پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۹۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۵
در گفتگوي رياضي با كازرون نما مطرح شد:
بهادر رياضي سرپرست هيات هندبال كازرون در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تاييد خبر استعفاي خود از اين مسووليت دليل اين اقدام خود را بی انظباطی و هتک حرمت مکان ورزشی و بی احترامی به ایام محرم و توهین به تیم مقابل از طرف عده ای خاص که در لباس تماشاگر در سالن حضور داشتند اعلام نمود.

بهادر رياضي سرپرست هيات هندبال كازرون در گفتگو با خبرنگار ما، ضمن تاييد خبر استعفاي خود از اين مسووليت دليل اين اقدام خود را بی انظباطی و هتک حرمت مکان ورزشی و بی احترامی به ایام محرم و توهین به تیم مقابل از طرف عده ای خاص که در لباس تماشاگر در سالن حضور داشتند اعلام نمود.

مدیرعامل باشگاه هندبال مردم کازرون تصریح کرد که این استعفاء از طرف ریاست محترم ورزش و جوانان کازرون یعنی آقای حسین پور پذیرفته نگردیده اما در حال حاضر از تصمیم خود مبنی بر استعفاء از ریاست هیأت هندبال شهرستان صرف نظر نکرده است، وی همچنین استعفای خود را از سمت مدیر عاملی باشگاه هندبال مردم کازرون به هیأت مدیره ی محترم این باشگاه نیز تقدیم نموده است

وي در گفتگوي اختصاصي با كازرون نما با بيان اين نكته كه اتفاقات روز جمعه ريشه در بازي هاي اين دو تيم در ليگ سال گذشته دارد، گفت: سال گذشته و پس از تساوي تيم هندبال كازرون با سبزوار در كازرون در وقت هاي اضافه، تماشاگران سبزواري در بازي برگشت، توهين هاي فراواني به هندباليست هاي كازروني كردند كه از آن موقع تا كنون تماشاگران كازروني درصدد تلافي اين برخورد تماشاگران سبزواري بودند . بر همين اساس ما از دو هفته قبل ضمن برگزاري جلسات متعدد با ليدرهاي تماشاگران به توجيه آنها پرداخته و هماهنگي هاي لازم را جهت جلوگیری از وقوع هرگونه بی اخلاقی انجام داديم.

وي در ادامه با اشاره به دروازه بان تيم سبزوار و فحاشي وي به تماشاگران ضمن اشاره به سابقه وي در اين زمينه گفت: آغاز درگيريها با فحاشي اين بازيكنان به تماشاگران بود كه در ادامه منجر به اتفاقات خجالت بار بازي روز جمعه شد. وي هم چنين از ديگر اقدامات اين بازيكن چون انداختن سنگ در زمين و منتسب كردن آن به تماشاگران كازروني نام برد.

بازيكن سابق تيم ملي با اشاره به ضعف هاي ساختاري سالن 2000 نفري كازرون و ظرفيت واقعي 800 نفري اين سالن گفت: بعضی از تماشاگر نماها که معلوم نیست از چه جریان یا چه گروهی خط گرفته بودند بازی زیبا و قابل تحسن هندبالیست های کازرونی را به حاشیه بردند و با سر دادن شعارهای زشت و زننده و به کار بردن الفاظ رکیک باعث به هم خوردن روحیه ی بازیکنان تیم کازرون شدند و روند رو به جلو بازی کازرونی ها را که می توانست خالق شگفتی شوند و تیم میلیاردی سبزواری ها را به زانو در آورند بارها بهم زدند، ضمن این که یکی از این تماشاگر نماها از يكي از قسمت هاي سالن تختي كازرون تيكه آجري را از ديوار جدا نموده و به سمت مربي تيم سبزوار پرتاب كرد و منجر به شكسته شدن سر وي شد.

سرپرست هيات هندبال كازرون با اشاره به سابقه آشنايي خود با مربي تيم مقابل و عمل قابل تقدير وي در عدم شكايت از تيم كازرون گفت : چند نفر از تماشاگران توسط نيروي انتظامي دستگير شده بودند كه با پيگيري هاي به عمل آمده و همكاري شايسته سرهنگ سروقد اين افراد آزاد شدند .

بهادر رياضي در پاسخ به اين سوال كه چه اقدامات انضباطي در جهت جلوگيري از تكرار اين اتفاقات تدارك ديده ايد، ضمن اشاره به دانشجو بودن تعداد زيادي از بازيكنان تيم كازرون و برخورداري از سطح فرهنگي بالاي آنان گفت: يقينا تيم هندبال مردم كازرون در صورت محرز شدن تخلف بازیکنی در طول لیگ برخورد جدي خواهد داشت، ضمن آنكه نيروي انتظامي نيز ضمن شناسايي تعدادي از تماشاچيان خاطي از بازي هاي آينده تمهيدات امنيتي را افزايش خواهد داد تا از تكرار اين اتفاقات جلوگيري به عمل آيد.

وي هم چنين از اقدامات احتمالي فدراسيون هندبال در برخورد با خاطيان اين ديدار اظهار بي اطلاعي كرد.

بازيكن سابق تيم ملي هندبال در انتها ضمن اشاره به حمايت قاطع و همه جانبه موسسه مالي اعتباري ثامن الحجج از تيم سبزواري و پيروزي چندي پيش اين تيم بر تيم ملي هندبال با اختلاف سه گل نتيجه اين بازي را طبيعي قلمداد نموده در عين حال گفت: اتفاقات روز جمعه و توقف 15 دقيقه اي بازي سبب شد تا تيم حريف ضمن تجديد قوا بتواند بازي را به نفع خود به پايان برساند كه در غير اين صورت احتمال پيروزي تيم كازرون قابل توجه بود.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
گمنام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
0
0
بنظر من حسین پور باید برکنار شود چون قایلیت ریاست چنین شهرستان بزرگی را ندارد و شهرستان و ورزش ان را به نابودی میکشاند در ضمن هر دفعه نظر ما را سانسور نکنید بگذارید ازادی بیان باشد اخه اقای حسین پور برای ورزش بخشها چه کرده ای همه اش میگویی بودجه نداریم خب برو از مسئولین و وزیر ورزش بگیر اینده مشخص میکند که چه لطمه ای زدهای البته اگر نظر ما راسانسور نکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۴
0
0
سلام
اقاي رياضي اين دفعه با دفعه هاي ديگه فرق ميكنه .ما فرهنگ رو باختيم ،مهمان نوازي رو باختيم ، تمدن و فرهنگ چندين ساله رو باختيم و مسوليت تمدن و فرهنگ به باد رفته ما به گردن شخص شما مي باشد و قبل از استعفاء بايد جوابگو ابروي رفته مردم اين شهر باشيد . لطفا سانسور نكنيد . باتشكر فراوان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
اذان صبح
۰۴:۴۹:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۱۷:۱۶
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۰۰
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۰۴