پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۲۸
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۸۷ - ۲۳:۴۵
با عنايت به اينكه خط راه آهن سراسري شيراز، بوشهر، عسلويه از فاصله‌ي 60 كيلومتري كازرون مي‌گذرد و در صورت اتصال اين شهرستان به شبكه‌ي ريلي از طريق ايستگاه شماره 12 خط فوق علاوه بر ايجاد امكان كربدر راه‌آهن معدن گل گهر – شيراز – كازرون اهواز و بصره در بهترين موقعيت جغرافيايي از حيث جلگه‌اي بودن مسير و عدم وجود عوارض و موانع طبيعي در منطقه، مي‌توان از اين طريق...

كازرون نما: دهقان ناصرآبادي نماينده مردم كازرون در مجلس هشتم در نامه‌اي به وزير راه و ترابري خواستار عبور راه‌آهن از كازرون شد.

در اين نامه كه در تاريخ 11 آبان ماه 1387 نوشته شده است چنين آمده است:

 

برادر ارجمند جناب آقاي دكتر بهبهاني

مقام عالي وزارت راه و ترابري جمهوري اسلامي ايران

با سلام و تحيات

احتراماً، با عنايت به اينكه خط راه آهن سراسري شيراز، بوشهر، عسلويه از فاصله‌ي 60 كيلومتري كازرون به عنوان دومين شهرستان فارس كه از پتانسيل و ظرفيت‌هاي زيادي در زمينه‌هاي مختلف (به شرح پيوست) برخوردار بوده مي‌گذرد و در صورت اتصال اين شهرستان به شبكه‌ي ريلي از طريق ايستگاه شماره 12 خط فوق علاوه بر ايجاد امكان كربدر راه‌آهن معدن گل گهر – شيراز – كازرون اهواز و بصره در بهترين موقعيت جغرافيايي از حيث جلگه‌اي بودن مسير و عدم وجود عوارض و موانع طبيعي در منطقه، مي‌توان از اين طريق محصولات و توليدات صنايع نفت و گاز و پتروشيمي در مناطق ويژه‌ي اقتصادي پارس جنوبي و شمالي و توليدات پتروشيمي‌ها و همچنين ساير محصولات كشاورزي اين شهرستان را به ديگر مناطق داخل و يا خارج از كشور از جمله عراق، حمل نمود. بناءً علي هذا دستور مطالعه‌ي مسير فوق توسط معاونت محترم ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور و سپس در صورت توجيه فني و اقتصادي طرح، عنايت خاص حضرتعالي جهت شروع عمليات اجرايي و اتصال شهرستان كازرون به خط ريلي و راه‌آهن سراسري مورد استدعاست. بذل عنايت جنابعالي موجب امتنان است.

ضمناً به پيوست خلاصه‌اي از موقعيت جغرافيايي، ظرفيت و پتانسيل‌هاي بالقوه و موجود اين شهرستان جهت مزيد اطلاع تقديم حضور مي‌گردد.

 

دكتر بهبهاني وزير راه و ترابري نيز در تاريخ 4 آذر ماه (يك ماه پيش) در صدر اين نامه خطاب به افشار معاون خود چنين نوشته است:

 

بسه تعالي

آقاي مهندس افشار

با سلام

خواهشمند است مطالعه‌ي راه‌آهن شيراز – كازرون – بهبهان - اهواز / شيراز – كازرون – بوشهر مطالعه شود.

 
تصوير اين نامه را كه وبلاگ جولانگاه انديشه براي اولين بار منتشر كرد در زير مشاهده مي‌كنيد.
 

 

 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۴
136
0
سلام :طبعا باید پیگیری ودنبال شود تا نتیجه بخش باشد وگرنه نوشتن نامه دردی را دوا نمی کند .آنچه در این راه می طلبد حمایت وهماهنگی وپیگیری به صورت مستمر در کنار اتحاد وهمدلی همه مدیران کازرون مخصوصا فرماندار بزرگوار .ما با اینکه ایشان را منتخب مردم نمي دانيم ولی بخاطر شهرستان حمایت می کنیم .پیروز وموفق باشید
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۴
616
0
کازرونما چرا خبر قبلی را حذف نموده در مورد تبادلات فرهنگی .
----------------------------------------------------------------------------
کازرون نما : این خبر حذف نشده بلکه به آرشیو سايت منتقل شده است. در پايين همين صفحه قسمت «مطالب مرتبط» نيز تيتر آن وجود دارد (با كليك بر روي آن به صفحه مربوطه منتقل خواهيد شد.)
ناشناس
|
-
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۴
107
0
یک پرسش از کازرونما دارم : شما در نظزیه ها دست می برید ومطابق میل خود تغیر می دهید؟
--------------------------------------
كازرون نما: ما تنها در موارد محدودي، به حذف اهانت (يا شائبه‌ي اهانت) به اشخاص حقيقي يا حقوقي اقدام مي كنيم و به جاي قسمتهاي حذف شده نقطه چين (...) مي گذاريم. فقط همين!
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۴
85
0
تعجب من هم از همین است کازرونما.کلمات را تغیر میدهید ومفهوم را طوری دیگر می رسانید وگرنه جای حذف را خوب میدانم که ...می گذارید مثلا نماینده منتخب ما را به رای ندادن بر می گردانید .تنها شما عاقل نیستیدید!
-----------------
كازرون نما: پس از بررسي معلوم شد حق با شماست! اصلاح شد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۴
30
0
سلام ما جناب دهقان به شما و همه دست اندر کاران ایمان قلبی داریم و دعای ما بدرقه راه شما خواهد بود امید وارم که به وعده های که داده اید جامعه عمل بپو شانید انشا الله .به برکت خداوند و امام عصر شما پیروز خواهید بود به خاطر صداقت و پاکی تشکر می کنم از کازرون نما و دست اندر کاران خوب و شایسته که زحمتها و پیگیر یهای مسو لان را به عرض مردم شریف شهرستانمان می رسانند موفق پیروز باشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۵
34
0
بنده معتقدم این نامه خود نشانگر تلاش نماینده محترم شهرستانمان است. همگان می دانیم یک چنین پروژه هایی چندین فاز متوالی را شامل می شود و اولین فاز آن انجام مطالعات می باشد. اما باید همواره مواظب باشیم فاز اول خود به فاز های متوالی تبدیل نشود. چرا که بعضاً ممکن است همین فاز خود به فازهای مطالعات اولیه، مطالعات تفصیلی و مطالعات نهایی تقسیم شده که در این صورت پروژه مشمول گذر زمان می شود. چیزی که ما مردم کازرون از آن خاطره خوشی نداریم.
حتماً همه ما این ضربالمثل را به یاد داریم که می گوید: مار گزیده از بند سیاه و سفید می ترسد. این نگرانی وجود دارد که نکند این پروژه هم مثل پروژه جاده جدید شیراز - کازرون تبدیل به افسانه شده و تحقق آن 40 سال طول بکشد. ما امیدواریم که جناب اقای دهقان انشاء الله در انجام وظایف وکالتی خود موفق باشد. ممنون
ناشناس
|
-
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۶
33
0
سلام.چرا ما نميتوانيم مثل همه ملت ها
با برگذاري يك راهپيمايي صداي خودمان را به گوش مسئولان برسانيم.ما ميتوانيم براي عراق و فلسطين راهپيمايي كنيم اما براي خودمان نه؟؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۶
34
0
با افتخار من می گویم به داشتن چنین وبلاگی که مدیریتی حق گو وبی طرف وشجاع داردافتخار می کنم .کازرونما واقعا مدیری حق گو دارد
ناشناس
|
-
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۷
34
0
آْقايان خوب است در نظراتشان رعايت احترام و دب را بكنند. يعني چه كه يك نفر بگويد «من آقاي دهقان را نماينده مردم نمي دانم» ؟!! اين مردم راي خود را داده و اعلام كرده اند حالا تو امثال تو سوخته و ناراحتي چرا به راي مردم احترام نمي گذاري؟ نكند مردم هر وقت باب ميل تو و نماينده ات راي دادند مورد احترام هستند؟!!!!!!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۷
34
0
با سلام و تشکر از نماینده محترم .
به عنوان یک کازرونی شاغل در بخش راه از نماینده محترم خواهش می کنم که به طور واضح مشخص کنند که ايستگاه احتمالی با در نظر گرفتن جمعیت بایستی شهر كازرون باشد وگرنه بعید نیست با نفوذ آقایان شاهد عبور راه آهن از 30 کیلومتری شمالغرب كازرون باشیم!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۷/۱۰/۰۹
22
0
ان شاا.. این نامه نگاری های آقای دهقان با پی گیری هاشون جواب بدهد و فقط محدود به نوشتن نامه نشود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۸۷/۱۰/۱۵
32
0
اقای دهقان
سلام
در سفر استاندار به کازرون ایشان از شروع پروزه آزادراه بوشهر شیراز در آینده ای نزدیک خبر داد . نکند خدای نا کرده این آزادراه از کازرون عبور نکند و کازرون را در بن بستی جدید و دایمی قرار دهد؟
از جنابعالی که خوشبختانه حضوری فعال در مسایل کازرون دارید و همه مسئولین و مردم تمنا دارم با پی گیری و مذاکره با مسئولین وزارت راه و امام جمعه محترم بوشهر آزادراه از کازرون عبور نموده و این شهر مهم و تاریخی در بن بستی جدید قرار نگیرد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶