پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۹
هفته نامه شهرسبز:
شوراي اسلامي شهر كازرون در آخرين نشست خود در روز سه شنبه 22/7/88 آقاي فرشاد فرزين را با اكثريت آرا به عنوان شهردار انتخاب و صورت‌جلسه نمود. آقاي فرزين كه ظاهرا شيرازي است مدرك كارشناسي ارشد و سابقه شهرداري در چند شهر استان بوشهر را در كارنامه خود دارد.
بنا به گزارش رسيده، از منابع غير رسمي شوراي اسلامي شهر كازرون در آخرين نشست خود در روز سه شنبه 22/7/88 آقاي فرشاد فرزين را با اكثريت آرا به عنوان شهردار انتخاب و صورت‌جلسه نمود.

آقاي فرزين كه ظاهرا شيرازي است مدرك كارشناسي ارشد و سابقه شهرداري در چند شهر استان بوشهر را در كارنامه خود دارد.

اين خبر در حالي در سطح شهر زبان به زبان پخش شده كه طي تماس تلفني خبرنگار شهرسبز با رياست محترم شوراي شهر و سخن‌گوي اين شورا جناب آقاي عسكري‌نژاد عنوان شد شوراي شهر در 10 روز گذشته از بين گزينه‌هاي مطرح به دو نفر رسيده‌اند و يكي نيز قطعي شده است و احتمالا در روزهاي آينده به استانداري معرفي خواهد شد. چنان‌چه يكي در مراحل گزينش مورد تاييد استانداري قرار نگيرد گزينه دوم مطرح خواهد.
 
البته ايشان از كسي نام نبردند و اعلام كردند پس از تاييد استانداري قطعا شهردار منتخب به اطلاع عموم خواهد رسيد.

تحليل‌گر هفته‌نامه شهرسبز معتقد است چه آقاي فرزين و چه فرد ديگري در هر صورت گزينه منتخب هركه باشد توجه به يك مطلب حائز اهميت است با توجه به اين‌كه تعامل مثبت بين مديران شهري به خصوص ارتباط حسنه شهردار با امام جمعه، نماينده و فرماندار در توفيق ايشان بسيار موثر و سرنوشت ساز مي‌باشد، اين سوال مطرح مي‌شود كه آيا اعضاي محترم شوراي شهر در انتخاب گزينه مورد نظرشان به اين موضوع توجه كافي داشته‌اند؟

قابل ذكر است در آخرين ساعات روز شنبه يعني زماني كه هفته‌نامه آماده‌ي چاپ بود با خبر شديم نامه معرفي فرشاد فرزين به عنوان شهردار كازرون به استانداري ارسال شده است.
 
همچنین به گزارش خبرنگار کازرون نما استانداری ده روز مهلت دارد تا نسبت به گزینه‌ی معرفی شده توسط شورای شهر اظهارنظر کند.
 
 
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶