پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۲۹۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۹
جامعه ورزشی شهرستان در انتظار پاسخ فرماندار:
به گزارش خبرنگار کازرون نما و بر اساس شنیده ها، رییسی – فرماندار کازرون - چندی پیش شرایطی را جهت حمایت خود از تیم هندبال ذکر کرده بود که با تحقق این شرایط، وی به حمایت از تنها تیم فعال کازرونی در لیگ های برتر کشور پرداخته است.

به گزارش خبرنگار کازرون نما و بر اساس شنیده ها، رییسی – فرماندار کازرون - چندی پیش شرایطی را جهت حمایت خود از تیم هندبال ذکر کرده بود که با تحقق این شرایط، وی به حمایت از تنها تیم فعال کازرونی در لیگ های برتر کشور پرداخته است.

 
بر اساس این شنیده ها، رییسی در برخی از جلسات خصوصی خود،  اقدام به پیش شرط قرار دادن " استعفای پاکدل " از مدیر عاملی تیم پتروشیمی و عدم حضور بهادر ریاضی - از پیشکسوت های هندبال شهرستان و عضو تیم ملی هندبال کشور در سال های دور – در اطراف تیم جهت تلاش برای جلب حمایت از تیم هندبال کازرون قرار داده بود که انتقال این شروط به این افراد منجر به استعفای پاکدل از مدیر عاملی تیم پتروشیمی و دوری ریاضی از اطراف تیم هندبال که هر دو به دلیل کمک به حل مشکلات تنها تیم لیگ برتری کازرون بوده است، می شود.
 
نکته مهم آن که در این میان ضمن عدم امکان ضایع نمودن حقوق شهروندی افراد در جهت فعالیت های اجتماعی که در این اتفاق روی داده است، مشروط کردن وظیفه ذاتی یک فرماندار جهت حمایت از مهم ترین تیم ورزشی یک شهرستان، خود امر ناپسندی است که بهتر است فرماندار کازرون دلایل خود را جهت تنویر افکار عمومی به جامعه ورزشی شهرستان اعلام نمایند.
 
بر اساس آخرین خبرها، استعفای پاکدل مدیر عامل مستعفی پتروشیمی مورد قبول مقامات استانی واقع نشده است و حضور فعال وی در دیدار اخیر تیم پنروشیمی با پرسپولیس سبزوار نیز از این جهت بوده است.
 
لازم به ذکر است در همان ایام که تیم پتروشیمی در مسکلات مالی فراوانی غوطه ور بود و به دلیل این مشکل احتمال عدم حضور این تیم در لیگ برتر هندبال وجود داشت فرماندار کازرون با حمایت از تیم کشتی کازرون، نام آن را به تیم فرمانداری کازرون تغییر داد. وی دلیل حمایت خود از این تیم را علاقه خود به ورزش کشتی اعلام کرده و اعلام نموده بود فرزندانش را در این ورزش فعال خواهد کرد.


 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۳
0
1
ورود سياست به ورزش نتيجه اي جز اين را دربر نخواهد داشت مطمئن باشيد هدف رئيسي از اين كار نه حمايت از تيم پتروشيمي است و نه به حال مردم دل مي سوزاند بلكه فقط و فقط به فكر حذف دونفر از مخالفانش مي باشد و مردم بايد تاوانش را پس بدهند مگر اين تيم ارث پدري رئيسي ،پاكدل و يا رياضي است اين تيم متعلق به همه مردم مي باشد و همه بايد براي موفقيت آن دست به دست هم دهيم و اختلافات را كنار بگذاريم اميدوارم جناب فرماندار هم دست از لجبازيها بردارد و به فكر مردم مظلوم اين شهر باشد من يك كازروني هستم كه به خاطر اينگونه رفتارهاي مسئولين براي هميشه از كازرون مهاجرت كردم
ابراهيم جوكار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۴
0
1
سلام
كاري ندارد بيايد ملي پوش كازرون و افتخار شهرمان را از تيم بيرون كرده و ... ايشان را جايگزين نمائيد تا ايشان از بيت المال كه فكر مي كند جيب پدرش است به تيم كمك كند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۴
1
0
مگر تیم هندبال ارث پدری آقای ریاضی یا آقای پاکدل است که همیشه باید از این تی م استفاده بکنند مگر اینه با واسطه به این مقام نرسیده اند .حق با فرماندار محترم کازرون است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۴
0
0
هر چند من مخالف بودجه بیت المال و پولی مه باید صرف امکانات برای مردم اشتغال زایی و بیمارستان و ... شود صرف یک تیم خاص یا چند بازیکن و مربی گردد چرا که این کمک به ورزش همگانی نیست که سودش هم همگانی باشد اما وقتی آقای شریفی سرپرست فرمانداری قبلی چهار بار با ... تماس گرفته و تقاضای ملاقات داشته اما جواب رد شنیده و با آن تجمعات ... از او استقبال می شود و برای رفتن او خط و نشان می کشند باید چنین فرمانداری جایگزین آن شود
جواب دو نفر قبل
|
-
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۵
0
0
اولا که این تیم استفاده ندارد که کسانی بخواهند آن را ارث پدری خود بدانند ،این دو نفر از جیب خود نیز به این تیم کمک می کنندوثانیا اگر زحمات آقایان پاکدل و ریاضی نبود این تیم الان اینجا نبود تا شما برایش دل بسوزانید وآن را از آن کازرون بدانید!
آقای فرماندار هم از جای دیگری این تصمیمات به ایشان دیکته می شود و اگر شریفی هم بود این اتفاق می افتاد
کازرون نما! این نظر آخر چون مطابق میلت بود کلمه ی زشت آنرا(...) حذف نکردی و تو مسوول این توهین به سابقون انقلاب در کازرون هستی (چرا مثل موارد قبل این کلمات را حذف نکردی؟)و آن کسی که این نظر را گذاشته مقصر نیست چون همیشه آدم های کوته فکر پیدا می شوند که اینچنین توهین هایی بکنند!
----------------------------------------------------------------
با سلام و تشكر از تذكر شما
كلمه مورد نظر حذف شد.
اميدواريم همچنان از تذكرات خيرخواهانه‌ي شما برخوردار باشيم.
موفق باشيد.
محمدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۶
0
0
سلام
متاسفانه رفتارهاي مشابه ديگري كه نشاندهنده نپختگي سياسي اين فرماندار محترم مي باشد قبلاً هم ديده شده است وگرنه حمايت ايشان از يك تيم بايد با اجبار و خواسته مردم صورت پذيرد و نه با شرائط مطروحه ايشان .
اميدواريم سرنوشت افراد با نخوت و غروري كه از شهر ما رانده شدند سرلوحه اين فرماندار جوان قرار گيرد. انشاءالله
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
0
0
واقعا کی باید جوابگوی این همه بی حرمتی به تیمی باشد که بازیکنانش با جان و دل ازش نگهداری کردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۶:۲۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۳۹
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۴۵