پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۲۹۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرنگار کازرون نما به نقل از برخی منابع موثق؛ شورای شهر کازرون در جلسه چهارشنبه گذشته خود در تاریخ 4 آذر 88 موفق شد سومین شهردار خود را انتخاب و جهت صدور ابلاغ به استانداری معرفی کند.
به گزارش خبرنگار کازرون نما به نقل از برخی منابع موثق؛ شورای شهر کازرون در جلسه چهارشنبه گذشته خود در تاریخ 4 آذر 88 موفق شد سومین شهردار خود را انتخاب و جهت صدور ابلاغ به استانداری معرفی کند.
 
مهندس تدین که سابقه شهرداری مرودشت را در کارنامه خود دارد و هم اکنون به عنوان کارشناس در استانداری فارس مشغول به فعالیت می باشد به عنوان شهردار جدید کازرون انتخاب و به استانداری معرفی شده است.
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۸
0
2
مبارکه
انشا... در کارش موفق باشه
کاش یک بیوگرافی از ایشان داده بودید
بهاالدین
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۰۹
0
2
به سلامتی
خدا کنه در کار موفق باشه و بتونه کازرون رو همانند اسمش سبز کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۰
0
1
با سلام
من خوشحالم که بالاخره یکی از این بچه های این آب و خاک انتخاب شد اما ببینید ما از گذشته هایمان چطور ذره بین میزاریم و انتقاد میکنیم و البته از تلاش و کوششان هم تحسین میکنیم پس هر مسول بخصوص مسولین اجرائی باید آنگونه کار کنندکه شایسته این موقعیت استراتژیکی کازرون است .شما ببینید در کازرون میوه گرمسیر(خرما)داریم و سردسیر هم داریم(انگور)این موقیت آب وهوائی است و چه طبیعتی دارد و چه استعدادهای درخشان وفکور و صاحب شخصیتهای بزرگ علمی و مذهبی میباشد و از همه مهم تر دارای سرمایه های خوب و مستمر است اما خیابان و مراکز تفریحی وامکانات و نداشتن مراکز صنعتی و ووو ...... به چه سالی برمیگردد شاید به نیم قرن یش. بنشینیم با فکر و درایت هر چه تمام تر و مشومرت از صاحب نظران بخصوص جوانان و جوانان تصمیم بگیریم و غبار غلیظ بر گرفته شهرمان بشوریمو آنچنان درخشانش کنیم که شهر ساسان و شاهپور و سلمان و ..... میباشد . شما به آبپخش یه نگاه بیندازید با اون موقیعیت آب و هوائیش چه بوده یک ده فرسوده و داغون الانم نگاه کنید . دوستت دارم کازرون. به اسمت که در شناسنامه ام میباشد میدرخشم و میبالم بوشهر -حسین دهدشتی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۰
0
2
اقای تدین مدیری موفقی هستند که الان در استانداری فارس دارای حرمت زیادی هستند امید است با ایشان بدرفتاری نشه
ناشناس
|
-
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۹/۱۰
0
1
الحمدلله که کازرون قحط الرجال است .امیدوارم فقط تلمبه گودی های جای لوله گاز را پر کند تا شورای شهر بعدی وشهردار بعد هم خدا کریم است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶