پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۲۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵
فرماندار كازرون در نشست هم انديشي اقشار شهرستان
نشست هم انديشي اقتشار مختلف شهرستان با حضور فرماندار كازرون شامگاه دوشنبه 28 مهر ماه در سالن اجتماعات فرمانداري شهرستان كازرون با حضور جمعي از اقشارمختف مردم و،گروه هاي گوناگون سياسي واجتماعي شهرستان ، وبا ياد وخاطره شهيد مهدي كوزه گري از ورزشكاران كازرون برگزار گرديد.

به گزارش كازرون نما، حميدرضا گرامي ضمن تشكر از حضور افراد حاضر در اين نشست با بيان اين كه در مدت زمان حضور خود در مديريت شهرستان سعي بر اجراي منويات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري و سياستهاي ابلاغي در مجموعه دولت نموده ايم اظهار كرد:با شرايط اقتصادي فعلي تلاش فراواني به همراه حجت الاسلام و المسلمين خرسند امام جمعه محترم و دكتر محمد صادقي نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي به منظور جلوگيري از تعطيلي پرو‍ژه ها انجام گرفته است.
فرماندار كازرون گفت: متاسفانه برخي ادارات دچار روز مرگي شده‌اند، اليته همانگونه كه قبلا نيز بيان شده اجازه نخواهيم داد كه بي تفاوتي برخي افراد به خدمت رساني مردم آسيب وارد كند.
وي با بيان اين كه در بحث اشتغالزايي پروژه هايي مانند استقرار منطقه ويژه اقتصادي را با كاربري عام دنبال مي كنيم گفت: توافقاتي درحضور وزير صنعت معدن و تجارت صورت گرفته است كه اميدواريم با توجه به نزديكي كازرون به استان بوشهر ازاين ظرفيت به خوبي استفاده نموده و فرصتهاي شغلي واقتصادي را براي شهرستان فراهم نماييم.
گرامي افزود: پروژه هاي شهرستان را با نگاه جامع نگر دنبال مي كنيم و از بخشي نگري پرهيز خواهيم كرد.
فرماندار كازرون با بيان اين كه نگاه مديريت نبايد تار عنكبوتي باشد تصريح كرد: مردم در اين زمان چشم انتظار اقدامات عملي و به دور از شعار هستند بايد با روحيه جهادي به رفع مشكلات پرداخته شود.
وي افزود: شهرستان كازرون از ظرفيت بالايي در گردشگري برخوردار است كه شايد تا كنون به نحو مطلوبي از اين فرصت استفاده نشده است در اين مسير نياز به نهادينه شدن فرهنگ گردشگري مشهود است.
گرامي در بخش ديگر سخنان خود با گلايه از رفتار هاي حاشيه اي با نگاه سياسي برخي افراد گفت: در نظام جمهوري اسلامي همه ما بايستي پيروي از ولايت فقيه را مورد نظر قرار دهيم و نبايد با رفتار هاي تنش زا جامعه ومردم را ملتهب نماييم.
وي افزود:بنده و همه مسئولين نسبت به خون شهدا در رفتار و تصميمات خود مسئوليم و نبايد ياس و ناميدي را القا نمايند.
فرماندار كازرون از آمادگي خود و مجموعه فرمانداري شهرستان نسبت به پاسخگويي و دريافت نظرات همه افراد سخن گفت و بيان نمود: با تشكيل اتاق هاي فكر و استفاده از مجموعه مشاوران تلاش خواهيم نمود كه مسايل را مورد بررسي قرار داه و تا حد امكان برطرف نماييم.
در ادامه اين نشست افراد حاضر به بيان ديدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

نویسنده: خبرنگار: رحيم زارع
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
0
1
فرماندار محترم سلام فکری به حال ورودی شهر بکنید بعنوان یک کازرونی هرموقع وارد شهر میشوم خجالت میکشم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷