پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۱۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۹
بهادر ریاضی در گفتگو با کازرون نما خبر داد:
به گزارش کازرون نما رأی کمیته ی انضباطی فدراسیون هندبال کشور در ارتباط با حواشی دیدار دو تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار و هندبال مردم کازرون در مورخه ۲۲/۹/۱۳۹۰ صادر شد.

به گزارش کازرون نما رأی کمیته ی انضباطی فدراسیون هندبال کشور در ارتباط با حواشی دیدار دو تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار و هندبال مردم کازرون در مورخه ۲۲/۹/۱۳۹۰ صادر شد.

بهادر ریاضی با اعلام این خبر به کازرون نما گفت: طبق این حکم تیم هندبال مردم کازرون در دو مسابقه که به عنوان میزبان باید بازی کند از حضور تماشاگر محروم است که متأسفانه این حکم روز ۱۴/۱۰/۱۳۹۰ به دست هیأت هندبال و مدیر عامل باشگاه هندبال مردم کازرون رسید که جای بسی تأسف و تعجب و تحیر است که چرا این حکم باید با این تأخیر دراز مدت از سوی هیأت محترم هندبال استان به هیأت هندبال شهرستان برسد؟ و سؤالی که باید برای آن به دنبال پاسخ باشیم این است که چرا دورنمای این حکم به اداره ی ورزش و جوانان کازرون ارسال نشده و چرا در رأی صادره نام تیم هندبال مردم کازرون را تربیت بدنی کازرون ذکر کرده اند و مگر نه این است که نه اداره ی کل ورزش و جوانان استان فارس و نه اداره ی ورزش و جوانان کازرون تا به حال حتی یک ریال هم به هندبال مردم کازرون کمک نکرده اند؟ و در تعجبیم که بعد از این همه مدت که سازمان تربیت بدنی کشور به وزارت ورزش و جوانان تغییر ماهیت داده اما فدراسیون محترم هندبال کشور خودسرانه برای تیم هندبال مردم کازرون نام تربیت بدنی را انتخاب کرده است!

وی در ادامه گفت: کمیته ی محترم انضباطی فدراسیون هندبال کشور بدون حضور نمایندگان هندبال مردم کازرون جلسه ی انضباطی خود را برگزار نموده و توجهی به درخواست مدیر عامل باشگاه مبنی بر به تعویق انداختن جلسه ی مذکور ننموده و در غیاب مسؤولان هندبال کازرونی که متأسفانه به موقع به این جلسه دعوت نشده بودند رأی خود را صادر کرده و با این عمل عملاً توان دفاع از مسؤولان هندبال کازرون سلب شده بوده اما نکته ی قابل تأمل این است که آن چه در کلیه ی محاکم عمومی رسم است و معمولاً به اجرا گذاشته می شود این است که به کسی که مو رد اتهام قرار گرفته حق دفاع از خویش را می دهند و به دلایل خاص حقوقی و مقررات موجود در کتب قانون و قوانین وضع شده و آیین نامه های قضایی نسبت به درخواست یا خواسته ی متشاکی یا متهم مبنی بر به تعویق انداختن جلسه ی دادگاه که به دلایل موجه نتوانسته است در محاکم قضایی حضور یابد موافقت می شود نه این که غیاباً به صدور حکم مبادرت می نمایند و رأی قطعی را صادر می نمایند و امکان اعتراض یا واخواهی یا تجدید نظر خواهی را از طرف مورد اتهام قرار گرفته را که تیمی جوان و جویای نام است و فدای بروز احساسات برخی از تماشاگرانی شده که امکان مهار یا کنترل آنان حتی از دست نیروهای انتظامی حاضر در سالن بازی خارج شده بوده می گیرند، و این عمل بی شک نوعی بی عدالتی است که کمیته ی محترم انضباطی فدراسیون با رأی قطعی خود مبادرت به آن نموده! که بهتر بود تمام شرایط حاکم بر بازی و سالن مسابقه را در نظر می گرفتند که به نظر می رسد ناظر محترم فدراسیون رعایت امانت داری را ننموده و به صرف این که اعلام داشته که فحاشی چند بازیکن سبزواری را به تماشاگران کازرونی ندیده یا از چشمانش پنهان گشته بوده و فقط عکس العمل تماشاگران متعصب و ناراحت کازرونی را شاهد بوده و آن را گزارش کرده محکوم شدن یک طرفه ی هندبال کازرون را رقم زده که می توان گفت که حداقل۵۰ درصد از این حکم بیشتر حق کازرونی ها نبوده و ۵۰ درصد دیگر بایستی گریبان تیم سبزواری را می گرفت!

بهادر ریاضی هم چنین گفت: با این وجود باشگاه هندبال مردم کازرون ضمن عذر خواهی از جامعه ی هندبال کشور و فدراسیون محترم هندبال جمهوری اسلامی ایران به خاطر اتفاق مذکور از سوی برخی تماشاگرنماها در بازی بین تیم های هندبال سبزوار و کازرون و عذرخواهی و اظهار شرمندگی از آقای علی شعبانپور مربی ارزنده ی تیم هندبال سبزوار و باشگاه ثامن الحجج سبزوار، از فدراسیون محترم هندبال جمهوری اسلامی و کمیته ی محترم انضباطی فدراسیون تقاضا دارد که در رأی صادره ی خود تجدید نظر کنند و با تخفیف و بخشودگی جریمه ی باشگاه هندبال مردم کازرون فضایی را بوجود آورند تا هندبال کازرون بتواند در محیطی به دور از اضطراب به تمرینات خود بپردازد تا بتواند مسابقات پیش روی خود را با موفقیت پشت سر بگذارد.

مدیر عامل تیم هندبال مردم کازرون در انتها گفت: در خاتمه خاطر نشان می کنیم که ضمن تعهد اخلاقی که به فدراسیون محترم هندبال کشور می دهیم مبنی بر عدم تکرار آن اتفاق ناشایست و ناهنجار، حاضر هستیم که کتباً این موضوع را اعلام کنیم و این قول را می دهیم که من بعد هرگز شاهد چنین اتفاقاتی از سوی تماشاگران کازرونی در هیچ مسابقه ای نباشیم چون بر این باوریم که تماشاگران فهیم کازرونی که سرمایه ی ورزش هندبال این شهرستان هستند هرگز به هیچ تیمی فحاشی نکرده اند و نخواهند کرد و مورد سبزوار خاصاً نوعی تسویه حساب برخی تماشاگران بوده که البته از نظر مسؤولان باشگاه هندبال مردم کازرون محکوم و مذموم و مردود است چون کلیه ی بازیکنان و مربیان و دست اندرکاران تیم راضی به چنین اتفاقی که از سوی برخی تماشاگرنماها روی داد نبودند و اگر عملکرد خوب و به موقع بازیکنان جوان و با اخلاق و مسؤولان تیم در آن لحظه نبود شاید که حرکات ناشایست دروازه بان تیم سبزوار که با علامت دست به سمت تماشاگران کازرونی فحاشی نمود ممکن بود که خاطرات تلخ و جبران ناپذیری را رقم می زد که امیدواریم آن حرکات زشت و دور از شأن و شخصیت ورزشی دو بازیکن سبزواری که در بوجود آمدن آن اتفاقات بسیار حایز اهمیت بود از دید ناظر محترم فدراسیون و کمیته ی محترم انضباطی فدراسیون دور نمانده باشد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۰
0
0
این هم از سرپرستی برادر ریاضی بر هندبال کازرون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
0
0
این هم از ریاست برادر ریاضی بر هند بال کازرون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
0
0
برادرش نیست خودشه!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
0
0
من خودم هفت پشتم کازرونی هستم ولی جیگرُم خُنُک شو اَ ای محرومیتی که سی تیم کازرون بریدن. ای که مو کازرونیم خو دلیل نمشه که بخوام اَ وحشی گری چارتو همشهری حمایت بُکُنُم. ای تعصّبوی کور و بی دلیل همیشه و همه ی جو باعث عقب موندگی و توسرخوریَن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴