پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۵۲۳۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
فرماندار کازرون در نشست خبری اعلام کرد:
فرماندار کازرون با بیان اینکه این شهرستان از نبود یک صنعت بزرگ و پایدار رنج می‌برد، از بهره‌برداری سیلوی 50 هزار تنی این شهرستان در سال آینده خبر داد.

به گزارش کازرون نما، حمیدرضا گرامی ظهر شنبه اول خردادماه به مناسبت گرامیداشت میلاد منجی عالم بشریت به‌همراه مدیران و معاونان ادارات و نهادهای این شهرستان با شرکت در یک نشست خبری با خبرنگاران، به تشریح عملکرد و اقدامات انجام‌یافته در یک سال گذشته در این شهرستان پرداخت و اظهار داشت: این نشست همگانی مدیران اجرایی با اصحاب رسانه به‌منظور سپاس از زحمات آ ن‌ها و نیز اعلام آمار و اطلاعات اقدامات انجام‌یافته در یک سال گذشته بر اساس مستندات و استدلال‌های قوی است تا خدای‌ناکرده انعکاس آمار اشتباهی در رسانه‌ها باعث ایجاد شبهه و شائبه در اذهان عمومی نشود.

وی در یک نگاه اجمالی به جایگاه فرمانداری و عملکرد آن اشاره کرد و گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، استانداران و فرمانداران نماینده حاکمیت هستند و از منظر دیگر سازمانی، پس از جایگاه مقام رهبری، دولت به‌عنوان مجری سیاست‌های جمهوری اسلامی است، بنابراین این جایگاه باید پاسخگوی مردم باشد.

فرماندار کازرون به جایگاه و قدمت و پیشینه تاریخی این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی منحصربه‌فرد این شهرستان، تلاش‌های خوبی در دولت‌های گذشته و حال برای رشد این منطقه صورت گرفته است.

گرامی به برخی اقدامات انجام‌یافته دولت تدبیر و امید در این شهرستان اشاره کرد و افزود: باوجود محدودیت منابع مالی در حفظ و ارتقای طرح‌های زیربنایی، خارج کردن این شهرستان از بُعد تک‌شاخصی یعنی کشاورزی و خدمات، توجه به شاخص‌های دیگر ازجمله گردشگری، منطقه ویژه اقتصادی و منابع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی و محور بودن در برخی محصولات و اقدامات، تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی به اقدامات صورت گرفته برای احیای دریاچه پریشان که بسیار مورد تأکید مردم و مسؤولان است اشاره کرد و اذعان داشت: در این زمینه در مرحله نخست چاه‌های غیرمجاز اطراف تالاب پریشان پلمب و پر شد و در مرحله بعد طرح انتقال آب از سد نرگسی در منطقه جره و بالاده به طول 28 کیلومتر به این دریاچه در دستور کار قرار گرفته که عملیات اجرایی این پروژه بااعتبار 50  میلیارد تومانی به مرحله مناقصه گذاشته ‌شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان کازرون ادامه داد: با تکمیل عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد نرگسی به دریاچه پریشان، سالانه 10 میلیون مترمکعب آب به این دریاچه تزریق می‌شود.

گرامی از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی پروژه سد نرگسی در جره و بالاده کازرون خبر داد و تصریح کرد: بنا به اذعان پیمانکار سد نرگسی (خاتم‌الانبیا) مبنی بر اینکه تمام اعتبار موردنیاز این سد دریافت شده، بنابراین انتظار می‌رود در سال 96 آبگیری سد نرگسی آغاز شود.

فرماندار شهرستان کازرون به اقدامات پلمب چاه‌های غیرمجاز اطراف تالاب پریشان و مناطق دیگر این شهرستان اشاره کرد و گفت: پیش از پر کردن و پلمب چاه‌های غیرمجاز با مردم این مناطق صحبت کردیم و الگوی کشت گیاهان دارویی که نیازی به آب ندارند و مورد حمایت دولت است را پیشنهاد دادیم که برخی از آنان از این طرح استقبال کردند.

وی در پایان از بهره‌برداری کامل سیلوی 50 هزار تنی این شهرستان در سال آینده خبر داد.

به گزارش فارس، در این نشست خبری مدیران و رؤسای اداره‌های شبکه بهداشت و درمان، مخابرات، برق، آبفای شهری و روستایی، امور آب، جهاد کشاورزی، سازمان تبلیغات اسلامی، محیط‌زیست، مسکن و شهرسازی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی و گاز به تشریح عملکرد خود پرداختند.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
0
0
جناب فرماندار، چشم بسته غیب گفتند!!!
اولا برای اینکه یک شهرستان، دارای صنایع بزرگ باشه، میبایست ابتدا صنایع کوچک و متوسط در اون به رشد و بالندگی برسن، جناب فرماندار کمی به خود زحمت داده و به شهرک صنعتی کازرون سری بزنند تا اوضاع آشفته مالی و تولیدی واحدهای صنعتی رو ببینن. در حال حاضر با رکودی که در کل کشور وجود داره، هیچ امیدی هم به آینده نیست.
کارخانه کاشی و سرامیک کازرون، آینه تمام نمای مدیریت صنعتی کازرونی هاست. وقتی یه کارخونه کاشی رو نمیتونیم نگه داریم، چرا دم از صنعت بزرگ میزنیم؟؟
اصفهانی ها با اون مدیریت قوی، الان تو کارشون موندن... گروه صنعتی انتخاب که تولید کننده لوازم خانگی با برند اسنوا هست و در دست اصفهانی هاست، این روزها بدجور به بحران مالی خورده و کارگران رو اخراج میکنه و فروشش بسیار پایین اومده...حالا دیگه چه انتظاری از ما هست؟؟؟؟
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
1
0
عزیز دل برادر، شما انگار تو باغ نیستی!! رکود اقتصادی که بر کشور حاکم هست، حتی داره دامن ایران خودرو و سایپا که بزرگترین صنایع خاورمیانه هم هستند، رو میگیره. مردم قدرت خرید ندارند. در بخشهای فولاد، سیمان، مسکن، خودرو، لوازم خانگی، فرش، مبل و لوستر، کامپیوتر و ... رکود وحشتناک، حاکمه و حتی فروشندگان خرد این محصولات هم دچار مشکل شدن، اونوقت شما میخوای تو کازرون صنعت بزرگ بزنی؟؟ دیگه از ایران خودرو بزرگتر؟؟ ایران خودرو الان با تنفس مصنوعی دولت (وام 25 میلیونی) زندست . خلاصه انگار جناب فرماندار دل ... دارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
1
مهم ترين مانع توسعه شهرستان كازرون وجود مديران سفارشي و ضعيف است.
عاشق خيابون قدوسي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
0
0
جناب فرماندار دوست داشتني
پس اون جلسات سرمايه گذاري كه هر روز ازش دم ميزدي چه نتيجه ي داد، اوايل ورود استاندار براي خود شيريني سرمايه داران رو برديد جلو استاندار و اين سرمايه داران از جنابعالي تعريف و تمجيد خوشكه خالي كردن،در حضور حضرت ايت اله ايماني بيان نموديد بيش از هفتاد ميليارد تومان مصمم به سرمايه گذاري هستند و همه چيز براي سرمايه گذاري اماده هست، الحمداله همه رو هم بعد جلسه نمك گير در رستوران ويژه هفت خوان با منو باز كردي، و جنابعالي با توجه به روحيه لطيفي كه داري كه با سرمايه داران ارتباط خوبي داري، چند سفر ويژه به دوبي، بوشهر ،تهران و شهرستانهاي ديگر براي جذب سرمايه دارها رفتي،پس چي شد
اس گرگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
1
چقد خبر تكراري
موضوع انتقال آب به درياچه نود و نه 99بار آقاي فرموندار تو روزنامه ها اعلان كردن
دل سوخته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
0
آخ آقاي ... سرمايه ها ي شهرستان رو خرج سرمايه داران كرداند سرمايه دار كجابوداينهاهمشون سرمايه خوار بودان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹