پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۹۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۹
ریاضی در گفتگو با کازرون نما:
به گزارش کازرون نما، بهادر ریاضی سرپرست هیات هندبال و مدیر عامل تیم هندبال مردم کازرون خبر از ارسال نمابری از جانب فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در روز یکشنبه مورخ ۲۰/۹/۱۳۹۰ به اداره ی ورزش و جوانان شهرستان کازرون با موضوع دعوت از وی به جلسه ی کمیته ی انظباطی فدراسیون در مورخه ۲۱/۹/۱۳۹۰ راس ساعت ۱۳ خبر داد.

به گزارش کازرون نما، بهادر ریاضی سرپرست هیات هندبال و مدیر عامل تیم هندبال مردم کازرون خبر از ارسال نمابری از جانب فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در روز یکشنبه مورخ ۲۰/۹/۱۳۹۰ به اداره ی ورزش و جوانان شهرستان کازرون با موضوع دعوت از وی به جلسه ی کمیته ی انظباطی فدراسیون در مورخه ۲۱/۹/۱۳۹۰ راس ساعت ۱۳ خبر داد.

نکته قابل توجه در این نمابر این نکته بوده است که به اشتباه از تیم هندبال نفت و گاز گچساران نام برده شده بود که در کازرون با ثامن الحجج سبزوار در مورخه ۱۱/۹/۱۳۹۰ بازی برگزار کرده بودند.

بهادر ریاضی در این باره افزود: با توجه به این که زمان زیادی برای تصمیم گرفتن و حضور در جلسه ی مذکور نبود، وی به همراه حاج مصطفی نیاکان جهت شرکت در این جلسه اقدام به تهیه ی بلیط هواپیما کردند که متاسفانه به دلیل ترافیک پروازهای بین شیراز و تهران و بالعکس تهیه ی این بلیط  و عزیمت جهت شرکت در این جلسه میسر نشد.

سرپرست هیات هندبال کازرون در ادامه گفت: صبح روز بعد در تماس تلفنی با آقای کوزه گری ریاست محترم فدراسیون هندبال ایران ضمن اظهار نگرانی و گله مندی از زمان و تاریخ ارسال نمابر کمیته ی انظباطی که فرصتی برای مسافرت به تهران را برای مسوولان تیم هندبال کازرون نگذاشته بود به دفاع از تیم هندبال کازرون پرداختم و البته ضمن محکوم کردن حرکات و رفتار برخی تماشاگرنماها خواستار به تعویق افتادن جلسه ی کمیته ی انظباطی شدم تا حضوراً بتوانم توضیحات خود را پیرامون وقایع بازی با سبزوار ارایه دهم  و به عنوان نماینده ی هندبال شهرستان کازرون مراتب نگرانی خود را از حرکات ناشایست بعضی از تماشاگران که متأسفانه حضورشان در میادین ورزشی با بد اخلاقی همراه است را به سمع جامه ی ورزش و هندبال کشور و فدراسیون محترم هندبال کشور برسانم و از طرف مردم فهیم کازرون از مربیان و مسوولان تیم هندبال سبزوار و فدراسیون محترم هندبال و کمیته ی محترم انظباطی فدراسیون عذر خواهی کنم.

وی هم چنین بیان داشت که در این تماس تلفنی خاطر نشان کردیم که این اتفاق دیگر تکرار نخواهد شد و متعهد  شدیم که تماشاگران خونگرم کازرونی در آینده نشان خواهند داد که بهترین تماشاگر هندبال ایران هستند و این اتفاق نادر و پیش بینی نشده را که از طرف بعضی از تماشاگرن کازرونی رخ داد و ریشه در بد اخلاقی سال قبل تماشاگران سبزواری در دیدار با تیم کازرون داشت را اولین و آخرین مورد دانسته و با امیدواری از این که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود از آقای کوزه گری خواستیم تا در صورت برگزاری جلسه ی کمیته ی انظباطی سعی شود تا به تیم هندبال جوان و جویای نام کازرون که از بازیکنان خوب و آینده دار کازرونی سود می برد اجحاف نگردد.

در پایان آقای کوزه گری وعده دادند که صحبت های آقای ریاضی که طی نمابر و نیز به ایمیل فدراسیون فرستاده شده در جلسه ی مذکور عنوان شود.

هیأت هندبال شهرستان کازرون در انتظار رأی کمیته ی انظباطی که متعاقباً اعلام خواهد شد می ماند.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
0
0
تا موقعی که حسین پور رئیس تربیت بدنی باشد و بخواهد جناحی عمل کند وضعیت همینه ما جوانان از این وضعیت وزرش و رئیس ان به شدت ناراحتیم ماشالله گوش کسی هم بدهکار نیست فکر کنم حسین پور هم از این قضیه راضیه که ورزشکاران و مسئولان بی خیال و خوابند و کسی بهش اعتراض نمیکنه ولی خدایی بعدا مشخص میشه جون خودتون نظرات را سانسور نکنید
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۳
0
0
از حسین پور بیحال تر نیست بزارن مسئول ورزش کازرون خدایی مثلا این مسئول ورزشه یا مسئول عقب رفت ورزش شهرستان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳