پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۶۱۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۸ - ۲۰:۱۵
به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، در اين مراسم كه روز پنجشنبه با حضور مسئولان شهرستان كازرون و استان فارس در تالار مرداني اداره ارشاد كازرون برگزار شد،‌ مهرداد تدين به عنوان شهردار كازرون انتخاب و از زحمات حاصل عسكري شهردار پيشين و ابراهيم رزمي سرپرست شهرداري اين شهرستان تقدير شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، در اين مراسم كه روز پنجشنبه با حضور مسئولان شهرستان كازرون و استان فارس در تالار مرداني اداره ارشاد كازرون برگزار شد،‌ مهرداد تدين به عنوان شهردار كازرون انتخاب و از زحمات حاصل عسكري شهردار پيشين و ابراهيم رزمي سرپرست شهرداري اين شهرستان تقدير شد.


حاصل عسكري چهار ماه پيش استعفا داد و شوراي شهر اقدام به معرفي ابراهيم رزمي به عنوان سرپرست اين شهرداري كرد.


شوراي شهر كازرون در اين مدت با 12 گزينه مذاكره و سرانجام از بين آنها مهرداد تدين كه داراي مدرك مهندسي كشاورزي است را به عنوان شهردار معرفي كردند و اكنون وي بيست‌ و يكمين شهردار كازرون است.


از سال 1357 تاكنون محمد دامنگير، يدالله پناهي، عبدالرسول طباطبايي، اسماعيل بشارده، محمدحسين مهاجراني، هدايت مصلحيان، هوشنگ طاهري، زين‌العابدين صفايي‌زاده، اسماعيل جويلي، حسين خاني، حيدر اسكندرپور، حسن زارعي، محمدرضا زماني، حميدرضا بادآهنگ، مسيح‌الله بنايي، عبدالحسين كامگار، محمود صفايي، علي دهقان و حاصل عسكر ي شهردار كازرون بوده‌اند.

بنا بر اطلاعات موجود پس از پيروزي انقلاب تاكنون از اين 20 شهردار 12 نفر بومي،‌ شش شهردار غيربومي بوده‌اند و از دو شهردار ديگر اطلاعاتي ثبت‌ نشده است.


مهرداد تدين پيش از اين شهردار مرودشت، جهرم، خنج، منطقه دو شيراز، جانشين ستاد حوادث غيرمترقبه استاندار فارس و كارشناس امور اجتماعي استانداري فارس بوده است.

 

سخنان حاصل عسكري شهردار سابق كازرون
 

به گزارش خبرگزاري فارس حاصل عسكري در آيين معارفه شهردار جديد كازرون با محكوم كردن فتنه‌انگيزي‌هاي دشمنان قسم خورده انقلاب، نظام و ولايت اظهار داشت: آنچه كه در عاشوراي امسال اتفاق افتاد، خط بطلاني بر وجود فتنه‌گران بود.


وي با بيان اينكه در زمان تصدي پست شهرداري سعي كردم مثل يك شهروند معمولي در ميان مردم زندگي كنم، افزود: هر مسئوليت و موقعيت اجتماعي يك فرصت براي خدمتگزاري است اما به خودي خود پاسخگويي را در پي دارد.


عسكري حضور فعال شهرداري را در تمام فعاليت‌هاي فرهنگي اين شهرستان در زمان خود را از ديگر افتخاراتش عنوان و اضافه كرد: بنده نظام سنتي شهرداري كازرون را به شهرداري الكترونيك تبديل كردم و در سمينار برگزار شده در تهران شهرداري كازرون به عنوان شهرداري موفق در اين زمينه معرفي شد.
 
وي با بيان اينكه درآمد شهرداري را از سرانه حدود 35 هزار تومان به حدود 111 هزار تومان رساندم، افزود: توانستم مشكل زباله شهر كازرون را با همكاري ديگر مسئولان حل كنم و همچنين دلگرمي مردم مرا به حركت وا مي‌داشت.


عسكري از اندوخته 30 ميليارد توماني شهرداري در طول هفت ماه خدمتش در شهرداري خبر داد و تصريح كرد: شهرداري كازرون يكي از سالم‌ترين شهرداري‌هاي ايران است كه مي‌تواند با تحقيق و پژوهش به اين نتيجه رسيد.

 

شهردار پيشين كازرون گفت: در طول دوران خدمتم ميزباني سفر مقام عظماي ولايت و دكتر احمدي‌نژاد در كازرون از افتخارات من است. 


وي امام جمعه را پرورده شده ولايت‌ دانست و افزود: امام جمعه‌هاي كازرون در طول اين دوران هميشه مشوق من بوده‌اند و با آنها مشورت كرده‌ام.


عسكري خطاب به شهردار جديد از وي خواست تا كارهاي كارشناسي كه در زمان شهردار بودنش انجام شده است را به اتمام برساند و از اعمال سليقه‌هاي شخصي حتي توسط افراد متخصص جلوگيري كند.


شهردار پيشين كازرون در پايان از تمام كساني كه با وي همكاري كرده‌اند تقدير و تشكر كرد.

 

سخنان صالح پور فرماندار كازرون

 

به گزارش خبرگزاري فارس منصور صالح‌پور نيز در آيين معارفه شهردار كازرون با بيان اينكه چهره كازرون نسبت به سال‌هاي قبل تغيير كرده است، اظهار داشت: تعامل و همكاري بين مردم و مسئولان، شورا و شهردار سبب رونق مي‌شود.


وي با اشاره به اينكه بايد به آينده نگريست، افزود: مهرداد تدين منتخب شوراي شهر بوده و بايد با وي تعامل و همكاري داشت تا با تجربه‌اي كه دارد بتواند بهتر خدمت كند.


اين مقام مسئول اساس موفقيت را تحمل و بلند نظري دانست و گفت: تحمل يعني اينكه در مقابل سختي‌ها و مراجعات مردم صبر كنيم.


صالح‌پور با بيان اينكه ما بايد بتوانيم خلا قانون را به نفع مردم مديريت كنيم،‌ خاطرنشان كرد: همه بايد در اجراي كار مردم بلند نظر باشند.


وي با بيان اينكه كازرون يكي از شهر‌هايي بوده كه كليد دولت الكترونيك را زده است، افزود: با راه‌اندازي دولت الكترونيك در شهرداري كازرون بروكراسي اداري كاهش يافته است
. وي همچنين گفت: دفتر نظام مهندسي كازرون يكي از بهترين دفاتر در استان فارس است كه مي‌تواند براي بهبود كار‌هاي شهرداري بالي قوي باشد.


فرماندار كازرون در ادامه با تقدير و تشكر از زحمات حاصل عسكري شهردار پيشين اين شهرستان و ابراهيم رزمي سرپرست شهرداري كازرون گفت: از همه انتظار مي‌رود كه با شهردار جديد همكاري كنند.


صالح‌پور با محكوم كردن حادثه هتك حرمت به مقدسات در روز عاشورا تصريح كرد: ايران اسلامي امروز مقتدرتر از هر روز ديگري مي‌درخشد.

 

سخنان دهقان ناصرآبادي نماينده شهرستان

 

نماينده مردم كازرون در مجلس گفت: شهردار نبايد از مشورت با اساتيد و مسئولان ديگر شهرستان‌، پرهيز كند.

 

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، غلامرضا دهقان ناصرآبادي نيز در آيين معارفه شهردار جديد كازرون اظهار داشت: چهره شهر كازرون خسته به‌نظر مي‌رسد و نياز جدي به توجه دارد.


وي فضاي دولت دهم را فضاي كار و تلاش عنوان و اضافه كرد: نبايد به حاشيه‌ها دامن زد و هر مسئولي عقيده‌اش را در ورودي شهر كازرون رها كند، تا بتوانيم شهر را آباد كنيم.


اين مقام مسئول با اشاره به سخنان امام كه فرمودند، «مردم ولي‌نعمتند»، گفت: وظيفه مسئولان احترام به مردم است و بايد با هم تعامل و هم‌فكري داشته باشند تا كارها پيش رود.


دهقان ناصرآبادي توجه به مسائل عمراني، اماكن مذهبي و فرهنگي و حل مشكلات از شهرداري كازرون اشاره كرد و افزود: قانونمندي و رفع تبعيض بايد در دستور كار قرار گيرد و اگر تخلفي در اين زمينه مشاهده شود در مجامع عمومي اعلام مي‌كنم.


وي با اشاره به سابقه تاريخي كازرون گفت: اين شهرستان مهد تمدن، فرهنگ و پايتخت يكي از سلسله تمدن‌هاي پيشرفته ايران است.


نماينده كازرون در مجلس شوراي اسلامي، علت منزوي شدن اين شهرستان را روحيه استكبارستيزي مردم عليه طاغوت دانست و خاطرنشان كرد: تعداد جمعيت كازروني مقيم شيراز بيش از جمعيت اين شهرستان، به‌ دليل منزوي بودن اين شهر است.


دهقان ناصرآبادي در ادامه خواستار اصلاح بافت فرسوده شهر شد و گفت: كازرون تنها شهري بوده كه در استان فارس بلديه داشته است.


وي حاصل عسكري شهردار پيشين كازرون را چهره انقلابي معرفي و خاطرنشان كرد: مهرداد تدين نيز چهره‌اي انقلابي و داراي سوابق درخشان مديريتي و اجرايي است.


نماينده كازرون در مجلس شوراي اسلامي در پايان با محكوم كردن حادثه هتك حرمت به روز عاشورا تصريح كرد: مسئولان قضايي و انتظامي بايد از اين مسائل جلوگيري كرده و برخورد كنند.

 

سخنان عسكري‌نژاد رييس شوراي شهر كازرون

 

رئيس شوراي اسلامي شهر كازرون گفت: تمام كارهاي سازنده را با جان و دل خريدار بوده و هستيم.

 

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، هدايت‌الله عسكري‌نژاد در آيين معارفه شهردار جديد كازرون با تسليت سالروز شهادت امام حسين (ع) اظهار داشت: در كازرون بستر مناسبي براي خدمت وجود دارد و اين شهر داراي مردمي قدرشناس، وفادار است كه خاطرات شهرداران را پاس مي‌دارند.


وي مردم را گنجينه‌ گران‌بها دانست و افزود: در اين شهر مسئولان يكدل و بي‌توقع با تلاش شبانه‌روزي و با هدف خدمت به مردم تلاش مي‌كنند.


عسكري‌نژاد با بيان اينكه كازرون داراي امام جمعه جوان و باهوش، نماينده پر تلاش و فرماندار مردمي‌ است، افزود: تمام تلاش شوراي شهر بر اين بوده كه به حاشيه نرود و دچار انفعال نشود.


وي فرامين مقام معظم رهبري را فصل‌الخطاب برشمرد و گفت: ما سرباز انقلاب هستيم و هر جا امر كنند، فعاليت‌ مي‌كنيم.


استاد دانشگاه كازرون مراسم توديع را به معناي وداع ندانست و خاطرنشان كرد: شهردار و شوراي شهر براي خود، پايداري به اصول اسلامي و اصل ولايت را دليل براي ماندن مي‌دانند.


عسكري‌نژاد با تقدير و تشكر از زحمات حاصل عسكري شهردار پيشين كازرون گفت: خدمات شايسته و پر رونق در اذهان جاودانه مي‌ماند و مردم تلاش اين عزيز را فراموش نمي‌كنند.


رئيس شوراي شهر كازرون با مظلوم دانستن قشر مطبوعات و اصحاب جرايد، گفت: اين قشر تمام تلاش خود را براي انعكاس برنامه‌هاي شهرداري انجام مي‌دهند.


عسكري‌نژاد با محكوم كردن هتك‌حرمت به مقدسات تصريح كرد: امت حزب‌الله و شهيدپرور هيچ‌گاه پشت سر ولايت را خالي نمي‌كنند و به دفاع از آرمان‌هاي انقلاب مي‌پردازند.


وي در پايان از زحمات ابراهيم رزمي سرپرست شهرداري كازرون تقدير و براي شهردار جديد آرزوي موفقيت كرد.

 

سخنان امام جمعه كازرون

 

انتظار از شهردار و شوراي شهر كازرون اين است كه با مجاهدت كار كرده و اعتمادسازي را صورت دهند.

 

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در جلسه توديع و معارفه شهردار كازرون با تقدير از زحمات حاصل عسكري، شهردار پيشين اين شهرستان اظهار داشت: توقع مردم از شهرداري و شوراي شهر اين است كه در حد توان و امكانات خدمت‌رساني شايسته انجام دهند كه البته توقع معجزه‌ نيز از شهردار و شوراي شهر نبايد داشت.


وي با بيان اينكه كار در شهرداري تلاش و مجاهدت مي‌طلبد، افزود: يك شهردار بايد 24 ساعت در خدمت شهروندان باشد و البته همه مسئولان نيز بايد همكاري كنند تا شهردار بتواند در ايفاي وظايفش به نحو احسن موفق شود.


امام جمعه كازرون در ادامه خواستار استفاده از اعتبارات استاني علاوه ‌بر اعتبارات جاري شهرداري كازرون شد و خاطرنشان كرد: زماني ياسوج و بوشهر زيرمجموعه كازرون بودند اما حال در مقايسه اين شهر‌ها با كازرون مشاهده مي‌شود كه اين وضعيت زيبنده كازرون نيست.


نماينده ولي فقيه در كازرون با اشاره به اينكه نگاه استانداري بايد به كازرون وسيع باشد، گفت: رسانه‌ها نيز نبايد سطح توقعات مردم را بالا ببرند و مقايسه كازرون با اصفهان و شيراز كه متأسفانه در برخي از جرايد عنوان شده، اشتباه است.


خرسند، حاصل عسكري شهردار پيشين اين شهرستان را مديري مردمي و خدوم دانست و تصريح كرد: ساده‌زيستي مسئولان يك ارزش است و وي نيز در طول دوران مسئوليتش در منزل شخصي خود زندگي و از ماشين خودش استفاده مي‌كرد.


وي با بيان اينكه حب و بغض‌ها بايد براي خدا باشد و به ‌دنبال مچ‌گيري نباشيم، خاطرنشان كرد: از شهردار جديد تقاضا دارم به توصيه‌هاي مقام معظم رهبري در مورد شهرداري توجه كند و براي وي نيز آرزوي موفقيت مي‌كنم.

 

سخنان شيردل مديركل دفتر امور شهري استانداري فارس

 

مديركل دفتر امور شهري استانداري فارس گفت: شهر كازرون با اين قدمت تاريخي نيازمند برنامه‌ريزي بلندمدت است.

 

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، غلامعباس شيردل در مراسم توديع و معارفه شهردار كازرون با تقدير از حاصل عسكري شهردار پيشين كازرون اظهار داشت: وي در زمينه نرم‌افزاري و سخت‌افزاري خدمات خوبي ارائه كرده است.


شيردل با بيان اينكه كارهاي خوبي در اين شهر انجام شده است، افزود: مردم توقعاتي دارند كه مسئولان نيز بايد با برنامه‌ريزي كارهاي بيشتري را انجام دهند.


وي پست‌ها و موقعيت‌ها را يك امانت دانست و تصريح كرد: اميدواريم مهرداد تدين شهردار جديد اين شهر با تجربياتي كه دارد،‌ در كارش موفق باشد.


سخنان تديّن شهردار جديد كازرون

 

در ادامه شهردار جديد كازرون از 26 سال سابقه اجرايي خود خبر داد و گفت: عمده اين سال‌ها‌ مرتبط با شهرداري بوده است.


مهرداد تدين، تعامل، قانونمندي و رضايتمندي را از سياست‌هاي خود برشمرد و افزود: در راستاي رسيدن به اهداف كلان شهرداري دست تعامل به طرف مردم و مسئولان دراز مي‌كنم.


شهردار جديد كازرون با اشاره به اينكه شهرداري دولتي نيست و عمده درآمدش از عوارض است، خاطرنشان كرد: كار در شهرداري و درآمدزايي آسان نيست.


در پايان اين مراسم كه با حضور مسئولان ادارات كازرون، برخي تشكل‌ها و مسئولان استان فارس برگزار شد از زحمات حاصل عسكري تقدير و تشكر به عمل آمد و به رسم يادبود لوح تقدير و هدايايي به وي داده شد.

 

 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۳
0
1
با سلام
با توجه به اینکه جناب آقای تدین فردی لایق و کاردان می باشند امیدواریم که بتواند خواسته مردم فرهنگ دوست شهرستان کازرون را برآورده سازد و تعامل خوبی با نماینده شهرستان و دیگر مسئولان داشته باشد.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۰/۱۵
0
0
امیدوارم گول این ... نون به نرخ روز خور رانخوره وهمنطوری که گفته قانون را رعایت کنه نه حرف 00000000000000
علی کامرانی فر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۳
1
0
تدین قبلا شهردار مرودشت بود که کارمندان هیچگونه دل خوشی از او ندارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶