پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۲۲۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۳
بهادر ریاضی در گفتگو با کازرون نما خبر داد:
بهادر ریاضی سرپرست هیات هندبال کازرون، در گفتگو با کازرون نما گفت: هر چند که بازی های مقدماتی المپیک لندن در روند اجرای این مسابقات وقفه انداخت و تیم ملی هندبال ایران در کمال لیاقت نتوانست به این بازی ها راه پیدا کند اما این اتفاق از ارزش های تیم ملی هندبال ایران و کادر مربیگری و مهمتر از همه ریاست محترم فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران کم نخواهد کرد.

شروع دوباره ی لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران بعد از مدت ها می تواند خون منجمد شده ی این ورزش مهیج و دوست داشتنی را دوباره در رگ های ورزش شهرستان های لیگ برتری به جریان اندازد.

 بهادر ریاضی سرپرست هیات هندبال و مدیر عامل تیم هندبال مردم کازرون، در گفتگو با کازرون نما ضمن قابل تقدیر دانستن تلاش فدراسیون هندبال کشورمان در برگزاری مستبقات لیگ گفت: هر چند که بازی های مقدماتی المپیک لندن در روند اجرای این مسابقات وقفه انداخت و تیم ملی هندبال ایران در کمال لیاقت نتوانست به این بازی ها راه پیدا کند اما این اتفاق از ارزش های تیم ملی هندبال ایران و کادر مربیگری و مهمتر از همه ریاست محترم فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران کم نخواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه کمیته ی استیناف هندبال جمهوری اسلامی ایران در امروز دوشنبه 24 بهمن ماه و رسیدگی به اعتراض و درخواست تیم هندبال مردم کازرون مبنی بر تجدید نظر خواهی این تیم و تقاضای بخشودگی جرایم محروم بودن تماشاگر از دو بازی خانگی گفت: لازم می دانیم به عرض مردم خوب و همشهریان ورزش دوست کازرونی برسانیم که در تماس تلفنی که با رباست محترم فدراسیون هندبال داشتیم قول مساعد از ایشان گرفتیم تا در جلسه ای که خاص درخواست ما گرفته می شود به اعتراض ما رسیدگی شود و امیدوار هستیم که این جلسه با نظر مثبت به درخواست ما بنگرد و از خدا می خواهیم که خبری خوش حال کننده را به مردم ورزش دوست کازرون بدهیم و امیدوار هستیم که در این ایام مبارک مردم هندبال دوست کازرون خبر مسرت بخش بخشودگی جرایم یا حداقل تعدیل این جرایم را از طریق سایت محترم کازرون نما مشاهده نمایند که این موضوع می تواند در روحیه ی کلیه ی بازیکنان و دست اندرکاران تیم اثر مطلوبی را داشته باشد تیمی که با تمام توان و با دست خالی و فقط به عشق شهرستان یک روز هم تمرینات خودش را تعطیل نکرده و همه با تلاش مثال زدنی و با غیرت و تعصب مشغول به تمرینات هستند

 ریاضی در ادامه با اشاره به وضعیت تیم افزود: تیم هندبال مردم کازرون در این مدت ۲ ماهه به تمرینات بی وقفه ی خودش زیر نظر کادر مربیان ادامه داده و به گفته ی اکثر دست اندر کاران و بازیکنان تیم به آمادگی کامل رسیده و می تواند بازی های خوبی را ارایه دهد دو بازیکن مصدوم داریم که از ناحیه ی انگشت دست دچار صدمه دیدگی شده اند و امیدواریم در اولین بازی بدون هیچ مشکلی بتوانند بازی کنند.

مدیر عامل تیم هندبال مردم کازرون با بیان این نکته که تمرینات تیم با وجود امتحانات دانشگاهی و دبیرستانی اکثر بازیکنان هرگز تعطیل نشد گفت: به جرأت می توان گفت که تا به حال چنین وحدت و انسجامی بین بازیکنان و تمامی دست اندرکاران هندبال کازرون وجود نداشته و تیم تمام بومی هندبال مردم کازرون در اوج آمادگی خود به سر می برد که عمده ی این آمادگی مدیون آقای امین رهسپار مربی و بازیکن خوب و ارزنده و با اخلاق کازرونی است.

 ریاضی ضمن اعلام برنامه بازی های تیم هندبال مردم کازرون گفت: اولین بازی تیم هندبال مردم کازرون در مورخه ۲۷ بهمن ماه در شهرستان کرمان است و با تیم صنعت مس کرمان که از بازیکنان خوب و صاحب نام ایران سود می برد.

 وی با اشاره به مشکلات مالی موجود این تیم افزود: تقاضای ما از فرماندار محترم شهرستان این است که مشکل مالی تیم را مرتفع کند خصوصاً مسئله ی وسیله ی نقلیه که در سفرهای برون شهری بار سنگین مالی را بر دوش تیم می گذارد. هم چنین لازم می دانیم از زحمات و مساعدت های شهردار محترم شهرستان کازرون جناب آقای مهندس موصلی در حمایت از تیم هندبال مردم کازرون و تهیه ی وسیله ی نقلیه جهت بازی های تدارکاتی تیم تقدیر کنیم. البته در این میان نباید زحمات و دلسوزی ها و محبت های جناب آقای خاکسار ریاست محترم جمعیت هلال احمر کازرون را نادیده بگیریم که کمال همکاری و همیاری با تیم هندبال مردم کازرون را داشته اند.

سرپرست هیات هندبال کازرون در انتها ضمن آرزوی موفقیت برای تیم مردم کازرون گفت: امیدواریم این تیم با نتیجه ای راضی کننده از سفر کرمان و با دست پر برگردد و از شهروندان عزیز کازرونی تقاضا داریم که جوانان لایق و فرزندان برومند خودشان را دعای خیر کنند و از مسؤولان محترم شهرستان تقاضا داریم که دست حمایت خودشان را بر سر این تیم مردمی بکشند.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
رحيم حسيني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
0
0
باسلام خدمت دوستان كازرون نما
جهت استحضارشما وهندبال دوستان عزيز باتوجه به كنارگيري هپكواراك درليگ برتر ،پيروزي كازرون مقابل هپكو اراك محاسبه نميشود واين تيم فاقد امتيازاست بادوشكست
هوادارهندبال
|
UNITED STATES
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
0
0
باتشكروخسته نباشي خدمت تمام اعضاتيم هندبال كه باغيرت وتعصب وبادست خالي به مصاف بزرگان هندبال ايران رفتندجاداره اززحمات همشون تشكركنم مخصوصاحسين اقااستواري به اميدموفقيت هندبال
هوادارهندبال
|
UNITED STATES
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
0
0
باتشكروخسته نباشي خدمت تمام اعضاتيم هندبال كه باغيرت وتعصب وبادست خالي به مصاف بزرگان هندبال ايران رفتندجاداره اززحمات همشون تشكركنم مخصوصاحسين اقااستواري به اميدموفقيت هندبال
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۵
0
0
با سلام
این شخصی که نظر گذاشته است از جملاتی که به کار برده است کاملا پیداست که کازرونی نیست چون کازرونی به عشق هندبال کازرون به سالن مسابقات می آید و هیچ گاه حاضر نیست این گونه اظهار نظر کند و بخواهد به هندبال دوستان عزیز بفهماند که کازرون هیچ امتیازی ندارد و دو شکست دارد.
اما باید به عرض این شخص برسانیم که امیدواری ماندگاری هندبال کازرون در لیگ برتر بیشتر از قبل شد و با این اتفاق و شرایط جدیدی که برای تیم اتفاق افتاده است و به زودی به عنوان خبری خوش به سمع همه ی هندبال دوستان عزیز کازرونی خواهیم رسانید رده های میانی جدول لیگ برتر هندبال از آن هندبال مردم کازرون خواهد بود انشاا...
ریاضی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳