پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۲۴۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۰
اعلام نظر قطعی کمیته انضباطی فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران در رابطه با بازیکنان خاطی
به گزارش کازرون نما، با حضور اعضای کمیته انضباطی فدراسیون ، سرمربی تیم ملی و 4 بازیکن ملی پوش دعوت شده به این کمیته جلسه رسیدگی به اظهارنظرهای این بازیکنان ظهر امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

 به گزارش کازرون نما، با حضور اعضای کمیته انضباطی فدراسیون ، سرمربی تیم ملی و 4 بازیکن ملی پوش دعوت شده به این کمیته جلسه رسیدگی به اظهارنظرهای این بازیکنان ظهر امروز در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه جلال کوزه گری ضمن استماع صحبت های بازیکنان و سرمربی تیم ملی هندبال مردان، و همچنین اعضای کمیته انضباطی در نهایت آرای زیر را قطعی دانسته و بدین ترتیب در رابطه با 4 بازیکن ملی پوش هندبال کشورمان احکام ذیل صادر گردید :

 1- امید سه کناری

 با توجه به تکذیب اظهارات منتشره در جراید و رسانه های گروهی و اعلام مراتب عذر خواهی وی و همچنین داشتن سابقه مثبت اخلاقی به تذکر کتبی محکوم شد.

 2- مهدی بیجاری

 با توجه به اظهارات منتشر شده در جراید و رسانه های گروهی و دفاعیات غیر موجه و نحوه توضیحات در جلسه فوق به محرومیت تعلیقی از حضور در میادین ورزشی تا پایان لیگ 90-91 و همچنین محکومیت قطعی به پرداخت مبلغ چهل میلیون ریال جزای نقدی جریمه شد .

 3- جواد خرمی پور

 با توجه به اظهارات منتشر شده در جراید و رسانه های گروهی و دفاعیات غیر موجه و نحوه توضیحات در جلسه فوق به محرومیت تعلیقی ار حضور در میادین ورزشی تا پایان لیگ 90-91 و همچنین محکومیت قطعی به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جزای نقدی جریمه شد.

 4- الله کرم استکی

 با توجه به اظهارات منتشرشده در جراید و رسانه های گروهی و نوع دفاع و نحوه ارائه توضیحات و همچنین اعلام عذرخواهی از سرمربی تیم ملی هندبال و اعلام آمادگی برای حضور در تیم ملی در هر زمان به محرومیت تعلیقی از حضور در میادین ورزشی تا پایان لیگ 90-91 و محکومیت قطعی به پرداخت مبلغ سی میلیون جزای نقدی جر یمه شد .

 لازم به یادآوری است که جواد خرمی پور دروازه بان تیم ثامن الحجج سبزوار است که مسبب اصلی تشنج در بازی بین تیم های سبزوار و کازرون در شهرستان کازرون بود و به دلیل فحاشی به تماشاگران کازرونی عامل بروز اعتراضات و بدحرفی برخی تماشاگران کازرونی شده بود.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
0
0
من محسن از سبزوار همین دیروز بازی با سپاهان نیمه اول رو بازی کرد و بازی رو بردیم متاسفانه شما معنی محرومیت تعلیقی رو نمیدونید ضمنا این ربطی به بازی با کازرون نداره به خاطر حرف هایی که بر علیه سرمربی تیم ملی زده شده
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
0
0
آقا محسن مگه حالا سایت چی نوشته که میگی معنی تعلیقی رو نمیدونی
آقای خرمی در اون بازی کار بسیار زشت و خارج از شأن یک ورزشکار و یک انسان بود رفتارش خیلی بد بود که البته با بی توجهی ناظر و فدراسیون قرار گرفت و اونو جریمه نکردن امیدوارم از این به بعد شاهد رفتار بی ادبی و خارج از شأن لااقل در ورزش نباشیم

خدا رو شکر که
1.از شهرداری زرند بردیم
2.محرومیت از تماشاگر لغو شد
3.اسپانسر برای هندبال کازرون پیدا شد با تشکر از مهندس موصلی(شهرداری کازرون)
ایول و ایول...شیرن کازرون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
0
من پسرعمه جوادم از تربت حیدریه درسته اخلاقش یکم تنده ولی اصلا اهل فحش دادن و بی احترامی نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
اذان صبح
۰۴:۳۶:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۷
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۵
غروب آفتاب
۱۹:۵۱:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۹:۲۴