پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۳۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
فرماندار کازرون تأکید کرد:
فرماندار کازرون با بیان اینکه حداقل از 40 درصد از فضاهای موجود آموزشی استفاده کرده‌ایم، چون بخشی نگر بوده‌ایم، گفت: باید با حرکت‌های صحیح فرهنگی در مهدکودک‌ها، افکار فرزندان را شکل دهی کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی فرماندار کازرون، حمیدرضا گرامی در دیدار مدیران مهدکودک‌های این شهرستان که زیر نظر بهزیستی اداره می‌شوند، بیان کرد: عمده بودجه کشور صرف هزینه حقوق و مزایا می‌شود، اگر ما به واسطه انقلاب با محوریت ولایت و رهبری و همچنین یک گنجینه ارزشمندی به نام هشت سال دفاع مقدس رو به رو هستیم، پس چرا باید در جامعه دغدغه و نگرانی‌هایی وجود داشته باشد که عمدتا قابل برطرف شدن است؟

وی با بیان اینکه باید در پاسخ به این سوال انصاف و شرایط کشور از پس از انقلاب تاکنون نسبت به حجم تهدیدات خارجی تا امروز را در نظر گرفت، افزود: با توجه به حجم توطئه‌ها در کشور تلاش‌های زیادی انجام شده اما گذر زمان فاصله‌هایی را ایجاد کرده که قابل ترمیم است.

فرماندار کازرون عامل اصلی مدیریت و ترمیم چنین موضوعاتی را معلمان دانست و گفت: نگاه ما باید جامعه محور و آینده نگر باشد.

گرامی خاطرنشان کرد: با چند موضوع اساسی در حال حاضر رو به رو هستیم که شاخص همه آنها تهاجم فرهنگی است و خط مقابله با این تهاجم مبارزه با جنگ نرم است که باید به واسطه ان از فرصت‌هایی استفاده کرد که در حال شکل گیری است

وی با بیان اینکه غنی ترین فرهنگ را ما در قالب دین اسلام داریم، گفت:  اما از تعالیم اسلامی آنچنان که باید نتواسته‌ایم بهره‌برداری کنیم.

باید با حرکت‌های صحیح فرهنگی در مهدکودک‌ها، افکار  فرزندان را شکل دهی کرد

فرماندار کازرون با بیان این مطلب که دشمن در طراحی تهاجم فرهنگی حداقل 30 سال از ما جلوتر است، خاطرنشان کرد: معتقدم سه ضلع یک مثلث در قالب سه نهاد خانواده، مدرسه و مسجد باید شکل بگیرد و اگر این سه ضلع در کنار همدیگر قرار گیرند درصد زیادی از معضلات اجتماعی کم می‌شود.

گرامی در ادامه با تأکید بر همدلی دستگاه‌های آموزشی به ویژه آموزش و پرروش در خصوص تربیت مهمترین سرمایه اجتماعی کشور، گفت: امروز در هر خانواده‌‌ای به طور میانگین دو نفر تحصیلات عالیه دارند که هزینه‌های زیادی هم صرف آن شده است.

وی تصریح کرد: اما بیکاری مهمترین معضل اجتماعی قشر جوان تحصیلکرده و حویای کار در کشور است که در صورتی که بازار کار انها فراهم نشود، بدون شک در معرض آسیب‌های اجتماعی زیادی قرار خواهند گرفت.

فرماندار کازرون با تأکید بر این نکته که باید برای  آینده برنامه ریزی داشت و آن برنامه ریزی هم باید فرهنگی و عامل تحول باشد، عنوان کرد: امروز بیکاری مهمترین بحثی است که با آن رو به رو هستیم که تعارف بردار هم نیست.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷