پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۸۶۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۱
قعرنشین جدول لیگ برتر به رغم پیروزی به لیگ دسته یک سقوط کرد.در هفته هجدهم و پایانی مسابقات هندبال دسته برتر باشگاه های کشور امروز تیم فولاد نوین اصفهان مهمانش شهرداری کازرون را با نتیجه 37 بر 34 شکست داد .

قعرنشین جدول لیگ برتر به رغم پیروزی به لیگ دسته یک سقوط کرد.

در هفته هجدهم و پایانی مسابقات هندبال دسته برتر باشگاه های کشور امروز تیم فولاد نوین اصفهان مهمانش شهرداری کازرون را با نتیجه 37 بر 34 شکست داد .

تیم جوان فولاد نوین که در طول مسابقات لیگ ، همیشه در برابر مدعیان، خوب بازی می کرد و فقط در گرفتن نتیجه ناکام مانده بود، امروز هم باز ی تهاجمی و خوبی را از خود به نمایش گذاشت و توانست با پیروزی از زمین مسابقه خارج شود.

فولاد نوین اصفهان با این پیروزی 7 امتیازی شد ولی با شکست هفته پیش سقوطش قطعی شده بود .

تیم شهرداری کازرون هم با شکست در برابر فولاد نوین 10 امتیازی باقی ماند و با قرار گرفتن در رده نهم جدول به همراه فولاد نوین به لیگ دسته یک سقوط کرد .
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
hamid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
0
0
روی مسولین تیم سفید!بازی باسپاهان تبانی کردند به امید اینکه فولاد نوین بهشون باج بده!آقای ریاضی جواب مردم را چه خواهی داد؟!چرا اختیار تیم را به یک فرد معلوم الحال که سابقه خوبی دراین هندبال نداره وچندسال مطرود بود ودستش ازهندبال این شهربدلیل مسایل انظباطی کوتاه بود دادی؟!چرا بازیکنانی مثل مجرا-فرهادیان-میرشکاری-راسته و...که سرمایه کازرون بودندکنارگذاشتی؟
محمد
|
CANADA
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۱
0
2
با سلام

این هم از مدیریت برادر ریاضی بر هندبال کازرون.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
0
0
سلام قهرمان!!!!!؟؟؟
کجایی جواب بده ... شهر مو شهر گلن !!!! شاعر توانمند واقعا گل کاشتی با مدیریتت . حسین پور سرپرست تربیت بدنی هم گل کاشت با ترکیبش !!عجب ناک اوت کرد هندبال رو. البته به زودی خودش هم ناک اوتن خدا بخواه ... مدیران دهقان ناصر آبادی از ای بهتر نمشن
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
0
2
آقاي رياضي ديدي گفتيم ورزشو با سياست قاطي نكن حالا برو به دكتر بگو شايد ليگ برتري شديم
محمد سی سختی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۲
1
1
ضمن عرض پوزش از مردم فهیم کازرون می خواستم حرفهایی در مورد تیم هندبال بگم و قضاوت رو به خودتون واگذار کنم.به نظر شما تیمی که تغذیه مناسب نداره ,تیمی که به علت مشکلات مالی در خوابگاههای درجه 3و4 اسکان میکنه,تیمی که هزینه ی سفراش رو از بلیط فروشی تامین میکنه و بازیکنای تیم بدون دریافت هیچ مبلغی یا مبالغ ناچیز به مدت 8ماه در اختیار تیم بودن ومشکلات بسیار زیاد دیگر...میتونه تو لیگ برتر بمونه اونم یه تیم جوون که 80% اون برای بار اولشون بود که تو لیگ بازی میکردن و در پایان میخواستم از اعضای هیيت مدیره تیم که افراد بزرگی بودن اما کارهای کوچک هم برای تیم نتونستن انجام بدن تشکر کنم(محمد سی سختی)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
0
0
فکر میکنم سقوطمون نیاز بود تا تجربه ای شود برای تیم و امیدوارم بازیکنان خوب تیم در تیم بمونن. اگر دوباره به طور دیگری مثل پارسال در لیگ موندیم حداقل چندتا بازیکن در ست و خوب بگیرید تا با جوان های تیممون بازی کنند و بچه هامون تجربه کسب کنند و نتیجه بگیریم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
0
0
میگن لیگ میخواد بشه 12 تیمی. اگه این طور بشه به نفع تیمن. ولی امیدوارم مسئولین به فکر یه تیم پخته تری باشه. البته همراه با بازیکنان شهرستانمون.
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
0
0
لیگ هندبال 10 تیمی خواهد ماند.آقای کوزه گری امروز با رادیو ورزش مصاحبه کرد وگفت لیگ سال آینده ده تیمی خواهد موند.آقای ریاضی با ضعف مدیریتش و واگذاری امورات تیم به برخی بازیکنان تیشه به ریشه تیم زد.
آخه محمودرضازاده چی ازهندبال میفهمه که اونو هیئت مدیره کردید؟!حاصل احمدی،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵