیل شود هیاهو کرد، این امنیت روانی جامعه را سلب خواهد کرد و در نتیجه هیچ کس جرات نمی کند که سرمایه گذاری کند، و آن وقت چطور شغل باید ایجاد کرد؟ چگونه باید اقتصاد را شکوفا کرد؟ وی یادآور شد: با توجه به اینکه در استان قرارگاه اقتصاد مقاومتی راه اندازی شده است، می توان گفت که امسال سال شکوفایی اقتصاد پیش بینی شده، مشروط بر اینکه این مسئله نباید تبدیل به یک حربه حمله به دولت شود و اگر چنین شد مطمئن باشید که هیچ نتیجه ای در این خصوص حاصل نمی شود .

وی همچنین بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات پیش روی دولت قاچاق کالا و ارز است این هم مسئله دردآوری است و بدون تعارف بگویم بخشی از این قاچاق کالا و ارز به راحتی قابل کنترل است، مشروط بر اینکه تمامی بخشهای حاکمیت همراه و همگام با دولت باشند. از جمله قوه قضاییه، مجریه، مقننه، نیروهای انتظامی و نظامی .

افشانی در پایان سخنانش خطاب به مسئولین عنوان داشت: ما در جنگ خواستیم و توانستیم در سازندگی خواستیم و توانستیم، اگر یک روز هم اراده کردیم می توانیم قاچاق کالا و ارز را حل کنیم و یا بسیار کم کنیم. وی گفت: همیشه یک انسان مایوس و ناامید نمی تواند هیچ اقدامی کند، پس باید از لحاظ فرهنگی زمینه ای فراهم شود در کشور تا مردم وارد چرخه اقتصاد شوند .

تمامی بخش های حاکمیت باید همراه و همگام با دولت باشند

شایان ذکر است که استاندار و هیئت همراه، قبل از این همایش، از پروژه محورهای تنگ ابوالحیات و دشت ارژن و قائمیه و نیز جاده تنگ چوگان بازدید به عمل آورد و جلسه ای با شرکت های پیمانکار طرف قرارداد در این بازدید برگزار شد . 

نویسنده: علی گلچین
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
2
چه تدبیری؟ چه امیدی؟ چه کشکی؟
تدبیر و امید تو این کشور، بیست سالی میشه که عمرشو داده به شما....
شعار دادن که خرج نداره: تدبیر، امید، عدالت، اشتغال، آزادی و هزار تا شعار دیگه ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
1
سخنان استاندار بسیار مهم و منطبق با واقعیت و علمی بود
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
1
جمله اولم خطاب به سایت کازرون نما:
اون قسمت سخنان استاندار در مورد دولت تدبیر و امید، کلمه (ملاحظه) درسته که شما به اشتباه املایی نوشتین (ملاحضه).
در مورد سخنان جناب استاندار که ظاهرا انگار از وضعیت اقتصادی کشور بی خبرند، باید گفت که اگه دولت قبل رو دولت تورمی بنامیم، این دولت، قطعا دولت رکود هست. اگه تو دولت قبل، مردم زیر فشار تورم له شدن، تو این دولت، تمام اصناف دارن از رکود حاکم، نابود میشن و طبیعتا پایین آوردن تورم با ایجاد رکود در جامعه از نظر هیچ اقتصاددانی هنر نیست. وقتی تو کشور، گردش پول یک سوم بشه، طبیعتا تورم پایین میاد، دیگه این که تعریف و تمجید نداره. متاسفانه ضعف یک تفکر اقتصادی مطلوب و پویا و بالنده، در همه دولتها تا الان احساس میشه و تقریبا تو هیچ دولتی، یک تیم اقتصادی کارآمد و قوی وجود نداشته و مشکلات امروز کشور از همین جا سرچشمه میگیره.
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
از دقت و تذکر شما در خصوص اشتباه املایی صمیمانه سپاسگزاریم
شادباشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
1
جناب استاندار بسیار منطقی و با متانت چالشهای پیش روی دولت را بیان نمودند
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
1
باسلام.
جناب اقای ناصرگویا ازاقتصادسردرنمی اوریدکه اینگونه نوشته اید.

لطفابگوییدرکوددردولت پیشین چه میزان بوده ودردولت کنونی به چه میزانی است؟؟؟
مغلطه نکنیدوبراساس اماروارقام رکوددولت پیشین راوقتی که رفت بگوییدورکوددولت کنونی رابگویید؟؟؟
باگفتن اماروارقام مشخص خواهدشدچگونه دست به مغلطه وسفسطه میزنید.
دولت پیشین ، ایران رودربحران اقتصادی فروبرد تحریم وتورم وبیکاری ورکودو.....ایجادکردووضعیت روبه بحرانی ترشدن بود که دولت تدبیروامیدامدوشیب سقوط اقتصادی تندایران روکندکردودربرخی جاهاوضعیت ارامی روایجادکردونگذاشت ایران دراین چاه سقوط کند.
شماچندباردرزمانی که احمدی نژادایران روبه این چاه بحران اقتصادی بردازدولت سوال کردیدان زمان وگفتیدچرامابایداینگونه واردتورم ورکود وبیکاری و....شویم؟

فروش نفتت شده بود900هزاربشکه وهرروزکاهش پیدامیکرد وبحران شدیدترمیشداماالان بروامارفروش نفتت روببین.

انصاف هم خوب چیزیه برادرعزیزم
پاسخ ها
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
در مورد نظری که قبلا گذاشتم و اعتراض شهروند چند نکته ضروریست:
1- اولا بنده خودم را اقتصاد دان یا دکترای اقتصاد نمی دانم و از شما که متخصص علم اقتصاد هستید معذرت میخواهم که در کارتان دخالت کردم. ولی یک اصل بزرگ در اقتصاد اینه که با ایجاد رکود در کشور و جمع آوری پول از سطح جامعه، قدرت خرید کم شده و تورم کاهش می یابد و لازم به تخصص در علم اقتصاد نیست.
2- بنده صراحتا دولت قبل رو دولت تورمی دانستم و گفتم که مردم زیر بار تورم له شدن. اگر با دقت بیشتری نظر من رو میخوندید، متوجه میشدید. چنان صحبت می کنید که انگار سینه چاک دولت قبلی هستم!!! البته در این که جنابعالی سینه چاک دولت کنونی هستید، شکی نیست.
3- شما انتقاد من از دولت قبل را نادیده گرفته و از انتقادم نسبت به دولت کنونی چنان برآشفتید که مرا به بی انصافی محکوم می کنید. بنده قویا مغتقدم که کاهش تورم در این دولت از طریق سیاستهای انقباضی پولی صورت گرفته که نتیجه اون ایجاد رکود در جامعه هست و نمیدانم شما چطور رکود عمیق موجود در کشور رو نادیده می گیرید. بنده برای تحسین یا انتقاد از کسی، عملکردها رو در نظر می گیرم و نه حب و بغض شخصی. از شما که سینه چاک دولت مثلا انتقاد پذیر هستید، بعید است که با انتقادی از دولت، از کوره در برید و مرا به جانبداری از دولت قبل و تخریب این دولت متهم کنید. در حالی که من صراحتا از دولت قبل انتقاد کردم. انشاالله از این به بعد نظرات رو با دقت بیشتری بخونید و آستانه تحملتون رو درباره انتقادها بالا ببرید.
بنده به هیچ وجه دولت قبلی رو از نظر اقتصادی تایید نمی کنم، ولی اینکه حتی افتادن یک سیب از درخت رو هم به شیوه هم فکران سیاسی تان، به دولت قبل نسبت می دهید، و خودتان را منزه از هر نقص و اشتباه می دانید، تبدیل به یک اصل مضحک و تکراری شده که خود آینه تمام نمای مغلطه است. حال چگونه مرا به مغلطه متهم می کنید؟؟؟
4- اگر شما سلیقه تان این است که من و تمام مردم این کشور، چشممان را بر روی حقایق ببندیم و مانند شما از وضعیت درخشان اقتصاد کشور تعریف و تمجید کنیم و سیاستهای دولت کنونی را فتح الفتوح بنامیم، صریح بفرمایید. حتی همفکران سیاسی شما هم این روزها در نطق ها و مصاحبه های خودشان از کارنامه ضعیف دولت در بخش اقتصادی می گویند، در حالی که شما حتی تحمل کوچکترین نقد رو به این دولت ندارید. به نظر می آید دچار یک رادیکالیسم فکری نسبت به دولت کنونی شده اید. بنده نه در دولت قبل منافعی داشتم که بخواهم از آن دفاع کنم و نه در این دولت. ولی ظاهرا در این دولت کپه ترازو بدجور به نفعتان سنگین شده که چشم خود را بر حقایق بسته اید و با تمام قدرت از این دولت دفاع می کنید. انتقاد ناپذیری شروع دیکتاتوری است و این یک اصل است.
خداوند همه ما را به راه راست هدایت نماید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
1
0
لطفا منصفانه قضاوت کنید دولت و استاندار مشکلات اصلی را به خوبی پیگیری می نمایند
azim
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
0
باتشکر ازسایت وزین کازرون نما وزحمات گردانندگان.
باعرض پوزش وفقط من باب تذکر در سطر اول پاراگراف 14کلمه "نامگزاری "اشتباه و"نامگذاری "صحیح است.همچنین در سطر آخر پاراگراف 16کلمه "ضمینه ای"نادرست و"زمینه ای "درست است.موفق باشید
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
از شما کاربر محترم نیز به دلیل تذکر اشتباهات املایی صمیمانه سپاسگزاریم.
گاها به دلیل اهمیت خبر، دقت فذای سرعت می گردد و از این بابت از مخاطبان عزیز پوزش می طلبیم
شاد باشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
نسیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
0
ما که همیشه همراه با دولت هستیم، ولی دولت انگار با مدیران خودش بیشتر همراهی میکنه . مدیونید اگه فکر کنید منظورم فیش های حقوقی این روزهاست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
1
0
استاندار مدیری فهیم و مشکلات شهرستان را به خوبی رصد کرده است و در این سفر وقت کافی برای بازدید از طرحها گذاشت
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
0
0
برادرعزیزناصردوباره دست به مغلطه وسفسطه زدید

یک سوال کردم ان راپاسخ دهید.
رکوددردوره ریاست جمهوری پیشین چقدربودودرحال حاظرچقدراست.
دراینکه کشوربیکاری دارد تورم دارد رکود داردو.....شکی نیست امابحث اینحاچه کسی کشوررابه این حال وروزانداخته است.
شمادولت روحانی رادولت رکوددانسته اید خب سوالم راجواب بدهیدرکودزمانی که احمدی نژادرفت چندبودوالان چه میزان است؟؟؟؟اگران رکودزمان احمدی نژادوبحران هسته ای ادامه پیدامیکردچه سرنوشتی پیدامیکردیم؟؟؟لطفا پاسخ بفرمایید والادراینکه کشورپرازمشکلاتی است که ازبی تدبیری وتوهم ارتباط باامام زمان توسط احمدی نژادایجادشدوادامه داردان مشکلات همه اگاهند شمابفرماییدمقصرکیست؟؟؟؟نه اینکه جانبدارانه وناجوانمردانه دولتی رابکوبیدکه وضعیت اقتصادی راحداقل حداقل نگذاشت بحران ترشود
اگه دولت تدبیروامیدنبود دلارمرز6هزارتومان روردکرده بود اگه دولت تدبیروامیدنبودپراید مرز40ملیون روردکرده بود اگه دولت تدبیروامیدنبودالان 500هزاربشکه نفت هم نمیفروختی اونم بابک رنجانی هاپولی میکرد اگه دولت تدبیروامیدنبود الان پوتین باید پا میکردی وباشرق وغرب شمال وجنوب میجنگیدی اگه دولت تدبیروامیدنبود .......
یه کم انصاف داشته باش
گرده های من وامثال من هم همیشه زیرفشارهای اقتصادی که برمون تحمیل شده شکسته ولی بازخداروشکرروحانی اومدنزاشت اون سرعت سقوط اقتصادی ماادامه پیداکنه .
ستیزبادنیا چیزی روحل نمیکنه مشکلات روفقط زیادمیکنه ومردم روناراضی ولی برخی هانمیخوان اینچیزاروقبول کنن.

دوست خوب ماپرازمشکلات اقتصادی هستیم اونوقت مثلافلان ... وملیاردهادلارهزینش میشه.باباایناروبایدهزینه مردم کردتاناراضی نشن تامخالف نشن یهوفردابریزن توخیابونا
این بدین معنی نیست که من بااقتدارنظامی مخالفم بلکه به این معنی که برخی جاهاهزینه های بی جهت انجام میگیره وفقط یه ژست وخودنمایی هست.
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
2
0
نسیم جان، فیش های حقوقی بالا و پاداش های کلان از حدود هفت سال پیش تا الان رایجه و جالبه که مجلس هشتم و حتی نهم هیچ چیزی نگفتن. الان هم که مطرح شده متاسفانه بنا بر نیات سیاسی هست ولی خوشبختانه دولت کنونی بدون موضع گیری مساله را پذیرفته و پیگیر برگرداندن مبالغ هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
1
0
ما باید به دولت واستاندار کمک کنیم تا برنامه های خود را پیش ببرند همان طور که استاندار محترم در سخنان خود فرمودند
عاشق خیابون قدوسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
0
0
متاسفانه این جلسه فقط و فقط یه هدف داشت اونم حمایت یه تعدادی از ... جهت ابقا فرماندار، همین و بس. اخه دستاورد این سفر چی بود و هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹