پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۶۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۰ - ۰۶:۱۰
بهادر رياضي رييس هيأت هندبال كازرون در تماس با كازرون نما اعلام كرد كه رييس فدراسيون هندبال در تماس تلفني با وي خبر از قرار گرفتن تيم هندبال كازرون در ليگ برتر هندبال داده است.

بهادر رياضي رييس هيأت هندبال كازرون در تماس با كازرون نما اعلام كرد كه رييس فدراسيون هندبال در تماس تلفني با وي خبر از قرار گرفتن تيم هندبال كازرون در ليگ برتر هندبال داده است.  

 پيش از اين رئیس کمیته مسابقات و لیگ فدراسیون هندبال به دنبال پایان مهلت تکمیل مدارک تیم‌ها گفته بود: تیم ها به لیگ برتر نیایند برایشان جایگزین داریم.


به گزارش مهر علی حیات پور گفت: مهلت تعیین شده فدراسیون هندبال برای تکمیل مدارک تیم ها به منظور حضور در مسابقات باشگاه های کشور یک بار به تعویق افتاده بود و زمان جدید دهم مهرماه اعلام شده بود.

 

وی افزود: این مهلت تمام شد اما باز هم تیم ها مدارک خود را برای شرکت در مسابقات تکمیل نکرده اند. ما با تمام آنها تماس گرفته ایم.

 

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: تیم های اصفهانی چون ذوب آهن، سپاهان و نوین هم تا چهارشنبه مهلت خواسته اند که با آن موافقت شده است. اما هنوز دو تیم دانشگاه صنعتی ارومیه و سنگ آهن نتوانسته اند موافقت مدیران خود را بگیرند.

 

وی ادامه داد: ما دیگر فرصت نداریم و نمی توانیم برای تیم‌ها صبر کنیم. زمانی در اختیار ما نیست. مسابقات لیگ از ۱۹ آبان ماه شروع می شود و باید زودتر تکلیف تیم ها و برنامه مسابقات را بدانیم.

 

حیات پور با تاکید بر اینکه تیم ها اگر نیایند ما جایگزین برای آنها داریم، بیان کرد: دو تیم از تبریز و کازرون ابراز تمایل کرده اند که در صورت انصراف هر  دو تیم به لیگ برتر خواهند آمد. این تیم ها مدارک خود را تکمیل کرده و برای شرکت در مسابقات لیگ دسته یک آماده هستند.

 

وی با بیان اینکه ما حتی فرصتی برای جایگزینی این دو تیم هم نداریم، گفت: این دو تیم با سرمایه خود برای لیگ دسته یک برنامه‌ریزی کرده اند. تنها یک ماه تا برگزاری لیگ برتر فرصت داریم اگر بخواهیم کارهای این دو تیم را انجام دهیم باید حداکثر تا پایان هفته تکلیف شان را مشخص کنیم. این تیم ها باید بازیکن جدید گرفته و سرمایه شان را افزایش دهند و برای این کار نیاز به زمان دارند.

 

بیست و چهارمین دوره رقابتهای هندبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ۱۹ آبان ماه آغاز می شود.

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
majid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۸
0
0
salam. khabar az in behtar nemisheh dar zemn sitetun mahshare...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۹
0
0
یا خدا!!
طلسم کازرون در بدشانسی ها شکسته شد
و اولین شانس کازرون محک خورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵