پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۲۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۳۱
بر اساس برخی شنیده ها:
به گزارش خبرنگار کازرون نما و بر اساس برخی شنیده ها تلاش شورای شهر کازرون جهت انتخاب شهردار کازرون پس از عزل محترمانه تدین ادامه داشته و این شورا تا کنون جهت پذیرش شهرداری کازرون با چند نفر به رایزنی پرداخته است.

به گزارش خبرنگار کازرون نما و بر اساس برخی شنیده ها تلاش شورای شهر کازرون جهت انتخاب شهردار، پس از عزل محترمانه تدین ادامه داشته و این شورا تا کنون جهت پذیرش شهرداری کازرون با چند نفر به رایزنی پرداخته است.

بر اساس این شنیده ها اما وضعیت نابسامان مالی شهرداری کازرون و عدم تحقق دو سومی بودجه 9 میلیاردی آن پس از گذشت 10 ماه از سال 1389 - که تا کنون در این شهرداری سابقه نداشته است - از مهم ترین دلایل ناکامی شورای شهر در انتخاب شهردار مورد نظر خود بوده است.

 

در این میان تلاش ها در جهت پیدا نمودن فردی با شرایط مورد نظر شورای شهر و با توانایی اداره شهرداری با بدهی های فراوان آن ادامه دارد. این مهم در حالی است که تا اندک زمانی دیگر شهرداری و به تبع شهردار کازرون موظف است بودجه ی سال 1390 خود را جهت تصویب به شورای شهر کازرون ارایه نماید.

 

بر اساس شنیده های خبرنگار کازرون نما، شورا تا کنون با اسماعیلی شهردار خرامه - که پیش از این و در زمان استعفای عسکری شهردار پیشین کازرون یکی از گزینه های اصلی شورا جهت تصدی شهرداری کازرون بود -  ، موذنی رییس نظام مهندسی کازرون، قاسم داوودی مسوول هیات عاشقان اهل بیت (ع) - که سابقه چند ماهه معاونت صفایی شهردار پیشین کازرون را در کارنامه خود دارد – ، اصغر صمیمی و باقری معاون عمرانی شهرداری کازرون جهت پذیرش شهرداری کازرون به رایزنی پرداخته است.
 
 پیش از این برخی خبرها نیز از پیشنهاد رییسی فرماندار کازرون به شورای شهر جهت انتخاب شهردار سپیدان به شهرداری کازرون حکایت می کرد.
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۷
0
0
من فکر می کنم داوودی گزینه خوبیست
افشين/
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۷
0
0
درود: به نظر من مهندس كاووس رنجبر لياقت وتوانايي شهردار كازرون بودن را به خوبي دارند.اب در كوزه وما تشنه لبان مي گرديم.
آینده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
0
0
به نظر من مهندس کاووس رنجبر فردی شایسته و لایق برای شهردار شدن است و آینده کشور باید به دست همچین جوانانی رقم بخورد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴