پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۱۲۸
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۸۸ - ۱۴:۲۷
به گزارش هفته نامه بیشاپور آقای عسکری نژاد رییس شورای شهر کازرون در یک اقدام سئوال برانگیز ضمن تکذیب اخبار مربوط به انتخاب شهردار کازرون به انتقاد از اشخاص و گروه هایی که بدون در نظر گرفتن موازین دینی با آبروی افراد بازی می کنند، پرداخت!

 به گزارش هفته نامه بیشاپور آقای عسکری نژاد رییس شورای شهر کازرون در یک اقدام سئوال برانگیز ضمن تکذیب اخبار مربوط به انتخاب شهردار کازرون به انتقاد از اشخاص و گروه هایی که بدون در نظر گرفتن موازین دینی با آبروی افراد بازی می کنند، پرداخت!

 

به گزارش هفته نامه بیشاپور آقای عسکری نژاد رییس شورای شهر کازرون با انتقاد از اشخاص و گروه‌هایی که بدون در نظر گرفتن موازین دینی با آبروی افراد بازی می‌کنند، شایعات اخیر پیرامون انتخاب شهردار کازرون و مطرح شدن نام آقای فرزین و سپس اعلام وی مبنی بر عدم حضور در شهرداری کازرون را تکذیب کرده و خاطر نشان نمود: همانطور که پیش از این هم اعلام کرده بودیم، شورای شهر در مسیر قانونی، انتخاب شهردار را ادامه می‌دهد و تا زمانی هم که شهردار پیشنهادی از سوی استانداری تأیید نشود، نام وی را اعلام نخواهیم کرد، چرا که معتقدیم براساس آنچه که دینمان به ما یاد داده نباید با آبروی اشخاص بازی کنیم!

 

وی همچنین در خصوص شایعات کناره گیری آقای فرزین از سمت شهرداری کازرون که از سوی سایت خلیج فارس اعلام شده بود گفت: تعجب می کنم که چرا اسم ایشان اینگونه مطرح و از طریق برخی رسانه ها دنبال می شود. مطمئن باشید شورای شهر بنا بر وظیفه‌ی خود تا به توافق کامل با شخصی نرسد و موضوع را کتباً و با حضور وی صورتجلسه نکند، کاری را اجرا نخواهد کرد.

 

اینک پرسش‌های زیر درباره‌ی مصاحبه‌ی رییس شورای شهر کازرون با هفته‌ نامه‌ی بیشاپور مطرح می‌شود:

 

1. اعلام نام شهردار منتخب شورای شهر چه ارتباطی با بازی کردن با آبروی افراد دارد؟! فرض کنیم در بدترین حالت شورای شهر نام شهردار منتخب خود را اعلام کرد و استانداری نیز (به دلایلی که از ذکر آنها خودداری می‌کند) با انتخاب شورا موافقت نکرد، در این صورت چه آبروریزی صورت گرفته است؟!

 

2. شورای شهر تاکنون یک مرتبه برای استیضاح شهردار سابق تلاش کرده و برخی از اعضای همین شورا اتهاماتی را در برخی از نشریات محلی شهرستان علیه شهردار سابق منتشر کرده‌اند مجموعه‌ی اختلافات شورا و شهردار نیز باعث استعفای شهردار سابق کازرون شد. اکنون پرسش ما این است که اگر مطرح شدن نام گزینه‌ی منتخب شورای شهر به معنای بازی با آبروی ایشان است (!) به طریق اولی اتهام زدن یکی از اعضای شورا به شهردار سابق یا تلاش برای استیضاح وی بازی با آبروی شهردار سابق معنا خواهد شد. پس چرا ریاست محترم شورای شهر کازرون در آن زمان برای دفاع از آبروی اشخاص مصاحبه نکردند؟!

 

3. آقای عسکری نژاد خود چندی پیش از انتخاب دو گزینه به عنوان شهردار و معرفی یکی از آنها به استانداری خبر داده بودند ایشان در مصاحبه با هفته نامه بیشاپور صریحاً اعلام کرده‌اند: «شورا پس از رایزنی­های فراوان و با در نظر گرفتن جوانب مختلف، موفق به انتخاب شهرداری مجرب که سابقه کاری در شهرداری داشته و دارای تحصیلات در یکی از گرایش­های اصلی مورد نیاز شهرداری است را انتخاب نموده.» این خبر را در کنار تخصص آقای فرزین (فوق لیسانس شهرسازی) و اعلام این نکته به هفته نامه‌ی بیشاپور از سوی آقای عسکری نژاد قرار دهید که: «بنا بر مفاد قانونی، شورا در مدت سه ماهه­ای که داشت، موفق به انتخاب شهردار شده و برای طی مراحل قانونی، شهردار جدید را به استانداری معرفی نموده که استانداری فارس نیز حداکثر طی ۱۰روز بایستی در این خصوص پاسخ دهد.» آقای عسکری نژاد صریحاً از معرفی شهردار جدید به استانداری خبر داده است!
 
در تماس ما با برخی از منابع موثق نیز خبر معرفی آقای فرزین به استانداری تایید شد. ما نمی‌گوییم که آیا شورای شهر پس از قبول آقای فرزین ایشان را به استانداری معرفی کرده است یا علی رغم مخالفت آقای فرزین این معرفی صورت پذیرفته است اما به هر حال اصل معرفی ایشان به استانداری فارس مورد تایید منابع موثق قرار گرفته است. پرسش این است چرا یک خبر موثق تکذیب می‌شود؟!

 

4. خبر انتخاب اولین شهردار توسط شورای شهر کازرون در نشریات محلی در تاریخ سوم و چهارم آبان ماه منتشر شده بود. انتخاب جدید شورای شهر نیز در جلسه‌ی شورا در تاریخ دهم آبان ماه به تصویب رسیده است و آقای اسماعیلی (گزینه‌ی جدید شورای شهر کازرون) در مصاحبه با کازرون نما اعلام کردند که نامه‌ی شورای شهر مبنی بر انتخاب ایشان امروز به استانداری رسیده است، ضمناً ایشان از اینکه به عنوان شهردار منتخب شورای کازرون با ما مصاحبه کنند نه تنها ناراحت نبودند بلکه از این مصاحبه‌ استقبال هم کردند.

 

پرسش ما این است که چرا طرح نام گزینه‌ی منتخب شورا از سوی فرد منتخب به معنای بازی با آبروی وی تلقی نمی‌شود اما رییس شورای شهر این اعلام را چنین معنا می‌کنند؟!

 

5. ما هیچ اصراری بر اعلام رسمی نام اشخاص منتخب؛ از سوی شورای محترم شهر قبل از تایید استانداری نداریم اما اینکه رییس این شورا علاوه بر تکذیب اخبار صحیح رسانه‌ها که از منابع موثق کسب شده است؛ اتهام در نظر نگرفتن موازین دینی و بازی با آبروی افراد را نیز به این رسانه‌ها وارد سازند را خلاف موازین دینی و بازی با آبروی این رسانه‌ها می‌دانیم.

 
 

 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
-
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۳
0
0
چرا نبايد يك مهندس شهرسازي شهردار بشه " اون كه يه معلم بود اين يكي هم كه فيزيك خونده. چرا نبايد شهردار ما كازروني باشه اين همه جوان با پتانسيل كافي توي كازرون هست.به نظر من اصلا اين ... صلاحيت نداره و نبايد به رسميت شناختش چه برسه به اينكه براي ما ... انتخاب كنن. آقاي عسكري نژاد واقعا براي شما و تمام اعضاي شورا متاسفم. ميدونم اينجور انتخاب شهردار فقط براي منحل نشدن شوراي ... شماست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۵
0
0
شهردار بایستی از خودمان باشد بهتر است شهردار خرامه در شهر خودش بماند وبه مردم خودش خدمت کند چون تا انجایی که اطلاع دارم ایشان کار مهم وزیربنایی در خرامه انجام نداده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۵
0
0
ريس شورايي كه خود مقيد به قانون نيست و از با 3راي انتخاب مي شود قطعا بايد اينچنين سخن بگويد .براي مردم كازرون بايد متاسف بود كه نمي دانند چه كساني انتخاب كنند انتخابات قوم و خويشي اينچنين مصيبتهايي را بر سر يك شهر خواهد آورد .خدا كند مدت باقيمانده از عمر شورا يك شبه به سر آيد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۵
0
0
يعني در واقع ايشان با خودشان مشكل دارند و بس . خب برادر عزيز اين حرف ها را رو به آينه بزن تا در نشريات شهرستان و سايت ها !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۶
0
0
خدمت اين دوست عزيز بگويم آينه نيست كه ديده شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۶
0
0
از آقای عسکری نژاد که معرفی فرزین به عنوان شهردار کازرون را تکذیب کرد و گفت شایعه است بپرسید نامه 29 مهر به استانداری جهت صدور ابلاغ آقای فرزین را چه کسی امضا کرده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۸/۱۷
0
0
احسنتم دوست عزيز .بله نامه 29 مهر به استانداري را ديگر نمي شود تكذيب كرد .ولي در اين زمانه با اين مردم هر چيزي امكان دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶