پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۹۷۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۶
جوابیه مدیر عامل تیم هندبال مردم کازرون به ناظر فدراسیون
به گزارش کازرون نما در پی اظهار نظر ناظر شیرازی دیدار پر حاشیه تیم های هندبال کازرون و سبزوار، بهادر ریاضی مدیر عامل نیم هندبال مردم کازرون حوابیه ای را تنظیم و برای کازرون نما ارسال نموده است. متن این جوابیه به شرح زیر است

به گزارش کازرون نما در پی اظهار نظر ناظر شیرازی دیدار پر حاشیه تیم های هندبال کازرون و سبزوار، بهادر ریاضی مدیر عامل نیم هندبال مردم کازرون حوابیه ای را تنظیم و برای کازرون نما ارسال نموده است. متن این جوابیه به شرح زیر است :

ناظر فدراسیون هندبال : هویت نماینده كازرون در لیگ برتر هندبال باید مشخص شود

شیراز- ناظر فدراسیون هندبال با ابراز تاسف از حادثه بوجود آمده به هنگام دیدار تیم های هندبال كازرون و ثامن الحجج سبزوار گفت : ابتدا باید تكلیف هویت نماینده كازرون مشخص شود تا بدانیم با كدام مرجع طرف هستیم.

حسن گل مينا، شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : اينكه تيم كازرون بدون داشتن هيچ نام و نشاني كه مشخص باشد تحت پوشش كجا قرار دارد در مسابقات حضور دارد، مغاير قانون است و اينكه بگويند تيم مردم كازرون است به هيچ عنوان درست نيست .

وي از مديركل ورزش و جوانا ن فارس ، اداره ورزش و جوانان شهرستان كازرون و هيات هندبال فارس خواست تا هر چه زودتر تكليف اين تيم را مشخص نمايند تا بدانيم با چه كسي سر و كار داريم .

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ايرنا) / کد خبر 30694996

این مصاحبه سوای سایت خبری ایرنا در روزنامه ی طلوع و هفته نامه ی سلمان کازرون نیز به چاپ رسید که:

لازم می دانم در جواب استاد عزیز خودم آقای حسن گل مینا که ناظر اعزامی از فدراسیون برای بازی بین تیم های ثامن الحجج سبزوار و هندبال مردم کازرون بودند که در مصاحبه ای با خبرگزاری ایرنا که در شماره ۲۸۷ هفته نامه ی محترم بیشاپور مورخه ۲۱ آذر و نیز در روزنامه ی محترم طلوع مورخ ۲۰ آذرماه به چاپ رسید نام تیم هندبال کازرون را غیر قانونی اعلام کرده اند و به نوعی هویت این تیم را زیر سوال برده است پاسخ های لازم را بدهم!

باید عرض کنم که تیم هندبال مردم کازرون دارای هیأت مدیره است و مدیر عامل دارد که به عنوان مدیر باشگاه با تمامی بازیکنان و سرپرست و سر مربی و مربی تیم طبق مقررات فدراسیون جهانی قرارداد مالی و انضباطی منعقد نموده و دارای اساسنامه می باشد و به این نحو و با این الفاظ این تیم مردمی را زیر سؤال بردن به دور از انصاف است و واقعیت امر این است که این تیم هیچ اسپانسر خاصی ندارد و تا به حال با کمک مرم و حمایت مردمی روی پا ایستاده و تا این لحظه الحمدالله نتایج خوب و قابل قبولی را کسب نموده که دور از انتظار کارشناسان فن بوده و با توجه به تمام بومی بودن بازیکنان تیم کازرون می توان گفت که پدیده ی این دوره از مسابقات خواهد بود و نام این تیم خواسته ی مردم مهربانی بوده که به تیم کمک مالی کرده اند و می توان گفت که این حق این افراد و حق مردم کازرون است که نام تیم شان را که اسپانسرش هستند خودشان انتخاب کنند و چه نامی بهتر و ارزنده تر و زیباتر از مردم کازرون!

به هر صورت سؤالی که به ذهن می رسد این است که اگر تیمی مثلاً نام آبنبات چوبی یا بستنی قیفی یا لوله یا فلزات را بر خود بگذارد آن وقت آقای گل مینا ناظر محترم یک مسابقه می تواند و می داند که با چه کسی روبرو است؟! و آیا در غیر این صورت آن گاه از طرف خود یا فدراسیون محترم انگشت بی هویتی را به طرف تیمی دراز می کند که دارای اسم و رسم و هویتی طولانی در عرصه ی هندبال کشور است؟! و چه کسی با هویت تر از استاد توکلی پدر هندبال فارس و بنیان گذار هندبال در کازرون و برادران نیکویی که شناسنامه ی هندبال کازرون هستند و مرحوم آیین پرست و نظربین و اگُل نظرزاده و اضغر یوسفیان ِدست قشنگ و ابراهیم اسداللهی (مستر) و شهیدان سبزواریفرد و ارجی و باستان و مرحوم عرب زاده و پیران ها و محسنی ها و نیاکان و مرتجز و علی رحیمی دروازه بان و کاپیتان تیم ملی نوچوانان و جوانان هندبال ایران و بهرام رستمی بازیکن تیم ملی هندبال جوانان ایران حاضر در بازی های جهانی یونان ۲۰۱۱؟

و چه کارنامه ای بهتر از حضور دراز مدت هندبال کازرون در لیگ های معتبر کشور در رده های نوجوانان و جوانان و بزرگسالان و تیم های آموزشگاهی و نیز در هندبال بانوان و هم چنین بازیکنانی که سال های متمادی در تیم ملی هندبال ایران در رده ها مختلف سنی حضور داشته اند و چه قدر با هویت است این تیم و تعجب از این که استاد عزیز بنده از بی هویتی این تیم صحبت به میان می آورد و به دنبال کسی می گردد که مثلاً دارای اسم و رسمی باشد یا شرکتی داشته باشد یا کارخانه ای و یا به دنبال نامی آشنا در صنعت یا تجارت یا اقتصاد می گردد غافل از این که چه نامی بهتر از مردم کازرون و چه هویتی بهتر از این هویت؟ و آیا نام مردم کازرون نمی تواند در کنار اسامی با ابهت و زیبایی چون ابومسلم یا سیاه جامگان خراسان و ایران جوان یا شاهین بوشهر و یا تربیت یزد و ... قرار بگیرد؟ سوای این که تمامی مقررات و ضوابط مربوط به یک تیم از طرف باشگاه هندبال مردم کازرون رعایت شده و هیچ عمل غیر قانونی در معرفی این تیم به فدراسیون هندبال ایران صورت نپذیرفته و اما تیم مردم کازرون که هم مدیر عامل دارد و هم هیأت مدیره و هم حساب بانکی و صاحبان امضاء و هم کمیته ی انظباطی و هم قراردادهای مالی، و تعجب از این که آقای گل مینا فرموده اند که نمی داند با چه کسی سر و کار دارد یا به چه کسی مقابل است؟

مگر قرار است که ناظر محترم فدراسیون با صاحب فلان شرکت یا مدیر عامل فلان کارخانه برای انتقال صحبت یا ابلاغ مقررات و آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه در تماس باشد حال که اداره ی ورزش و جوانان شهرستان و هیأت هندبال با تیم هندبال مردم کازرون و نام این تیم هیچ مشکلی ندارند و این باشگاه را با همین نام به فدراسیون محترم هندبال جمهوری اسلامی معرفی نموده اند و در صدا و سیمای استان فارس با همین نام هندبال مردم کازرون را مورد خطاب قرار می دهند، پس استاد عزیز بنده از کدام بی هویتی صحبت می کنند و آیا به مشکلات مالی این تیم واقف نبودند که مردم کازرون این تیم را مورد حمایت مالی خویش قرار داده اند؟ و ای کاش این تیم که افتخار استان فارس و گل سرسبد ورزش شهرستان کازرون است مورد حمایت یک موسسه یا ارگان یا کارخانه و یا شر کتی صنعتی یا غذایی قرار می گرفت تا هم مشکلات مالی و مادی اش حل می گردید و هم نامی آشنا و دهن پر کن برای آقای گل مینا تداعی می شد! و امیدوارم که آقای گل مینا که خاک خورده ی زمین های هندبال هستند و از افتخارات این رشته درایران و استان فارس می باشند و به اقتدار هندبال کازرون در ایران و استان فارس واقف هستند برای زیر پوشش قرار گرفتن تیم هندبال کازرون و مورد حمایت قرار گرفتن این تیم از طرف مسوولان استان با خبرگزاری ها و نشریه ها مصاحبه می کردند نه این که انگشت اتهام بی هویتی را به سوی تیم پر افتخار و با هویت کازرون دراز کنند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
کشکول زائر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
0
0
درود بر قهرمان
بي هويت خواندن تيمي با اين قدمت و پشتوانه بي بديل مردمي واقعا " كه جاي تاسف و تشكيك براي گوينده دارد.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
0
0
واقعا از همون اول مشخص بود که ناظر با کازرون مشکل دارد حالا هم که گفته تیم ما بی هویت است.
ایول بهادر خان ریاضی که جوابش رو محکم داده
حسيني
|
-
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
0
0
با سلام
سايت كازرون نما زيادي مسائل هند بال را بزرگ جلوه مي دهد . چرا تابحال خبري از اين تيتراژهاي حاشيه اي نبود .
تو همين هفته چند تا حرف و حديث از هندبال زده ايد ؟
كلاً كازرون ورزش ديگري به جز هندبال ندارد ؟
ضمن اينكه از هندبال قهرماني كازرون دفاع مي كنم اما درج اين همه حاشيه و دامن زدن به قضيه اي كه همشهريهاي ما در آن بي تقصير نبودند درست نيست.
پيشنهاد مي كنم چند مدتي حداقل به خاطر بدتر نشدن اوضاع سكوت پيشه كنيد.
حسيني
|
-
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
0
0
كازرون نما شيطنت نكن !!!
برخي نظرات رو دقيقاً بعد از رونق افتادن خبر يا رسيدن خبر به ته ستون تائيد مي كني !
من زمانيكه كامنت گذاشتم هنوز هيچ كدام از اين نظرات تائيد نشده بود !
اينجوري پيش بره .............
يا علي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷