پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت صورت گرفت:
به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، طرح ها و پروژه های مختلفی در سطح شهرستان کازرون و بخش های تابع از جمله چنارشاهیجان، کوهمره نودان و خشت به بهره برداری رسید

به گزارش کازرون نما، از دوم تا هشتم شهریورماه و به مناسبت هفته دولت، طرح های عمرانی و زیربنایی مختلفی با حضور مسئولین استانی و شهرستان در کازرون به بهره برداری رسید که شامل طرح های زیر می باشد:

 

بهره برداری از پروژه آبرسانی به شهر خشت

خبرگزاری مهر: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت طی مراسمی با حضور معاون زیارتی و گردشگری استاندار فارس، پروژه آبرسانی به شهر خشت به بهره برداری رسید.

در این مراسم شاپور رستمی معاون زیارتی و گردشگری استاندار فارس طی سخنانی ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان و گرامیداشت نام و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از تمامی دست اندر کاران اجرای این پروژه به ویژه مدیر عامل و کارکنان شرکت آبفا استان فارس تقدیر کرد.

همچنین فرهادی معاون مهندسی توسعه شرکت آبفا استان فارس طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن  هفته دولت به تشریح مشخصات فنی پروژه پرداخت و اظهار داشت: امروز همزمان با هفته دولت و به برکت نام دولتمردان شهیدان رجایی و باهنر خدمتی دیگر از نظام مقدس جمهوری اسلامی و شرکت آب و فاضلاب استان فارس، با حضور معاون استاندار فارس در این خطه از استان به بهره برداری می رسد.

افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی در سطح شهرستان کازرون

وی با تقدیر از دست اندرکاران اجرای این پروژه  از جمله مسئولین کشوری، استانی و محلی بیان کرد: شرکت آبفا استان فارس  به میمنت فرا رسیدن هفته دولت ۹ پروژه آبرسانی را در چند شهر استان به بهره برداری  رسانده که این پروژه نیز در همین راستاست.

معاون مهندسی توسعه شرکت آبفا استان فارس  در پایان به تشریح مشخصات فنی پروژه آبرسانی به شهرخشت پرداخت و افزود: این پروژه شامل اجرای شش هزار و ۶۰۰ متر خط انتقال آب با استفاده از لوله های GRP  و فولادی  به قطر ۳۰۰ میلیمتر است که با صرف اعتباری بالغ بر۱۶ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

فرهادی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این پروژه بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ خانوار  از مزایای آبرسانی آن بهره مند خواهند شد.

 

افتتاح طرح های آموزشی، بهداشتی و فرهنگی در بخش خشت

خبرگزاری صدا و سیما: صادق فلاح بخشدار خشت گفت: در هفته دولت چندین طرح در حوزه بهداشت، آموزشی و فرهنگی در این بخش به بهره برداری می رسد که مهمترین این طرح ها شامل راه اندازی بخش دیالیز و زایشگاه تخصصی و کشت آزمایشگاه بیمارستان امام سجاد خشت و کنارتخته، تعویض و تقویت شبکه آبرسانی شهر خشت، افتتاح دبستان شش کلاسه، بهره برداری از دارالقرآن پیام اکرم و حسینه خیر ساز روستای شهباز خانی است.

صادق فلاحی افزود: برای ساخت این طرح ها 270 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی استانی و 2 درصد نفت و گاز هزینه شده است.    

 

بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت در کازرون

باشگاه خبرنگاران جوان: مرکز جامع سلامت قدس در کازرون به چرخه خدمت رسانی به مردم پیوست. این مرکز خدمات جامع سلامت، در راستای تحقق اهداف طرح تحول سلامت، با زیربنای 120 مترمربع و با هزینه ساخت و تجهیز بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال گشایش یافت
با آغاز به کار مرکز خدمات جامع سلامت قدس و تفکیک و استقرار پزشک و مامای خانواده روستایی در این مرکز، از ازدحام جمعیت مراجعه کننده کاسته و ارائه خدمات با کیفیت بیشتری صورت می پذیرد

 

افتتاح کارخانه یخ در بخش کوهمره نودان

خبرگزاری صدا وسیما: کارخانه یخ کوهمره نودان کازرون با صرف یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه  ساخته شده است که 100 میلیون تومان آن  تسهیلات صندوق کارآفرینی بوده است. این کارخانه چهارهزار مترمربع مساحت و 600 متر مربع زیربنا دارد و با راه اندازی آن برای 10 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

مدیر تحقیقات بازار و ساماندهی صندوق کار آفرینی کشور در حاشیه راه اندازی کارخانه یخ کوهمره نودان کازرون گفت: امسال هزار میلیارد تومان تسهیلات ایجاد اشتغال و بیش از 200 میلیارد تومان برای تسهیلات ازدواج در نظر گرفته شده است.

احمدرضا غلامی افزود: پارسال بیش از هزار میلیارد تومان برای 51 هزار طرح تسهیلات پرداخت شد.

 

افتتاح پروژه برقرسانی به روستای باغستان ابوالحیات در بخش کوهمره نودان

محمد دهداری خبرنگار کازرون نما: در پنجمین روز از هفته دولت، و با حضور رضازاده نماینده مردم شریف شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی و علوی فرماندار و دیگرمسولین شهرستان کازرون و بخش کوهمره نودان، پروژه برقرسانی به منطقه کوهستانی و صعب العبور باغستان ابوالحیات که به همت شرکت توزیع برق استان و شهرستان اجرا شده است، مورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی در سطح شهرستان کازرون

 

افتتاح و کلنگ زنی 2 طرح بهداشت و سلامت در بخش چنارشاهیجان

روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون: در بخش چنار شاهیجان بهره برداری از آزمایشگاه مرکز خدمات جامع شهر قائمیه با زیربنای 140 متر و بااعتباری افزون بر 400 میلیون تومان از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان فارس افتتاح شد. با راه اندازی این مرکز آزمایشگاهی، بیماران تا سطح یک و دو می توانند آزمایشات خود را در شهر قائمیه انجام دهند و نیاز به مراجعه مرکز شهرستان ندارند.

افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی در سطح شهرستان کازرون

همچنین کلنگ احداث یک مرکز بهداشتی در روستای ملای انبار بخش چنارشاهیجان بزمین زده شد. این مرکز درمانی در زمینی بمساحت 2000 متر مربع اهدائی یکی از خیرین روستا ساخته خواهد شد. اعتبار احداث این مرکز درمانی 400 میلیون تومان است که دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخت خواهد کرد .

 

افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست 230/60 کیلوولت نیروگاه کازرون

در آخرین روز از هفته دولت آئین بهره‌برداری از پروژه برق‌رسانی افزایش ظرفیت پست 230/60 کیلولت نیروگاه کازرون با صرف اعتبار 5 میلیارد تومان در نیروگاه گازی کازرون برگزار شد.

افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی در سطح شهرستان کازرون

عبدالعزیز کریمی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان فارس با اشاره به احداث 17 پروژه برق‌رسانی با صرف اعتبار 67 میلیارد و 590 میلیون تومان در هفته دولت گفت: مرداد ماه امسال پیک بار در کازرون به 88 مگاوات رسید.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷