پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۴۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰
حمیدرضا فرماندار شهرستان کازرون به همراه علوی بخشدار جره و بالاده و جمعی از روسای ادارات خدمات رسان شهرستان از دهستان دادین این بخش بازدید به عمل آوردند و به بررسی مسایل و مشکلات این منطقه پرداختند.

به گزارش کازرون نما، در این دیدار و بازدید میدانی، مهندس علوی بخشدار جره و بالاده روستای دادین را روستای هدف گردشگری معرفی کرد و از فرماندار و دیگر مسولان خواست با توجه به اینکه در این روستا نرگس زار وجود دارد، و نیز به خاطر آب و هوای مناسب و چشمه سارهای فراوان موردبازدید گردشگران از سراسر استان قرار میگیرد؛ هر چه سریعتر نسبت به حل مشکلات این روستا اقدام شود که فرماندار محترم شهرستان نیز دستورات لازم را در این رابطه صادر نمود
همچنین در این بازدید نانوایی بهرامی که در این منطقه احداث شده بود، توسط فرماندار افتتاح و به بهره برداری رسید.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
والی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۲
1
2
سرهنگ جان ما دهقان ناصرابادی کاری برامون کرده که تا قیامت مدیونش هستیم
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
اقای والی ... که اقای دهقان در حق بخش جره-بالاده کرد اسرائیل علیه غزه نکرده است. اقای دهقان 21 هزار امضاء از شهر کازرون جمع اوری کرد و تحویل دولت داد تا مسیر جاده بوشهر - شیراز تغییر داده شود و از طریق شهر کازرون انجام شود. این نامه اقای دهقان باعث گردید که پروژه جاده شیراز- بوشهر به مدت چند سال متوقف گردد. مثل اسرائیل ارتباط بخش جره-بالاده قطع شود تا رای مردم کازرون ایشان را به مجلس ببرد. کاری که برای بخش نکرد جلوی طرح های ملی را هم گرفت.
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
0
1
aliآقا اشتباه به عرض رساندنداون کسی دیگه بوده ولان هم هست انشااله این دوره با تمام وجود همه بخش از آقای دهقان حمایت خوایم کرد
پاسخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
0
1
aliسلام اميداوارم كه اين حرفهاي كه ميزني باسندومدرك باشه علي اقانمايندگي اقاي محمدصادقي هم ديديم نمايندگي اقاي دهقان ناصرابادي هم ديديم اصلاقابل مقايسه نيستندشماطرحهايي كه دهقان ناصرابادي دربالاده افتتاح كردبرهيچ كس پوشيده نيست اقاي دهقان درخونشون روبه همه بازهست اقاي دهقان بخش جره وبالاده راخونه خودش ميدونست الان اقاي محمدصادقي چه گلي به سرمازد؟
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۱
0
1
اينم از شگردهاي انتخاباتي اين دوره است كاري كه نكرده محمدصادقي هيچ دنبال اين هستند كه كارهاي دهقان ناصرابادي را به ضرر شهرستان اعلام كنند واقعا كه........ بعضي موقع ها با خودم فكرميكنم كه هرچس ير مردم ما بياد حقشونه با اين طرز تفكري كه دارند
swhgp
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
0
0
آقای دهقان بحث آب رسانی به منطقه دادین و سرمشهد را پیگیری و بدجه را گرفت .. کلنگ زنی سد نرگسی زمان ایشان آغاز شد.. و در شهرستان کارهای بزرگی کرد.. محمدصادقی وقت خود واسه ولایتی گذاشت نتیجه واسه شهرستان چی بود..
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷