پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۶۹۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
فرماندار کازرون در جلسه شورای اداری:
در آستانه گرامیداشت هفته دولت، جلسه شورای اداری شهرستان کازرون صبح روز یکشنبه 31 مرداد ماه در سالن اجتماعات فرمانداری کازرون با حضور امام جمعه این شهر و مسئولین ادارات و نهادهای خدمت رسان برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون: در این جلسه  محمدرضا  نکوئی بخش رئیس اداره راه وشهرسازی کازرون گفت: در هفته دولت  10 کیلومتر از قطعه اول چهارخطه محور قائمیه به نورآباد ممسنی با اعتباری افزون بر 7 میلیارد تومان و روشنائی آخرین تونل محور جدید کازرون به شیراز به طول 750 متر با اعتباری افزون بر 900 میلیون تومان پس از گذشت 10 سال و پروژه راه روستائی سیف آباد به پل آبگینه به طول 4 کیلومتر با اعتباری افزون بر 460 میلیون به بهر برداری می رسد .

در ادامه جلسه حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید بزرگوار رجائی و باهنر و تبریک ایام هفته دولت، به دست آوردهای مختلف دولت در سه سال گذشته در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: دولت در این مدت خدمات شایسته ای در بعضی حوزه ها از جمله بهداشت که جزو دغدغه مردم می باشد انجام داده است. وی گفت: مهار تورم، موفقیت در اجرای دیپلماسی هسته ای، از جمله کارهای خوبی بوده که انجام گرفته است؛ البته غربی ها و استکبار هیچ وقت خیرخواه ما نبوده اند، وباید در این رفت و آمدها مراقب باشیم .

امام جمعه کازرون در ادامه گفت: تضعیف دولت جایز نیست؛ چون رای از مردم و تنفیذ از ولایت دارد. انتقاد خوب است، اما تضعیف جایز نیست.

حجت الاسلام خرسند گفت: راه حل مشکلات کشور، اجرای اقتصاد مقاومتی است؛ و باید دولت را در اجرای این طرح تقویت کنیم. وی خاطر نشان کرد: ما نباید در ادارات از تولیدات خارجی استفاده کنیم. اجناس خارجی برای ما ضد ارزش است.

در ادامه مهندس پردل رییس گروه برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان کازرون، گزارشی از چگونگی اجرای سرشماری سال جاری که به صورت الکترونیکی از 3 مهرماه الی 27 آبان ماه در دو مرحله اجرا می شود ارائه نمود.

اصل و خط قرمز ما در ادارات، تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت مردم است

پردل بیان داشت: سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 از تاریخ 3 مهرماه الی 24 مهرماه به صورت اینترنتی و با تکمیل اطلاعات خانوار توسط خود مردم و از تاریخ 25 مهرماه الی 25 آبان ماه با مراجعه آمارگیران به درب منازل و تکمیل پرسش نامه با استفاده از تبلت انجام می گیرد.

ایشان ضمن تاکید بر لزوم تلاش برای ترغیب مردم به انجام تکمیل پرسش نامه ها به صورت اینترنتی از روسای ادارات  و بخشداران در خواست نمود در رسیدن به این خواسته تلاش نمایند.

در پایان پردل از حاضرین درخواست نمود که متقاضیان مشارکت در سرشماری را به سایت http//s95.sci.org.ir معرفی نمایند.

در پایان جلسه سید کمال علوی فرماندار کازرون با گرامیداشت هفته دولت، روز پزشک و مناسبت هایی که در این هفته در پیش داریم، به بیان دست آوردهای دولت در مدت سه ساله اشاره کرد و گفت: به طور کلی از شاخصه های دولت تدبیر و امید می توان توجه به اخلاق و عقلانیت در انجام امور اشاره کرد. وی دیگر شاخصه های دولت تدبیر و امید را احترام به قانون، توجه به مسائل ملی کشور، انضباط مالی، شفافیت اقتصادی و مبارزه با فساد مالی در دستگاه ها و تعامل منطقی با جهان و تلاش در برگردان اعتبار کشور در دنیا بوده است.

علوی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از شاخصه های دولت، توجه به طرح سلامت جامعه و بیمه همگانی است که می شود به آن اشاره نمود. تعامل منطقی با جهان براساس سه اصل عزت و حکمت و مصلحت نیز از رویکردهای دولت تدبیر و امید است. وی تاکید کرد: یکی از دستاوردهای مهم برجام در توافق هسته ای، تثبیت شعار و انتظار مردم عزیز کشورمان (انرژی هسته ای حق مسلم ماست) به عنوان یکی از کشورهای هسته ای می توان برشمرد و یکی دیگراز دستاوردهای برجام، وصول بخشی از دارایی های بلوکه شده ی ایران در بانک های خارجی می باشد و در بحث صادرات، این برای ما یک افتخار است که کشتی های ایرانی با عزت و افتخار پرچم ایران را بر فراز آب های آزاد دنیا برافراشته اند و در سایه پرچم ایران مبادلات تجاری خود را انجام می دهند. همچنین از دست آوردهای دیگر دولت تدبیر و امید، کاهش نرخ بیکاری از 8/16 دهم به 1/12دهم می باشد.

فرماندار کازرون با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با سرلوحه قراردادن فرمایشات مقام معظم رهبری تحت عنوان "حق الناس بودن رای مردم"، افزود: به حمدالله یکی از سالم ترین انتخابات در این دولت برگزار شد و این در کارنامه دولت در عرصه داخلی به زیبابی می درخشد.

سید کمال علوی گفت: اصل و خط قرمز ما در ادارات تکریم ارباب رجوع و حفظ حرمت مردم است و خاطر نشان کرد: امروز با مسائل سیاسی کار پیش نمی رود، آنچه ضروری و مورد نیاز جامعه است، وحدت و همدلی بین مردم است.

ایشان در زمینه سرمایه گذاری بیان داشت: ما برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کنیم و نهایت تسهیلات و فراهم سازی و آماده سازی مسیر سرمایه گذاری را در اختیار آن ها قرار خواهیم داد؛ و اگر دستگاهی بخواهد چوبِ لایِ چرخ سرمایه گذاری در این شهرستان شود، حتما با آن دستگاه برخورد خواهد شد.

وی در پایان افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، میز خدمتگذاری روز جمعه با حضور مسئولین برای پاسخگوئی رو در رو با مردم در محل نماز جمعه مستقر خواهد بود. و در ادامه به مسائل سرشماری نفوس و مسکن که در مهرماه شروع می شود برای همکاری مدیران تذکراتی داد و گفت: هرچه آمار ما بیشتر و دقیق تر باشد، نقش بسزایی در جذب اعتبارات و ارتقای شهرستان دارد و برای توسعه همه جانبه شهرستان بسیار مهم است.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
1
5
شفافیت اقتصادی و مالی!!؟؟؟ عزت !!???کدام مبادلات تجاری؟؟؟عصر جاهلیت نیست،قرون وسطی هم نیست،،،دوره قاجار هم نیست،،،
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
4
1
درود بر فرماندار پرتلاش ومردمی شهرستان کازرون جناب آقای علوی . آقای علوی شما برای خدمت به شهرستان تلاش نمایید که دعای ما بدرقه راهتان خواهد‌بود واز غرض ورزی ها و تنگ نظری ها ابایی نداشته باشید . همچنان که امروز چهارم شهریور ماه باحضور معاون سیاسی ومدیرکل سیاسی استانداری از مسئولین ومدیران نمونه تقدیر نمودید . خداوندیارونگهدارتآن .
جوکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
4
درخشش انتخابات در عرصه داخلی ! حتما منظورتان انتخابات کازرون نیست که ؟ چون در باره دوره دهم انتخابات در کازرون باید از مردم ، بچه های کوچه و خیابان و مسئولین محترم شورای نظارت استان پرسید که چه اتفاق های ناگوار و خارج از قانون و شرع توسط یکی از کاندیداها و طرافداران و هم ولایتی هایش !؟ صورت گرفت . جناب فرماندار فراموش نکنید که بدترین انتخابات طی تاریخ شهرستان کازرون در همین دولت رقم خورد که متاسفانه حق الناس بسیاری پایمال گردید .
ابراهیم ک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
4
ایشان در زمینه سرمایه گذاری بیان داشت: ما برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن می کنیم و نهایت تسهیلات و فراهم سازی و آماده سازی مسیر سرمایه گذاری را در اختیار آن ها قرار خواهیم داد؛ و اگر دستگاهی بخواهد چوبِ لایِ چرخ سرمایه گذاری در این شهرستان شود، حتما با آن دستگاه برخورد خواهد شد.

شاغلام گوید : سلام صبح بخیر !
بپا فرش قرمزت هستیمونو نسوزونه چرا که هستی سرمایه گدارای قبلی رو سوزونده!!!
شب دراز است و قلندر بیدار ! لطفا وقت رفتنت اعلام کن که چقدر از این حرفت عمل شده !!! حالا شب بخیر
یاحق
یاعلی
محقلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
1
تغییر شش فرماندار در 8 سال در شهر سیصد هزار نفری کازرون !!؟ به نظر شما فرماندار فعلی چند ماه در این پست خواهد بود ؟ . آقای فرماندار ! کسانی که جناب عالی را به کازرون آورده اند ! نظر خیری پیرامون این شهرستان ولایت مدار نداشته و ندارند و حتی قبلا قول داده اند که برای جلوگیری از پیش رفت این منطقه ! و جدا نمودن مناطق پیرامونی آن ! تمام تلاششان را خواهند نمود !.
بازیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
اقای علوی کم کسری از قبلی ها نداره یک سوال از اقای علوی شما در مرد کف شکنی چا ههای جنوب شهرستان که منابع شهرستان می باشی وداره به یغما می رود چه کاری انجام داد ه اید استان بوشهر چه خاصیتی برای این شهر داشته شما هم دوسال دیگه از این شهر خدا حافظی می کنی و می روی نامه خیلی محرمانه شما به ریس اداره امور اب شهرستان دیدم از اونجا فهمیدم که شما هم دلسوز کازرون نیستید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳